آرایش صورت

معرفی بهترین بی بی کرم و سی سی کرم

در دنیای رنگارنگ محصولات آرایشی، هر روز با محصولات جدیدتر و جذاب‌تری روبه‌رو می‌شویم. بی بی کرم و سی سی کرم‌ها یکی از این محصولات جدید هستند که در سال‌های اخیر به بازار لوازم آرایشی اضافه شده‌اند و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده‌اند. در این مطلب از مجله خانومی می‌خواهیم ببینیم این کرم‌های محبوب به چه دردی می‌خورند و چند تا از بهترین برندهای بی بی کرم و سی سی کرم را نیز به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید لوازم آرایشی، انتخاب بهتری داشته باشید.

چرا از بی بی کرم و سی سی کرم استفاده کنیم؟

بی بی کرم و سی سی کرم، کرم‌هایی با کارکردهای مختلف در قالب یک کرم هستند. این کرم‌ها کارِ آرایش و مراقبت از پوست را راحت‌تر می‌کنند و اقتصادی‌تر هم هستند. حالا می‌خواهیم نگاهی اجمالی به ترکیبات بی بی کرم‌ها و سی سی کرم‌ها بیندازیم تا اهمیت این محصولات را بهتر درک کنیم.

بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم یک کرم چندکاره، یا در واقع چند کرم در یک کرم است که تمام نیازهای پوست شما را تأمین می‌کند و در ضمن خاصیت آرایشی نیز دارد.

بی ‌بی کرم مخفف کلمه انگلیسی (Beauty Balm) یا (Blemish Balm) است، به معنای مرهم زیبایی یا مرهم لک. BB  این کرم هم مثل بسیاری از لوازم آرایش‌های ترند چند سال اخیر ابتدا در کره جنوبی محبوب شد و بعد از مدتی، به کشورهای دیگر  راه پیدا کرد.

بی بی کرم و سی سی کرم

بی بی کرم‌ها علاوه بر داشتن کرم‌ پودر، حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و آبرسان، ضد آفتاب، پرایمر و کانسیلر نیز هستند که در عین مراقبت و تغذیه پوست، پوشش ملایم کرم پودری نیز روی آن ایجاد می‌کنند.

در فرمولاسیون بی‌ بی کرم آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های تقویت کننده و محافظ پوست و همچنین مواد مرطوب‌کننده‌ای مثل گلیسرین و اسید هیالورونیک به کار رفته است که هر کدام نقش مهمی در حفظ سلامت و جوانی پوست ایفا می‌کنند. پانتنول و سرامیدها نیز به عنوان مواد تقویت کننده، سد دفاعی پوست در برابر عوامل آسیب‌رسان محیطی در ترکیبات بی بی کرم‌ها وجود دارند.

در مجموع بی بی کرم‌ها حاوی ترکیبات زیر هستند:

  • ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها برای محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و تقویت سلامت آن
  • مرطوب کننده‌ها مثل اسید هیالورونیک و گلیسرین که به آبرسانی عمقی پوست کمک می‌کنند
  • مواد محافظتی با SPF برای دفاع در برابر اشعه‌های مضر  UV
  • ترکیبات روشن‌کننده مانند نیاسینامید و ریشه شیرین‌بیان برای بهبود بخشیدن به رنگ و شفافیت پوست

حالا این کرم چند کاره چه فایده‌ای برای ما دارد؟

فواید استفاده از بی بی کرم‌ها به طور خلاصه عبارتند از:

  • اصلاح رنگ و لک پوست
  • رطوبت‌رسانی پوست
  • صاف و یکدست شدن پوست
  • محافظت از پوست در برابر آفتاب
  • تغذیه پوست با مواد مغذی
بهترین بی بی کرم و سی سی کرم

این کرم‌ها در درجه اول خستگی چهره را برطرف کرده و با احیای پوست، صورت را سرحال‌تر نشان می‌دهند. رنگدانه‌های موجود در فرمولاسیون BB کرم، پوست را صاف و یکدست می‌کند و مرطوب کننده‌هایی از قبیل هیالورونیک اسید و گلیسیرین، پوست صورت را  را برای کل روز آبرسانی می‌کنند. تاثیر استفاده از کرم‌های BB مانند تاثیر استفاده مداوم از کرم‌ آبرسان و مرطوب کننده است. زمانی که پوست شما مرطوب و لطیف باشد، اثرات خستگی و رنگ پریدگی روی پوست مشاهده نخواهد شد.

از طرفی، داشتن یک آرایش ملایم و سبک با بی بی کرم به پوست شما کمک می‌کند تا طراوت همیشگی خود را داشته باشد. این خاصیت از بی بی کرم‌ها برای پوست دور چشم که حساس است و ظرافت بسیار زیادی دارد، یک کرم روتین و آرایشی ایده‌آل محسوب می‌شود. BB کرم‌ها می‌توانند لک‌های تیره و خاکستری پوست را کاهش دهند و این یکی مهم‌ترین فواید بی بی کرم است. ناگفته نماند که بی بی کرم‌ها می‌توانند تورم حاصل از تاول‌های تبخالی روی پوست را بخوابانند. غیر از تاول‌های تبخالی، سایر زخم‌های کهنه پوستی که در اثر حذف یا خشک شدن زخم به‌وجود می‌آیند، با BB کرم‌ها قابل درمان هستند.

اگر پوست حساسی دارید که به سرعت ملتهب و قرمز می‌شود، یا پوست شما مستعد خارش و آلرژی است، بی بی کرم می‌تواند التهاب و قرمزی پوست را از بین ببرد. در فرمولاسیون بی‌ بی کرم مواد اصلاح رنگ پوست به‌کار رفته است. در میکاپ و گریم، رنگ سبز را برای خنثی کردن التهاب و قرمزی پوست استفاده می‌کنند. در ساختار بی ‌بی کرم نیز رنگ سبز به‌کار رفته است که باعث اصلاح قرمزی و التهاب پوست می‌شود.

بی بی کرم با آنتی اکسیدان و ویتامین E موجود در فرمولاسیون خود پوست را تغذیه، تقویت و ویتامین‌رسانی می‌کند. آنتی‌ اکسیدان‌های موجود در این لوسیون فوق سبک، از پوست در برابر حمله رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. استفاده مداوم از این کرم موجب می‌شود روند پیری پوست کاهش پیدا کرده و چین و چروک‌ها به‌مرور رفع شود. حتی اگر پوست شما در اثر نور خورشید سوخته یا متورم شده باشد، بی بی کرم‌ها می‌توانند از پوست شما مراقبت کنند و رفته رفته باعث بازسازی نواحی آسیب دیده شوند.

بهترین سی سی کرم

سی سی کرم چیست؟

سی سی کرم‌ها نسخه اصلاح شده بی بی کرم، یا در واقع نسخه کامل‌تر بی بی کرم هستند. CC کرم مخفف عبارت انگلیسی (Color Corrective) یا (Color Control) است که به معنای اصلاح رنگ یا کنترل رنگ است. سی سی کرم هم مانند بی بی کرم پوست را آبرسانی و تغذیه می‌کند و با دارا بودن ترکیبات ضد آفتاب، از پوست در برابر اشعه خورشید نیز محافظت می‌کند.

در واقع سی سی کرم علاوه بر تمام کارهایی که بی بی کرم انجام می‌دهد، پوشش‌دهی بیشتری نسبت به بی بی کرم دارد. پس پوست‌های آکنه‌دار و ملتهب یا کسانی که لک، کک و مک و چین و چروک بیشتری دارند می‌توانند از سی سی کرم به جای بی بی کرم استفاده کنند.

می‌توان گفت فواید کرم سی سی برای پوست موارد زیر است:

  • پوشاندن معایب پوست و ایجاد ظاهری صاف و یکدست با رنگ طبیعی
  • تغذیه و تقویت پوست با ویتامین‌ها و مواد مغذی
  • آبرسانی پوست با عوامل مرطوب کننده
  • محافظت از پوست در برابر اشعه آفتاب
بهترین سی سی کرم

بی بی یا سی سی؟!

این دو کرم شباهت زیادی به هم دارند و تنها تفاوت اصلی آنها در میزان پوشش‌دهی است. در واقع سی سی کرم بافت سنگین‌تر و ضخیم‌تری نسبت به بی‌بی کرم دارد و برای پوشاندن لکه‌ها، جوش‌ها، قرمزی و التهاب، خطوط و چین ‌و چروک‌های ریز پوست مناسب‌تر است. در واقع اگر پوست جوان‌تر و کم ایرادتری دارید، استفاده از بی بی کرم مناسب شماست اما اگر پوست شما نقایصی مانند لک و چین و چروک دارد که باید کاملا کاور شوند، سی سی کرم گزینه بهتری است.

بی بی کرم‌ها لوسیون‌هایی فوق سبک و مرطوب کننده‌اند و به علت خاصیت مرطوب کنندگی بالا، برای پوست‌های خشک گزینه بهتری هستند. سی سی کرم‌ها در اصلاح رنگ پوست تخصصی‌تر عمل می‌کنند پس برای کسانی که از انواع لک‌های پوستی یا جوش، ناهمواری و قرمزی پوست رنج می‌برند گزینه بهتری هستند. با استفاده از سی سی کرم شما از کرم پودر و پنکک آرایشی بی‌نیاز خواهید شد.

بی بی کرم‌ها و سی سی کرم‌ها معمولا در سه گروه رنگی عرضه می‌شوند که کرم‌های با رنگ بژ برای رنگ پوست متعادل تا روشن مناسب است. رنگ عسلی این کرم‌ها برای افرادی با پوست متعادل تا گندمی مناسب‌تر است و کرم‌های با رنگ برنز نیز برای کسانی که پوست گندمی تا تیره دارند، گزینه بهتری است.

برای پوست چرب بی بی کرم مناسب‌تر است یا سی سی کرم؟

اگر پوست شما چرب است و دارای لکه و ناهماهنگی‌های رنگی در قسمت‌های مختلف صورت خود هستید، بهتر است از سی‌سی کرم استفاده کنید. سی‌سی کرم به خاطر مواد به کار برده شده در تولید آن، از ایجاد جوش در صورت جلوگیری کرده و ظاهر مات و مخملی به پوست شما خواهد داد.

در مقابل اگر پوست شما خشک است، استفاده از بی‌بی کرم که حاوی میزان بالایی از مواد مرطوب کننده و آبرسان است به درمان خشکی پوست کمک می‌کند. در نظر داشته باشید که بی‌بی کرم برخلاف سی‌سی کرم ظاهر براقی را در پوست شما ایجاد می‌کند.

حالا به فهرستی از بهترین بی بی کرم‌ها و سی سی کرم‌ها که برایتان آماده کرده‌ایم توجه کنید. در این فهرست برای انواع پوست‌ها کرم‌های مناسب را از برندهای مختلف معرفی کرده‌ایم که در ادامه می‌بینید.

بهترین بی بی کرم (BB cream)؛ بی بی کرم فلورمار

بی بی کرم فلورمار

بی بی کرم آرایشی 5 در1 از برند فلومار با پوشاندگی یکدست و سبک، همچنین با خاصیت درمانی، یکی از بهترین بی بی کرم‌های موجود در بازار است.  این کرم در میان کاربران سایت خانومی نیز بسیار پرطرفدار است. ترکیبات این کرم غنی‌شده، از دانه‌های گیاه کتان و مواد مرطوب کننده و مغذی گیاهی است که پوست را بسیار لطیف و نرم می‌کند. این کرم 6 رنگ متنوع دارد که پوشش رنگی همانند کرم پودر ایجاد می‌کند و می‌توانید بر اساس تناژ طبیعی پوستتان یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید. همچنین این کرم پودر با داشتن فاکتورهای ضد آفتاب، از پوست در برابر اشعه ماوراء‌بنفش محافظت می‌کند.

 ترکیبات این کرم BB فلورمار به گونه‌ای طراحی شده است که برای پوست‌های خشک، حساس و کسانی که لیزر درمانی انجام مى‌دهند نيز مناسب  است.

ویژگی‌های بی بی کرم 5 در 1 فلورمار

  • مناسب پوست‌های نرمال، خشک و حساس
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست
  • حاوی ضد آفتاب
  • پوشانندگی یکدست و سبک
  • حاوی دانه‌های کتان
  • تقویت کننده پوست
  • نرم و لطیف کننده پوست

بهترین بی بی کرم خارجی؛ بی بی کرم مرطوب کننده گارنیر

بی بی کرم مرطوب کننده گارنیر

بی بی کرم گارنیر یک کرم چند منظوره مناسب برای پوست‌های نرمال و مختلط است. در ترکیبات این کرم ضد آفتاب، کرم پودر و کانسیلر به کار رفته است که می‌تواند تمامی عیوب پوست را برطرف کند و جلوه‌ای صاف و یکدست به پوست بدهد. همچنین مواد مرطوب کننده موجود در ترکیبات این کرم از جمله هیالورونیک و آلوئه‌ورا، مانع از خشکی پوست شده و بافت پوست را شاداب و با طراوت می‌کند.

کرم BB گارنیر فاقد چربی است. این کرم می‌تواند تا 12 ساعت روی پوست باقی بماند و پوششی مات و یکدست روی پوست ایجاد کند. با استفاده از این محصول، پوست صورت شما صاف، یکدست و شفاف می‌شود.

ویژگی‌های کرم بی بی گارنیر

  • مناسب پوست‌های نرمال و مختلط
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • ایجاد جلوه مات روی پوست
  • صاف و یکدست کننده سطح پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید و عصاره آلوئه‌ورا
  • محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء‌بنفش
  • کاور عیوب پوستی
  • کومدوژنیک نیست
  • فاقد روغن و الکل

بهترین بی بی کرم برای پوست خشک؛ کرم بی بی زیاجا با SPF 15 برای پوست خشک

کرم بی بی زیاجابا SPF 15 برای پوست خشک

زیاجا یک برند آرایشی لهستانی است و کرم بی بی این برند مناسب پوست‌های خشک، معمولی و حساس است. این کرم با اصلاح رنگ پوست و ایجاد رنگی یکدست، به زیبایی ظاهری کمک می‌کند. قرمزی، عیوب، منافذ و لک‌های پوست شما را می‌پوشاند و درخششی طبیعی به پوستتان می‌بخشد. با داشتن spf15 و فیلترهای UVA و UVB محافظت متوسطی از پوست شما در برابر نور خورشید و اشعه‌های مضر آن ارائه می‌دهد. همچنین خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد و رطوبت طبیعی پوستتان را تامین و آن را به خوبی تقویت می‌کند.

از ترکیبات مفید این کرم BB زیاجا می‌توان هیالورونیک اسید، پرو ویتامین B5، گل ابریشم مصری و ویتامین E را نام برد که نقش به‌سزایی در حفظ سلامت پوست ایفا می‌کنند. این ترکیبات التهابات پوست حساس و تحریک شده را التیام می‌دهند و به سلامت پوستتان نیز کمک می‌کنند. کرم بی بی زیاجا با بافت سبک، به‌طور یکنواخت روی پوستتان پخش می‌شود و به آسانی جذب پوست شده و احساس چربی و سنگینی ایجاد نمی‌کند.

ویژگی‌های کرم بی بی زیاجا

  • مناسب پوست خشک، حساس و نرمال
  • بافت سبک و عدم سنگینی روی پوست
  • با تناژ طبیعی  Natural Tone
  • ضد التهاب و تسکین دهنده پوست
  • SPF15
  • مات و یکدست کننده رنگ پوست
  • پوشش‌دهی مطلوب
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشیدی و پیری پوست
  • مرطوب کننده و تقویت کننده
  • حاوی ویتامین B5 و E

بهترین بی بی کرم برای پوست چرب؛ بی بی کرم SPF20 درماتیپیک برای پوست چرب و مختلط

ی بی کرم SPF20 درماتیپیک برای پوست چرب و مختلط

کرم BB درماتیپیک با سه رنگ بژ طبیعی، بژ طلایی و رز بژ، یک کرم فوق‌العاده برای پوست‌های چرب و مختلط است. این کرم بافت سبک و ابریشمی دارد و به هیچ وجه احساس چربی و سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

بی بی کرم درماتیپیک با داشتن فاکتور حفاظتی ضد آفتاب، از پوست در برابر اشعه خورشید نیز محافظت می‌کند. البته اگر قرار است در معرض آفتاب مستقیم و در فضای باز قرار بگیرید، بهتر است از ضدآفتاب‌های با SPF بالاتر استفاده کنید. این بی بی کرم پوشش دهی متوسط و ماندگاری بالایی دارد.

ویژگی‌های بی بی کرم درماتیپیک

  • بافت سبک و نرم
  • محافظت از پوست در برابر آفتاب
  • مناسب پوست چرب و مختلط
  • ماندگاری بالا
  • بدون ایجاد حس چربی و سنگینی
  • کمک به تنظیم ترشح چربی پوست
  • فاقد چربی
  • موثر در درمان جوش
  • جمع کننده منافذ باز پوست
  • مانع از براق شدن پوست

بهترین مارک بی بی کرم؛ بی بی کرم ارگانیک فارماسی مدل Tea Tree

بی بی کرم ارگانیک فارماسی مدل Tea Tree

بی بی کرم با روغن درخت چای (تی تری) از برند فارماسی یکی از بهترین بی بی کرم‌های مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه است. این بی بی کرم علاوه بر پوشانندگی مناسبی که دارد خواص مات کنندگی و کنترل ترشح چربی نیز دارد. این کرم پوشش متوسط به بالایی دارد که به راحتی نواقص و لک‌های پوستی را پوشش می‌دهد و آرایشی یکدست و مات را به چهره‌ شما خواهد بخشید.

این کرم BB فارماسی در 2 تناژ رنگی مختلف (روشن تا مدیوم، مدیوم تا تیره) تولید شده است تا با رنگ پوستی که دارید به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بی بی کرم تی تری فارماسی بافت سبک آن است که پس از استفاده اصلا احساس سنگینی به شما نخواهد داد و نمای نهایی آرایش شما را کاملا مات خواهد کرد. روغن تی تری موجود درآن باعث می‌شود که منافذ باز پوست کوچک تر شده و ترشح چربی کنترل شود.

ویژگی‌های بی بی کرم ارگانیک فارماسی

  • مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه
  • پوشش دهی عالی
  • بافت سبک، با پخش سریع و یکدست
  • کمک به کاهش جوش‌های پوستی و ترمیم جای جوش
  • پوشش مات با ماندگاری بلندمدت و بدون تغییر رنگ
  • کنترل چربی پوست به صورت موثر
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • ترکیبات کاملا گیاهی

بهترین سی سی کرم (CC Cream)؛ سی سی کرم سینره با SPF40

سی سی کرم سینره با SPF40

کرم CC سینره یک کرم پودر و ضدآفتاب و مرطوب کننده عالی برای انواع پوست است که با قدرت پوشانندگی بالا و بافت سبک خود، تمام قرمزی‌ها، جای جوش، تیرگی و لک‌های پوستی را کاور می‌کند. این کرم جلوه‌ای مات به پوست می‌بخشد و از این رو برای پوست‌های چرب نیز مناسب است.

سی سی کرم سینره دارای خاصیت ضدآفتابی است و با داشتن SPF 40 از پوست شما دربرابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. این کرم حاوی ویتامین C است و با گذشت زمان می‌تواند به روشن شدن پوست و رفع تیرگی‌های آن کمک کند. استفاده از این کرم به صورت کرم پودر روزانه امکان‌پذیر است، زیرا دارای بافتی کاملاً سبک است و ضمن محافظت از پوست شما، به روشنی آن در بلند مدت کمک می‌کند.

ویژگی‌های سی سی کرم سینره

  • مناسب انواع پوست
  • بافت سبک
  • دارای خاصیت کرم پودری
  • ایجاد جلوه مات و طبیعی
  • قدرت پوشانندگی بالا
  • خاصیت روشن‌کنندگی پوست در بلند مدت
  • کاور کردن لک‌ها و ضایعات پوستی
  • حاوی ویتامین سی
  • محافظت از پوست دربرابر اشعه خورشید
  • رطوبت‌رسانی عمقی پوست
  • خاصیت ضدالتهابی
  • دارای سه رنگ کاربردی متفاوت
  • پوشاندن قرمزی، تیرگی، جای جوش و لک‌های پوستی
  • فاقد پارابن
  • بدون انجام تست حیوانی

بهترین سی سی کرم خارجی؛ کرم سی سی بورژوا

کرم سی سی بورژوا

کرم CC بورژوا یک کرم همه کاره با ماندگاری 16 ساعته روی پوست است که با سه رنگدانه اصلی به اصلاح رنگ پوست صورت کمک می‌کند. کرم پودر تیوپی سی سی بورژوا محصولی فاقد چربی جهت پوشش عیوب و همسان‌سازی رنگ پوست است که ترکیبات آن حاوی 3 رنگدانه سبز،  سفید و زرد آلویی است و قرمزی، لک‌های تیره و کدری پوست را خنثی می‌کند. کرم پودر تیوپی سی سی بورژوا حاوی اس پی اف 15 است و پوست را در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت می‌کند.

پایه رنگ این کرم عاجی و روشن است. کرم سی سی بورژوا دارای بافتی بسیار سبک بوده و به‌راحتی روی پوست پخش می‌شود و پوششی نرم و ابریشمی روی پوست ایجاد می‌کند.

ویژگی‌های کرم سی سی بورژوا

  • مناسب انواع پوست حتی چرب و مختلط
  • فاقد چربی
  • دارای بافت نرم و سبک
  • ایجاد پوششی یکدست و طبیعی
  • پوشاننده قرمزی پوست با رنگدانه‌های سبز
  • پوشاننده تیرگی پوست با رنگدانه‌های سفید
  • رفع کدری پوست و افزایش شادابی آن
  • دارای فاکتور ضد آفتاب
  • ماندگاری بالا

بهترین سی سی کرم برای پوست خشک

اگر پوست شما خیلی خشک است بهتر است از سی سی کرم استفاده نکنید و به جای آن از بی بی کرم استفاده کنید. اصولا سی سی کرم‌ها برای پوست‌های چرب یا نرمال فرموله می‌شوند و پوست‌های خیلی خشک و دهیدراته بهتر است از بی بی کرم استفاده کنند که عوامل آبرسان و مرطوب کننده قوی‌تری در ترکیبات آن به کار رفته است.

بهترین سی سی کرم برای پوست چرب؛ کرم سی سی فارماسی

بی بی کرم ارگانیک فارماسی مدل Tea Tree

کرم CC فارماسی یک محصول ایده‌آل برای انواع پوست و پوست‌های چرب است. این کرم با روغن ماکادمیا، پروتئین ابریشم و کلاژن و آرگان فرموله شده و علاوه بر کاور پوست یک نرم کننده طبیعی و سبک به شمار می‌رود. روغن ماکادامیای موجود در این کرم، پوست را در تمام روز مرطوب نگاه می‌دارد. ویتامینB3 به پوست ظاهری درخشنده می‌دهد و عصاره‌ جو، پوست را تقویت و ترمیم می‌کند. همچنین، پروتئین ابریشم موجود در این کرم، موجب افزایش نرمی و لطافت پوست می‌شود. از طرفی، کلاژن و روغن آرگان خطوط نازک و چین و چروک موجود در سطح پوست را کاهش می‌دهد. فرمولاسیون سی سی کرم دارای اس پی اف 15 است که پوست را در مقابل تأثیرات مخرب اشعه‌ خورشید محافظت می‌کند.

این محصول پوشش بسیار خوبی روی پوست داشته و عیوب پوست را کاملا می‌پوشاند. ترکیبات ضد پیری این کرم از چروک شدن پوست جلوگیری می‌کنند.

ویژگی‌های کرم سی سی فارماسی

  • دارای فرمولاسیون فاقد چربی
  • مناسب انواع پوست به ویژه پوست چرب
  • پوشانندگی مناسب
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • غنی شده با عصاره جو
  • دارای خواص ضد چروک
  • حاوی کلاژن و روغن آرگان
  • آبرسان و مرطوب کننده

بهترین مارک سی سی کرم؛ سی سی کرم بنفش گلدن رز

سی سی کرم بنفش گلدن رز

سی سی کرم بنفش گلدن رز یک پوشاننده مناسب برای رفع زردی پوست و پوشش لکه‌های تیره پوست است. این محصول حاوی ویتامین ای و مواد مرطوب کننده است که موجب افزایش نرمی و لطافت پوست می‌شود. کرم CC گلدن رز با پوشش عیوب صورت نمایی طبیعی به پوست بخشیده و موجب افزایش درخشندگی و طراوت آن می‌شود. این محصول حاوی فیلترهای یو وی است که پوست را در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

برند گلدن رز کرم سی سی زرد، سبز، و نارنجی نیز دارد که هرکدام برای رفع یکی از مشکلات رنگی پوست فرموله شده‌اند.

ویژگی‌های سی سی کرم بنفش گلدن رز

  • نرم کننده و رطوبت بخش پوست
  • حاوی ویتامین ای
  • رفع زردی پوست و خنثی سازی تناژ زرد پوست
  • پوشش لکه‌های تیره
  • حاوی SPD 30
  • فاقد پارابن

خداحافظی با کرم پودرهای سنگین با بی بی کرم و سی سی کرم‌ها!

بی بی کرم‌ها و سی سی کرم‌ها، کرم‌هایی چندکاره و بسیار مفید هستند که می‌توانند بسیاری از نیازهای پوست را تأمین کنند و جای پرایمر، کانسیلر، کرم‌پودر، مرطوب کننده و ضدآفتاب را بگیرند. البته این کرم‌ها از هرکدام از این خواص یک مقدار را در خود  دارند و برای استفاده روزانه مناسب‌اند.

هنگام خرید لوازم آرایشی برای انتخاب رنگ بی بی کرم و سی سی کرم مثل کرم پودر باید به تناژ رنگی پوست خود توجه کنید و نزدیک‌ترین رنگ به پوست خود را انتخاب کنید. یادتان باشد اگر ضدآفتاب جداگانه نمی زنید و از خاصیت ضد آفتاب بی بی کرم یا سی سی کرم خود استفاده می‌کنید، مانند کرم ضد آفتاب باید این کرم‌ها را نیز هر دو سه ساعت یک بار تجدید کنید. در ضمن در پایان روز حتما با استفاده از تونر و میسلار واتر باقی مانده این کرم‌ها را از روی پوست خود پاک کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 2.8 / 5. مجموع آرا: 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا