برند ها و محصولات

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

پوست چرب مشکلات متعددی دارد و کسانی که دارای چنین پوستی هستند، برای انتخاب محصولات آرایشی متناسب با پوست خود، با چالش‌های مختلفی مواجه می‌شوند. جوش‌زدن، برق‌افتادن صورت و البته باز شدن منافذ پوست، تنها بخشی از این چالش‌ها هستند. در این شرایط، خرید محصولات پوستی مثل ضد آفتاب، کار دشوارتری خواهد بود. حالا اگر شما هم در چنین وضعیتی هستید، اصلا نگران نباشید. در این مطلب قصد داریم با بررسی 10 مدل از بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز در برندهای ایرانی و خارجی، گزینه‌های متنوعی برای خرید و استفاده از ضد آفتاب‌های متناسب با این شرایط را در اختیار شما بگذاریم. پس همراه ما بمانید.

5 محصول از بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب با منافذ باز

استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب، مهم‌ترین چیزی است که در روتین روزمره خود باید آن را با جدیت کامل دنبال کنید. اگر پوست شما به دلیل چربی بیش از حد، منافذ باز دارد، بهترین گزینه‌ها برای شما در میان برندهای ایرانی شامل موارد زیر هستند:

۱. درماتیپیک: ضد آفتاب فلوئیدی بدون رنگ

حتما شما هم به‌خوبی می‌دانید که استفاده از محصولات دارای روغن و چربی برای افراد دارای پوست چرب، چه شرایط ناخوشایندی را ایجاد می‌کند. چرب‌شدن بیش از حد پوست، برق‌افتادن صورت، ایجاد جوش‌های بیشتر و بزرگ‌تر، همه بخشی از این مشکلات هستند. به همین دلیل، برند درماتیپیک با معرفی ضد آفتاب فلوئیدی پوست چرب و جوش‌دار بدون رنگ، یک گزینه عالی در اختیار همه قرار داد.

این ضد آفتاب درماتیپیک، بافت بسیار سبک و فاقد چربی دارد. کاملا بی‌رنگ است و پس از مصرف، هیچ‌گونه اثر سفیدی یا چربی روی پوست به جا نمی‌گذارد. خیلی سریع به پوست جذب می‌شود و نمای نهایی مات روی پوست خواهد داشت. مهم‌ترین مزیت این ضد آفتاب، کاهش منافذ باز پوست است که پس از مدت زمان مشخصی استفاده، متوجه این تغییر می‌شوید. بنابراین اگر علاوه بر جوش و آکنه، منافذ باز صورت‌تان شما را آزار می‌دهد، بدون شک این محصول، گزینه بسیار خوبی برای مصرف روزانه‌تان خواهد بود.

ضد آفتاب فلوئیدی درماتیپیک پوست چرب و جوش دار بی‌رنگ

ناگفته نماند که استفاده از ضد آفتاب اختصاصی، تنها یکی از روش‌های از بین‌بردن منافذ باز پوست است. روش‌های مختلفی برای از حل این مشکل وجود دارد که در مطلب درمان منافذ باز، مهم‌ترین آن‌ها را با هم بررسی کردیم. لایه‌برداری، شست‌وشو با شوینده‌های اختصاصی و استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی متناسب با پوست چرب، برخی از این روش‌ها هستند که در آن مطلب، به‌صورت دقیق و کامل به بررسی آن‌ها پرداختیم.

۲. اسکین وان: فاقد چربی مناسب پوست چرب و مختلط

یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش میزان چربی صورت و البته از بین‌بردن مشکلات مختلف پوست هم‌چون آکنه، منافذ باز، چین و چروک و…، استفاده از یک روتین پوستی اصولی است. به کار بردن این روش‌ها می‌تواند بخش زیادی از مشکلات پوستی شما را کاهش دهد. یکی از مهم‌ترین مواردی که در همه روتین‌های مهم پوستی به آن اشاره می‌شود، استفاده از ضد آفتاب مناسب پوست است. اگر شما هم پوست چرب با منافذ باز دارید و برای یافتن یک ضد آفتاب تخصصی و کارآمد، دچار چالش هستید، یک پیشنهاد خوب برای شما داریم.

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ اسکین وان مناسب پوست‌های چرب و مختلط، یکی از بهترین محصولات ایرانی است که می‌توانید به‌صورت روزمره از آن استفاده کنید. این ضد آفتاب اسکین وان کاملا فاقد چربی است. رطوبت طبیعی پوست شما را حفظ می‌کند و باعث افزایش حالت ارتجاع‌پذیری پوست خواهد شد. بافت بسیار سبکی دارد و خیلی زود به پوست‌تان جذب می‌شود. کاملا بی‌رنگ است و از همه مهم‌تر این‌که منافذ باز پوست را به‌مرور کاهش می‌دهد. بنابراین پس از مدت کوتاهی، هم‌زمان با کاهش جوش‌ها و آکنه‌ها، شاهد صاف‌شدن پوست صورت خود و از بین‌رفتن منافذ باز پوست‌تان هم خواهید شد.

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ اسکین وان مناسب پوست های چرب و مختلط

۳. آردن: ضد چروک و فاقد چربی

درخشندگی ناشی از ترشح چربی، یکی از مشکلات مهمی است که حتما شما هم به‌عنوان فرد دارای پوست چرب، با آن مواجه شده‌اید. در این شرایط، استفاده از یک ضد آفتاب تخصصی برای مات‌کنندگی پوست، شبیه یک معجزه خواهد بود. در میان برندهای ایرانی، ضد آفتاب بی رنگ مات کننده آردن، همان چیزی است که می‌تواند مشکل مهم برق‌افتادن پوست شما را از بین ببرد. این محصول کاملا فاقد چربی است و پس از استفاده، هیچ‌گونه رد چربی یا سفیدی از خود به جای نمی‌گذارد.

علاوه بر این مشخصه بی‌نظیر، ضد آفتاب آردن با ترکیبات اختصاصی خود، خواص ضد چروک هم دارد. عصاره شیرین بیان و موم زنبور عسل، باعث تقویت بافت پوست شما شده و از ایجاد شکنندگی‌های ظریف که پس از مدتی به چین و چروک‌های عمیق تبدیل می‌شوند، جلوگیری می‌کند. به دلیل بافت سبک خود، به هیچ عنوان باعث بسته‌شدن منافذ پوستی نشده و از آن مهم‌تر این‌که با تنظیم میزان ترشح چربی، می‌تواند ابعاد منافذ باز پوست را کاهش دهد. التیام‌بخشی، کاهش التهاب‌های پوستی و جلوگیری از ایجاد جوش، دیگر مزایای بی‌نظیر این محصول هستند که می‌توان آن را بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب با منافذ باز نامید.

ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی اس پی اف 50 مات کننده آکنه سل پلاس آردن

هم‌زمان با استفاده از این ضد آفتاب مخصوص پوست چرب، برای کاهش چربی پوست می‌توانید از شوینده‌های اختصاصی نیز کمک بگیرید. در مطلب بهترین شوینده برای پوست چرب با منافذ باز، 12 محصول ایرانی و خارجی را با هم مرور کردیم که هر کدام از آن‌ها مشخصه‌های اختصاصی خود را دارند. کاهش چربی پوست، از بین‌بردن جوش‌ها و البته بستن منافذ باز، مهم‌ترین اثر استفاده مداوم از این شوینده‌های مناسب پوست چرب هستند.

۴. الارو: فاقد رنگ و مات‌کننده قوی پوست

برند الارو یکی از مشهورترین برندهای ایرانی است که با ساخت و عرضه محصولات باکیفیت، توانسته طرفداران زیادی را در بازارهای داخلی و حتی خارجی، به‌دست آورد. این برند معتبر هم با تمرکز بر مشکلات پوست‌های چرب، یکی از بهترین ضد آفتاب‌های اختصاصی برای این دسته از افراد را ارائه داده است. ضد آفتاب بدون رنگ فاقد چربی الارو، SPF 50 دارد و یک مات کننده قوی پوست است. بنابراین اگر با مشکل درخشندگی و برق‌افتادگی پوست مواجه هستید، بدون شک این محصول مناسب شما است.

عدم وجود چربی در این ضد آفتاب الارو، دیگر مزیت مهم آن است. تنظیم ترشح چربی پوست، مقاومت در برابر تعریق و از همه مهم‌تر کوچک‌کردن منافذ پوست، همه از مشخصه‌های اصلی این ضد آفتاب هستند. اگر پوست شما به دلیل چربی بیش از حد با مشکل جوش، آکنه، منافذ باز و جوش‌های سرسیاه مواجه شده است، با خیال راحت می‌توانید این ضد آفتاب را به‌صورت روزانه استفاده کرده و از نتیجه بی‌نظیر آن روی پوست خود، لذت ببرید. با توجه به این شرایط، باید بگوییم که الارو نیز دارای بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز است که اثرات درمانی هم برای شما دارد.

ضد آفتاب بدون رنگ فاقد چربی الارو

۵. برایت مکس: روشن‌کننده و حاوی ویتامین سی

هیچ‌کس از یک محصول با چند کاربرد بدش نمی‌آید و ضد آفتاب برایت مکس حاوی ویتامین سی با رنگ طبیعی، درست همان چیزی است که می‌تواند چندین کاربرد مختلف برای شما داشته باشد. در ترکیبات این ضد آفتاب، ویتامین سی وجود دارد و به همین دلیل، استفاده مداوم از آن باعث جوان‌سازی پوست خواهد شد. این ضد آفتاب لکه‌های تیره را کمتر کرده و از ایجاد لکه‌های جدید نیز جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، در مقابل رادیکال‌های آزاد نیز از پوست شما محافظت خواهد کرد و یک ضد آفتاب بی‌نظیر برای مصرف روزانه است.

هم‌زمان با همه این فواید بی‌نظیر، ضد آفتاب برایت مکس به دلیل عدم وجود چربی در ترکیبات آن، یک گزینه عالی برای افراد دارای پوست چرب خواهد بود. بافت بسیار سبک، جذب سریع روی پوست و البته کنترل ترشح چربی، از دیگر مزایای این ضد آفتاب به شمار می‌آیند. ویتامین سی موجود در ضد آفتاب برایت مکس همراه با دیگر ترکیبات موثر مثل سالیسیک اسید، باعث کاهش اندازه منافذ باز صورت شده و در طی چند هفته، باعث صاف‌شدن پوست شما می‌شوند. بنابراین اگر هم‌زمان با منافذ باز پوست، با مشکل لک صورت هم مواجه هستید، استفاده از این ضد آفتاب بهترین گزینه برای شما است. این ضد آفتاب، رنگ ملایم و طبیعی دارد، به همین دلیل باید آن را بهترین ضد آفتاب رنگی برای پوست چرب با منافذ باز هم بنامیم.

ضد آفتاب برایت مکس حاوی ویتامین سی با رنگ طبیعی

علاوه بر این 5 ضد آفتاب، محصولات فوق‌العاده دیگری نیز وجود دارند که در مطلب بهترین ضد آفتاب ایرانی، مشخصه‌های آن‌ها را با هم بررسی کردیم و می‌توانید با توجه به نیاز پوستی خود، یکی از آن‌ها را تهیه کنید. حالا اگر با وجود همه این ضد آفتاب‌های ایرانی، دوست دارید بهترین ضد آفتاب‌های خارجی مناسب پوست‌های چرب را هم بشناسید، در بخش بعد همراه ما باشید.

5 نمونه از بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب با منافذ باز

برای کسانی که به دنبال بهترین و کارآمدترین ضد آفتاب خارجی برای کاهش منافذ باز پوست هستند، باید 5 محصول فوق‌العاده زیر را هم معرفی کنیم:

۱. اریکه: رنگی و فاقد چربی مناسب پوست‌های بسیار چرب

برای کسانی که پوست چرب دارند، انتخاب محصولات آرایشی، یک چالش واقعی است. اغلب کرم پودرها، دارای چربی هستند و بافت سنگینی دارند. همین موضوع به ایجاد جوش و افزایش منافذ باز منجر می‌شود. در این شرایط، برند فرانسوی اریکه با عرضه یک ضد آفتاب فلوئیدی کارآمد، این چالش بزرگ را به‌راحتی حل کرد. فلوئید ضد آفتاب رنگی اریکه در سه رنگ کاربردی ساخته شده است و با توجه به تناژ پوست خود، می‌توانید یکی از این سه رنگ را انتخاب کنید. این محصول که بدون شک باید آن را بهترین ضد آفتاب رنگی برای پوست چرب با منافذ باز بنامیم، پس از استفاده کاملا باعث مات‌شدن پوست می‌شود و درخشندگی ناشی از چربی را هم از میان می‌برد. ضد آفتاب اریکه، فاقد چربی است و برای پوست‌های مختلط و چرب، ایده‌آل خواهد بود.

ضد آفتاب اریکه می‌تواند منافذ باز پوست در نقاط مختلف صورت هم‌چون گونه‌ها، بینی و پیشانی را کوچک کند و ترشح چربی در این مناطق را به‌خوبی کنترل نماید. در صورتی که با مشکل جوش‌های سرسفید و ملتهب نیز روبه‌رو هستید، این ضد آفتاب باعث کاهش جوش‌ها هم شده و التهاب و قرمزی پوست را نیز از میان می‌برد. با وجود تمام این ویژگی‌ها، عجیب نیست که بگوییم ضد آفتاب اریکه، بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب با منافذ باز است که می‌توانید روزانه از آن استفاده کنید.

فلوئید ضد آفتاب رنگی اریکه

در صورتی که می‌خواهید ضد آفتاب رنگی اریکه را به‌عنوان کرم پودر مصرف نمایید، پیشنهاد می‌دهیم که قبل از آن، پرایمر هم استفاده کنید. پرایمر می‌تواند میزان برق‌افتادن پوست را کاهش دهد، پوست را صاف و یک‌دست کند و از ماسیدن کرم روی پوست نیز جلوگیری نماید. انواع پرایمر صورت در بازار وجود دارند که با توجه به نوع پوست، نیاز پوستی و البته بودجه مد نظرتان، می‌توانید یک مورد را انتخاب کنید.

۲. اون: آنتی‌باکتریال مناسب پوست‌های چرب و جوش‌دار

در میان برندهای خارجی، برند شناخته‌شده و محبوب اون، با معرفی باکیفیت‌ترین محصولات، توانست به‌سرعت به‌عنوان یکی از بهترین برندهای بهداشتی دنیا شهرت بیابد. کرم‌های ترمیم‌کننده، روشن‌کننده و البته ضد آفتاب‌های این برند، هر کدام مرزهای تازه‌ای از کیفیت و اثرگذاری را فتح کردند. امولوسیون ضد آفتاب کلینانس پوست چرب اون، ساختار بسیار سبکی دارد و با کنترل چربی پوست، از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

با کاهش میزان ترشح چربی ناشی از مصرف این محصول، منافذ باز پوست نیز کم‌کم کوچک‌تر خواهند شد و بدین شکل، پس از چند هفته پوستی صاف و سالم به‌دست می‌آورید. دیگر فایده بسیار خوب این ضد آفتاب اون، خواص آنتی‌باکتریال آن است. بنابراین جوش‌های ناشی از آلودگی‌های محیطی نیز کم‌کم از بین می‌روند و گسترش آن‌ها روی پوست نیز متوقف می‌شود. بنابراین اگر پوست چرب و جوش‌دار دارید، انتخاب این ضد آفتاب اون گزینه فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد بود.

امولوسیون ضد آفتاب کلینانس پوست چرب اون

۳. لاروش پوزای: آنتی‌شاین و حاوی زینک گلوکونات

محصولات فرانسوی کیفیت خارق‌العاده‌ای دارند و برند فرانسوی لاروش پوزای نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای کسانی که دارای پوست چرب و حساس هستند و به دلایل مختلفی هم‌چون آفتاب‌سوختگی یا التهاب و حساسیت، پوست‌شان آسیب دیده است، بدون شک باید این ضد آفتاب را معرفی کنیم. ضد آفتاب لاروش پوزای پوست چرب فلوئیدی آنتی شاین، حاوی زینک گلوکونات است که باعث ترمیم بسیار سریع‌تر بافت پوستی می‌شود. افزون بر این مشخصه فوق‌العاده، این محصول بافت بسیار سبکی دارد و به هیچ عنوان چرب و سنگین نیست.

به دلیل بافت فلوئیدی، اصلا باعث چرب‌شدن پوست نمی‌شود و خیلی سریع و راحت، جذب خواهد شد. کنترل ترشح چربی، مقاومت در برابر آب و تعریق، تسکین‌دهندگی پوست و البته کوچک‌کردن منافذ باز، همه از مشخصه‌های اصلی این ضد آفتاب هستند. بنابراین اگر جوش‌، آکنه و منافذ باز، شرایط ناخوشایندی برای پوست شما ایجاد کرده‌اند، با خیال راحت این محصول از لاروش پوزای را انتخاب کنید و از اثرات بی‌نظیر آن روی پوست خود، شگفت‌زده شوید.

ضد آفتاب لاروش پوزای پوست چرب فلوئیدی آنتی شاین

۴. ایزدین: فاقد چربی، رنگ و الکل

دیگر محصولی که بدون شک باید آن را بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز بنامیم، ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن واتر است. بافت این ضد آفتاب کاملا بر پایه آب بوده و هیچ‌گونه چربی و روغن ندارد. به همین خاطر، حتی اگر پوست شما به‌شدت چرب است، با خیال راحت می‌توانید از این ضد آفتاب استفاده کنید. جذب بسیار سریع و بافت بسیار سبک، از مشخصه‌ها اصلی ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین هستند.

با توجه به این‌که این ضد آفتاب کاملا فاقد چربی است، به هیچ عنوان باعث ایجاد جوش روی پوست نمی‌شود. عدم افزایش چربی سطح پوست، به کاهش ابعاد منافذ باز نیز منجر می‌شود. بنابراین تنها کافی است که به‌صورت روتین و روزانه از این ضد آفتاب استفاده کنید تا شاهد نتایج فوق‌العاده آن روی پوست باشید. علاوه بر این مزایا، ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین یک ضد چروک، ضد لک و ضد التهاب قوی است که می‌تواند به سلامت هر چه بیشتر پوست شما کمک کند.

ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن واتر

در صورتی که احساس می‌کنید چربی طبیعی خود پوست شما به قدری زیاد است که از جذب‌شدن کامل این ضد آفتاب جلوگیری می‌کند، بهتر است ابتدا پوست خود را کاملا تمیز کنید. برای این کار، علاوه بر شوینده‌های اختصاصی، استفاده از تونر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قیمت تونر صورت چندان زیاد نیست و با هر نوع پوستی، قطعا می‌توانید ده‌ها گزینه مناسب خود بیابید. فقط کافی است پیش از آغاز روتین صبح یا شب پوست خود، پوست‌تان را با مقداری تونر و یک پد سکه‌ای تمیز کنید. پس از آن، پوست شما برای جذب انواع محصولات بهداشتی، آمادگی کامل دارد.

۵. بایودرما: بدون رنگ مناسب پوست چرب و مختلط

افراد دارای پوست مختلط، درست مثل همه کسانی که پوست چرب دارند، با مشکلات مختلفی مثل ظهور جوش‌ها، آکنه، منافذ باز پوست و البته پوست براق در نواحی مختلف صورت، مواجه هستند. در این شرایط است که استفاده از یک ضد آفتاب بدون رنگ و بدون چربی، می‌تواند راه‌گشا باشد. خوشبختانه برند ‍بایودرما با عرضه بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب با منافذ باز، یک راه‌حل ساده برای حل این مشکل در اختیار همه قرار داده است.

با استفاده از ضد آفتاب بی رنگ مناسب پوست چرب و مختلط بایودرما می‌توانید بدون نگرانی از افزایش چربی صورت، از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت کنید. این ضد آفتاب بایودرما کاملا فاقد چربی است و خیلی سریع و راحت به پوست شما جذب می‌شود. حاوی ویتامین E است و به همین دلیل، بافت آسیب‌دیده پوست را نیز خیلی سریع ترمیم می‌کند. عدم وجود چربی در این محصول، باعث شده که پس از استفاده، منافذ باز پوست شما کم‌کم کاهش پیدا کنند و پوستی صاف، سالم و باطراوت، داشته باشید.

ضد آفتاب بی رنگ مناسب پوست چرب و مختلط بایودرما

ضد آفتاب مخصوص پوست چرب، راه‌حل مناسب برای درمان منافذ باز پوست

در صورتی که شما هم پس از استفاده از انواع محصولات بهداشتی و مراقبتی، همیشه احساس چربی و سنگینی روی پوست دارید و برای خرید ضد آفتاب مناسب هم با چالش مواجه می‌شوید، اصلا نگران نباشید. در این مطلب، 10 مدل از بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز ایرانی و خارجی را با هم مرور کردیم. همه این ضد آفتاب‌ها کاملا فاقد چربی هستند و بافت بسیار سبکی دارند. به هیچ عنوان باعث سنگینی روی پوست شما نمی‌شوند و پس از گذشت چند هفته، منافذ باز پوست شما را نیز کاهش می‌دهند. بنابراین با خیال راحت یکی از این ضد آفتاب‌ها را انتخاب کنید و پس از 4 تا 8 هفته، شاهد نتایج شگفت‌انگیز این محصولات باشید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا