برند ها و محصولات

معرفی بهترین محصولات اوردینری برای پوست

دنیای زیبایی و سلامت پوست، با برندها و محصولات متنوعی پر شده است و در این شرایط، انتخاب یک برند کارآمد، مفید و موثر، به یک فرآیند چالش‌برانگیز تبدیل شده است. خوشبختانه در سال‌های اخیر، برند اوردینری توانست فاصله قابل توجهی میان خود و دیگر برندها ایجاد کند و به‌عنوان یکی از بهترین مارک‌های ارائه دهنده محصولات پوستی، کیفیت خود را اثبات کند. اگر شما هم قصد خرید یکی از محصولات اوردینری را دارید، همراه مجله خانومی باشید تا بهترین محصولات اوردینری برای پوست و کاربرد آن‌ها را با هم بررسی کنیم.

معرفی برند اوردینری

برند اوردینری، زیر مجموعه کمپانی مشهور DECIEM است که در سال 2013 کار خود را آغاز کرد. این کمپانی قصد داشت با معرفی ده برند جدید و جذاب به دنیا، بخشی از بازار بهداشت و سلامت پوست را در اختیار بگیرد که باید بگوییم در این مسیر، موفقیت‌های زیادی هم به‌دست آورده است. در سال 2016، این کمپانی یازدهمین برند خود با نامThe Ordinary را به جهانیان معرفی کرد و همه چیز از این لحظه آغاز شد.

برند اوردینری در مدت زمان کوتاهی توانست کیفیت و کارایی خود را به همگان اثبات کرده و با اثربخشی فوق‌العاده‌ای که دارد، به برند محبوب اغلب افراد تبدیل شود. اوردینری بر خلاف اغلب برندها، سه مشخصه مهم دارد که به شهرت و محبوبیت بسیار زیاد آن کمک کرده است. اولین ویژگی، دسترسی‌پذیری فوق‌العاده این برند و قیمت مناسب آن است. قیمت اغلب محصولات اوردینری، حداکثر 20 دلار بوده و با وجود این قیمت مناسب، تقریبا همه افراد با هر بودجه‌ای می‌توانند یکی از محصولات اوردینری را خریداری کنند. همین مسئله باعث شده که تقریبا در تمام کشورهای پیشرفته و در حال توسعه، این برند طرفداران پروپاقرصی داشته باشد.

معرفی بهترین محصولات اوردینری برای پوست

دیگر ویژگی بی‌نظیر برند اوردینری، اثربخشی خارق‌العاده آن است. این محصولات با وجود قیمت معقول و مقرون به‌صرفه خود، کیفیت و اثرگذاری بی‌نظیری دارند و در کمتر از چند هفته می‌توانید اثر مصرف محصولات اوردینری را روی پوست خود ببینید. اطلاع‌رسانی کامل و دقیق از ترکیبات مورد استفاده در هر محصول، دیگر دلیل محبوبیت برند اوردینری است. حالا و پس از این توضیحات اولیه، در بخش‌های بعد همراه ما باشید تا برخی از بهترین محصولات اوردینری برای انواع پوست را با هم بررسی کنیم.

بهترین محصولات اوردینری برای پوست چرب

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی اختصاصی با توجه به نوع پوست، مهم‌ترین نکته‌ای است که قبل از هر خرید باید آن را در نظر بگیرید. به‌صورت کلی اغلب محصولات اوردینری برای انواع پوست مناسب هستند. با وجود این، برخی از کرم‌ها و سرم‌های این برند با داشتن ویژگی‌های خاص برای برخی مدل‌های پوستی اثرگذاری بهتری دارند. در ادامه، برخی از بهترین محصولات اوردینری برای پوست چرب را با هم بررسی خواهیم کرد:

سرم آبرسان اوردینری

افراد دارای پوست چرب، معمولا تمایلی به استفاده از انواع کرم یا سرم مرطوب‌کننده و آبرسان ندارند. ترشح چربی بیش از حد پوست، در اغلب موارد باعث چربی و رطوبت پوست شده و این دسته افراد هیچ نیازی به استفاده از این نوع محصولات احساس نمی‌کنند. نکته عجیب و بسیار مهمی که در این بخش باید بدانید این است که در اغلب موارد، عدم استفاده از محصولات آبرسان مناسب پوست‌های چرب، خود باعث افزایش ترشح چربی می‌شود.

سرم آبرسان اوردینری

در واقع زمانی که لایه‌های مختلف پوستی با کمبود چربی طبیعی مواجه می‌شوند، دستور ترشح چربی بیشتر صادر می‌شود و همین چرخه به چرب شدن بیشتر پوست منجر خواهد شد. آبرسان و مرطوب کننده د اوردینری، با تامین رطوبت مورد نیاز، باعث آبرسانی عمیق شده و حتی می‌تواند به تعادل چربی پوست نیز کمک کند. این محصول کاملا فاقد چربی بوده و به هیچ عنوان باعث ایجاد جوش و آکنه نمی‌شود. به همین خاطر علاوه بر افراد دارای پوست چرب، افراد دارای پوست حساس و مستعد جوش هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

سرم ضد چروک و جوان‌ساز صورت

چین و چروک‌ها با ورود به دهه چهارم زندگی، کم‌کم ظاهر می‌شوند. برای اغلب افراد این علائم با افزایش سن از سنین کمتر و برای برخی در سنین بالاتر نمایان شده و ظاهر پوست را به‌آهستگی دچار تغییر خواهند کرد. خوشبختانه انواع محصولات مناسب کاهش این علائم در بازار وجود دارند که در میان آن‌ها، ضد چروک صورت د اوردینری، به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در این حوزه تبدیل شده است.

سرم ضد چروک و جوان‌ساز صورت اوردینری

این سرم بافت بسیار سبک و نرمی دارد و به‌سرعت جذب پوست می‌شود. با وجود این‌که برای انواع پوست مناسب است، اما به دلیل عدم وجود چربی در آن، برای افراد دارای پوست چرب ایده‌آل خواهد. این سرم جوان‌ساز به کاهش عمق چین‌های عمیق کمک کرده و شکنندگی‌های سطحی پوست را از بین می‌برد. علاوه بر این، باعث کمرنگ شدن لکه‌های پوستی شده و پوستی سالم و بدون لکه‌های تیره در اختیار شما می‌گذارد. جلوگیری از شل شدن پوست از طریق بهبود خاصیت ارتجاعی، از دیگر فواید این سرم است.

سرم آمینو اسید و B5 حجم 30 میل
د اوردینری

سرم آمینو اسید و B5 حجم 30 میل

20%
1084550 867640
تومان
روغن بی اویل حجم 30 میل
د اوردینری

روغن بی اویل حجم 30 میل

0%
717503 0
تومان
روغن دانه چیا حجم 30 میل
د اوردینری

روغن دانه چیا حجم 30 میل

0%
578398 0
تومان
روغن مارولا حجم 30 میل
د اوردینری

روغن مارولا حجم 30 میل

0%
681991 0
تومان
روغن رز هیپ حجم 30 میل
د اوردینری

روغن رز هیپ حجم 30 میل

0%
0 0
تومان
روغن آرگان مراکشی حجم 30 میل
د اوردینری

روغن آرگان مراکشی حجم 30 میل

0%
0 0
تومان

ناگفته نماند که استفاده صحیح از سرم‌های پوستی، میزان اثرگذاری آن‌ها را افزایش می‌دهد. اگر دقیقا روش استفاده از این محصول را نمی‌دانید، مطالعه مطلب طرز استفاده از سرم اوردینری به‌صورت گام به گام را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سرم ضد لک و روشن کننده

ظهور لکه‌های پوستی، به دلایل مختلفی رخ می‌دهند. افزایش سن، مشکلات هورمونی، بارداری، آفتاب‌سوختگی و…، همه بخشی از این دلایل هستند. برای کاهش تیرگی‌های پوستی و لکه‌ها، برند اوردینری با عرضه سرم ضد لک و روشن کننده صورت د اوردینری، یک راه‌حل عالی ارائه داده است. این سرم به دلیل داشتن پیلینگ سرم، توانایی لایه‌برداری پوست را داشته و به تحریک پوست برای ساخت سلول‌های جدید کمک می‌کند.

سرم لک آلفا آربوتین 2 درصد و هیالوریک اسید

هیالورونیک اسید موجود در این سرم به آبرسانی عمیق پوست منجر شده و کدری سطح پوست را هم از بین می‌برد. استفاده مداوم از این سرم ضد لک، به روشن‌سازی، آبرسانی و شفافیت صورت کمک کرده و از ایجاد لکه‌های جدید نیز جلوگیری خواهد کرد. این سرم برای افراد دارای پوست نرمال تا چرب مناسب است و به هیچ عنوان باعث افزایش چربی پوست نمی‌شود. پس با خیال راحت آن را در روتین خود قرار دهید و از نتایج شگفت‌انگیز آن لذت ببرید.

تونر لایه بردار و روشن کننده

پوست صاف، یک‌دست و بدون لکه و آثار جوش، برای اغلب افراد به یک رویای دور از دسترس تبدیل شده است. برند اوردینری اما با عرضه چندین محصول عالی، راه تحقق بخشیدن به این رویا را هموار کرد. یکی از این محصولات، تونر صورت د اوردینری است. این محصول با پاک‌سازی عمیق پوست، از افزایش و البته ایجاد انواع جوش سرسیاه یا حتی سرسفید جلوگیری می‌کند.

تونر لایه‌بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید اوردینری

خواص لایه‌برداری این محصول، باعث از بین‌رفتن سلول‌های مرده پوست شده و فرآیند ساخت سلول‌های جدید را سرعت می‌بخشد. این پروسه باعث کمرنگ شدن لکه‌های پوستی می‌شود و با استفاده مداوم، به روشن شدن پوست نیز کمک خواهد کرد. افزایش طراوت، شادابی و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، از دیگر فواید به کاربردن این تونر بی‌نظیر است.

علاوه بر استفاده از این محصولات متناسب با پوست چرب، داشتن یک روتین اختصاصی مناسب، می‌تواند به زیبایی و سلامت هرچه بیشتر پوست شما کمک کند.

بهترین محصولات اوردینری برای پوست خشک

اغلب افراد دارای پوست خشک، در دوره نوجوانی و جوانی شرایط پوستی بسیار خوبی دارند و شاهد ظهور جوش‌ها و آکنه‌های مزمن نمی‌شوند. این خشکی بیش از حد پوست البته مشکلات دیگری به همراه دارد. پوسته‌پوسته‌شدن پوست بعد از شست‌وشو، شکنندگی سطحی که به چین و چروک منجر خواهد شد و ظهور سریع‌تر علائم افزایش سن، همه برخی از مهم‌ترین مشکلات افراد دارای پوست خشک هستند. برند اوردینری با در نظر گرفتن این مشکلات پوستی، محصولات متنوعی برای این دسته افراد ارائه داده است. اگر شما هم با این مشکلات روبه‌رو هستید، همراه ما باشید تا در ادامه، بهترین محصولات اوردینری برای پوست خشک را به شما هم معرفی کنیم:

کرم روشن کننده پوست حاوی ویتامین سی

ویتامین سی، همان ویتامین معجزه‌گری است که باعث روشن‌کنندگی، جوان‌سازی و البته شادابی پوست می‌شود. برای افرادی که به دنبال یک کرم موثر و باکیفیت هستند، کرم روشن کننده صورت حاوی ویتامین C اوردینری، بهترین گزینه ممکن خواهد بود. این کرم به‌صورت روزانه قابل استفاده بوده و به روشن‌سازی تمام بخش‌های صورت کمک می‌کند. از آن‌جا که ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان قوی است، استفاده مداوم از این کرم باعث جوان‌سازی پوست نیز شده و میزان کلاژن‌سازی پوست را افزایش می‌دهد.

کاهش چین و چروک‌های سطحی در نتیجه کلاژن‌سازی بیشتر، دیگر اثر فوق‌العاده این محصول اوردینری است. این کرم با وجود بافت نرم و بسیار سبک خود، به هیچ عنوان چربی اضافه نداشته و خیلی سریع به پوست جذب می‌شود. استفاده مداوم از این کرم باعث روشن شدن پوست شده و با کاهش علائم پیری، به جوان‌سازی صورت نیز کمک می‌کند.

کرم روشن کننده پوست حاوی ویتامین سی

کرم مرطوب کننده و آبرسان

تامین رطوبت کافی، اولین گام تضمین سلامت پوست است. این موضوع برای افراد دارای پوست خشک، اهمیت دوچندان دارد. به همین خاطر، استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان اوردینری، یک گزینه عالی برای داشتن پوست سالم و شاداب خواهد بود. این محصول با داشتن بیش از 10 مدل آمینواسید مثل اسیدهای چرب آلفا، بتا، گاما، تری‌گلیسیرید، اوره، سرامید، گلیسیرین و…، به آبرسانی و مرطوب‌کنندگی عمیق پوست کمک می‌کند.

با تامین رطوبت کافی، چین و چروک‌های ناشی از خشکی پوست، کم‌کم کاهش یافته و شکنندگی‌های سطحی پوست نیز از بین می‌روند. تحریک پوست برای ساخت کلاژن بیشتر و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، از دیگر فواید مصرف مداوم این کرم مرطوب‌کننده است. نکته مهمی که باید بدانید این است که این کرم برای افراد دارای پوست خشک مستعد جوش و آکنه نیز مناسب بوده و به هیچ عنوان باعث بروز جوش نمی‌شود.

کرم مرطوب کننده و آبرسان اوردینری

سرم ضد چروک رتینول

چین و چروک، شل شدن عضله‌های صورت و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست، همه نشانه‌هایی هستند که افزایش سن و پیری را یادآور می‌شوند. روش‌های مختلفی برای کاهش بروز این علائم وجود دارد که استفاده از سرم ضد چروک رتینول 1 درصد اوردینری، یکی از موثرترین آن‌هاست. این سرم فوق‌العاده دارای رتینول بوده و می‌تواند در مدت زمان کمی، اثرات بی‌نظیری از خود به جای بگذارد.

رتینول شکل دیگری از ویتامین A است و خواص ضد جوش، ضد آکنه و البته ضد پیری دارد. با افزودن محصولات حاوی رتینول به روتین پوستی‌تان، به‌سادگی می‌توانید از بروز علائم افزایش سن جلوگیری کنید و به جوان‌سازی پوست خود کمک کنید. بافت بسیار سبک، جذب فوق‌العاده و اثرگذاری بسیار سریع، همه از مشخصه‌های اصلی این محصول از برند اوردینری هستند. سرم ضد چروک رتینول، خواص لایه‌برداری نیز داشته و با از بین بردن سلول‌های مرده پوست، باعث روشن‌کنندگی و جوان‌سازی پوست هم می‌شود. عدم وجود پارابن، سولفات و الکل، از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده این سرم است.

لیفت و سفت کننده صورت د اوردینری

همه ما به‌خوبی می‌دانیم که جلوگیری از بروز مشکلات پوستی، اثرگذاری بسیار بهتری دارد. البته این موضوع به این معنا نیست که اگر سال‌ها از ایجاد چین و چروک، لکه‌های تیره و دیگر علائم افزایش سن در صورت شما گذشته است، دیگر راه‌حلی برای درمان پوست خود ندارید. برند اوردینری با عرضه سرم‌های لیفت و سفت کننده صورت د اوردینری، محصولات اثرگذاری را برای افزایش سلامت پوست به بازار معرفی کرده است که با خیال راحت می‌توانید برای درمان پوست خود آن را به کار ببرید.

سرم آنتی اکسیدان EUK 134 اوردینری، یکی از قوی‌ترین سرم‌های آنتی اکسیدان است که علائم افزایش سن را خیلی زود از میان می‌برد. از بین بردن چروک‌های سطحی، کاهش عمق چروک‌های قدیمی و افزایش الاستیته پوست، تنها بخشی از مزیت‌های استفاده مداوم از این محصول است. این سرم ضد قرمزی و التهاب نیز بوده و به هیچ عنوان باعث تحریک حساسیت و آلرژی نمی‌شود. جذب سریع و بافت بسیار سبک، از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر این سرم آنتی‌ اکسیدان قوی اوردینری است.

سرم آنتی اکسیدان EUK 134 اوردینری

بهترین محصولات اوردینری برای پوست حساس

بدون شک داشتن پوست حساس، شرایط سختی را رقم می‌زند و افرادی که با این مشکل مواجه هستند، به‌سختی می‌توانند محصولات پوستی مناسب خود را بیابند. در این میان، برند اوردینری با در نظرگرفتن تمام جوانب، محصولاتی کارآمد، موثر و بسیار باکیفیت عرضه کرده است که افراد دارای پوست حساس، با خیال راحت بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. برخی از بهترین محصولات اوردینری برای پوست حساس شامل موارد زیر هستند:

سرم ضد جوش حاوی نیاسینامید

الکل و اسانس‌های مختلف، خود به تحریک پوست‌های حساس منجر شده و باعث افزایش علائم حساسیت پوستی هم‌چون التهاب، تورم، خارش و قرمزی می‌شوند. در این شرایط، افراد دارای پوست حساس و مستعد جوش و آکنه، برای یافتن محصول مناسب خود دچار چالش‌های بسیار بیشتری خواهند شد. خوشبختانه برند اوردینری با عرضه یک محصول مناسب و ایمن، این دغدغه را به‌بهترین شکل ممکن رفع کرده است.

سرم ضد جوش حاوی نیاسینامید 10 درصد اوردینری، بدون عطر، الکل، سیلیکون، پارابن و گلوتن بوده و به هیچ عنوان باعث تحریک پوست نمی‌شود. این محصول در مرحله اول از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند و در ادامه به دلیل داشتن نیاسینامید، سطح پوست را صاف‌تر و درخشان‌تر خواهد کرد. کوچک‌کردن منافذ باز پوست، از بین بردن لکه‌ها و آبرسانی عمیق لایه‌های پوستی، همه از مزایای این محصول هستند.

سرم ضد جوش حاوی نیاسینامید 10 درصد اوردینری

نیاسینامید به‌عنوان ماده موثر در این محصول، فواید بی‌نظیری برای پوست شما دارد که در کمتر از چند هفته، به‌خوبی شاهد اثرات آن خواهید بود.

سرم دور چشم کافئین

تیرگی و پف زیر چشم، بدون شک یکی از مشکلات اصلی اغلب افراد است که با افزایش سن، چروک‌های ریز و درشت هم به آن افزوده می‌شود. عوامل زیادی باعث این مشکلات دور چشم می‌شوند که خستگی، کار طولانی‌مدت و استفاده مداوم از گوشی یا کامپیوتر، همه به بیشتر شدن این علائم کمک می‌کنند. تحریک خونرسانی در این ناحیه از صورت، باعث کاهش تیرگی و پف زیر چشم خواهد شد و ضد پف دور چشم د اوردینری، بهترین محصول ممکن برای دست‌یابی به این هدف است.

سرم دور چشم کافئین سولوشن 5 درصد اوردینری

این سرم برای انواع پوست مناسب است و حتی افراد دارای پوست حساس، با خیال راحت می‌توانند از آن استفاده کنند. برای رسیدن به نتیجه مورد نظر، می‌توانید روزی دو بار، صبح و شب از این سرم استفاده کنید و در کمتر از یک ماه، شاهد اثرگذاری آن باشید. کافئین موجود در این سرم، یک آنتی‌اکسیدان قوی است که پف اطراف چشم را کاهش داده و به دلیل افزایش خونرسانی در اطراف چشم، باعث روشن‌سازی دور چشم خواهد شد. بنابراین اگر دور چشم تیره و پف‌دار، به یکی از دغدغه‌های همیشگی شما تبدیل شده، این محصول اوردینری می‌تواند به شاداب‌سازی پوست اطراف چشم شما کمک کند.

کرم ضد آفتاب اوردینری

همه ما به‌خوبی می‌دانیم که اولین گام برای مراقبت از پوست در برابر عوامل محیطی، استفاده از یک ضد آفتاب مناسب و کارآمد است. در واقع به کار بردن بهترین محصولات پوستی و مراقبت‌های مختلف بدون استفاده از ضد آفتاب، هیچ‌گونه اثری نخواهند داشت و همین موضوع هم به‌خوبی اهمیت استفاده از ضد آفتاب را نشان می‌دهد. در میان محصولات این برند، ضد آفتاب مینرال اوردینری همان چیزی است که می‌تواند یک مکمل ایده‌آل برای روتین پوستی شما باشد.

ضد آفتاب اوردینری برای انواع پوست چرب، خشک و حتی حساس و مستعد آلرژی، کاملا مناسب است. این ضد آفتاب مینرال بوده و علاوه بر ترکیبات شیمیایی موجود در آن، به‌صورت فیزیکی نیز از پوست محافظت می‌کند. جلوگیری از آسیب اشعه‌های UVA و UVB و جذب سریع، از مشخصه‌های اصلی این ضد آفتاب هستند. بنابراین اگر به دنبال یک ضد آفتاب موثر و قوی برای محافظت از پوست خود هستید، بدون شک این محصول می‌تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند.

کرم ضد آفتاب اوردینری

سرم آبرسان همی اسکوالن

برای افراد دارای پوست حساس، استفاده از انواع محصولات کاملا گیاهی و فاقد مواد شیمیایی قوی پیشنهاد می‌شود. در میان محصولات برند اوردینری، خوشبختانه یک سرم آبرسان کاملا گیاهی به بازار عرضه شده که با خواص بی‌نظیر خود، می‌تواند به یکی از اصلی‌ترین بخش‌های روتین پوستی افراد تبدیل شود.

سرم آبرسان همی اسکوالن گیاهی اوردینری، برای انواع پوست مخصوصا پوست‌های حساس مناسب است. التهاب و خارش پوست را کاهش داده و قرمزی را نیز بهبود می‌دهد. نکته جالبی که باید بدانید این است که سرم آبرسان همی اسکوالن، به‌صورت همزمان برای مو و پوست قابل استفاده بوده و با خرید یک محصول، می‌توانید موهای خود را نیز در کنار پوست صورت‌تان احیا کنید. آبرسانی عمقی همراه با نرم‌کنندگی پوست، افزایش استحکام ساقه موها و درخشان‌کنندگی مو، همه از مزایای این محصول بی‌نظیر هستند.

کرم ضد آفتاب اوردینری

اوردینری، جدیدترین برند محبوب جهانی با کارایی خارق‌العاده

برند اوردینری در سال‌های اخیر با عرضه محصولات بسیار باکیفیت و با قیمت معقول، در مدت زمان کمی توانست توجه بخش عظیمی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد. انواع سرم، کرم و تونر، توسط این برند ارائه شده‌اند که همه افراد با هر نوع مدل پوستی، حتما می‌توانند ده‌ها محصول مناسب پوست خود را بیابند. در این مطلب با بررسی برخی از بهترین محصولات اوردینری برای انواع پوست، کار شما برای انتخاب یک محصول متناسب با نوع پوست‌تان را تسهیل کردیم. حالا کافی است مشکل پوستی و البته نوع پوست خود را در نظر بگیرید تا بتوانید یک گزینه عالی برای خود انتخاب کنید. حالا و پس از همه این توضیحات، این بار شما به ما بگویید: از نظر شما بهترین محصولات اوردینری کدام هستند؟ از کدام یک از این محصولات تا به حال استفاده کرده‌اید؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا