عطر و ادکلن

معرفی 5 تا از بهترین عطرهای عروس با قیمت مناسب

روز عروسی، یکی از شگفت‌انگیزترین روزهای زندگی یک زوج جوان است. انتخاب بهترین لباس، آرایشگاه و البته محل برگزاری جشن، همه جزو قسمت‌های مهم این روز هستند و در این میان، برخی از زوج‌ها انتخاب بهترین عطر برای روز عروسی خود را فراموش می‌کنند. اگر شما پیش از فرا رسیدن روز قشنگ جشن‌تان، برای انتخاب یک عطر عروس ماندگار، شیک و خوش‌بو، با چالش مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. در این مطلب قصد داریم 5 عطر جذاب با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم که با خیال راحت این بخش از برنامه‌ریزی عروسی را هم در لیست خود تیک بزنید!

عطر عروس خوش‌بو مناسب فصل بهار: Kenzo Flower

ناگفته پیدا است که هر رایحه، مناسب فصل خاصی است. برای یک جشن زیبا در یک روز بهاری و خنک، یک عطر خوش‌بو و ملایم همان چیزی باشد که روز عروسی‌تان را به یک خاطره بی‌نقص و ایده‌آل تبدیل می‌کند. ادو پرفیوم زنانه Flower کنزو، بدون شک یک انتخاب عالی برای جشن شما در روزهای بهار است که با رایحه‌ای ملایم از گل‌های خوش‌بو و وانیل، لحظات آرامش‌بخشی برای شما ایجاد خواهد کرد.

ادو پرفیوم زنانه Flower کنزو

نت‌های پایه این ادکلن، وانیل و مشک سفید است. نت‌های میانی اما، همان چیزی است که شما را به یک باغ پر گل دعوت می‌کند و ترکیبی از رایحه‌های بنفشه، رز، فلفل صورتی و توت سیاه است. ترکیب رایحه‌های میوه‌ای و بوی گل‌های ملایم، باعث شده که این ادکلن یک انتخاب عالی برای عطر عروس در روزهای خنک بهار و اوایل تابستان باشد که درست مثل بهترین لوازم آرایشی، به‌زیبایی و جلوه بیشتر عروس خانم کمک کند.. قیمت مناسب این ادکلن، دیگر دلیلی است که به محبوبیت این عطر منجر شده است.

خوشبختانه در میان ادکلن‌های ایرانی، یک ادکلن جذاب و مشابه با این عطر وجود دارد که می‌توانید برای روز جشن عشق خود، آن را خریداری کنید. عطر جیبی صندل Midnight Rose، همان چیزی است که به دنبال آن هستید. این ادکلن با نت‌های اولیه گل رز و تمشک، از همان اولین لحظه‌ها، شما را به باغی پر از گل دعوت می‌کند.

عطر جیبی صندل Midnight Rose

نت‌های میانی این عطر صندل نیز با گل یاسمین، صد تومانی و فلفل صورتی طراحی شده و در نت‌های پایانی، به‌خوبی می‌توانید بوی وانیل، مشک و چوب سدر را استشمام نمایید. با وجود این نت‌های مشابه میان کنزو فلاور و میدنایت رز، با خیال راحت می‌توانید ادکلن دوم را برای روز خاص خود انتخاب کرده و یک عطر عروسی با رایحه‌های گل و وانیل داشته باشید.

بهترین ادکلن برای روز عروسی در تابستان: Dior Forever and Ever

جشن گرفتن روز عروسی در یک روز تابستانی گرم و سبز، همان چیزی است که می‌تواند یک شروع هیجان‌انگیز برای یک زندگی دو نفره شاد باشد. اگر شما هم عروس تابستان هستید، انتخاب یک عطر عروس تابستانی خاص، در ابتدا احتمالا کمی چالش برانگیزتر خواهد بود. برای روزهای گرم، باید یک عطر ملایم و در عین حال ماندگار انتخاب کنید که رایحه‌ای سبک و ملایم و در عین حال ماندگار و قوی داشته باشد. ادکلن Dior Forever and Ever همان چیزی است که برای چنین مراسمی به آن نیاز دارید.

تمام نت‌های این ادکلن، با رایحه‌های ملایم از عطر گل و طبیعت همراه شده است. گل یاسمین و پیچک، نت‌های ابتدایی این ادکلن هستند. پس از آن است که در نت‌های میانی می‌توانید بوی بادام و رز را استشمام کنید. نت‌های پایانی نیز با بویی دل‌انگیز از وانیل، مشک و البته در انتها کمی جوز هندی، یک پایان‌بندی ایده‌آل برای یک عطر تابستانی را می‌سازند.

ادکلن Dior Forever and Ever

این ادکلن جادویی، رایحه‌ای هم‌چون یک دسته گل یاسمین دارد و برند مای با ارائه ادکلن سوییت لاو ژک ساف، یک جایگزین عالی برای آن ساخته است. ادکلن سوییت لاو ژک ساف، با نت‌های میوه‌ای مثل نارنج، هلو و پرتقال آغاز می‌شود و در نت‌های میانی، با بوی گل‌های خوش‌بو هم‌چون رز، یاسمین و لاله، رد پایی ملایم و خیال‌انگیز از خود به جا می‌گذارد.

 ادکلن سوییت لاو ژک ساف

در نت‌های پایانی این عطر ژک ساف می‌توانید بوی مشک، چوب صندل و ادویه را احساس کنید و برای یک روز خاص تابستانی، رایحه‌ای خوش و ماندگار از خود به جا بگذارید. پس اگر برای تابستان به دنبال عطر عروس مناسب هستید، این گزینه می‌تواند انتخاب اول شما باشد.

ناگفته نماند که نگهداری از ادکلن در روزهای داغ، اصلا کار راحتی نیست. بنابراین برای سلامت ادکلن خود و افزایش مدت نگهداری آن، بهتر است با بهترین روش‌های نگهداری از عطر و ادکلن را به کار ببرید.

ادکلن پاییزی برای عروس: Versace Crystal Noir

پاییز هزار رنگ، درست مثل یک تابلوی نقاشی رویایی، هر روز عادی را به یک اتفاق خارق‌العاده تبدیل می‌کند. اگر در این فصل قرار است شروع زندگی دو نفره‌تان را جشن بگیرید، قطعا به یک ادکلن اختصاصی برای این فصل نیاز خواهید داشت. رایحه‌های ماندگار و گرم، بهترین انتخاب ممکن برای عطر عروس پاییزی هستند و برند ورساچه، یک گزینه عالی برای شما دارد. ادکلن ورساچه کریستال نویر، همان چیزی است که می‌تواند خاطره‌ای خوش از روز جشن‌تان برای شما، همسرتان و البته مهمانان بسازد.

اولین نت این ادکلن، با رایحه‌های گرم و خوش مثل زنجبیل، فلفل و هل آغاز می‌شود. پس از آن است که نت‌های میانی با بوی خوش نارگیل، چوب صندل و گل پیونی، خاطره‌های گرم و خوش را به خاطر می‌آورد. این ادکلن، بهترین انتخاب برای روزهای سرد پاییزی است و می‌تواند روز خاص شما را برای همیشه ماندگار کند.

عطر Versace Crystal Noir

در صورتی که به یک ادکلن مشابه در میان محصولات ایرانی نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از عطر زنانه برندینی Lilac Love، به این رایحه دست پیدا کنید.

عطر زنانه برندینی Lilac Love

این عطر برندینی، ساختاری از وانیل، گل و ادویه دارد و یک انتخاب بی‌نظیر برای روزهای پاییز خواهد بود. استفاده از چوب صندل، نعناع هندی، غلاف کاکائو و وانیل در ساختار این ادکلن، به ایجاد یک بوی گرم و خوش برای روزهای پاییزی کمک کرده است.

بهترین عطر عروس برای روزهای سرد زمستان: Roja Elixir

برای روزهای سرد، برفی یا بارانی زمستان، باید عطر عروس گرم و خوش‌بویی را بیابید که با اولین گام‌های شما در سالن، توجه همه را به حضورتان جلب کند. ادکلن روژا الکسیر، دقیقا همان چیزی است که برای روز عروسی خود در زمستان، به آن نیاز دارید. این ادکلن، ترکیبی از رایحه‌های تازه طبیعت و ادویه‌های خوش‌بو است.

نت‌های اولیه این ادکلن، گل سوسن و پس از آن رز و یاسمین بوده و کم‌کم نت‌های میانی با رایحه‌های قوی‌تر، خود را نشان می‌دهند. دارچین، لوندر و چوب سدر همراه با مشک، نت‌های پایانی این عطر هستند و می‌توانند تا ساعت‌ها، رد قوی خود را حفظ کنند.

عطر Roja Elixir

در میان محصولات ایرانی، برند بایلندو با عرضه ادوپرفیوم بایلندو Lavida Es Bella، یک جایگزین خوب برای این عطر عروس زمستانی ارائه داده است. در ادکلن لاویدا، ابتدا بوهای طبیعی و ملایم هم‌چون انگور فرنگی سیاه، پرتقال و یاس، به مشام می‌رسد. کم‌کم این رایحه‌های طبیعی، جای خود را به وانیل، دانه تونکا، نعناع هندی و وانیل می‌دهند. ترکیب این رایحه‌های قوی، همان چیزی است که گرمابخش بوی این ادکلن بوده و آن را به یک گزینه ایده‌آل زمستانی تبدیل می‌کند.

ادوپرفیوم بایلندو Lavida Es Bella

اغلب ادکلن‌های مناسب پاییز و زمستان، بوی سنگین و گرمی دارند. هر چند این موضوع در برخی موارد باعث می‌شود که افراد به‌اشتباه عطرهای تاریخ گذشته را به‌عنوان عطر زمستانی و گرم بخرند. لازم است که تاریخ انقضای عطر و ادکلن‌ها را بدانید.

عطر مناسب عروس برای تمام روزهای سال: Creed Love in White

با وجود همه ادکلن‌های اختصاصی برای هر فصل از سال، خوشبختانه انواع ادکلن‌ها هم وجود دارند که با خیال راحت و برای هر روز از سال، می‌توانید آن‌ها را استفاده کنید. اگر به‌عنوان عطر عروس برای روز اختصاصی زندگی خود به چنین ادکلنی نیاز دارید، باید ادکلن Creed Love in White را به شما معرفی کنیم.

این ادکلن، ترکیب کاملی از رایحه‌های طبیعی و تازه همراه با بوهای شیرین و ماندگار در نت پایانی است. بنابراین هم برای روزهای گرم و داغ سال می‌توانید آن را به کار ببرید و هم در روزهای سرد و برفی، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. نت‌های آغازین این ادکلن، رز و پرتقال است. با گذشت چند ساعت، این نت‌ها جای خود را به رایحه‌های قوی‌تر هم‌چون صندل و وانیل می‌دهند و یک ترکیب خاص ایجاد می‌کنند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید در هر روز از سال، این ادکلن خوش‌بو را استفاده کنید.

عطر Creed Love in White

برای کسانی که یک جایگزین عالی برای این ادکلن می‌خواهند، باید ادکلن مای کویین آلفا مونته را معرفی کنیم. این ادکلن ایرانی، ترکیبی از رایحه‌های تازه و شیرین دارد که در نت‌های پایانی با بویی قوی و گرم، کار خود را به‌اتمام می‌رساند. بوی پرتقال و رز، در نت‌های آغازین این ادکلن احساس می‌شود و در نت‌های میانی، مانگا و نیلوفر آبی به مشام خواهند رسید. در انتها نیز بوی کهربا، مشک و سدر، باقی می‌ماند و اگر به دنبال یک عطر مناسب برای تمام روزهای سال هستید، این ادکلن گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

ادکلن مای کویین آلفا مونته

انتخاب بهترین عطر عروس با توجه به دمای هوا

با این‌که در اولین لحظات برنامه‌ریزی جشن عروسی، احتمالا به ادکلن مناسب آن روز فکر نمی‌کنید، اما باید به شما بگوییم که پیش از ورود به مراسم، بدون شک به یک رایحه خاص و جذاب نیاز خواهید داشت. فرقی ندارد که مراسم شما در چه تاریخی و در چه دمای هوایی برگزار می‌شود، چون برای هر فصل و هر شرایطی، بهترین عطر عروس را می‌توانید به‌راحتی و با کمی جست‌وجو بیابید. فقط کافی است سلیقه خود و بودجه‌تان را در نظر بگیرید و بر اساس آن، بهترین و مناسب‌ترین ادکلن برای روز جشن‌تان را انتخاب کنید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا