مکمل‌هامکمل‌های ورزشی

معرفی بهترین گینر برای افزایش وزن

افراد زیادی وجود دارند که ترجیح می‌دهند با داشتن ایده‌ل‌ساخت اندامی زیبا و عضلانی بدون چربی اضافه، سلامت و زیبایی خود را تضمین کنند. برای رسیدن به این هدف، ورزش کردن اصولی و داشتن رژیم مناسب، دو بخش کلیدی است. اگر شما هم جزو این دسته هستید، باید مکمل‌هایی هم مصرف کنید که در حین ورزش‌های سخت روزانه‌تان، بدن شما قادر به افزایش وزن و ساخت عضله‌های جدید باشد. از آن‌جا که به‌دست آوردن میزان کالری، چربی و پروتئین کافی تنها از طریق مصرف انواع غذاها در طی روز امکان‌پذیر نیست، استفاده از گینرها برای افزایش وزن، طرفداران زیادی پیدا کرده است. حالا اگر دقیقا نمی‌دانید گینر چیست، بهترین گینر برای افزایش وزن کدام است و قبل از آغاز مصرف این مکمل‌ها باید چه موارد مهمی را به خاطر بسپارید، همراه ما باشید تا در این مطلب از مجله خانومی، به بررسی کامل همه این نکات بپردازیم.

گینر چیست؟ بهترین گینر کدام است؟

گینرها مکمل‌هایی هستند که با مصرف آن‌ها، وزن ما سریع‌تر و راحت‌تر افزایش پیدا می‌کند. برای برخی از ما، چاق‌شدن و افزایش وزن، چندان سخت نیست و با مصرف غذاهای هر روزه، به‌راحتی و حتی بیش از آن‌که دوست داشته باشیم، چاق می‌شویم. هر چند این شرایط برای همه یکسان نیست و افراد زیادی هستند که از کمبود وزن رنج می‌برند. علاوه بر این افراد، کسانی که دوست دارند با ساخت یک بدن عضلانی و حجیم، ساختار فیزیکی متفاوتی داشته باشند، به مصرف گینرها و افزایش وزن سریع‌تر نیاز خواهند داشت.

این‌جا است که وظیفه اصلی گینرها مشخص می‌شود. مصرف گینرها پس از تمرینات ورزشی، به دلیل داشتن کربوهیدرات کافی، به بازسازی سریع عضله‌ها کمک می‌کند. ناگفته نماند که گینرها تنها از کربوهیدرات ساخته نشده‌اند و ترکیبات مفید و مقوی برای بدن دارند. اگر دقیقا نمی‌دانید که اغلب گینرها از چه ترکیباتی ساخته شده‌اند، بخش بعدی اطلاعات خوبی برای شما دارد. مکمل آمینو نیز، از جمله دیگر مکمل‌ها برای افزایش توده عضلانی است.

بهترین گینر

ترکیبات سازنده گینرها چیست؟

دو ترکیب اصلی و مهم انواع گینرها، کربوهیدرات و پروتئین است. این دو ماده به شکل کاملا اصولی با هم ترکیب شده‌اند تا بتوانند انرژی و مواد مغذی از دست رفته در طی تمرین‌های ورزشی را جبران کنند. معمولا انواع مکمل کربوهیدرات برای بدنسازی در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. اغلب گینرها به‌عنوان مواد اولیه ساخت نوشیدنی‌های پس از ورزش طراحی و تولید شده‌اند. بدن پس از ورزش به مایعات و مواد مغذی بیشتری نیاز دارد و مصرف این مکمل‌ها در این شرایط، می‌تواند بخش زیادی از انرژی از دست رفته بدن را تامین کند.

برخی از گینرها علاوه بر این دو ماده اصلی و مهم، حاوی ترکیبات مفید دیگر مثل ویتامین‌ها، املاح، آمینو اسیدها و دیگر مواد ضروری بدن هستند که تاثیر مثبتی بر تمام بخش‌های بدن می‌گذارند.

با وجود این ترکیبات، اغلب افراد تصور می‌کنند که گینرها درست مثل پودرهای پروتئینی هستند. در این بخش باید به شما بگوییم که این دو محصول، تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. معمولا گینرها میزان بیشتری از کربوهیدرات و چربی داشته و میزان پروتئین موجود در آن‌ها کمتر است. میزان کربوهیدرات موجود در گینرها، دو تا سه برابر کربوهیدرات موجود در پودرهای پروتئینی است.

پودرهای پروتئین معمولا حاوی 90 تا 95 درصد پروتئین بوده و تنها 10 الی 5 درصد چربی و کربوهیدرات دارند. گینرها با داشتن طیف وسیعی از تمام مواد ضروری، به افزایش وزن بدن کمک می‌کنند. این در حالی است که پودرهای پروتئین تنها باعث افزایش عضله‌ها خواهند شد و به هیچ عنوان افزایش حجم را در پی ندارند. تفاوت دیگر میان پودر پروتئین و گینر این است که میزان انسولین بدن را افزایش داده و به ذخیره‌سازی میزان بیشتری از چربی کمک می‌کنند. در صورتی که با مصرف پروتئین، بدن شما بدون افزایش چربی بدن، فقط عضله‌سازی می‌کند.

انواع گینر

انواع مکمل افزایش وزن

در صورتی که شما هم تا الان تصور می‌کردید که برای افزایش وزن تنها یک یا دو مدل مکمل وجود دارند، باید واقعیت مهمی را با شما هم در میان بگذاریم. انواع مکمل‌ها با ترکیبات منحصر به‌فرد خود و زمان استفاده اختصاصی، برای افزایش وزن وجود دارند که می‌توان آن‌ها را در چند دسته‌بندی کلی قرار داد. برخی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های انواع مکمل افزایش وزن شامل موارد زیر هستند:

پودرهای پروتئین: مصرف راحت و کمک به عضله‌سازی

مصرف غذاهای حاوی پروتئین، بر خلاف تصور عموم که می‌تواند به افزایش وزن کمک کند، در اغلب موارد نتیجه عکس داشته و باعث کاهش وزن می‌شود. دلیل کاهش وزن در چنین شرایطی این است که اغلب افراد تلاش می‌کنند که پروتئین خالص و بدون چربی مصرف کنند. پروتئین نیز احساس سیری بیشتر و طولانی‌مدتی ایجاد کرده و در گذر زمان باعث کاهش وزن خواهد شد. به همین خاطر، مصرف مکمل‌های اختصاصی حاوی پروتئین می‌تواند میزان مصرف پروتئین روزانه افراد را بدون ایجاد حس سیری بیش از حد، تامین کند.

مصرف پودرهای پروتئینی برای افرادی مناسب است که در طی برنامه غذایی روزانه خود، پروتئین کافی دریافت نمی‌کنند. علاوه بر این افرد، کسانی که قصد دارند بدون افزایش وزن و حجم، عضله‌های بیشتری برای خود بسازند، باید در روتین غذایی خود مصرف پودر پروتئینی را هم بگنجانند.

بهترین گینر برای افزایش وزن

گینرها: کمک به افزایش وزن سالم

گینرها مکمل‌های ویژه‌ای هستند که طیف وسیعی از انواع ترکیبات مغذی و لازم برای بدن را دارند. اغلب این مکمل‌ها باعث افزایش وزن و حجم عضله به‌صورت هم‌زمان می‌شوند. گینرها نسبت به دیگر مکمل‌ها دارای میزان بیشتری از چربی، کالری و کربوهیدرات هستند. هرچند برخی از گینرها تنها کربوهیدرات دارند. هر پیمانه از گینرها، تقریبا 300 کالری دارد. مصرف گینرها برای کسانی مناسب است که نمی‌توانند از طریق وعده‌های غذایی روزانه، کالری مورد نیاز بدن خود را تامین کنند و با کمبود وزن روبه‌رو هستند.

بیشتر بخوانید: مکمل تریبولوس چیست؟

کراتین: کمک به بازسازی و ریکاوری بدن

کراتین تاثیر مستقیمی بر افزایش وزن و عضله‌سازی نمی‌گذارد و کاربرد اصلی آن، بهبود عملکرد جسمی بدن است. با مصرف پودرهای کراتین، میزان کراتین ذخیره شده در عضله‌های شما افزایش پیدا می‌کند و در ادامه، میزان انرژی و عملکرد شما برای انجام حرکات ورزشی، بیشتر می‌شود. این افزایش انرژی در طولانی‌مدت می‌تواند به عضله‌سازی بیشتر نیز منجر شود. نکته مهمی که باید بدانید این است که کراتین‌ها کالری کمتری دارند و برای افزایش میزان کالری دریافتی روزانه خود، بهتر است کراتین را با دیگر مکمل‌ها ترکیب کنید.

بیشتر بخوانید: ظهور مکمل‌های پوستی

حالا و پس از معرفی انواع مکمل‌ها، اگر قصد دارید برای افزایش وزن و حجم عضله‌های خود از گینرهای متنوع استفاده کنید، همراه ما باشید تا در بخش بعدی، بهترین گینر برای افزایش وزن را با هم بررسی کنیم.

بهترین گینر برای افزایش وزن

برخی از بهترین مارک‌های گینر برای افزایش وزن، شامل موارد زیر هستند:

ویتارگو: تامین گلیکوژن بدن

در میان انواع گینرهای موجود در بازار، خرید بهترین گینر در اغلب موارد به یک فرآیند سخت و چالش برانگیز تبدیل می‌شود. انواع برندها با محصولات متنوع خود، انتخاب بهترین مکمل برای افزایش وزن و حجم را سخت‌تر کرده‌اند و اگر شما هم با این چالش مواجه هستید، باید یک مکمل عالی را به شما معرفی کنیم. برند ویتارگو با عرضه پودر کربوهیدرات ویتارگو، یکی از بهترین مکمل‌های ورزشی را در اختیار عموم قرار داده است.

پودر کربوهیدرات ویتارگو

این گینر برای مردان و زنان مناسب بوده و همه بزرگسالان با مشورت پزشک خود می‌توانند از آن استفاده کنند. ماده شاخص موجود در این گینر، کربوهیدرات است و با مصرف روتین آن می‌توانید بخش زیادی از کربوهیدرات ضروری بدن برای عضله‌سازی و افزایش حجم عضله‌ها را به‌دست آورید. تامین انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های روزانه و کاهش خستگی و کسلی، از دیگر فواید مصرف مداوم این پودر گینر است.

علاوه بر گینرها، کسانی که مدام با کاهش انرژی و خستگی مفرط روبه‌رو هستند، باید با پزشک خود مشورت کرده و در صورت نیاز، مکمل‌های آهن نیز مصرف کنند.

بیشتر بخوانید: فواید قرص آهن

ایزی گین: بهترین مکمل برای تمرینات شدید

کمبود شدید وزن، همان چیزی است که ساخت یک بدن ورزشکاری و اندام اصولی را با چالش‌های مختلفی مواجه می‌کند. برای حل این مشکل، استفاده از انواع مکمل‌های افزایش وزن پیشنهاد می‌شود که پودر ایزی گین مارک آیرون مکس، یکی از بهترین آن‌هاست. ایزی گین را می‌توانیم بهترین مکمل برای افزایش وزن افراد لاغر بنامیم که در مدت زمان کمی، اثرات شگفت‌آوری خواهد داشت.

پودر ایزی گین

این گینر را می‌توانید پس از تمرینات شدید ورزشی و فعالیت‌های سخت بدنی، مصرف کنید. با داشتن کربوهیدرات، کالری و پروتئین کافی، این گینر می‌تواند به عضله‌سازی و افزایش وزن شما کمک کرده و سرعت رشد توده عضلانی بدن‌تان را افزایش دهد. با وجود تمام این مشخصه‌ها، عجیب نیست که این مکمل بهترین گینر برای افراد لاغر لقب گرفته است که مصرف آن اثرات سریع و فوق‌العاده‌ای برای بدن دارد.

ناگفته نماند که علاوه بر مصرف مکمل‌ها و گینرها، داشتن یک رژیم غذایی اصولی و متناسب، همان چیزی است که شما را خیلی سریع‌تر به هدف‌تان می‌رساند. در مطلب رژیم غذایی و برنامه غذایی، برخی از مهم‌ترین نکات مرتبط با این موضوع را با هم بررسی کردیم که مطالعه آن می‌تواند برای شما نیز کارآمد باشد.

گین چایلد: پودر مکمل مناسب کودکان

کودکان بیش از دیگر افراد جامعه با مشکلات ناشی از کمبود وزن مواجه هستند. کمبود وزن در کودکی و در سنین رشد، اثرات مخربی بر بدن می‌گذارد که عدم رشد کافی بدن، تنها یکی از آن‌هاست. در این شرایط اغلب پزشکان مکمل‌های مختلفی را برای تامین مواد غذایی مورد نیاز بدن بچه‌ها پیشنهاد می‌دهند که یکی از آن‌ها، گین چایلد مارک دوبیس است.

این گینر باعث افزایش انرژی روزانه کودکان شده و پروتئین مورد نیاز بدن آن‌ها را نیز تامین می‌کند. افزایش وزن و کمک به رشد بهتر بدن کودکان، از دیگر مزایای این گینر اختصاصی بچه‌ها است.

گین چایلد مارک دوبیس

بهترین مارک گینر

انتخاب یک برند به‌خصوص و معرفی آن به‌عنوان بهترین مارک گینر، اصلا کار منطقی و راحتی به نظر نمی‌رسد. ناگفته پیدا است که هر مارک، مکمل‌ها و ترکیبات خاصی دارد که برای گروه خاصی از افراد جامعه، ضروری و لازم خواهد بود.

پودر افزایش وزن ژن استار مدل Gain

در این میان اما، برخی از مارک‌ها با عرضه محصولات متنوع و کارآمد، محبوبیت بیشتری کسب کرده‌اند که پودر افزایش وزن ژن استار مدل Gain یکی از آن‌ها است.

 پودر افزایش وزن ژن استار مدل Gain

این گینر را می‌توانیم بهترین مکمل برای افزایش وزن بنامیم که با داشتن پروتئین کافی، کربوهیدرات و چربی لازم، باعث عضله‌سازی و افزایش وزن بدن خواهد شد. ترکیب این پودر با آب و مصرف آن پس از تمرینات ورزشی می‌تواند به تسریع فرآیند وزن‌گیری شما کمک کند و یک مکمل بی‌نظیر برای تقویت بدن باشد. ژن استار بهترین برند گینر مخصوص افراد بزرگسال است و مصرف آن برای کودکان اصلا مناسب نیست.

بهترین گینر خارجی

بدون شک ترنسپرنت لبز لایو را با داشتن یکی از بهترین گینرها برای افزایش وزن، باید بهترین مارک گینر خارجی بنامیم. این مکمل به‌صورت دقیق و کامل تعیین کرده که ترکیبات سازنده این گینر و البته میزان استفاده از هر کدام، چقدر است. اغلب مواد سازنده مورد استفاده در این گینر، از مواد طبیعی و باکیفیت همچون سیب‌زمینی شیرین ساخته شده و به هیچ عنوان هیچ شکر مصنوعی ندارد. علاوه بر پروتئین و کربوهیدرات، این گینر حاوی کراتین بوده و به ریکاوری سریع عضله‌ها نیز کمک می‌کند.

مشخصه مهم دیگری که باعث شده این مکمل بهترین گینر برای افزایش وزن و محبوب‌ترین مکمل لقب بگیرد، طعم بسیار خوب آن است. در واقع ترنسپرنت لبز لایو بر خلاف اغلب مکمل‌ها، طعم بسیار خوبی دارد و مصرف روزانه آن همچون یک پاداش ویژه است. بنابراین اگر به دنبال بهترین برند گینر خارجی با طعم بسیار خوب و اثرات شگفت‌انگیز هستید، مصرف این مکمل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین مس گینر

قبل از هر چیز باید بدانیم مس گینر چیست. مس گینرها، مکمل‌هایی هستند که با داشتن پروتئین و کربوهیدرات کافی، میزان کالری بیشتری برای بدن به همراه دارند و در عین حال میزان چربی آن‌ها کمتر است. مس گینرها بیش از دیگر گینرهای عادی باعث افزایش وزن و عضله می‌شوند. به همین دلیل در حین مصرف آن‌ها، باید مدت زمان و میزان سختی تمرینات روزانه خود را افزایش دهید. برخی افراد ترجیح می‌دهند از مس گینرها در عوض انواع مکمل‌ها یا قرص‌ چاقی استفاده کنند تا به شکل بهتری کمبود وزن خود را جبران کنند.

پودر ویتاپ مدل گین وین

یکی از بهترین مس گینرها که به‌صورت اختصاصی برای رده بزرگسال تولید و عرضه شده است، پودر ویتاپ مدل گین وین است. این گینر حاوی کربوهیدرات، سدیم، پتاسیم، فیبر، شکر، آهن، کلسیم، پروتئین، ویتامین C و A بوده و برای افزایش وزن و عضله، ایده‌آل است. ماده شاخص این گینر، کربوهیدرات بوده و برای کسانی که با کمبود وزن شدید مواجه هستند، ایده‌آل خواهد بود. ترمیم سلول‌ها و تجزیه پروتئین در مدت زمان کوتاه، از دیگر فواید فوق‌العاده این مکمل است که باید آن را بهترین گینر برای افزایش وزن و حجم افراد لاغر نامید.

 پودر ویتاپ مدل گین وین

قیمت بهترین گینر برای افزایش حجم

تنوع قیمت‌ در گینرها درست مثل دیگر مکمل‌ها، بسیار متفاوت است. تقریبا در هر بازه قیمتی شما می‌توانید چندین نمونه از گینرهای متناسب با نیازهای خود را بیابید. برای کسانی که به دنبال گینر قیمت مناسب هستند، خرید گینرهای ایرانی را پیشنهاد می‌کنیم. این گینرها با وجود اثرات بسیار خوب خود، هزینه معقولی دارند و استفاده طولانی‌مدت از آن‌ها کاملا به‌صرفه است.

پودر تاپ گینر

برای مثال برند فارماتک با عرضه پودر مدل تاپ گینر و با قیمت بسیار مناسب، یکی از بهترین گینرها برای افزایش وزن است. افزایش حجم عضله‌ها و بیشتر شدن وزن، مهم‌ترین کاربرد این گینر بوده و با داشتن انواع ویتامین‌ها، پروتئین، کلسیم و دیگر املاح مورد نیاز بدن، به ریکاوری سریع عضله‌ها نیز کمک می‌کند.

پودر مدل تاپ گینر

در میان برندهای خارجی نیز گینرهای بسیار خوبی وجود دارند که با قیمت نسبتا مناسب، انتخاب‌های دیگر اغلب ورزشکاران هستند. یکی از این برندها، اپتیمیوم نوتریشن است که با تامین کالری، کربوهیدرات، پروتئین و چربی مورد نیاز بدن، به عضله‌سازی و افزایش وزن سالم، کمک می‌کند. این گینر حاوی پروتئین بالایی نسبت به دیگر گینرها بوده و برای کسانی که علاوه بر افزایش وزن به افزایش عضله‌سازی نیز نیاز دارند، مناسب خواهد بود. کمک به ریکاوری سریع به دلیل داشتن انواع ویتامین‌ها، دیگر مزیت این گینر بوده که با قیمت معقولی در بازار عرضه شده است.

بهترین گینر با درصد پروتئین بالا

برای کسانی که به دنبال بهترین گینر با درصد پروتئین بالا هستند، باید پودر گینر رانتک مدل پرو کمپلکس را معرفی کنیم. این گینر حاوی پروتئین وی بوده و درصد زیادی از پروتئین روزانه مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. افزایش حجم عضله‌ها، کمک به بیشتر شدن وزن، تامین انرژی روزانه بدن و کمک به ریکاوری سریع‌تر عضله‌ها، همه از فواید این گینر هستند.

گینر پرو کمپلکس رانتک

گینر پرو کمپلکس رانتک با داشتن 60 گرم پروتئین به‌ازای هر پیمانه، 85 گرم کربوهیدرات و 8 گرم چربی، بهترین گرینر برای افزایش وزن لقب گرفته  است.

پودر گینر رانتک مدل پرو کمپلکس

مصرف مداوم گینر، بهترین روش برای تامین کالری و انرژی بدن

برخی افراد تنها به داشتن چهره‌ای زیبا اهمیت می‌دهند و با خرید لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت و اصل، در تلاش هستند تا به ایده‌آل‌های ذهنی خود برسند. برخی دیگر داشتن اندام زیبا و عضلانی را معیار زیبایی خود می‌دانند. ورزشکاران حرفه‌ای مصرف انواع مکمل‌ها و گینرها را به‌عنوان یک روش امن، اصولی و کارآمد، برای رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل انتخاب می‌کنند. انواع گینرها حاوی کالری، ویتامین، پروتئین و چربی مورد نیاز بدن هستند که به افزایش وزن، افزایش حجم عضله‌ها و افزایش انرژی نیز کمک می‌کنند. ترکیبات این گینرها در اغلب موارد شباهت‌های زیادی به هم دارند، اما با داشتن ویژگی‌های خاص مثل پروتئین بیشتر، میزان کالری متفاوت یا طعم خاص، گزینه‌های گوناگونی را در اختیار مصرف کنندگان می‌گذارند.

حالا و پس از این توضیحات، این بار شما به ما بگویید که از نظرتان بهترین گینر برای افزایش وزن کدام است؟ آیا تا به حال از انواع مکمل برای افزایش وزن خود کمک گرفته‌اید؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا