مراقبت از پوست

معرفی بهترین میسلار واتر و پاک کننده آرایش

شستن صورت یکی از مراحل مهم روتین پوستی است؛ این کار به روش‌های مختلف از شست‌وشوی مضاعف تا شستن با انواع پاک‌کننده انجام می‌شود. اما میسلار واتر یکی دیگر از روش‌هاست که به‌خصوص به عنوان بهترین ارایش پاک کن به کار می‌رود. این پاک‌کننده که با آب تصفیه شده، مرطوب‌کننده‌ها و سورفکتانت‌های ملایم ساخته می‌شود، می‌تواند به پیشگیری از آکنه کمک کند و چربی پوست را از بین نمی‌برد. میسلار واتر به عنوان بهترین پاک کننده آرایش صورت و چشم، مواد شیمیایی خشن یا الکل ندارد و برای کسانی که پوست حساسی دارند، گزینه‌ای مناسب است. در ادامه با بهترین میسلار واتر آشنا می‌شویم.

فهرست مطالب

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر که منشا آن از فرانسه است، محصولی رایج در میان محصولات مراقبت بهداشتی است که جهت حذف آلودگی‌ها و لوازم آرایشی تولید می‌شود. این محصول از ترکیباتی ملایم ساخته شده که به پوست آسیبی نرساند.

بهترین میسلار واتر برای انواع پوست

تقریبا هر برندی میسلار واتر تولید می‌کند و حالا انواع مختلف آن در بازار پیدا می‌شود. در ادامه انواع میسلار واتر را بررسی می‌کنیم و بهترین برند میسلار واتر را می‌شناسیم.

بهترین میسلار واتر برای پوست چرب

میسلار واتر با حفظ چربی طبیعی پوست گزینه‌ای خوب برای پوست چرب است. بهترین میسلار واتر پوست چرب از این قرار است:

میسلار واتر لافارر مناسب پوست چرب و معمولی

این میسلار واتر جزو انواع بهترین پاک کننده آرایش صورت برای پوست چرب و مناسب برای استفاده روزانه است. این میسلار واتر حاوی گلیسیرین و روغن کرچک است و با عصاره خیار، بابونه و آلوئه ورا حس تازگی القا می‌کند. میسلار واتر لافارر به عنوان یکی از انواع بهترین مارک میسلار واتر فاقد الکل و پارابن است و با استفاده روزانه از آن آسیبی به پوست وارد نمی‌شود. بسیاری از افراد عقیده دارند که کیفیت این آرایش پاک کن و میسلار واتر لافارر، با برخی از بهترین میسلار واتر خارجی هم برابری می‌کند.

میسلار واتر لافارر مناسب پوست چرب و معمولی

محلول پاک کننده آرایش مدل Oily Skin رومینا

میسلار واتر رومینا انواع بهترین میسلار واتر برای پوست چرب است که برای مصرف روزانه مناسب است. عصاره درخت چای، بید سفید، پامچال، بابونه، آلوئه ورا ترکیبات موثری هستند که چربی اضافی، گرد و غبار و آلودگی‌ها را از سطح پوست پاک می‌کنند. این آرایش پاک کن و میسلار واتر رومینا به صورت مایع تولید شده و فاقد الکل و پارابن است و به همین دلیل از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می‌کند.

محلول پاک کننده آرایش مدل Oily Skin رومینا

میسلار واتر صورت دافی مدل Oil Control

این میسلار واتر حاوی ویتامین A و B5 است و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد که از پیری پوست جلوگیری می‌کند. میسلار واتر دافی با پاکسازی عمقی لوازم آرایش و آلودگی‌ها را از سطح پوست پاک می‌کند. حسن آرایش پاک کن و میسلار واتر دافی، اقتصادی بودن قیمت آن است که باعث شده برای همه مناسب باشد و به راحتی می‌توان آن را به محصولات مراقبت از پوست اضافه کرد.

میسلار واتر صورت دافی مدل Oil Control

بهترین میسلار واتر برای پوست خشک

ترکیبات میسلار واتر ملایم است و شوینده‌ی کمی دارد. به همین دلیل این محصول برای پوست خشک عملکرد بسیار خوبی دارد و نه تنها موجب آزار و تحریک آن نمی‌شود بلکه به حفظ رطوبت پوست هم کمک می‌کند.

پاک کننده آرایش مخصوص پوست های خشک و حساس گارنیر

میسلار واتر گارنیر جزو انواع بهترین میسلار واتر برای پوست خشک است که به حفظ رطوبت، افزایش نرمی و لطافت پوست کمک می‌کند و مانع ایجاد خشکی و حساسیت می‌شود. همچنین این میسلار واتر فاقد روغن و رایحه است که باعث بروز حساسیت می‌شوند. این آرایش پاک کن و میسلار واتر گارنیر، برای پاک کردن آرایش چشم مناسب است و بدون آسیب رساندن به پوست حساس اطراف چشم و مژه‌ها، آلودگی‌ها و لوازم آرایش را پاک می‌کند.

پاک کننده آرایش مخصوص پوست های خشک و حساس گارنیر
بیشتر بخوانید: بهترین آبرسان پوست خشک

محلول پاک کننده آرایش ژنو بایوتیک مناسب پوست خشک و حساس

این محلول جزو انواع بهترین میسلار واتر پوست خشک است که موجب آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می‌شود و در افزایش نرمی و لطافت پوست تایر مثبتی دارد. همچنین وجود ویتامین‌های E و C‌ در این محصول ضمن رطوبت‌رسانی به پوست به جوانسازی و بهبود کیفیت هم کمک می‌کند. برای استفاده از آرایش پاک کن و میسلار واتر ژنو بایوتیک کافی است پد پنبه‌ای را به محصول آغشته کنید و بعد صورت را پاک کنید.

محلول پاک کننده آرایش ژنو بایوتیک Micellar Air مناسب پوست خشک و حساس

پاک کننده آرایش مناسب پوست خشک موزیلا

پاک‌کننده آرایش مناسب پوست خشک موزیلا که جزو انواع بهترین مارک میسلار واتر است با از بین بردن آلودگی‌ها، ناخالصی‌ها و مواد آرایشی از روی پوست به پاکسازی منافذ آن کمک می‌کند و باعث افزایش شادابی و طراوت پوست می‌شود. این محصول پاک‌کننده عمقی است و برای صورت، چشم‌ها، گردن و لب‌ها قابل استفاده است. عصاره آلوئه‌ورا، عصاره بابونه و عصاره چای‌سبز بوده موجود در این آرایش پاک کن و میسلار واتر موزیلا، تاثیرات مثبتی روی پوست دارند.

پاک کننده آرایش مناسب پوست خشک موزیلا

میسلار واتر رز واتر سیلوکسان

میسلارواتر رزواتر ۳۷۵ میل سیلوکسان که جزو انواع بهترین مارک پاک کننده آرایش صورت است برای پاک کردن آرایش صورت، چشم و دور چشم به کار می‌رود. این محصول با تأمین و حفظ رطوبت پوست، از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می‌کند و موجب نرمی و شادابی پوست صورت می‌شود. دیگر حسن این آرایش پاک کن و میسلار واتر سیلوکسان، قیمت مناسب و اقتصادی آن است که باعث می‌شود برای همه مناسب باشد.

میسلارواتر رزواتر 375میل سیلوکسان

میسلار واتر مناسب پوست خشک ایویم

میسلار واتر ایویم علاوه بر خاصیت پاک کنندگی، می‌تواند به عمق پوست نفوذ کند و مانع از ایجاد خشکی در پوست شود. بنابراین برای استفاده روزانه این محصول مشکلی وجود ندارد و حتی محصول پوست صورت را شاداب، نرم و مرطوب می‌کند. آرایش پاک کن و میسلار واتر ایویم، برای تمامی افرادی که پوست خشک و حساسی دارند مناسب است.

میسلار واتر مناسب پوست خشک ایویم

بهترین میسلار واتر برای پوست مختلط

انتخاب محصولات بهداشتی و آرایشی برای پوست مختلط شاید کار سختی باشد چرا که محصولات پوست چرب یا خشک مناسب این افراد نیستند. خوشبختانه برندهای تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی این محصول را برای پوست مختلط هم تولید کرده‌اند. با بهترین میسلار واتر برای پوست مختلط آشنا شویم:

میسلار واتر هیدرودرم Mattifying 

این میسلار واتر که از انواع بهترین پاک کننده آرایش چشم و صورت است از دو فاز آب دوست و چربی دوست تشکیل شده که به راحتی چربی‌ها و آلودگی را جذب و پوست را تمیز می‌کند. آرایش پاک کن و میسلار واتر هیدرودرم خاصیت آبرسانی دارد و PH طبیعی پوست را حفظ می‌کند.

میسلار واتر هیدرودرم مدل 3 در 1 Mattifying حجم 250 میلی لیتر

میسلار واتر مناسب پوست‌های چرب و دارای جوش کامان

محلول میسلار واتر کامان جزو انواع بهترین مارک میسلار واتر برای پوست چرب است. مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست، برطرف کننده براقی پوست، تسکین‌دهنده و التیام‌بخش پوشت، کنترل‌کننده میزان چربی، جلوگیری از قرمزی پوست، خشکی پوست و ایجاد جوش جزو ویژگی‌های اصلی این آرایش پاک کن و میسلار واتر کامان است.

میسلار واتر مناسب پوست‌های چرب و دارای جوش کامان

محلول میسلار پاک کننده ۲ فاز آرایش گارنیر

محلول میسلار پاک کننده ۲ فاز آرایش گارنیر که جزو انواع بهترین پاک کننده آرایش چشم است ترکیبی بسیار مغذی از روغن‌های مفید و آب معدنی میسلار جهت پاکسازی صورت از انواع آرایش و تغذیه پوست دارد. میسلار واتر گارنیه برای پاکسازی پوست صورت، چشم و لب مناسب است و ترکیبات آن به نحوی است که باعث نرمی و طراوت پوست می‌شود. این میسلار واتر را می‌توان از جمله بهترین مارک میسلار واتر خارجی شمرد.

محلول میسلار پاک کننده ۲ فاز آرایش گارنیر

میسلار واتر چه تفاوتی با تونر دارد؟

تونر را می‌توان بعد از شستن صورت و قبل از استقاده‌ مرطوب‌کننده یا سرم‌ها استفاده کرد. تونر معمولا برای خلاص شدن از چربی اضافه، آلودگی یا آرایش باقی مانده روی پوست استفاده می‌شود. تمرکز تونر بیشتر روی آبرسانی پوست است و کمتر به پاکسازی می‌پردازد. تفاوت تونر و میسلار واتر در ترکیبات‌شان است که تونر بدون میسل‌های صابون است بلکه کمی هیدروکسی اسید برای جلوگیری از پیری یا آکنه و مواد مرطوب‌کننده دارد. مطلب فرق میسلار واتر با تونر چیست در این مورد توضیحات بیشتری ارائه کرده است.

بنابراین می‌توانیم هم از میسلار واتر و هم تونر استفاده کنیم. از نظر ترتیب استفاده تونر پس از شست‌وشوی صورت با میسلار واتر استفاده می‌شود. قیمت تونر مقرون به صرفه است و می‌توان به راحتی آن را وارد روتین پوستی کرد.

میسلار واتر بهترین آرایش پاک کن صورت

میسلار واتر با داشتن مواد پاک‌کننده‌ ملایم، می‌تواند بیشتر انواع لوازم آرایش و حتی لوازم آرایش ضد آب را پاک کند. البته میسلار واتر تمام انواع لوازم آرایشی را پاک نمی‌کند، مثلا ممکن است در برابر برخی گریم‌های سنگین و ریمل‌های ضدآب مقاومت کنند. اما میسلار واتر بهترین پاک کننده آرایش چشم و صورت به شمار می‌رود و برای اکثر مردم کافی است. فوم شستشو صورت هم می‌تواند در کنار میسلار واتر به پاکسازی کمک کند.

فواید میسلار واتر به عنوان بهترین پاک کننده آرایش صورت

میسلار واتر فقط به عنوان بهترین پاک کننده آرایش چشم عمل نمی‌کند بلکه مزایای دیگری هم دارد. فواید میسلار واتر از این قرار است:

1.  چربی طبیعی پوست را حفظ می‌کند

میسلار واتر حاوی پاک‌کننده‌های ملایم است و به عنوان بهترین پاک کننده آرایش به اندازه‌ پاک‌کننده‌های سنتی خشن نیست که باعث از بین رفتن چربی طبیعی پوست می‌شوند و پوست را سفت و خشک می‌کنند. البته اگرچه اغلب میسلار واترها در ترکیب‌شان گلیسیرین دارند و به آب‌رسانی پوست کمک می‌کنند، اما به عنوان آب‌رسان عمل نمی‌کنند و همچنان باید کرم و مرطوب‌کننده را استفاده کنید.

2.  بهترین پاک کننده آرایش صورت برای شفافیت پوست

پاک‌کننده‌های لایه‌بردار و سایر محصولاتی که کار لایه‌برداری را انجام می‌دهند ممکن باعث مسدود شدن منافذ پوست و آکنه در افرادی شوند که پوست چربی دارند. بنابراین میسلار واتر برای افرادی که دوست چرب دارند بهترین پاک کننده آرایش و عنصری مناسب در روتین پوستی است. میسلار واتر با ترکیبات ملایم پوست را تمیز نگه می‌دارد و البته آن را زیاد خشک نمی‌کند و با مواد شیمیایی باعث آسیب به پوست نمی‌شود.

3.  بهترین پاک کننده آرایش صورت و چشم مناسب برای انواع پوست

ترکیبات ملایم میسلار واتر باعث شده است که چربی طبیعی پوست را از بین نبرد و برای انواع پوست گزینه‌ مناسبی باشد.

4.  بهترین پاک کننده آرایش صورت

یکی از مزایای میسلار واتر این است که کاربردی است و به عنوان بهترین آرایش پاک کن صورت عمل می‌کند و نیاز به محصولات متعدد برای پاک کردن آرایش را از بین می‌برد. همچنین میسلار واتر در شرایطی که به آب دسترسی ندارید بسیار کاراست. حجم کم و راحتی استفاده باعث پرطرفدار بودن این محصول شده است.

نحوه‌ استفاده از میسلار واتر

نحوه‌ استفاده از بهترین آرایش پاک کن صورت بسیار ساده است. اگر به آب دسترسی دارید و می‌توانید در نهایت آب‌کشی کنید، میسلار واتر را کف دست بریزید، روی صورت بمالید و ماساژ دهید و بعد آب‌کشی کنید. اگر به آب دسترسی ندارید کمی روی دستمال میکروفایبر یا پد پنبه‌ای بریزید و به آرامی روی صورت بمالید تا لوازم آرایش پاک شوند.

میسلار واتر بهترین روش پاکسازی پوست از آرایش

میسلار واتر گزینه‌ای عالی برای انواع پوست است و می‌تواند به روتین مراقبت از پوست اضافه شود. البته به خاطر داشته باشید این محصول صرفا پاک‌کننده‌ای ملایم است و معجزه نمی‌کند. بنابراین اگر مشکلات پوستی مثل خشکی، چین و چروک یا جوش دارید لازم است از محصولات دیگر برای رفع این مشکلات استفاده کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا