آرایش صورت

معرفی بهترین پنکک آرایشی در سال 2024

هیچ‌کس نمی‌تواند زیبایی و جذابیت پوستی صاف، زیبا و یک‌دست را انکار کند و لوازم آرایشی نقشی مهم و کلیدی را در حفظ این زیبایی ایفا می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین لوازم آرایشی که معمولا در زمان خرید لوازم آرایشی  در نظر گرفته می‌شود، پنکک است. پنکک با بافت بی‌نظیر خود، ظاهری جذاب برای پوست ایجاد می‌کند و اگر می‌خواهید با بهترین پنکک و انواع مختلف آن برای پوست خشک و چرب آشنا شوید، تا انتهای این مطلب از مجله خانومی همراه ما باشید، بهترین پنکک آرایشی در سال 2024 را به شما معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

پنکک چیست؟

پنکک آرایشی یکی از بهترین لوازم آرایشی برای یکسان‌سازی نقاط مختلف پوست است که با کاور صد درصدی خود، تمام اشکالات موجود روی پوست را پنهان می‌کند. این محصول آرایشی که ابتدا برای ایجاد چهره‌ای بی‌نقص برای بازیگران تولید شده بود، کم‌کم توجه دیگر افراد را نیز به خود جلب کرد و به یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی تبدیل شد.

پنکک ظاهری مات، زیبا و جذاب در اختیار شما می‌گذارد و از برق‌افتادگی پوست بر اثر تعریق یا ترشح چربی، جلوگیری می‌کند. بافت پودری این محصول، رطوبت و چربی اضافه را به خود جذب کرده و تا ساعت‌ها ظاهر جذاب میکاپ شما را حفظ می‌کند. کاربردهای متنوع و کارآمد پنکک باعث شده که استفاده از آن هر روز بیشتر شود و اگر شما هم دقیقا نمی‌دانید که این محصول چه کاربردهایی دارد، در بخش بعدی همراه ما بمانید.

بهترین پنکک
انواع پنکک

کاربرد پنکک

برخی از مهم‌ترین کاربردهای پنکک شامل موارد زیر هستند:

یکسان‌سازی بخش‌های مختلف پوست

با استفاده از بهترین پنکیک آرایشی، می‌توانید تمام اشکالات رنگی پوست خود را کاملا کاور کرده و ظاهری یک‌دست و زیبا به‌دست آورید. پنکک به‌خوبی می‌تواند جای جوش، اسکار، زخم، قرمزی و هر گونه تغییر رنگ در بخش‌های مختلف پوست مثل زیر چشم، گوشه‌های لب یا گردن را بپوشاند.

ایجاد ظاهری مات و مخملی

کاربرد دیگر پنکک، ایجاد ظاهری مات و مخملی برای پوست است. بافت کاملا پودری این محصول آرایشی باعث شده که پنکک بتواند هر گونه رطوبت و چربی اضافه پوست را به خود جذب کرده و ظاهری مات و مخملی برای شما ایجاد کند.

عدم درخشش پوست در نور مصنوعی و زیاد

از آن‌جا که بافت پنکیک آرایشی به هیچ وجه چرب و روغنی نیست، برای استفاده در نورهای شدید مصنوعی، ایده‌آل خواهد بود. این محصول آرایشی به هیچ عنوان باعث رفلکس نور نشده و تصاویر ثبت شده از چهره شما را با حالتی زیبا و طبیعی به‌تصویر می‌کشد.

ماندگاری طولانی‌مدت

بی‌اغراق باید بگوییم یکی از مهم‌ترین کاربردهای پنکک این است که این محصول، ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد و به هیچ عنوان نمی‌ماسد. همچنین باعث تثبیت آرایش شده و از تعریق صورت جلوگیری می‌کند. این محصول که ابتدا برای مصارف حرفه‌ای و خاص تولید شده بود، در حال حاضر نیز مهم‌ترین مشخصه‌های فوق‌العاده خود را حفظ کرده و یک گزینه عالی برای مراسم طولانی‌مدت است.

از کرم پودر استفاده کنم یا پنکک؟ 3 تفاوت اصلی

با این توضیحات اولیه، شاید شما هم تصور کنید که پنکیک آرایشی کاربردی مشابه با کرم پودر دارد. برای درک بهتر تفاوت میان کرم پودر و پنکک، سه مورد مهم زیر را در نظر داشته باشید:

1. کاربری استفاده

همان‌طور که در بخش‌های پیش اشاره کردیم، پنکک در ابتدا برای مصارف حرفه‌ای مدل‌ها و بازیگرها تولید شده بود. به همین خاطر میزان پوشش پنکک، بسیار بیشتر بوده و ظاهری کاملا یک‌دست و بی‌نقص برای شما ایجاد می‌کند. همین ویژگی هم باعث شده که اغلب پنکک‌ها برای مجالس خاص، مهمانی‌های شبانه و آرایش‌های کامل و مجلسی کاربرد داشته باشند.

این موضوع برای کرم پودرهای مختلف، متفاوت است. برخی کرم پودرها بافت رقیق‌تری دارند و میزان کاور آن‌ها نیز کمی کمتر است.

2. بافت متفاوت

پنکک از پودر فشرده، نرم کننده و رنگدانه ساخته می‌شود و بافت پودری و معمولا سبک دارد. کرم پودر اما در انواع شکل‌های پودری، کرمی، استیکی و حتی پمپی تولید می‌شود که در هر مدل، بافت متفاوتی خواهد داشت. اغلب کرم پودرها در مقابل تعریق و آب، مقاومت چندانی ندارند، اما پنکک با بافت پودری خود، آب و رطوبت اضافه را جذب کرده و تا ساعت‌ها بدون هیچ تغییری روی پوست باقی می‌ماند.

3. نحوه استفاده

به دلیل کاور متفاوت و بافت خاص هر کدام از این دو لوازم آرایشی، نحوه استفاده از آن‌ها نیز متفاوت است. برای مثال، بهتر است که پنکک را با پد مرطوب و به‌صورت لایه‌های نازک روی هم، به صورت بزنید. برای این کار، ابتدا یک لایه نازک به صورت خود زده و در صورت نیاز، لایه دوم و سوم را پس از آن تکرار کنید. این فرآیند نسبتا طولانی‌تر از استفاده از کرم پودر است. معمولا کرم پودر تنها با یک دفعه استفاده و با براش یا بیوتی‌بلندر، روی صورت پخش می‌شود.

بهترین پنکک برای پوست چرب خارجی

خوشبختانه پنکک هم درست مثل دیگر لوازم آرایشی برای انواع پوست در بازار عرضه شده است. اگر شما هم پوست چرب و مستعد جوش دارید، در این بخش همراه ما بمانید تا با بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب آشنا شوید:

گابرینی: کاور فوق‌العاده و بافت نرم

پنکک بی بی گابرینی
پنکک بی بی گابرینی

پنکک بی بی گابرینی درست مثل یک پک ایده‌آل از همه چیزهایی است که پوست شما به آن نیاز دارد. این محصول ترکیبی از یک کرم بی بی و البته یک پنکک فوق‌‌العاده است که می‌تواند به بهترین محصول آرایشی روزمره‌تان تبدیل شود. کاور بسیار خوب، بافت بسیار سبک همراه با ترکیبات مفید و لازم برای پوست، همه از مهم‌ترین مشخصه‌های این پنکک گابرینی مناسب پوست چرب هستند.

پنکیک بی بی
گابرینی

پنکیک بی بی گابرینی

15%
189000 160650
تومان

این پنکک فاقد چربی بوده و برای پوست‌های جوش‌دار، مستعد آکنه و بسیار چرب، ایده‌آل خواهد بود. با داشتن این پنکک، از خرید بی بی کرم هم بی‌نیاز خواهید شد و تمام مشخصه‌های یک بی بی کرم عالی، در اختیار شما قرار می‌گیرد. هرچند اگر ترجیح می‌دهید حتما یک بی بی یا سی سی کرم اختصاصی هم برای خود خریداری کنید، می‌توانید انواع بی بی کرم و سی سی کرم را به‌صورت کاملا آنلاین و تنها با چند کلیک، در اختیار داشته باشید. درباره تفاوت میان بی بی کرم و سی سی کرم، مطلب بی بی کرم بهتر است یا سی سی کرم؟ را بخوانید.

کرم CC فارماسی حجم 50 میل
فارماسی

کرم CC فارماسی حجم 50 میل

14%
295000 255000
تومان
کرم BB حجم 50 میل
فارماسی

کرم BB حجم 50 میل

18%
230000 189550
تومان
کرم بیوتی بالم بی بی (ب ب کرم)
ساین اسکین

کرم بیوتی بالم بی بی (ب ب کرم)

20%
408490 326790
تومان
بی بی کرم 8 در 1
گابرینی

بی بی کرم 8 در 1

36%
372000 237150
تومان

دوسه: ضد آب و ضد تعریق

 پنکک مات مناسب انواع پوست دوسه
پنکک مات مناسب انواع پوست دوسه

برند فرانسوی دوسه را بدون شک باید بهترین مارک پنکیک صورت بنامیم که با کیفیت خارق‌العاده خود، تمام نیازهای پوستی را به‌بهترین شکل ممکن، پاسخ می‌دهد. پنکک مات دوسه، بافت بسیار سبکی دارد و به‌راحتی روی پوست پخش می‌شود. این پنکک کاملا ضد تعریق بوده و حتی برای چرب‌ترین پوست‌ها نیز مناسب است.

از مهم‌ترین مشخصه‌های پنکک دوسه، باید به ماندگاری طولانی‌مدت آن اشاره کنیم. دوسه درست مثل دیگر محصولات آرایشی خود، این پنکک را نیز با بهترین مواد اولیه موجود در دنیا تولید کرده است و با خیال راحت می‌توانید برای ساعت‌های طولانی، مراسم شلوغ و روزهای گرم، از این پنکک استفاده کنید. ماسیده نشدن، داشتن جلوه‌ای مات و مخملی و عدم ایجاد سنگینی و چسبندگی روی پوست، همه از مهم‌ترین مشخصه‌های پنکک مات دوسه هستند.

فارماسی: کاهش منافذ باز پوست

 پنکک بی بی فارماسی
پنکک بی بی فارماسی

پوست مات، نرم، زیبا و یک‌دست، جذابیت خارق‌العاده‌ای به چهره می‌بخشد. اگر شما هم به دنبال چنین ظاهر ایده‌آلی هستید، باید بهترین پنکک برای پوست چرب یعنی پنکک بی بی فارماسی را به شما هم معرفی کنیم. این محصول پوشش دهی مناسبی داشته و ماندگاری خیلی خوبی دارد. در صورتی که پوست‌تان دارای جای جوش، اسکار و التهاب یا قرمزی است، پنکک بی بی فارماسی به‌خوبی این قرمزی پوست را خنثی کرده و ظاهری یکسان و یک‌دست به پوست‌تان می‌دهد.

بافت بسیار سبک با جلوه نهایی مات و مخملی، از دیگر ویژگی‌های مهم این پنکک هستند. نکته بسیار مهمی که باعث شده پنکک فارماسی به‌عنوان بهترین پنکیک آرایشی معروف شود این است که قابلیت کاهش منافذ باز پوست را هم دارد. بنابراین اگر پوست شما به دلایل مختلف دارای منافذ باز پوست بوده، خط و خطوط نازک در حال ظاهر شدن هستند و لکه‌های تیره، به مشکل اصلی‌تان تبدیل شده است، خرید این پنکک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ناگفته نماند که این پنکک SPF 15 نیز دارد و به‌خوبی از پوست شما در برابر اشعه‌های آفتاب نیز محافظت می‌کند.

بهترین پنکک برای پوست خشک خارجی

در صورتی که پوست خشک و حساسی دارید و البته نیاز دارید که از بهترین پنکک برای پوست خشک از میان برندهای خارجی استفاده کنید، گزینه‌های زیر همه مناسب شما هستند:

نوت: تنظیم چربی پوست

پنکک چرب لومینوس سیلک نوت
پنکک چرب لومینوس سیلک نوت

یکی از مشهورترین و البته محبوب‌ترین برندهای آرایشی که سال‌هاست با عرضه محصولات باکیفیت و فوق‌العاده خود، توانسته جایگاه بسیار خوبی در بازارهای بین‌المللی به‌دست آورد، برند نوت است. خوشبختانه نوت با عرضه یکی از بهترین انواع پنکیک آرایشی مناسب پوست خشک، خرید یک پنکک عالی را تسهیل کرده است. پنکک چرب لومینوس سیلک نوت، برای پوست‌های بسیار خشک، حساس و آلرژیک، مناسب خواهد بود.

پنکک نوت بافتی نرمی، روان و بسیار مات دارد. کاور فوق‌العاده‌ای روی پوست داشته و تمام لکه‌های پوستی را کاملا می‌پوشاند. نکته بسیار مهمی که درباره پنکک چرب نوت وجود دارد این است که شما می‌توانید از این محصول در دو حالت مرطوب یا خشک، استفاده کنید. با مرطوب کردن پد، بافت پنکک شما درست مثل یک کرم پودر خواهد شد و اگر با پد خشک از این پنکک استفاده کنید، بافت پودری آن پوشانندگی کاملی برای شما ایجاد می‌کند. جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه، حاوی عصاره طبیعی روغن درخت چای، عدم وجود پارابن و داشتن بافتی ابریشمی، همه از خصوصیات این محصول هستند که بدون شک بهترین پنکک مناسب پوست خشک خارجی است.

پنکک چرب لومینوس سیلک
نوت

پنکک چرب لومینوس سیلک نوت

11%
530200 473620
تومان

شیگلم: مرطوب‌کننده عمیق پوست با کاور بالا

 پنکک کرم پودری با کاور بالا شیگلم
پنکک کرم پودری با کاور بالا شیگلم

در حال حاضر چه کسی است که شیگلم جادویی را نشناسد؟ عرضه انواع محصولات آرایشی خارق‌العاده با کیفیت بسیار خوب و قیمت فوق‌العاده، باعث شده‌اند که این برند در طی چند ماه به صدر لیست محبوب‌ترین برندهای خارجی در ایران برسد. خوشبختانه برند شیگلم برای افراد دارای پوست خشک نیز یک پنکک عالی با کاور بی‌نظیر، ارائه کرده است. پنکک کرم پودری با کاور بالا شیگلم، حاوی عصاره‌های چرب طبیعی مثل کره شی باتر و روغن جوجوبا بوده و به همین خاطر، یک گزینه ایده‌آل برای افراد دارای پوست خشک و حساس است.

با وجود استفاده از این عصاره‌های چرب، پنکک شیگلم از ایجاد جوش و آکنه روی پوست جلوگیری کرده و در عین حال، باعث تغذیه عمیق و کامل پوست می‌شود. نکته بسیار مهم دیگر این است که پنکک کرم پودری شیگلم، جلوه‌ای مات و مخملی دارد. پوست شما را به‌زیبایی کاور کرده و با ماندگاری طولانی‌مدت خود، بهترین گزینه برای استفاده روزانه در روزهای گرم و داغ تابستان خواهد بود.

فلورمار: مات کننده و تنظیم رطوبت پوست

پنکک ساده فلورمار
پنکک ساده فلورمار

فلورمار، برند آشنایی است که سال‌ها با کیفیت خارق‌العاده‌ خود، توانسته مشتریان وفادار و همیشگی برای خود داشته باشد. ناگفته پیدا است که این برند با عرضه بهترین مارک پنکیک، یک انتخاب عالی در اختیار همگان قرار داده است. پنکک ساده فلورمار با بافتی بسیار نرم و سبک، درست مثل لایه‌ای از ابریشم، پوست شما را در آغوش می‌گیرد.

جلوه نهایی این پنکک، بسیار طبیعی و نچرال است و البته کاور کاملی نیز دارد. نکته بسیار مهمی که باعث محبوبیت این پنکک شده، تنظیم رطوبت پوست است. پنکک ساده فلورمار به هیچ عنوان باعث خشکی یا پوسته‌پوسته‌شدن پوست نمی‌شود. رطوبت پوست را نیز حفظ کرده و یک گزینه بسیار خوب برای افراد دارای پوست‌های خشک و حساس است. رنگبندی متنوع، استفاده آسان همراه با مات‌کنندگی کامل، همه از ویژگی‌های این پنکک هستند.

نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که با استفاده از یک پرایمر باکیفیت، می‌توانید ماندگاری و زیبایی پنکک فلورمار خود را به شکل قابل توجهی، افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: پرایمر چیست؟

بهترین پنکیک برای پوست چرب ایرانی

با وجود همه این محصولات خیلی خوب خارجی، در میان برندهای ایرانی نیز محصولات فوق‌العاده‌ای وجود دارند که با خیال راحت می‌توانید برای انواع مناسبت‌ها، از آن‌ها استفاده کنید. چند نمونه از بهترین پنکک پوست چرب ایرانی شامل گزینه‌های زیر هستند:

این لی: جذب چربی و رطوبت اضافه پوست

پنکک مات این لی
پنکک مات این لی

برای افراد دارای پوست چرب، استفاده از انواع محصولات فاقد چربی الزامی است. این محصولات به دلیل نداشتن چربی اضافه، باعث تحریک پوست نشده و احتمال ایجاد جوش و آکنه جدید را از بین می‌برند. در میان انواع پنکک‌ها، پنکک مات این لی به‌صورت اختصاصی برای نیاز پوستی این دسته از افراد، طراحی شده است. ویژگی بسیار خوب پنکک این لی، قابلیت جذب چربی اضافه پوست است.

این پنکک با بافت بسیار سبک و نرم خود، هر گونه چربی و رطوبت اضافه را جذب می‌کند و از درخشش پوست بر اثر ترشح چربی بیش از حد، جلوگیری خواهد کرد. ماندگاری طولانی، کاور یک‌دست و عالی، داشتن 7 تناژ رنگی کاربردی، پخش‌پذیری بسیار آسان همراه با بافت نرم و سبک، همه از ویژگی‌های اصلی این پنکک ایرانی مناسب پوست چرب هستند.

پنکک مات
این لی

پنکک مات این لی

16%
292660 247250
تومان

مارال: قیمت مناسب و کارایی بسیار خوب

پنکک مخصوص پوست چرب مارال
پنکک مخصوص پوست چرب مارال

چربی بیش از حد پوست، یکی از رایج‌ترین مشکلات پوستی است که مجموعه‌ای از مسائل دیگر را هم به دنبال دارد. منافذ باز، ایجاد جوش، آکنه و البته ماسیدن سریع انواع لوازم آرایشی، تنها بخشی از مشکلات پوست چرب هستند. استفاده از محصولات اختصاصی مناسب این دسته از افراد، می‌تواند بخش زیادی از این مسائل را رفع کند. خوشبختانه در میان بهترین پنکک آرایشی ایرانی نیز یک پنکک فوق‌العاده برای افراد دارای پوست چرب وجود دارد.

پنکک مخصوص پوست های چرب مارال، بافت بسیار سبک و نرمی دارد و به هیچ عنوان باعث احساس چربی، سنگینی و چسبندگی روی پوست نمی‌شود. از تعریق و ترشح بیش از حد چربی نیز جلوگیری کرده و با بافت پودری خود، بخش زیادی از رطوبت موجود روی پوست را نیز به خود جذب می‌کند. ماندگاری بسیار بالا و عدم ماسیدن روی پوست، از دیگر مشخصه‌های مهم پنکک مارال هستند که خرید آن را به یک گزینه عالی تبدیل می‌کنند.

پنکک مخصوص پوست های چرب
مارال

پنکک مخصوص پوست های چرب مارال

0%
100000 100000
تومان

روبی سان: جلوگیری از درخشندگی پوست

پنکیک روبی سان
پنکیک روبی سان

در میان برندهای ایرانی، گزینه‌های متنوعی برای خرید یک پنکک آرایشی خیلی خوب وجود دارد که پنکک روبی سان، یکی از آن‌ها است. این پنکک با داشتن بافتی سبک و نرم، یک لایه بسیار طبیعی و زیبا روی پوست شما ایجاد می‌کند و تمام لکه‌ها و مشکلات پوستی را به‌خوبی پنهان خواهد کرد.

جذب چربی اضافه پوست، عدم ایجاد جوش و آکنه و داشتن 9 تناژ رنگی بسیار زیبا و پرکاربرد، همه از ویژگی‌های اصلی پنکک روبی سان هستند. نکته بسیار مهم این است که شما به‌راحتی می‌توانید این پنکک را به‌تنهایی و بدون نیاز به کرم پودر یا پرایمر، استفاده کنید و از دیدن جلوه مات، پوست یک‌دست و ظاهر زیبا و نچرال پوست خود، حسابی لذت ببرید.

پنکیک
روبی سان

پنکیک روبی سان

0%
435000 435000
تومان

بهترین پنکیک پوست خشک ایرانی

در صورتی که پوست خشک دارید و به دنبال یک محصول باکیفیت هستید، با خیال راحت می‌توانید در مارک‌های ایرانی گزینه‌های مناسب خود را بیابید. برخی از بهترین مارک پنکیک ایرانی برای پوست خشک شامل گزینه‌های زیر است:

کالیستا: طیف رنگی جذاب

پنکک فشرده نرم کالیستا
پنکک فشرده نرم کالیستا

کالیستا در سال‌های اخیر با معرفی برخی از بهترین محصولات بهداشتی و آرایشی، در مدت زمان کوتاهی توانست توجه خیل عظیمی از مشتریان را به خود جذب کند. این برند ایرانی و باکیفیت، برای افراد دارای پوست خشک نیز یک پنکک نرم، با کاور عالی و ظاهری مات و ابریشمی عرضه کرده که قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

پنکک فشرده نرم کالیستا، ماندگاری بسیار خوبی داشته و حتی پس از ساعت‌ها استفاده، به هیچ عنوان ماسیده نمی‌شود. با داشتن 6 رنگ متنوع، برای هر نوع طیف پوستی، گزینه مناسبی ارائه کرده و به‌راحتی می‌توانید رنگ مناسب تناژ پوست‌تان را در میان پنکک‌های این برند، بیابید. جلوگیری از خشکی و کشیدگی پوست، عدم ایجاد خارش و التهاب یا قرمزی، از دیگر ویژگی‌های اصلی پنکک کالیستا هستند که آن را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده‌اند.

پنکک فشرده نرم
کالیستا

پنکک فشرده نرم کالیستا

20%
332100 265680
تومان

ترو کاور: حاوی مرطوب کننده

 پنکک ابریشمی تروکاور مدل مینرال دارای SPF 15
پنکک ابریشمی تروکاور مدل مینرال دارای SPF 15

خشکی و کشیدگی پوست، یکی از مشکلات اصلی افراد دارای پوست خشک است. علاوه بر این دو مورد، ایجاد شکنندگی‌های بسیار زیاد روی پوست که پس از مدت زمان کمی به چین‌های عمیق تبدیل می‌شوند، دیگر مسئله مهمی است که افراد با پوست خشک، با آن مواجه هستند. یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای از بین بردن این مشکلات، استفاده از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی اختصاصی این دسته از پوست‌ها است.

برای کسانی که به دنبال بهترین پنکیک آرایشی ایرانی متناسب برای پوست خشک می‌گردند، باید پنکک تروکاور ابریشمی مینرال را معرفی کنیم. اولین و مهم‌ترین مشخصه این کرم پودر، داشتن ترکیبات مرطوب‌کننده است. بنابراین با هر بار استفاده از این محصول، پوست شما به‌صورت عمقی نیز تغذیه شده و از خواص مرطوب‌کننده موجود در آن نیز بهره می‌برد. تنوع تناژ رنگی، بافت بسیار سبک و نرم، ماندگاری بالا و عدم ایجاد خشکی بیشتر روی پوست، همه از مشخصات اصلی این پنکک هستند.

شون: دارای روغن جوانه گندم

پنکک پریشس شون
پنکک پریشس شون

برند شون، یکی دیگر از برندهای مشهور و باسابقه ایرانی است که در حال حاضر با ساخت برخی از باکیفیت‌ترین لوازم آرایشی، توانسته نیازهای مهم بازار داخلی را رفع کند. این برند برای افراد دارای پوست خشک، پنکک پریشس شون را عرضه کرده که با بافت پودری و بسیار سبک خود، ظاهری زیبا، مات و مخملی در اختیار شما می‌گذارد. ترکیبات گیاهی و داشتن روغن طبیعی جوانه گندم، از مهم‌ترین مشخصه‌های این محصول به‌شمار می‌آیند.

برای افراد دارای پوست خشک، استفاده از بهترین پنکیک آرایشی حاوی روغن طبیعی، می‌تواند بخش مهمی از نیازهای پوستی را برطرف کند. باعث نرمی و لطافت پوست شده و از خشکی بیش از حد، پوسته‌پوسته شدن و التهاب نیز جلوگیری نماید. ایجاد ظاهری طبیعی، ماندگاری بسیار خوب و کاور متناسب، از دیگر ویژگی‌های اصلی پنکک شون هستند.

‫پنکک پریشس
شون

‫پنکک پریشس شون

11%
422800 377610
تومان

بهترین پنکک با قیمت مناسب

با وجود همه این نام‌های مشهور و بزرگ، اگر دوست دارید با دیگر پنکک‌های قیمت مناسب آشنا شوید، گزینه‌های زیر همه مناسب شما خواهند بود:

کاریته: جلوه‌ای مات و زیبا

 پنکک کاریته
پنکک کاریته

پنکک چینی کاریته با داشتن مشخصه‌های فوق‌العاده مثل کاهش چین و چروک، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، مرطوب‌کنندگی و تغذیه عمیق سلول‌های پوستی و البته تثبیت آرایش با جلوه‌ای مات و زیبا، قیمت بسیار خوبی دارد. شما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار معقول، بهترین مارک پنکیک خارجی را خریداری کرده و از مشخصه‌های عالی آن لذت ببرید!

نایس: کاملا ضد آب

دیگر پنکک محبوب و قیمت مناسب که برای انواع پوست نیز قابل استفاده خواهد بود، پنکک نایس است. این پنکک کاملا ضد آب بوده و با داشتن SPF 20، به‌خوبی می‌تواند از پوست شما در برابر اشعه‌های آفتاب نیز محافظت کند. قیمت مقرون به‌صرفه همراه با کارایی بسیار خوب، از ویژگی‌های مهم این پنکک هستند.

کنویس: کاور کامل

بافت بسیار سبک، رنگ‌های متنوع و البته کاور کامل همراه با قیمت عالی، همه بخشی از ویژگی‌های این پنکک ایرانی به‌شمار می‌روند. اگر به‌دنبال بهترین مارک پنکیک با کارایی فوق‌العاده و البته هزینه مناسب می‌گردید، خرید این پنکک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بهترین مارک پنکیک

پس از معرفی همه این برندها، حالا اگر بخواهیم دو مدل از بهترین مارک پنکیک ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم، باید به دو پنکک زیر اشاره نماییم:

بهترین مارک پنکیک ایرانی

در میان برندهای ایرانی، برند این لی در حال حاضر با عرضه محصولات باکیفیت داخلی، توانسته تغییر بزرگی در سلیقه آرایشی ایرانیان ایجاد کند. در بخش‌های پیشین، به معرفی یکی از پنکیک‌های این برند پرداختیم، اما جالب است بدانید که این برند، دارای چندین مدل پنکک مختلف با کاور متفاوت و تناژهای رنگی متنوع است. به همین خاطر، با هر نوع نیاز پوستی و تناژ رنگی، حتما می‌توانید یک گزینه مناسب خود را در میان محصولات برند این لی بیابید!

بهترین مارک پنکیک خارجی

پنکک مینرال اسکین فینیش مینرال مک
پنکک مینرال اسکین فینیش مینرال مک

برند مک، همان برند مشهور و محبوبی است که بدون استثنا همه محصولات آن جزو بهترین‌ها دسته‌بندی می‌شوند. در این میان، پنکک مینرال اسکین مک نیز بی‌اغراق یکی از بهترین مارک پنکیک صورت است که با رنگ‌های متنوع، جلوه نهایی مخملی و مات و البته ترکیبات مفید و باکیفیت، به دنیا عرضه شده است. این پنکک را می‌توانید به‌تنهایی یا همراه با کرم پودر استفاده کرده و از پوشش بی‌نظیر آن لذت ببرید.

افزون بر بهترین مارک پنکیک خارجی، می‌توانید از بهترین کرم پودرهای گریم نیز برای یکسان‌سازی رنگ پوست خود کمک بگیرید.

پنکک، زیرساز کامل آرایشی برای داشتن پوستی صاف و زیبا

پنکک یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی است که چهره‌ای زیبا، بدون نقص و میکاپی بی‌نظیر و تمیز در اختیار شما می‌گذارد. با استفاده از بهترین پنکک صورت، آرایش شما تا ساعت‌ها به همان زیبایی لحظات اول آرایش باقی می‌ماند و به هیچ عنوان خراب نمی‌شود. فرقی ندارد که شما به دنبال یک کاور صد درصدی و کامل هستید یا ترجیح می‌دهید تنها یک لایه نچرال و سبک روی پوست خود داشته باشید، در هر صورت حتما یک یا چند پنکک مناسب خود در میان انواع پنکک‌ها خواهید یافت. با توجه به همه این فواید بی‌نظیر این محصول آرایشی، بهتر است این بار برای تکمیل کلکسیون لوازم آرایشی خود، حتما یک پنکک خوب نیز بخرید! اگر تجربه استفاده از هریک از این پنکک‌ها را داشته‌اید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا