برند ها و محصولات

نقد و بررسی کرم لیفتینگ سینره بالای 40 سال

گذر زمان همیشه رد پای خود را بر جای می‌گذارد و اگر شما هم به‌تازگی از مرزهای دهه چهارم زندگی عبور کرده و در آستانه 40 سالگی هستید، به‌خوبی این موضوع را درک می‌کنید. در ابتدای دهه پنجم، همه چیز در بدن تغییر می‌کند. شادابی و طراوت پوست، کمرنگ خواهند شد و پس از آن است که چین‌وچروک‌ها، یکی بعد از دیگری ظاهر می‌شوند. در این شرایط است که استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت، شبیه معجزه‌ای نجات‌آور، از راه می‌رسند. یکی از این کرم‌های خارق‌العاده برای جلوگیری از شل‌شدن و افتادگی پوست، کرم لیفتینگ سینره است. اگر دقیقا نمی‌دانید که این کرم چیست، چه مزایایی دارد و برای افزایش اثردهی آن، باید چه کارهایی انجام دهید، همراه ما باشید!

معرفی کرم لیفتینگ سینره

با افزایش سن، عملکرد بخش‌های مختلف بدن تغییر می‌کند. سرعت تولید سلول‌های جدید کاهش می‌یابد و کلاژن، با سرعت بسیار کمتری در بدن تولید می‌شود. کلاژن، همان پروتئینی است که به شادابی، ارتجاع‌پذیری و استحکام پوست کمک می‌کند. با کاهش تولید کلاژن در پوست، علائم پیری مثل شل‌شدگی، عمیق‌تر شدن خط خنده و خط اخم، خطوط روی پیشانی و البته افتادگی گونه‌ها و غبغب، یکی پس از دیگری ظاهر خواهند شد. در این شرایط، استفاده از یک محصول اختصاصی برای جلوگیری از بروز این علائم، همان راه‌حلی است که همه به دنبال آن هستند. خوشبختانه برند ایرانی و محبوب سینره، یک کرم ویژه برای افراد بالای 40 سال معرفی کرده است که به‌شکل خاص، باعث کاهش این مشکلات می‌شود.

کرم سفت کننده صورت بالای 40 سال سینره، یک کرم لیفتینگ قوی است که با نفوذ به لایه‌های زیرین پوست، مشکلات افزایش سن را یکی پس از دیگری از بین می‌برد. این کرم حاوی ترکیباتی است که می‌تواند به افزایش ترشح پروتئین کلاژن کمک کند. در نتیجه شبکه پروتئینی پوست را ترمیم کرده و از افتادگی، شل‌شدن و کاهش الاستیته پوست، جلوگیری می‌کند.

این محصول سفت کننده صورت سینره، حاوی ترکیبات اثرگذاری همچون روغن گل همیشه بهار، روغن جوانه گندم، روغن گل آفتاب‌گردان، ویتامین E و چندین مدل آنتی‌اکسیدان قوی است. عصاره‌های روغنی، باعث تغذیه عمیق پوست شده و از خشکی و در نتیجه ایجاد شکنندگی‌ها پوستی جلوگیری می‌کنند. ویتامین E باعث ترمیم لایه‌های سطحی پوست می‌شود و لکه‌ها، تیرگی‌ها یا آثار باقی‌مانده از زخم، جوش و… را از بین می‌برد. تعدادی از نظرات کاربران خانومی را درباره این کرم بخوانید:

کرم سفت کننده صورت بالای 40 سال سینره

مزایای استفاده از کرم لیفتینگ بالای 40 سال سینره

برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از کرم اختصاصی لیفت صورت سینره شامل موارد زیر است:

فرمولاسیون اختصاصی با توجه به بازه سنی

با این‌که انواع کرم لیفتینگ در بازار وجود دارند، استفاده از یک کرم اختصاصی برای گروه سنی بالای 40 سال، قطعا می‌تواند اثرگذاری بسیار بهتر و بیشتری برای شما داشته باشد. در فرمولاسیون ساخت این محصول، نیازمندی‌های کامل پوست شما در نظر گرفته شده است. زنان در این بازه زمانی، به دلیل بروز علائم یائسگی یا پشت سر گذاشتن دوره‌های باردای، زایمان و شیردهی، پوست شکننده‌تری دارند. بنابراین استفاده از هر نوع کرم لیفتینگ بدون توجه به بازه سنی هدف، قطعا نمی‌تواند نتیجه مورد نظر را در پی داشته باشد.

از سوی دیگر، مردان در این بازه سنی به دلیل عدم توجه به نیازهای پوستی خود در سال‌های جوانی، ناگهان با مشکلات مختلف پوستی مثل ضخیم‌شدن پوست، بروز چین‌وچروک‌ها یا آفتاب‌سوختگی و علائم آن، مواجه می‌شوند. در این شرایط، استفاده از یک کرم باکیفیت ایرانی که فرمولاسیون اختصاصی برای این بازه سنی دارد، می‌تواند بخش زیادی از این مشکلات را رفع کند.

چین و چروک صورت

تقویت ساختار پوست به دلیل ترکیبات متنوع

دیگر مزیت مهم کرم لیفتینگ سینره، تقویت ساختار پوست است. استفاده از ترکیبات گیاهی که در بخش پیش به آن‌ها اشاره کردیم، همراه با پپتیدهای متنوع، می‌توانند ساختار شکننده و در معرض آسیب پوست را التیام بخشند. باعث تولید سلول‌های جوان شوند و در طی این فرآیند، جوان‌سازی پوست رخ می‌دهد. پس از آن است که شما در طی چند هفته، می‌توانید شاهد استحکام، شادابی، تقویت و طراوت ساختار پوست باشید. هر چند باید بدانید که برای رسیدن به این نتیجه، حداقل 8 تا 12 هفته باید صبر کنید تا سلول‌های قدیمی، با سلول‌های جدید جایگزین شوند. تمام کرم‌های ضد چروک و جوان‌ساز نیز برای اثرگذاری کامل، به این دوره زمانی نیاز دارند.

مرطوب‌کننده و تغذیه عمیق پوست

عجیب نیست که بگوییم دهیدراته‌شدن پوست و خشک‌شدن آب میان‌بافتی، یکی از مهم‌ترین دلایل پیری و افتادگی پوست است. به همین دلیل، اغلب کرم‌های جوان‌کننده و ضد پیری، حاوی میزان زیادی ترکیبات آبرسان و مغذی هستند. کرم لیفتینگ سینره نیز از این قاعده مستثنی نیست. این محصول به دلیل ترکیبات اختصاصی خود، باعث آبرسانی عمیق لایه‌های زیرین پوست می‌شود. شکنندگی‌های ظریف را کاهش می‌دهد و عمق چین‌وچروک‌های قدیمی را نیز کمتر می‌کند. بدین شکل، پس از چند هفته استفاده از این محصول، به‌خوبی می‌توانید تغییرات پوستی خود را احساس کنید.

از بین‌رفتن چروک پوست

کمک به افزایش جریان گردش خون

افزایش جریان گردش خون، دیگر مزیت مهم کرم لیفتینگ سینره است. در حین مصرف، حتما پوست خود را به شکل اصولی ماساژ دهید و با این کار، میزان اثرگذاری کرم را بیشتر کنید. پس از آن، ترکیبات این محصول خود باعث افزایش میزان گردش جریان خون خواهد شد. بدین شکل، سرعت ساخت سلول‌ها نیز بیشتر شده و پف و افتادگی پوست نیز کمتر می‌شود. این فرآیند برای کاهش علائم پیری اطراف چشم نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

خوشبختانه برند سینره علاوه بر این کرم، دیگر محصولاتی را هم ارائه داده است که به‌صورت اختصاصی برای افراد بالای 40 سال، تهیه و تولید شده‌اند. اگر دوست دارید که میزان اثردهی کرم لیفتینگ سینره را افزایش دهید، می‌توانید از محصولات دیگر این برند هم کمک بگیرید.

کرم‌های مکمل برای افزایش اثردهی کرم لیفتینگ سینره

برای افزایش اثردهی کرم لیفتینگ سینره و رسیدن به نتیجه بهتر و کامل‌تر، می‌توانید دو کرم زیر را هم در روتین پوستی خود قرار دهید:

کرم مغذی شب بالای 40 سال

تغذیه عمیق پوست و تامین همه نیازمندی‌های آن، همان‌ چیزی است که می‌تواند تاثیر شگرفی بر فرآیند جوان‌سازی پوست بگذارد. برند سینره با در نظر گرفتن این نیازمندی‌های پوست در افراد میانسال، کرم مغذی شب بالای 40 سال سینره را معرفی کرد.

این کرم با تحریک متابولیسم پوست، فرآیند ساخت سلول‌های جدید را سرعت می‌بخشد. لایه‌های زیرین و عمیق را آبرسانی می‌کند و از بروز چین‌وچروک‌های جدید نیز جلوگیری خواهد کرد. در ترکیبات این کرم انواع عصاره‌های روغنی و گیاهی همراه با شی باتر وجود دارند. بنابراین پوست شما با استفاده از این کرم، به‌صورت کامل تغذیه خواهد شد و مهم‌ترین علائم پیری پوست مثل کدری، کاهش طراوت و شادابی، از بین می‌رود.

مصرف کرم لیفتینگ

کرم مرطوب کننده بالای 40 سال

برند سینره علاوه بر کرم مغذی، کرم مرطوب کننده بالای 40 سال سینره را هم به بازار عرضه کرده است که با مرطوب‌کنندگی عمیق و کامل خود، می‌تواند جوانی و شادابی را به شما هدیه کند. این کرم مرطوب‌کننده دارای اسیدهای چرب مغذی مثل امگا 3 و 6 است. علاوه بر آن، با داشتن میزان کافی از ویتامین E، به ترمیم لایه‌های سطحی و آسیب‌دیده پوست کمک می‌کند.

کرم مرطوب‌کننده بالای 40 سال سینره حاوی گلیکوپروتئین‌ها است که باعث افزایش مدت زمان ماندگاری رطوبت در لایه‌های پوستی می‌شود. بنابراین اگر به دلایل مختلفی مثل آب‌وهوای خشک، افزایش سن، استفاده از شوینده‌های قوی و غیر استاندارد یا هر مسئله دیگری، پوست شما شادابی و طراوت خود را از دست داده است، استفاده از این کرم مغذی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ترکیب این دو محصول مخصوص افراد بالای 40 سال با کرم لیفتینگ سینره در روتین روزانه، می‌تواند نتیجه شگفت‌آوری برای شما داشته باشد. تنها کافی است که روتین پوستی خود را چند هفته ادامه دهید و پس از آن، از دیدن نتیجه خارق‌العاده مصرف این کرم‌ها، حسابی شگفت‌زده شوید.

استحکام و شادابی پوست با کرم لیفتینگ سینره برای بالای 40 سال

پوست صورت در اثر عوامل محیطی و ژنتیکی، دچار مشکلات متعددی خواهد شد. کاهش طراوت و شادابی، شل‌شدن و افتادگی پوست همراه با بروز علائم پیری، همه بخشی از روند طبیعی افزایش سن هستند. خوشبختانه با استفاده از محصولات مختلف، می‌توان این روند را متوقف کرد یا سرعت آن را کاهش داد. کرم لیفیتینگ سینره برای افراد بالای 40 سال، همان چیزی است که می‌تواند اغلب مشکلات پوستی شما را برطرف کند. باعث تقویت الاستیته پوست شود. چین‌وچروک‌ها را کاهش دهد و با تغذیه عمیق پوست، چهره‌ای درخشان، شاداب و باطراوت، در اختیارتان بگذارد. بنابراین در اولین فرصت، این کرم را تهیه کنید و پس از چند هفته، از نتایج خارق‌العاده آن شگفت‌زده شوید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا