آرایشآرایش مو

5 تا از بهترین مارک های برس حرارتی

حالت دادن موها برای رفتن به مهمانی یا یک قرار مهم می‌تواند کاری زمان‌بر، دشوار و اعصاب‌خردکن باشد. این عملیات به چند ابزار مثل سشوار، اتوی مو، برس و تافت نیاز دارد و اگر بخواهید با سشوار و برس به موهایتان حالت دهید، باید هر دو دستتان را برای مدتی طولانی خسته کنید. خوشبختانه برس‌های حرارتی آمده‌اند تا حالت دادن به موها را به کاری آسان و خوشایند تبدیل کنند و برای تجربه این شرایط، باید دنبال بهترین مارک برس حرارتی موجود در بازار باشید. این مطلب از مجله خانومی قرار است کار را برایتان آسان کند و با خواندن آن، با بهترین برس حرارتی مو، بهترین برند برس حرارتی برای صاف کردن مو و نکات مهم در انتخاب برس حرارتی مناسب آشنا می‌شوید.

معرفی بهترین مارک برس حرارتی برای کاربردهای مختلف

بیشتر انواع برس حرارتی موجود در بازار، شکل مستطیلی و تخت دارند و از آن‌ها می‌توانید برای صاف کردن و ایجاد حالت‌های ساده استفاده کنید. برای ایجاد مدل‌های پیچیده و فر درشت، باید سراغ مدل‌های گرد یا استوانه‌ای بروید.

در ادامه 5 مورد از بهترین مدل‌های برس حرارتی موجود در بازار را معرفی می‌کنیم که بیشتر آن‌ها برای استفاده خانگی و ایجاد حالت‌های مختلف کاربرد دارند.

۱. برس حرارتی حرفه‌ای والوروس سری Swiss

برند والورس یکی از تولیدکنندگان تخصصی انواع برس حرارتی، سشوار و اتوی مو است و می‌توان برس سری سوئیس آن را بهترین مارک برس حرارتی دانست. برس حرارتی حرفه‌ای والوروس Swiss VL 308 با بدنه سرامیک تورمالین تولید شده و قابلیت گرمایش سریع PTC آن باعث می‌شود که زودتر داغ و آماده کار شود. این برس قابلیت تنظیم دما از 110 تا 190 درجه را دارد و به تکنولوژی یونیزاسیون (تولید یون منفی برای رفع وزی و خشک کردن زودتر مو) مجهز است.

برس حرارتی حرفه‌ای والوروس

۲. برس حرارتی مک استایلر مدل MC19

مک استایلر هم یکی از برندهای شناخته‌شده در زمینه تولید سشوار، برس و انواع ابزارهای حرارتی مو است. با برس مدل MC19 این برند می‌توانید موهای خود را صاف یا مجعد کنید و طراحی ارگونومیک آن جلوی خسته شدن دست‌های شما هنگام حالت‌دهی به مو را می‌گیرد.

از دیگر مزایای برس حرارتی مک استایلر MC19 می‌توانیم به فهرست زیر اشاره کنیم:

  • تکنولوژی یونیزاسیون
  • قابلیت تنظیم دما از 120 تا 230 درجه
  • مجهز به نمایشگر دما
  • جنس صفحه سرامیک
  • دارای قابلیت خاموشی خودکار
برس حرارتی مک استایلر

۳. برس حرارتی روزیا مدل HR767

برس حرارتی روزیا یکی از برس‌های حرارتی اقتصادی اما کارآمد است که مثل تمامی مدل‌های بالا قابلیت تنظیم دما دارد. جنس دندانه‌های این برس پلاستیک فشرده و نشکن است و افراد دارای موهای نازک و حساس می‌توانند بدون آسیب زدن به موهایشان از این برس برای صاف کردن و حالت دادن موها استفاده کنند.

برس حرارتی روزیا HR767 قابلیت‌های زیر را هم دارد:

  • خاموش شدن خودکار
  • بدنه سرامیکی
  • نمایشگر دیجیتال
  • امکان گرم شدن تا 230 درجه
  • مناسب برای موهای بلند و کوتاه
  • طراحی ارگونومیک
برس حرارتی روزیا

بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

اگر صاف کردن و رفع وزی موها برایتان اهمیت دارد، باید سراغ آن دسته از برس‌های حرارتی بروید که تا دماهای بالا داغ می‌شوند و مثل اتوی مو، حالت گیره‌مانند دارند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که بهترین مارک برس حرارتی هم نمی‌تواند مثل یک اتوی مو یا سشوار قدرتمند عمل کند و برای کارهایی مثل ریباندنیگ مو و سایر روش‌های صاف کردن طولانی‌مدت مو، باید سراغ اتوهای سرامیکی قدرتمند بروید.

در ادامه 2 برس حرارتی مخصوص صاف کردن مو را معرفی می‌کنیم:

۱. برس حرارتی فیلیپس مدل BHH880

فیلیپس را می‌توان بهترین برند برس حرارتی، اتو، سشوار و … دانست. این برند شناخته شده چند مدل برس حرارتی دارد که مدل BHH880 آن از سایر مدل‌ها پرفروش‌تر و محبوب‌تر است. این مدل در کمتر از 50 ثانیه گرم می‌شود و طراحی سه‌گانه آن به شما کمک می‌کند تا موهایتان را به‌راحتی جدا کند و جلوی آسیب به پوست کف سرتان را بگیرید. این برس تمامی ویژگی‌های بهترین مارک برس حرارتی را دارد.

در ادامه به برخی از مزایای آن اشاره می‌کنیم:

  • بدنه سرامیکی
  • فناوری ترموپرفکت برای حالت‌دهی سریع‌تر و بهتر
  • قابلیت تنظیم دما
  • چراغ حرارتی آماده‌به‌کار
  • قابلیت چرخش 360 درجه
برس حرارتی فیلیپس

۲. برس حرارتی مک استایلر مدل MC2070

برس حرارتی مدل MC2070 مک استایلر در اصل نوعی اتوی مو است که هر 2 صفحه آن دندانه دارد و می‌تواند به عنوان اتوی مو هم عمل کند. برس حرارتی مک استایلر MC2070 تا 450 درجه سانتی‌گراد هم داغ می‌شود و این موضوع به صاف کردن سریع‌تر و بهتر موها کمک شایانی می‌کند. همچنین طراحی ارگونومیک آن از خسته شدن دست‌ها هنگام کار طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند. سایر ویژگی‌های این محصول را در فهرست زیر می‌بینید:

  • قابلیت تنظیم دما
  • تکنولوژی یونیزاسیون
  • دارای کیف نسوز
  • قابلیت خاموشی خودکار
بهترین مارک برس حرارتی

قیمت بهترین مارک برس حرارتی چقدر است؟

در حال حاضر (تابستان 1403) قیمت انواع برس حرارتی از حدود 500 هزار تومان شروع می‌شود و ممکن است تا حدود 4 میلیون تومان هم برسد. کیفیت جنس صفحه، داشتن تکنولوژی‌های مختلف مثل یونیزاسیون، قابلیت تنظیم دما، صفحه نمایش و اقلام همراه (کیف نسوز) روی قیمت بهترین برس‌های حرارتی موجود در بازار تأثیر می‌گذارد.

برای خرید بهترین برس حرارتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برس حرارتی با یکی از حساس‌ترین و ظریف‌ترین بخش‌های بدن شما یعنی موهایتان در ارتباط است و به همین دلیل هنگام انتخاب بهترین برس حرارتی مو باید نسبت به کیفیت آن حساسیت زیادی به خرج بدهید. از طرف دیگر کار با این برس‌ها می‌تواند کمی زمان بر باشد و به همین دلیل باید به طراحی و راحتی کار با آن‌ها هم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

فهرست زیر، مهم‌ترین عوامل مؤثر در انتخاب بهترین مارک برس حرارتی را نشان می‌دهد:

بهترین برس حرارتی

۱. جنس موها

مهم‌ترین عامل در انتخاب برس حرارتی، توجه به جنس و شرایط موهای خودتان است؛ چون این عامل در انتخاب جنس بدنه و سَری برس و قیمت آن نیز تأثیر زیادی می‌گذارد. به عنوان مثال اگر موهای حساس و نازکی دارید، باید سراغ سری‌های با جنس نایلون بروید؛ چون این مدل بدون آسیب رساندن به موهایتان آن را صاف و ابریشمی می‌کند.

بهترین جنس بدنه برای برس حرارتی، سرامیک است و اگر می‌خواهید برس حرارتی کار اتو مو را هم برایتان انجام بدهد، حتماً دقت کنید که جنس بدنه آن سرامیکی باشد.

۲. اندازه و حجم موها

این عامل روی انتخاب عرض بدنه برس و شکل آن تأثیر می‌گذارد. اگر موهای بلند یا پرپشت و حجیمی دارید، مسلماً باید سراغ برس‌های عریض‌تر بروید و اگر موهای کوتاه یا نازکی دارید، باید برس‌های با عرض کمتر را انتخاب کنید. همچنین برای موهای فر هم باید مدل‌های توپی یا استوانه‌ای را بخرید.

بهترین برس حرارتی مو

۳. کاربرد موردنظر

این عامل هم روی انتخاب مدل برس و شکل آن تأثیر دارد. اگر می‌خواهید از این دستگاه برای صاف کردن موها و گرفتن وز آن‌ها استفاده کنید، مدل‌های صاف و تخت را بخرید. اگر هم در حالت دادن به موها و مجعد کردن آن‌ها مشکل دارید، باید سراغ برس‌های حرارتی لوله‌ای یا استوانه‌ای بروید.

اگر قصد دارید بهترین مارک برس حرارتی را برای مناسبتی خاص مثل روز زن کادو بخرید، حتماً حواستان به مدل موی محبوب شخص موردنظر باشد.

بیشتر بخوانید: هدیه روز زن چی بخرم؟

۴. قابلیت خاموشی خودکار

فرقی نمی‌کند که چقدر فرد محتاطی هستید و قبل از خروج از منزل همه چیز را چک می‌کنید یا نه؛ هنگام انتخاب بهترین مارک برس حرارتی حتماً حواستان به قابلیت خاموش خودکار باشد. این دستگاه‌ها در صورت روشن ماندن می‌توانند به وسایل دیگر آسیب بزنند و باعث آتش‌سوزی شوند. قابلیت خاموشی خودکار به صرفه‌جویی در مصرف انرژی هم کمک می‌کند.

بهترین برند برس حرارتی

۵. قابلیت تنظیم دما

این قابلیت هم برای راحتی در حالت دادن موها و هم برای جلوگیری از آسیب زدن به آن‌ها ضروری است. اگر موهای لخت، ضخیم و پرپشتی دارید یا می‌خواهید مدل‌های پیچیده و سخت را امتحان کنید، امکان بالا بردن دمای برس حرارتی به کارتان می‌آید. همچنین قابلیت تنظیم دما به شما کمک می‌کند که برای صاف کردن موها یا دادن یک مدل ساده، به موهایتان آسیب نرسانید.

البته توصیه می‌کنیم پیش از استفاده از برس حرارتی، سشوار، اتوی مو و … حتماً موهایتان را با شامپو بشویید و به آن‌ها کاندیشنر بزنید و پیش از استفاده از دستگاه‌های حرارتی مو، از اسپری دوفاز استفاده کنید تا موها آسیب نبینند.

بیشتر بخوانید: کاندیشنر چیست؟

۶. فناوری یون‌ساز

بهترین مارک برس حرارتی باید حتماً فناوری یون‌ساز داشته باشد. این فناوری با ایجاد بار منفی، بار مثبت موها را خنثی می‌کند و از این طریق به خشک شدن زودتر موها و جلوگیری از وز شدن آن‌ها کمک می‌کند. البته این فناوری زیاد با موهای نازک و حساس سازگار نیست و اگر موهای شما چنین شرایطی دارد، باید سراغ برس‌های حرارتی فاقد فناوری یون‌ساز بروید.

طراحی ارگونومیک

۷. طراحی ارگونومیک

اگر موهای خشک، وز، مجعد یا فر دارید، حتماً حواستان به طراحی ارگونومیک برس حرارتی باشد؛ چون صاف کردن و مدل دادن به این موها زمان بر است و اگر برس شما به‌اصطلاح «خوش‌دست» نباشد، دستتان خسته می‌شود. همچنین به وزن دستگاه هم توجه کنید؛ چون هرچقدر وزن برس حرارتی بیشتر باشد، در دست گرفتن آن هم سخت‌تر می‌شود.

۸. طول سیم و قابلیت چرخش 360 درجه

یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات کار با دستگاه‌های حرارتی، گره خوردن سیم آن‌ها هنگام حالت دادن است. هنگام انتخاب برس حرارتی حتماً به طول سیم توجه داشته باشید تا از مشکلات این‌چنینی جلوگیری کنید و همچنین هنگام حالت دادن به موهایتان مجبور به جابه‌جایی نشوید. قابلیت چرخش 360 درجه به شما کمک می‌کند تا بدون چرخاندن و خسته کردن مچ دست، به موها حالت بدهید.

بهترین برس حرارتی را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید

در این مطلب به معرفی بهترین مارک برس حرارتی و عوامل مؤثر بر انتخاب آن پرداختیم. پیش از خرید این محصول از فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر مثل خانومی، حتماً به نیاز و کاربرد موردنظر خود توجه کنید و اگر دنبال قدرت بیشتر در صاف کردن و سرعت بالا در حالت دادن به موها هستید، سراغ اتو مو بروید.

سؤالات متداول در مورد بهترین مارک برس حرارتی

بهترین مارک برس حرارتی کدام است؟

برس‌های حرارتی فیلیپس، والوروس و مک استایلر از بهترین برس‌های حرارتی موجود در بازار محسوب می‌شوند.

هنگام انتخاب برس حرارتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

جنس موها، میزان صافی موردنظر، اندازه موها، جنس صفحه برس و همچنین قابلیت تنظیم دما و داشتن تکنولوژی یونیزاسیون، از مهم‌ترین نکات در انتخاب برس مو محسوب می‌شود.

برس حرارتی فیلیپس چه قابلیت‌هایی دارد؟

این برس حرارتی قابلیت چرخش 360 درجه، تنظیم دما، بدنه سرامیکی و تکنولوژی ترموپرفکت برای حالت‌دهی بهتر دارد.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا