برند ها و محصولات

معرفی 3 تا از بهترین ماشین ریش تراش صفر زن

در حال حاضر، اصلاح صورت به‌شکل روزانه، یکی از رایج‌ترین روتین آقایان است. برای این کار نیز انواع ابزار در بازار عرضه شده‌اند که بدون شک، انواع ماشین تراش صفر زن، محبوبیت بسیار بیشتری در میان آقایان دارد. استفاده راحت، عدم ایجاد حساسیت پوستی و امکان استفاده از آن در هر شرایطی، همه باعث شده‌اند که این ماشین‌های ریش‌تراش، به انتخاب اول آقایان تبدیل شود. حالا اگر قصد دارید که بهترین ماشین ریش تراش صفر زن را برای خود بخرید یا قصد هدیه‌دادن آن به یکی از افراد مهم زندگی‌تان را دارید، همراه ما باشید.

ماشین ریش تراش صفر زن چیست؟

پیش از معرفی بهترین ماشین ریش تراش صفر زن، ابتدا اجازه دهید که کمی بیشتر با این دستگاه‌های خاص آشنا شویم. ماشین‌های ریش تراش صفر زن یا همان ماشین اصلاح صورت، ابزاری مدرن برای تراشیدن موهای صورت یا سر هستند. این ماشین‌ها بدون نیاز به کرم یا فوم ریش‌تراش، آب یا صابون، می‌توانند موهای صورت را بدون کشیدن یا از جا کندن، از پایین‌ترین نقطه ممکن نزدیک به سطح پوست، بتراشند. به همین خاطر، پس از استفاده از این دستگاه‌ها روی پوست، سطحی کاملا صاف و صیقلی باقی می‌ماند.

این ماشین تراش‌های صفر زن معمولا با یک موتور DC کار می‌کنند که به‌صورت مستقیم به برق وصل شده یا دارای باتری هستند. اغلب ریش تراش‌های صفرزن مدرن و امروزی، باتری‌های قابل شارژ دارند و پس از یک بار شارژ، چندین دفعه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. کاهش حساسیت پوستی پس از استفاده از این ماشین‌های ریش‌تراش، اولین و مهم‌ترین دلیل محبوبیت این ابزارهاست. البته که این مورد، تنها مزیت استفاده از این دستگاه‌ها نیست و در بخش بعدی، به بررسی دقیق و کامل مهم‌ترین مزایای استفاده از انواع ماشین ریش‌تراش خواهیم پرداخت.

بهترین ماشین ریش تراش صفر زن

برندهای خوب ماشین ریش تراش صفر زن

حالا و پس از این توضیحات، بد نیست که نیم‌نگاهی به برندهای خوب و مشهور ماشین ریش تراش صفر زن بیندازیم تا فرآیند انتخاب یک دستگاه را برای شما هم راحت‌تر کنیم. برخی از بهترین برندهای ماشین ریش تراش صفر زن شامل مارک‌های زیر هستند:

۱. براون: ارائه بهترین دستگاه‌ها با قابلیت‌های متنوع

در میان ده‌ها و درست‌تر بگوییم صدها برند موجود در بازار، برند براون به‌خوبی توانسته یکی از بهترین‌ها باشد. محصولات باکیفیت، قابلیت‌های گوناگون همراه با عمر طولانی دستگاه‌ها، همه بخشی از مزیت خرید یکی از دستگاه‌های این برند است. در حال حاضر، برند براون با عرضه دستگاه ریش تراش صفر زن Series 9 Pro+ توجه خیل عظیمی از مشتریان را به خود جلب کرده است. سیستم تیغه‌های این دستگاه، مستقیم بوده و کاملا ضد آب است. کیف چرمی دارد و با یک استند اختصاصی برای شارژ نیز عرضه شده است. علاوه بر این مدل، دیگر مدل‌های ریش تراش صفر زن این برند، هر کدام دارای مشخصه‌های بی‌نظیری هستند که خرید و استفاده از آن‌ها به یکی از بهترین انتخاب‌های هر فرد تبدیل شده است.

ریش تراش براون

۲. پاناسونیک: نام‌آشنا و معتبر

یکی دیگر از برندهای مشهور و معتبر در بازار انواع وسایل الکترونیکی، پاناسونیک است. این برند با عرضه برخی از بهترین و کارآمدترین دستگاه‌های ریش‌تراش، توانسته در میان بهترین ماشین ریش تراش صفر زن نیز مدل‌های مختلفی به بازار عرضه کند. قطعات باکیفیت، کارایی بی‌نظیر و طراحی بسیار عالی، همه بخشی از مهم‌ترین مزایای دستگاه‌های این برند هستند. موتور این دستگاه‌ها معمولا بسیار قدرتمند است و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. تراشیدن کامل ریش در نقاط مختلف صورت و گردن، از مهم‌ترین ویژگی‌های انواع ماشین‌های ریش تراش این برند است.

ریش تراش پاناسونیک

۳. فیلیپس: بهترین دستگاه‌ها با تیغه‌های چرخشی

برند فیلیپس یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که با عرضه انواع دستگاه صفر زن با تیغه‌های چرخشی یا مستقیم، توانسته به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های این مدل از ماشین‌های ریش تراش تبدیل شود. این دستگاه‌ها درست مثل تمام محصولات فیلیپس، دارای کیفیت خارق‌العاده‌ای هستند و تا سال‌ها می‌توانید از ماشین ریش‌تراش این برند، استفاده کنید. تمام دستگاه‌های ریش تراش این مارک دارای حداقل سه تیغه چرخشی هستند که برای شیوکردن بخش‌های مختلف صورت، گردن و سر، ایده‌آل خواهند بود. دسته‌های آرگونومیک، امکان استفاده به‌ دو شکل مرطوب یا خشک، شارژ سریع و البته کیفیت بسیار خوب قطعات دستگاه، همه از مهم‌ترین مزیت‌های این برند به‌شمار می‌آیند.

معرفی 3 تا از بهترین ماشین ریش تراش های صفر زن

حالا و پس از در نظر گرفتن همه این نکات مهم برای خرید بهترین ماشین ریش تراش صفر زن، خرید یکی از مدل‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

۱. بهترین ماشین ریش تراش صفر زن فیلیپس

تراشیدن ریش و موهای زائد روی گردن با استفاده از یک دستگاه قوی، همان چیزی است که می‌تواند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آراستگی روزانه شما را از بین ببرد. ریش تراش SP9860 فیلیپس با داشتن تیغه‌های چرخشی، تمام موهای ریز و درشت روی پوست را به‌صورت کامل از بین می‌برد. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، دستگاه را در یکی از سه حالت سریع، حساس و طبیعی تنظیم کنید. در حالت سریع، تمام موهای صورت در کمترین زمان ممکن، شیو خواهند شد و برای پوست‌های حساس، تنظیم دستگاه بر روی گزینه حساس، احتمال بروز هر گونه حساسیت پوستی را به حداقل ممکن می‌رساند.

این دستگاه در مدت زمان 180 دقیقه به‌صورت کامل شارژ می‌شود و پس از آن می‌توانید چندین دفعه از دستگاه خود استفاده کنید. قدرت بسیار بالای این دستگاه ریش‌تراش، مهم‌ترین مزیت آن است که می‌توانید تا سال‌ها از دستگاه خود استفاده کنید. امکان شست‌وشو سری دستگاه و البته امکان شیو صورت به‌صورت مرطوب با کمک فوم یا کاملا خشک بدون نیاز به رطوبت، همه از ویژگی‌های اصلی این ماشین ریش تراش هستند.

ریش تراش SP9860 فیلیپس

۲. والوروس: تکنولوژی پیشرفته با موتور قدرتمند

والوروس یکی دیگر از برندهایی است که با عرضه بهترین ماشین ریش تراش صفر زن، انتخاب یک دستگاه قوی و باکیفیت را برای همه تسهیل کرد. ماشین اصلاح حرفه‌ای والوروس سری Swiss مدل VL 116، تیغه‌هایی از جنس تیتانیوم دارد و با استفاده از باتری قابل شارژ، کار می‌کند. تیغه‌های این دستگاه، چرخشی هستند. بنابراین برای نقاط خمیده صورت مثل خط ریش، چانه و گردن، عالی خواهد بود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به تیغه‌های ضد زنگ، موتور بسیار قوی با نویز بسیار کم و بدون لرزش، محفظه جمع‌آوری مو و چراغ نمایشگر میزان باتری اشاره کنیم. در طی تنها 45 دقیقه، این دستگاه از برند والوروس کاملا شارژ می‌شود و می‌توانید تا چندین روز از آن استفاده کنید.

ماشین اصلاح حرفه‌ای والوروس سریSwiss مدل VL 116

۳. وی جی آر: کارآمد و مقرون به‌صرفه

در میان برندهای مشهور و بزرگ، برخی برندهای کمتر شناخته شده هم‌چون وی جی آر، تمام امکانات یک دستگاه بسیار خوب را با قیمت بسیار مناسب‌تر به مشتریان عرضه می‌کنند. ماشین اصلاح ضد آب وی جی آر مدل V-360 همان چیزی است که می‌تواند یک روتین روزمره اصلاح را به لذت‌بخش‌ترین قسمت روز شما تبدیل کند.

تیغه‌های این دستگاه، مدل مستقیم هستند و با حرکات رو به بالا و پایین، می‌توانید تمام نقاط صورت خود را به‌صاف‌ترین حالت ممکن، شیو کنید. باتری قابل شارژ دستگاه، عمر بسیار خوبی دارد و تا سال‌ها می‌توانید از دستگاه خود استفاده کنید. تیغه‌های استیل این ماشین ریش تراش، کاملا ضد زنگ است و به همین خاطر می‌توانید از دستگاه خود در محیط‌های مرطوب هم استفاده کنید. با توجه به همه این مشخصه‌ها و البته قیمت بسیار خوب، بدون شک باید این دستگاه را بهترین ماشین ریش تراش صفر زن بنامیم که برای استفاده روزمره، ایده‌آل است.

ماشین اصلاح ضد آب وی جی آر مدلV-360

نکات کلیدی برای خرید بهترین ماشین ریش تراش صفر زن

با وجود تمام برندهای عالی موجود در بازار، در زمان خرید یک ماشین صفر زن باید موارد مهم دیگری را هم به خاطر بسپارید و بر اساس آن، خرید خود را انجام دهید. در ادامه، مهم‌ترین نکات کلیدی برای خرید یک ماشین ریش تراش صفر زن وجود دارد:

مدل تیغه

ماشین‌های ریش تراش صفرزن به‌صورت کلی در دو مدل دسته‌بندی می‌شوند: تیغه‌های چرخشی یا تیغه‌های مستقیم.

تیغه‌های چرخشی برای ته‌ریش بلندتر مناسب است و کسانی که هر چند روز یک بار صورت خود را می‌تراشند، می‌توانند از این مدل دستگاه‌ها تهیه کنند. تیغه‌های این دستگاه به‌صورت چرخشی حرکت می‌کنند و با توجه به پستی و بلندی پوست صورت، در جهت‌های مختلف قرار می‌گیرند. در زمان شیوکردن با این مدل، باید سری دستگاه را به‌صورت دورانی روی پوست خود حرکت دهید. این مدل دستگاه‌ها برای ریش‌های با تراکم متوسط تا زیاد، ایده‌آل است.

دستگاه‌های دارای تیغه‌های مستقیم، معمولا اصلاح را از فاصله نزدیک‌تری به پوست انجام می‌دهند و برای شیو روزانه صورت و سر، مناسب هستند. این دستگاه‌ها معمولا در هنگام استفاده صدای بیشتری نسبت به دستگاه‌های دارای تیغه چرخشی تولید می‌کنند و برای استفاده بهتر باید دستگاه را به‌شکل صاف بر بخش‌های مختلف صورت حرکت دهید.

مدل‌های مختلف تیغه

بروز جوش در نواحی مختلف صورت مثل چانه پس از تراشیدن ریش، این نگرانی را برای اغلب مردان به‌وجود می‌آورد که نحوه تراشیدن ریش آن‌ها یا مدل تیغه‌ها، باعث ایجاد حساسیت شده است. البته جوش در این نواحی می‌تواند علل مختلفی داشته باشد.

سیمی یا بی‌سیم

پس از تعیین نوع تیغه مناسب خود، باید در بین مدل‌های سیم‌دار یا بدون سیم، یک گزینه را انتخاب کنید. مدل‌های سیمی برای هر بار کارکردن به یک منبع برق نیاز دارند. هر چند برخی مدل‌ها با وجود حالت سیمی، امکان استفاده کوتاه‌مدت با استفاده از باتری را نیز در اختیار شما می‌گذارند. مدل‌های بی‌سیم اما کاملا بدون نیاز به منبع مستقیم برق فعالیت می‌کنند. قابل شارژ هستند و با هر بار شارژ، چندین دفعه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

وزن دستگاه

احتمالا در نگاه اول، انتخاب دستگاه با وزن کم یا زیاد چندان اهمیتی ندارد. هرچند اگر شما هم جزو افرادی هستید که مدام در پروژه‌ها و ماموریت‌های کاری به سر می‌برید، خرید یک دستگاه با وزن مناسب‌تر، گزینه بهتری برای شما خواهد بود. بنابراین در زمان خرید دستگاه، این موضوع را نیز مد نظر قرار دهید.

علاوه بر تمام موارد بالا، اغلب مدل‌های جدیدتر، دارای این مشخصه‌ها هم هستند که توجه به آن‌ها اهمیت زیادی دارد:

  • صفحه نمایش: نشان‌دادن اطلاعات مختلف یا نشان‌گر میزان باتری
  • کیف: برای جلوگیری از آسیب‌دیدن تیغه‌ها و دیگر بخش‌های ظریف دستگاه
  • دسته آرگونومیک: فراهم‌کردن شرایط راحت برای استفاده و شیو

مزایای استفاده از ماشین ریش تراش صفر زن چیست؟

درست مثل انواع لوازم آرایشی و بهداشتی جدید و باکیفیت، استفاده از بهترین ابزار برای شیو صورت و بدن، کیفیت زندگی روزمره را ارتقا می‌بخشد. برخی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از انواع دستگاه ریش تراش صفر زن نسبت به ژیلت و دیگر ابزار شیوکردن، شامل موارد زیر است:

کاهش احتمال ایجاد زخم

تراشیدن صورت یا سر با ژیلت و انواع ریش‌تراش‌های دستی دارای تیغ‌های تیز، احتمال ایجاد زخم‌های کوچک و بزرگ را بیشتر خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های انواع ماشین ریش تراش صفر زن، عدم ایجاد زخم روی پوست است. معمولا تیغه‌های این ماشین‌های اصلاح به‌شکلی طراحی شده‌اند که با وجود تراشیدن کامل مو، باعث ایجاد زخم نخواهند شد. در برخی مدل‌های مدرن‌تر، یک سیستم آلارم‌دهی برای دستگاه وجود دارد که در صورت فشار بیش از حد دستگاه به صورت یا حتی فشار کمتر از میان لازم، با یک آلارم ملایم به شما اطلاع می‌دهد. بدین شکل، احتمال ساییده‌شدن پوست و ایجاد زخم‌های سطحی یا عدم تراشیده‌شدن درست موها نیز از بین می‌رود.

استفاده از ریش تراش

ناگفته نماند که پوست‌های ملتهب، خشک و آفتاب‌سوخته، بیش از دیگر پوست‌ها در معرض زخم و التهاب ناشی از شیوکردن هستند. برای بازگرداندن سلامتی پوست، می‌توانید از انواع بهترین ماسک صورت مردانه کمک بگیرید.

عدم ایجاد حساسیت پوستی

قرمزی و التهاب پوست یا بروز جوش‌ها و آکنه‌ها پس از تراشیدن ریش با ژیلت و دیگر ابزارهای مشابه، بسیار رایج است. اگر شما هم پوست حساسی دارید و اغلب اوقات به دلیل احتمال وقوع التهاب پوستی، از تراشیدن ریش خود منصرف می‌شوید؛ بهتر است یک بار استفاده از بهترین ماشین ریش تراش صفر زن را امتحان کنید. اغلب این دستگاه‌ها با کمترین میزان تماس پوست به تیغه، صورت را اصلاح می‌کنند. بنابراین به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت، التهاب یا بروز جوش نخواهند شد.

علاوه بر استفاده از دستگاه‌های باکیفیت، انجام روتین‌های مناسب پوست حساس، می‌تواند تاثیر شگفت‌آوری بر سلامت پوست شما داشته باشد و با کمک یک روتین صحیح می‌توانید پوستی سالم، شاداب و باطراوت داشته باشید.

مقرون به‌صرفه

با وجود هزینه نسبتا بالاتر خرید یک دستگاه ریش تراش صفرزن، خرید این دستگاه‌ها نسبت به خرید مداوم و هفتگی انواع ژیلت، بسیار مقرون به‌صرفه است. این ماشین‌های ریش تراش، چندین سال قابل استفاده هستند و با وجود استفاده روزانه، تا سال‌ها می‌توانند درست مثل روز اول، کار کنند.

استفاده سریع و راحت

از آن‌جا که استفاده از این ماشین‌های ریش تراش به فوم اصلاح، صابون و… نیاز ندارد، در هر شرایطی و به هر شکلی، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در واقع با داشتن یک ماشین ریش تراش صفر زن، نیاز به محدود کردن شیو صورت خود به حمام و سرویس بهداشتی نیستید. همه این دستگاه‌ها دارای مخزن مخصوص برای جمع‌کردن موهای ریز و شیوشده هستند. بنابراین در هر نقطه از خانه و بدون نگرانی از ایجاد آلودگی، می‌توانید فرآیند شیو صورت خود را انجام دهید.

از سوی دیگر به دلیل عدم نیاز به برق و سبک‌بودن دستگاه، در هنگام سفر هم می‌توانید صورت خود را با استفاده از این ماشین‌های ریش تراش، اصلاح کنید.

مدل‌های مختلف ریش تراش

فرآیند راحت تمیزکردن دستگاه

دیگر مزیت بی‌نظیر استفاده از انواع دستگاه صفر زن برای صورت و سر، فرآیند بسیار ساده و راحت تمیز کردن دستگاه است. شما خیلی راحت می‌توانید با بازکردن مخزن دستگاه و خالی‌کردن موهای موجود در آن، دستگاه خود را تمیز کنید. معمولا یک برس اختصاصی نیز همراه با دستگاه به شما عرضه می‌شود که بتوانید موها را کاملا از گوشه‌های ماشین ریش تراش تمیز کنید.

پوستی صاف و ظاهری آراسته با استفاده از انواع ماشین صفر زن

آراستگی ظاهر، به عوامل مختلفی بستگی دارد که شیوکردن صورت، قطعا یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. در حال حاضر انواع دستگاه‌های اختصاصی برای این کار در بازار وجود دارد که انتخاب بهترین ماشین ریش تراش صفر زن را به یک کار نسبتا دشوار و پیچیده تبدیل کرده است. با وجود این جزئیات برای انتخاب یک دستگاه مناسب، توجه به چند نکته مهم و اصلی، چالش‌های این کار را از بین خواهد برد و در این مطلب، به بررسی این نکات پرداختیم. علاوه بر آن با بررسی بهترین برندها و البته مدل‌های انواع ماشین ریش تراش صفر زن، چندین گزینه متنوع در اختیار شما قرار دادیم. حالا و پس از این توضیحات، این بار شما به ما بگویید: از نظر شما بهترین ماشین صفر زن ریش تراش باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

سوالات متداول

ماشین ریش تراش صفر زن چیست؟

دستگاه‌های اختصاصی برای تراشیدن موهای سر و صورت که بدون کندن موها، آن‌ها را از پایین‌ترین نقطه نزدیک به پوست، شیو می‌کنند.

مزایای استفاده از ماشین ریش تراش صفر زن چیست؟

۱. عدم ایجاد زخم
۲. بدون ایجاد حساسیت پوستی
۳. استفاده سریع و راحت در هر شرایطی
۴. مقرون به‌صرفه
۵. فرآیند سریع و راحت تمیزکردن دستگاه

بهترین برندهای موجود در بازار برای خرید ماشین ریش تراش صفر زن چیست؟

براون، فیلیپس، پاناسونیک از جمله بهترین برندهای ماشین ریش تراش صفر زن موجود در بازار هستند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا