برند ها و محصولات

معرفی برند و محصولات آردن اکسپرتیج

با افزایش سن، علائم پیری پوست یکی پس از دیگری ظاهر خواهند شد. چروک‌های ریز و درشت، منافذ باز، شل‌شدن پوست و ظهور لکه‌های کوچک و بزرگ، همه بخشی از این فرآیند هستند. خوشبختانه همه می‌توانند با استفاده از انواع کرم‌ها و سرم‌های تخصصی و البته لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت، پیش‌روی این فرآیند را به‌تاخیر انداخته یا حتی متوقف کنند. در حال حاضر، برند ایرانی آردن با لاین تخصصی ضد پیری خود یعنی آردن اکسپرتیج، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش سرعت روند پیری پوست است. حالا اگر دقیقا نمی‌دانید که این برند چیست و چه محصولاتی دارد، همراه مجله خانومی باشید تا با معرفی برند آردن اکسپرتیج، تمام اطلاعات لازم راجع به این لاین تخصصی را در اختیارتان بگذاریم.

 معرفی برند آردن اکسپورتیج

آردن، همان نام باسابقه‌ای است که از سال 1370 و تا امروز بیش از 30 سال، در حال فعالیت در بازار ایران است. این برند به‌عنوان اولین گروه محصولات تخصصی بهداشتی و مراقبت از پوست، کار خود را آغاز کرد و با محصولات بهداشتی باکیفیت خود خیلی زود به یکی از مشهورترین برندهای ایرانی تبدیل شد.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت، استفاده از ابزارهای باکیفیت در آزمایشگاه تراز اول پارس حیان و البته کمک‌گرفتن از بهترین متخصصان حاضر در کشور، همه به کیفیت و در نتیجه به محبوبیت این برند کمک کردند. در ادامه فعالیت‌های برند آردن، این مجموعه در سال 89، جدیدترین لاین تخصصی خود یعنی آردن اکسپرتیج (Expert Age) را راه‌اندازی کرد که به‌صورت تخصصی به ساخت محصولات مراقبتی و ضد پیری پوست پرداخت.

محصولات آردن اکسپرتیج

همه محصولات این برند با تکیه بر دانش روز جهانی و با استفاده از سه دهه تجربه برند مشهور آردن، برای پیشگیری از پیری پوست به بازار عرضه شده‌اند. بنابراین تمام افرادی که می‌خواهند با ورود به دهه پنجم زندگی و از اولین روزهای چهل سالگی یک روتین کارآمد پوست داشته باشند یا بعد از ظهور علائم پیری پوست قصد از بین‌بردن آن‌ها را دارند، می‌توانند از این لاین تخصصی کمک بگیرند. اگر دقیقا نمی‌دانید که این برند تخصصی چه محصولاتی دارد، در ادامه با ما بمانید تا با معرفی برند آردن اکسپرتیج و تمام محصولات مهم آن، انتخاب یک یا چند محصول کاربردی برای روتین پوستی شما را ساده‌تر کنیم.

برخی از بهترین محصولات ضد پیری پوست آردن اکسپرتیج شامل موارد زیر هستند:

تقویت و جوان‌سازی اطراف چشم با سرم دور چشم

چروک‌های دور چشم، تیرگی و پف، همه بخشی از فرآیند افزایش سن است. این علائم در اغلب موارد در اواخر دهه سوم زندگی و پس از آن با ورود به سی سالگی، کم‌کم ظاهر خواهند شد. استفاده از روتین پوستی، می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی داشته باشد و سرعت این فرآیند را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

سرم دور چشم اکسپرتیج آردن

در میان محصولات ضد چروک دور چشم آردن، از جمله محصولات بسیار محبوب و تاثیرگذاری هستند که عملکرد مثبت خود را در میان مصرف‌کنندگان اثبات کرده است.

این سرم حاوی عصاره چای سبز، بابونه، کالاندولا، هیالورونیک اسید و آرنیکا است و بافت سبکی دارد. جذب سریع به پوست و عدم ایجاد حس چربی و سنگینی، از دیگر مشخصه‌های این سرم هستند. این سرم با تغذیه پوست اطراف چشم، باعث رفع تیرگی شده و به جوان‌سازی این بخش از صورت کمک می‌کند. بهبود افتادگی پلک‌ها، سفت شدن پوست و افزایش جریان خون مویرگی، همه از مهم‌ترین مزایای استفاده از این سرم است. علاوه بر این باید بدانید که سرم دور چشم اکسپرتیج کاملا فاقد عطر و اسانس بوده و به هیچ عنوان باعث حساسیت چشم‌ها یا پوست صورت نمی‌شود. بنابراین با خیال راحت و برای جلوگیری از افزایش علائم پیری پوست اطراف چشم، از این سرم استفاده کنید و شاهد نتایج شگفت‌انگیز آن باشید.

سرم دور چشم اکسپرتیج آردن
سرم دور چشم اکسپرتیج
آردن

سرم دور چشم اکسپرتیج آردن

15%
682000 579700
تومان

جلوگیری از پیری پوست با ضد آفتاب قوی

در حال حاضر تقریبا تمام افراد جامعه به‌خوبی از اهمیت استفاده از ضد آفتاب مطلع هستند. فرقی ندارد که چند سال دارید و روزانه چند ساعت در معرض تابش نور آفتاب قرار می‌گیرید، در هر صورت استفاده روزانه از ضد آفتاب همان چیزی است که می‌تواند به سلامت، شادابی و طراوت پوست‌تان کمک کند. برای افراد بالای 40 سال، این الزام به استفاده از ضد آفتاب، بسیار بیشتر هم خواهد بود.

ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک آردن اکسپرتیج

رادیکال‌های آزاد محیط و اشعه‌های مخرب آفتاب، باعث تسریع روند پیری پوست می‌شوند. این‌جا است که استفاده از ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک آردن اکسپرتیج، درست مثل یک معجزه شگفت‌انگیز عمل می‌کند. این ضد آفتاب با داشتن شی باتر، شیرین بیان و گلیسیرین، پوست صورت را به‌صورت عمقی تغذیه کرده و از افزایش چروک‌های ریز، جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر این، ضد آفتاب اکسپرتیج به دلیل وجود ویتامین E و C در ترکیبات خود، خواص جوان‌سازی و آنتی‌اکسیدانی دارد و به شادابی پوست و تقویت ساختار آن کمک می‌کند. جلوگیری از ایجاد لکه‌های پوستی، خنثی‌کردن اثر اشعه‌های مخرب آفتاب و روشن‌کنندگی قوی، همه از مشخصه‌های اصلی این ضد آفتاب اختصاصی آردن اکسپرتیج هستند.

ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک آردن اکسپرتیج

کاهش چروک صورت با سرم ضد چروک و سفت کننده

شل شدن عضله‌ها و پوست، همان چیزی است که در اثر پیری پوست به‌وجود می‌آید و طراوت صورت را کاهش می‌دهد. نوشیدن آب کافی، استفاده از ضد آفتاب و البته مصرف روتین سرم و کرم‌های اختصاصی سفت‌کننده پوست، می‌تواند این شرایط را بهبود ببخشد. سرم ضد چروک و سفت کننده پوست آردن اکسپرتیج، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تقویت پوست و عضله‌ها است.

سرم ضد چروک و سفت کننده پوست آردن اکسپرتیج

این سرم، اثری مشابه بوتاکس دارد و با جذب سریع، به تقویت ماهیچه‌های صورت کمک می‌کند. افزایش کلاژن‌سازی، کاهش لکه‌های تیره و قهوه‌ای، ترمیم‌کنندگی قوی و کاهش چین و چروک پوست، همه از مزایای استفاده از این سرم هستند. استفاده مداوم از این محصول باعث سفت‌شدن پوست شده، اکسیژن‌رسانی به پوست را افزایش داده و طراوت از دست رفته را باز می‌گرداند. این سرم سفت کننده و ضد چروک برای افراد بالای 40 سال مناسب بوده و می‌توانید بر پوست صورت، گردن و بخش دکلته بدن، از آن استفاده کنید.

سرم ضد چروک و سفت کننده پوست آردن اکسپرتیج

علاوه بر استفاده از این محصول، روش‌های دیگری برای افزایش کلاژن‌‌سازی پوست وجود دارد که می‌توانید با کمک آن، به جوان‌سازی پوست خود کمک کنید. در مطلب همه چیز درباره کلاژن سازی پوست، تمام اطلاعات مهم و مفید راجع به این موضوع را بررسی کردیم. با نیم‌نگاهی به این مطلب و استفاده از روش‌های گفته شده در آن، می‌توانید به جوان‌سازی و تقویت پوست خود کمک کنید.

تغذیه عمیق پوست با کرم مرطوب‌کننده و ضد چروک

کاهش آب میان بافتی و خشک‌شدن لایه‌های پوستی، اولین دلیل مهمی است که به ایجاد چین و چروک‌های عمیق می‌انجامد. به همین دلیل استفاده از انواع کرم‌های مرطوب‌کننده و تغذیه کننده، می‌تواند سرعت وقوع روند پیری پوست بر اثر خشکی و دهیدراته‌شدن را برطرف کند. خوشبختانه لاین تخصصی آردن اکسپرتیج با معرفی یک محصول دو کاره، علاوه بر تغذیه عمیق پوست، یک محصول باکیفیت برای از بین بردن چین و چروک نیز ارائه داده است.

کرم مرطوب کننده و ضد چروک کاسه‌ای اکسپرتیج آردن

کرم مرطوب کننده و ضد چروک کاسه‌ای اکسپرتیج آردن، بافت بسیار سبکی دارد و به‌راحتی جذب پوست می‌شود. این کرم علاوه بر آبرسانی عمقی پوست، با داشتن روغن دانه انگور، روغن سویا، روغن آووکادو و شی باتر همراه زعفران و عصاره‌های طبیعی دیگر، به کاهش علائم پیری پوست کمک می‌کند. افزایش کلاژن‌سازی و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، همه از مشخصه‌های اصلی این کرم هستند. بنابراین اگر با خشکی، چین و چروک و کدر شدن پوست مواجه هستید، بدون شک این محصول همان چیزی است که می‌تواند جوانی و طراوت را به شما بازگرداند.

کرم مرطوب کننده و ضد چروک کاسه‌ای اکسپرتیج آردن

افزون بر این محصول آردن اکسپرتیج، استفاده از انواع آبرسان ایرانی و خارجی هم می‌تواند به تغذیه و آبرسانی عمیق پوست شما کمک کند.

از بین بردن لکه‌های مقاوم با کرم روشن کننده اختصاصی

مشکلات هورمونی، آفتاب‌سوختگی و دیگر عوامل طبیعی و محیطی، همه به ایجاد لکه‌های قهوه‌ای و مقاوم روی پوست منجر می‌شوند که از بین بردن آن‌ها اصلا آسان نیست. این لکه‌ها معمولا بر گونه‌ها، پیشانی و دست‌ها ایجاد می‌شوند و برای از بین‌بردن آن‌ها به کرم‌های تخصصی و قوی نیاز خواهیم داشت. برند تخصصی ضد پیری آردن، با عرضه کرم روشن کننده اکسپرتیج آردن، یک گزینه عالی در اختیار همه قرار داد.

کرم روشن کننده اکسپرتیج آردن

این کرم، یک ضد لک قوی و یک کرم ترمیم کننده است که به‌مرور باعث کمرنگ شدن لکه‌ها و یک دست شدن رنگ پوست می‌شود. جلوگیری از ظهور لکه‌های جدید و نرم‌کنندگی پوست، از دیگر ویژگی‌های این محصول است. این کرم حاوی ویتامین‌های A ،E ،C و B بوده وخواص آنتی‌اکسیدانی نیز دارد. عدم ایجاد حساسیت و خواص ضد التهابی، از دیگر مشخصه‌هایی است که استفاده از این کرم را برای حساس‌ترین پوست‌ها نیز امکان‌پذیر می‌کند.

 کرم روشن کننده اکسپرتیج آردن
کرم روشن کننده اکسپرتیج
آردن

کرم روشن کننده اکسپرتیج آردن

20%
436000 348800
تومان

شست‌وشوی اصولی با ژل شستشوی آردن اکسپرتیج

استفاده از شوینده‌های قوی، خود یک عامل تخریب بافت پوست هستند و اگر قصد دارید یک روتین مناسب پوستی داشته باشید، استفاده از یک شوینده مناسب، یکی از گام‌ها‌ی مهم برای مراقبت از پوست است. برند تخصصی ضد پیری آردن با معرفی ژل شستشوی صورت آردن اکسپرتیج، یک گزینه ایده‌آل برای مراقبت از پوست معرفی کرده است. این ژل شوینده دارای pH متعادل بوده و به هیچ عنوان به بافت پوست آسیب نمی‌زند.

ژل شستشوی صورت آردن اکسپرتیج

پاک‌کنندگی عمیق منافذ، احیاکنندگی پوست، افزایش رطوبت و نرمی و جلوگیری از خشکی پوست، همه از ویژگی‌های اصلی این محصول هستند. علاوه بر این، ژل شوینده آردن اکسپرتیج با داشتن پروتئین سویا، پانتول، هیالورونیک اسید همراه با عصاره چای سبز و ژل آلوئه‌ورا، باعث تغذیه عمیق پوست شده و پس از هر بار شست‌وشو، طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌کند.

ژل شستشوی صورت آردن اکسپرتیج
ژل شستشوی صورت اکسپرتیج
آردن

ژل شستشوی صورت اکسپرتیج آردن

15%
293600 249560
تومان

نرمی و طراوت بدن با لوسیون ضد پیری پوست

اغلب افراد برای روتین ضد پیری پوست خود، تنها به پوست صورت توجه می‌کنند و بقیه بخش‌های بدن در این شرایط، نادیده گرفته می‌شوند. خوشبختانه برند آردن برای پوست بدن هم یک محصول اختصاصی عرضه کرده و می‌توانید لوسیون مرطوب کننده و روشن کننده بدن اکسپرتیج آردن را تهیه کنید. این لوسیون با داشتن ترکیبات مغذی، از خشکی پوست جلوگیری کرده و باعث تغذیه عمیق پوست می‌شود.

لوسیون مرطوب کننده و روشن کننده بدن اکسپرتیج آردن

کاهش چین و چروک‌های بخش‌های مختلف بدن، روشن‌کنندگی پوست، کاهش التهاب و از بین بردن خارش، کشیدگی و پوسته‌پوسته‌شدن پوست، همه از مشخصه‌های اصلی این محصول هستند. این لوسیون با داشتن عصاره‌های طبیعی، به تقویت الاستیته و انعطاف‌پذیری پوست کمک کرده و خاصیت ارتجاعی بخش‌های مختلف پوست بدن را بهبود می‌بخشد. نرم‌کنندگی عمیق و از بین بردن لکه‌های سطحی، از دیگر مزایای استفاده مداوم از این محصول است.

کرم تقویت کننده پوست دست آردن اکسپرتیج

دست‌های شاداب و باطراوت با کرم تقویت پوست دست

تماس‌داشتن پوست دست با شوینده‌های مختلف، شست‌وشوی مداوم در طی روز و قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب به‌صورت روزانه، همه به پیری زودرس پوست دست‌ها منجر می‌شود. استفاده روزانه از ضد آفتاب، یکی از راه‌های عالی برای محفاظت از پوست دست است و اگر تا به حال به این بخش از بدن خود توجه نکرده‌اید، در اولین فرصت کرم تقویت کننده پوست دست آردن اکسپرتیج را خریداری کنید.

این کرم دست حاوی مواد جوان‌کننده است و به‌خوبی پوست دست را ترمیم می‌کند. کاهش چین و چروک، از بین‌بردن لکه‌های مقاوم و نرم‌کنندگی قوی، از مشخصه‌های اصلی این کرم هستند. نکته بسیار مهم دیگری که باید بدانید این است که این کرم حاوی ضد آفتاب نیز بوده و از پوست شما در مقابل اشعه‌های مخرب آفتاب نیز محافظت می‌کند. عصاره چای سبز، ویتامین E و نیاسینامید، برخی از مهم‌ترین ترکیبات موجود در این کرم تقویت‌کننده است.

آردن اکسپرتیج، جدیدترین لاین محصولات با سابقه آردن

مراقبت از پوست، جزئیات مختلفی دارد و با ورود به دوره میانسالی، حساسیت این مراقبت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. برند باسابقه و باکیفیت آردن، با معرفی لاین اختصاصی محصولات خود در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی، به کار بردن یک روتین موثر و کارآمد را به شکل قابل توجهی آسان‌تر کرده است. در این مطلب به معرفی برند آردن اکسپرتیج و برخی از بهترین محصولات آن پرداختیم و الان شما هم به‌سادگی می‌توانید بهترین محصولات متناسب با پوست خود را انتخاب کنید. فرقی ندارد که از خشکی بیش از حد پوست خود کلافه شده‌اید یا ظهور لکه‌های تیره و مقاوم به درمان شما را عصبی کرده‌اند، در هر صورت محصولات آردن اکسپرتیج حتما چندین گزینه عالی برای رفع مشکل پوستی شما خواهند داشت. فقط کافی است نیم‌نگاهی به لیست محصولات بیندازید و گزینه‌های مناسب خود را خریداری کنید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا