برند ها و محصولات

کرم ضد لک و روشن کننده سینره خوبه؟

پوست صاف، یک‌دست و بدون لکه، زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد و افراد زیادی دوست دارند که به این زیبایی بی‌چون‌وچرا دست پیدا کنند. در این میان اما، عوامل مختلفی مثل آسیب‌های محیطی، نوع تغذیه، بیماری، مشکلات هورمونی و حتی افزایش سن، باعث تغییر این شرایط خواهند شد و لکه‌های پوستی، یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. خوشبختانه در حال حاضر انواع لوازم آرایشی و بهداشتی همراه با کرم‌های درمانی وجود دارند که می‌توان با کمک آن‌ها این وضعیت را تغییر داد. انواع کرم ضد لک و روشن کننده سینره، از اثرگذارترین محصولات در این زمینه هستند. اگر دقیقا نمی‌دانید که هر کدام از این کرم‌ها چه مشخصه‌هایی دارند و نحوه استفاده از آن برای اثرگذاری بهتر و بیشتر چگونه است، همراه ما باشید.

معرفی 5 مدل کرم روشن کننده سینره

برند سینره، چندین محصول اختصاصی برای رفع لکه‌های پوستی دارد که هر کدام از این محصولات، ویژگی‌ها و موارد مصرف خاص خود را دارند. در ادامه، به معرفی اختصاصی هر کدام از این کرم‌ها می‌پردازیم:

کرم آلفا هیدروکسی 10 سینره

تجمع سلول‌های مرده پوست بر لایه سطحی، به کدری، خستگی و البته ایجاد جوش‌های ریز و درشت، منجر می‌شود. در اغلب موارد، این جوش‌ها با به‌جا گذاشتن لکه‌های تیره و پراکنده از خود، ظاهر صاف و یک‌دست صورت را از بین می‌برند. در این شرایط، استفاده از یک کرم کارآمد و قوی، می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی داشته باشد. کرم آلفا هیدروکسی 10 سینره، یکی از بهترین محصولاتی است که به لایه‌برداری ملایم پوست کمک می‌کند.

کرم آلفا هیدروکسی 10 سینره

با از بین‌رفتن سلول‌های مرده، پوست می‌تواند فرآیند ساخت سلول‌های جدید را با سرعت بیشتری انجام دهد. در نتیجه، کلاژن‌سازی پوست نیز تحریک شده و در مجموع همه این عوامل، آثار لکه‌های تیره، کم‌کم کمرنگ شده و پس از آن محو می‌شوند. هم‌زمان با این اتفاق، چروک‌های سطحی پوست نیز از بین خواهند رفت و پوست صورت ظاهری شاداب‌تر و جوان‌تر به‌دست می‌آورد. لایه‌برداری ملایم از ایجاد جوش‌های سرسیاه و سرسفید نیز جلوگیری کرده و پس از چند هفته استفاده، به‌خوبی می‌توانید تفاوت قبل و بعد پوست خود را احساس کنید.

ناگفته نماند که لکه‌های پوستی به علل مختلفی ایجاد می‌شوند. درک دلیل ایجاد این لکه‌ها، یک گام مهم برای محافظت از پوست است. اگر دقیقا نمی‌دانید که لکه‌های تیره چگونه به وجود می‌آیند و برای از بین‌بردن آن‌ها باید چه کارهایی انجام دهید، مطلب علت بروز لک صورت و درمان آن، اطلاعات بسیار خوبی در اختیار شما خواهد گذاشت.

کرم روشن کننده ویتامین سی سینره

کرم روشن کننده ویتامین سی سینره

ویتامین سی یکی از مهم‌ترین آنتی‌اکسیدان‌های موجود در طبیعت است که اثرات شگفت‌انگیزی بر پوست می‌گذارد. کرم روشن کننده ویتامین سی سینره با داشتن این ماده طبیعی، از پوست صورت شما در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و اثرات ناشی از اشعه‌های فرابنفش، آلودگی‌های محیطی و حتی افزایش سن را از بین می‌برد. هم‌زمان با محافظت از پوست، ویتامین سی به چرخه کلاژن‌سازی و ساخت سلول‌های جدید نیز کمک خواهد کرد.

لایه‌برداری پوست و از بین‌بردن سلول‌های مرده، دیگر نتیجه فوق‌العاده مصرف کرم روشن کننده حاوی ویتامین سی سینره است. همه این مشخصه‌های عالی در کنار یکدیگر باعث شده‌اند که با مصرف این کرم، لکه‌های پوستی شما کمرنگ شده و کم‌کم پوستی صاف، زیبا و یک‌دست به‌دست آورید. کمک به آبرسانی عمیق پوست، جلوگیری از ایجاد چروک‌های جدید و کاهش عمق چروک‌های فعلی، همه از نتایج استفاده مداوم از این محصول بی‌نظیر سینره هستند.

هم‌زمان با این کرم، شما می‌توانید از انواع ضد آفتاب اختصاصی برای کاهش لکه‌های صورت نیز کمک بگیرید. در حال حاضر ده‌ها ضد آفتاب ضد لک در بازار وجود دارند که هر کدام از آن‌ها، مزایای خاص خود را دارند. در مطلب بهترین کرم ضد آفتاب ضد لک از معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی، به بررسی برخی از آن‌ها پرداختیم. با نیم‌نگاهی به این مطلب، می‌توانید مناسب‌ترین محصول را برای مصرف روزانه خود بیابید.

کرم ضد لک و روشن کننده حاوی عصاره های گیاهی سینره

کرم ضد لک و روشن کننده حاوی عصاره های گیاهی سینره

استفاده از انواع گیاهان طبیعی برای درمان بیماری‌ها و مشکلات جسمی مختلف، از دیرباز در میان مردم رواج داشت. خوشبختانه در دنیای مدرن امروز نیز آثار استفاده از این گیاهان را می‌توانیم ببینیم و برند مشهور سینره با عرضه کرم ضد لک و روشن کننده حاوی عصاره‌‌های گیاهی سینره، یکی از بهترین نمونه‌های استفاده درمانی از گیاهان دارویی است. این کرم حاوی عصاره گل مغربی و شیرین بیان همراه با پروتئین هیدرولیزه شیر است. هم‌زمان با این ترکیبات، آلفاهیدروکسی اسید و گلیسیرین نیز در ترکیبات این کرم وجود دارد.

بدین شکل، استفاده مداوم از کرم ضد لک و روشن کننده سینره در ابتدا باعث کاهش تیرگی لکه‌های موجود می‌شود. هم‌زمان با آن، از ایجاد لکه‌های جدید نیز جلوگیری کرده و با افزایش سرعت ساخت سلول‌های جدید، به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. وجود آنتی‌اکسیدان در این کرم باعث شده که پوست شما در مقابل رادیکال‌های آزاد نیز محافظت شود و عوامل مخرب محیطی، نتوانند به پوست‌تان آسیب بزنند.

کرم روشن کننده روز اس پی اف 30 سینره

کرم روشن کننده روز اس پی اف 30 سینره

نور خورشید یکی از مخرب‌ترین عوامل پوستی است که باعث پیری زودرس پوست شده و التهاب، سوختگی و لکه‌های مقاوم به درمان را نیز در پی خواهد داشت. افزایش چین‌وچروک‌ها و ظهور کک‌ومک، دیگر آثار قرار گرفتن مداوم در معرض آفتاب هستند. این شرایط برای افراد دارای پوست حساس، مخرب‌تر است و به همین خاطر، هم‌زمان با مصرف انواع ضد آفتاب قوی، بهتر است این افراد از کرم‌های روشن‌کننده اختصاصی روز هم استفاده کنند. کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره، یک گزینه عالی برای روشن‌سازی پوست و محافظت از آن در طی ساعات آفتابی است.

این کرم در اولین گام به دلیل مهار آنزیم تیروزیناز که خود عامل ایجاد لکه‌های تیره است، از تیره‌تر شدن لکه‌های فعلی یا ایجاد لکه‌های جدید، جلوگیری می‌کند. ویتامین سی موجود در کرم روز روشن کننده سینره، یک آنتی‌اکسیدان قوی است که اثرات رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند و به جوان‌سازی پوست نیز کمک خواهد کرد. افزایش شفافیت، درخشندگی و طراوت پوست، همه از نتایج استفاده روتین و روزانه از این کرم هستند.

برای رسیدن به نتایج بهتر و سریع‌تر، می‌توانید دیگر محصولات روتین پوستی خود را نیز برای کاهش لکه‌های پوستی انتخاب کنید. برای مثال، انواع میسلار واتر یا تونر اختصاصی برای روشن‌کردن پوست وجود دارد که برای استفاده طولانی‌مدت مناسب هستند. در مطلب بهترین تونر روشن‌کننده پوست از برندهای ایرانی و خارجی، برخی از مهم‌ترین محصولات موجود در این حوزه را با هم بررسی کردیم.

کرم ضد لک بالای 40 سال سینره

کرم ضد لک بالای 40 سال سینره

افزایش سن، اولین و مهم‌ترین دلیل تخریب بافت پوست و ایجاد لکه‌های تیره روی آن است. قرار گرفتن در معرض آفتاب، عدم استفاده از ضد آفتاب در طی سال‌ها و البته شرایط محیطی و حتی روحی، همه به پیری پوست و ایجاد لکه‌های تیره روی آن منجر می‌شوند. در این وضعیت، بازگرداندن پوست به حالت سابق، اصلا کار راحتی نیست، هرچند خوشبختانه یک گزینه عالی برای ترمیم مشکلات پوستی به‌وجود آمده است. کرم ضد لک بالای 40 سال سینره، یک محصول اختصاصی برای مردان و زنانی است که در سنین میانسالی با مشکلات پوستی مختلف مواجه شده‌اند.

این کرم ضد لک و روشن کننده سینره، به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و میزان تولید و ترشح ملانین را کنترل می‌کند. باعث افزایش سرعت ساخت سلول‌های جدید شده و از این طریق، فرآیند تیره‌تر شدن لکه‌های قدیمی و ایجاد لکه‌های جدید را نیز متوقف خواهد کرد. افزایش مقاومت پوست و بیشتر شدن خاصیت ارتجاعی آن، از دیگر مزایای استفاده از این کرم هستند. شما می‌توانید برای از بین‌بردن لکه‌های صورت، گردن، دست‌ها و بازوها، از این محصول استفاده کنید و شاهد اثرات فوق‌العاده آن باشید.

مصرف این کرم‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

هر 5 محصول اختصاصی روشن کننده و ضد لک سینره، برای افرادی مناسب است که دارای لکه‌های تیره و مقاوم به درمان هستند. هر چند پیش از مصرف، حتما باید دلیل ایجاد این لکه‌ها را شناسایی کنید و با از بین‌بردن آن عامل ایجاد لکه، مراحل درمانی را آغاز نمایید. برای مثال، تغییرات هورمونی، مشکلات کبدی یا دوره‌های خاص زندگی مثل بارداری و شیردهی، خود باعث ایجاد انواع لکه‌ها هستند. در این شرایط، ابتدا باید وضعیت هورمونی به یک شرایط پایدار برسد یا مشکلات کبدی درمان شوند.

تنها پس از آن است که استفاده از این کرم‌ها نتیجه مد نظر را خواهد داشت. به‌صورت کلی می‌توان گفت تمام این کرم‌ها، برای انواع افراد دارای پوست‌های مختلف مناسب هستند. در این میان، برخی از این کرم‌ها شرایط مصرف خاصی دارند. برای مثال، کرم آلفاهیدروکسی برای افرادی مناسب است که پوست حساس نداشته باشند. افراد دارای پوست حساس بهتر است از کرم گیاهی روشن‌کننده سینره کمک بگیرند. برای افرادی که اغلب لکه‌های پوستی آن‌ها ناشی از نور آفتاب است، کرم روشن کننده روز مناسب‌تر خواهد بود و البته برای لکه‌های ناشی از افزایش سن، بهترین گزینه کرم ضد لک بالای 40 سال سینره است.

مصرف این کرم‌ها در طی چند هفته، نتایج خارق‌العاده‌ای خواهد داشت. تنها نکته مهم این است که در حین مصرف، بایدها و نبایدهای مصرف انواع کرم روشن‌کننده را در نظر داشته باشید. در بخش بعدی، به بررسی این موارد مهم خواهیم پرداخت.

بایدها و نبایدهای مصرف کرم ضد لک سینره

لک صورت

اغلب کرم‌های ضد لک و روشن‌کننده، دارای ترکیبات لایه‌بردار هستند. به همین خاطر، در حین مصرف این کرم‌ها، حتما باید مصرف ضد آفتاب را جدی بگیرید. در صورت قرارگرفتن طولانی‌مدت در معرض تابش نور خورشید، حتما ضد آفتاب خود را تجدید کرده و از پوست خود محافظت نمایید. نکته دیگری که باید بدانید این است که به هیچ عنوان نباید انواع کرم روشن کننده را با دیگر محصولات قوی و اختصاصی لایه‌بردار حاوی رتینول یا نیاسینامید، به‌صورت هم‌زمان مصرف کنید.

مصرف این محصولات به‌صورت هم‌زمان می‌توانند به حساس‌شدن پوست شما منجر شوند و مشکلات دیگری هم‌چون التهاب، قرمزی و حتی ایجاد لکه‌های بیشتر را به‌بار آورند. از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید که روند ساخت سلول‌های جدید، یک فرآیند طولانی مدت است. تقریبا هر 8 الی 12 هفته، سلول‌های قدیمی پوست از میان رفته و لایه جدید پوستی ساخته می‌شود. از سوی دیگر باید بدانید که فرآیند کم‌رنگ شدن لکه‌ها، به زمان بسیار بیشتری نیاز دارد. بنابراین اولین تغییرات بسیار جزیی، حدودا 2 الی 3 ماه پس از مصرف مداوم انواع کرم لکه‌بر ظاهر خواهد شد و برای از بین‌رفتن کامل لکه‌های تیره، باید کمی بیشتر صبر کنید.

کرم ضد لک و روشن کننده سینره، بهترین انتخاب برای پوستی صاف و درخشان

خوشبختانه در حال حاضر روش‌های مختلفی برای جلوگیری از ایجاد یا تیره‌تر شدن لکه‌های صورت وجود دارد که استفاده از انواع کرم ضد لک و روشن کننده سینره، یکی از آن‌ها است. برند سینره با عرضه 5 محصول متفاوت در این زمینه، یکی از بهترین برندها برای درمان لکه‌های تیره و مقاوم به درمان به‌شمار می‌رود. تنها کافی است ابتدا دلیل ایجاد لکه‌ها را بیابید، آن را از بین ببرید و سپس با مصرف مداوم محصولات روشن کننده سینره، درخشندگی و طراوت را به پوست خود بازگردانید. حالا و پس از این توضیحات، شما به ما بگویید: تا به حال از کدام کرم‌های لکه‌بر استفاده کرده‌اید؟ آیا مصرف این کرم‌ها، نتیجه مد نظرتان را در پی داشت؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.4 / 5. مجموع آرا: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا