برند ها و محصولات

نقد و بررسی محصولات دایسون

در سال‌های اخیر، دایسون به ترند جذاب دنیای زیبایی و سشوارهای مدرن تبدیل شده است و تقریبا اغلب بلاگرهای مشهور جهان، در حال امتحان‌کردن یکی از محصولات این برند هستند. در ویدئوهای این سشوارها، ظاهر خاص و شکل متفاوت سری این محصولات، قطعا توجه شما را هم به خود جلب کرده است. کارایی بی‌نظیر با عملکرد خارق‌العاده، همان چیزی است که خرید محصولات دایسون با قیمت نسبتا بالاتر نسبت به دیگر برندهای مشابه را معقول و منطقی جلوه می‌دهد. حالا اگر دقیقا نمی‌دانید که برند دایسون از چه زمانی وارد حوزه زیبایی شد، چه محصولاتی ارائه می‌دهد و از آن مهم‌تر این‌که هر کدام از محصولات این برند، چه مزایایی دارند، همراه ما باشید.

تاریخچه برند دایسون

تاریخچه برند دایسون

تا پیش از سال 2016، دایسون برندی بود که وسایل خانگی برقی گوناگونی هم‌چون جاروبرقی، فیلتر تمیزکننده هوا و… تولید می‌کرد. در آن سال اما، همه چیز تغییر کرد و دایسون با معرفی سشوار سوپرسونیک، دنیای مد و زیبایی را هم کاملا تحت تاثیر تکنولوژی نوین خود قرار داد. این برند انگلیسی، با تلفیق هنر و تکنولوژی، ابزاری ساخت که کارایی بسیار بیشتری نسبت به سشوارها و دیگر محصولات مرتبط با زیبایی مو دارند.

این کمپانی در سال 1991 در انگلستان تاسیس شد و تا امروز، در ده‌ها کشور دنیا از جمله سنگاپور، فعالیت می‌کند. تمام وسایل و محصولات ساخته شده در این کمپانی، کیفیت بی‌نظیری دارند و با طراحی‌های مدرن و خاص، به بازار عرضه می‌شوند. در سال 2016 و پس از معرفی اولین سشوار این برند، نگاه دنیا به محصولات حوزه زیبایی و آرایشی نیز کاملا تغییر کرد. طراحان دایسون توانستند صنعت آرایش مو را به‌کلی تغییر دهند و با عرضه ابزارهایی کاملا متفاوت با دیگر محصولات موجود در بازار، تکنولوژی و کارایی خود را به رخ همگان بکشند.

پس از آن بود که دیگر محصولات اختصاصی برای زیبایی و استایل‎کردن موها از این برند، یکی پس از دیگری وارد بازار شدند. اتو مو بدون تماس مستقیم با موها، فرکردن مو با جریان هوای گرم، صاف‌کردن موها بدون ایجاد وز و…، تنها بخشی از کاربردهای محصولات اختصاصی این برند هستند. حالا اگر قصد خرید سشوار دایسون یا دیگر محصولات این برند را دارید، در بخش‌های بعد ما را همراهی کنید تا برخی از بهترین محصولات دایسون را با هم بررسی کنیم.

ایررپ دایسون / Airwrap

ایررپ دایسون / Airwrap

خشک‌کردن روزانه موها با سشوار، همان چیزی است که باعث خشکی، افزایش موخوره و البته سوختن موها می‌شود. همین مسئله هم باعث شده که اغلب افراد به دنبال راه‌های جایگزین باشند. برند دایسون اما، با یک ایده خارق‌العاده، یک ابزار بی‌نظیر به دنیا معرفی کرد. ایررپ دایسون، همان چیزی است که با وجود استفاده از جریان هوای گرم، به دلیل تکنولوژی خاص خود، میزان و شدت حرارت جریان هوا را کنترل کرده و در عین خشک‌کردن و حالت‌دادن به مو، کمترین آسیب موها را در پی دارد.

در واقع دستگاه ایررپ، به جای هوای داغ‌تر برای خشک‌کردن موها، جریان هوای قوی‌تری ایجاد می‌کند. در طی خشک‌کردن مو، ترکیبی از هوای داغ و هوای سرد، موها را با مکشی ملایم به داخل دستگاه هدایت می‌کنند. پس از آن جریان ملایم هوای گرم، موهای شما را خشک کرده و حالت خواهد داد. بدین شکل، بدون آسیب‌دیدن، سوختگی یا وز شدن، موهای شما به حالت دل‌خواه‌تان استایل می‌شود. این دستگاه، 6 سر مختلف دارد که هر کدام از آن‌ها، وظایف مختلفی دارند.

سری فر کننده با مکش دوار، سری صاف‌کننده با حذف الکتریسیته ساکن، سری برس‌دار برای فرهای درشت، سری خشک‌کننده برای حجم‌دهی و صاف‌کردن مو، سری دیفیزر برای خشک‌کردن موهای فر و در نهایت سری برس‌دار برای صاف و براق‌کردن موها، قطعات مختلفی هستند که همراه با این دستگاه به‌فروش می‌رسند. بنابراین شما با خرید سشوار برس دار حالت دهنده دایسون مدل Airwap HS05، در واقع 6 دستگاه متفاوت در اختیار خواهید داشت که هر کدام از آن‌ها، به‌زیباترین و حرفه‌ای‌ترین حالت ممکن، موهای شما را مدل می‌دهند.

مهم‌ترین مزایای ایررپ دایسون

برای تصمیم‌گیری راجع به خرید ایررپ دایسون، بهتر است که مزایای مهم این دستگاه را بدانید:

طراحی حرفه‌ای

طراحی خاص این دستگاه باعث شده که حتی استفاده روزانه از آن، به ساختار موهای شما آسیب نزند. در زمان استفاده از ایررپ دایسون، موهای شما هیچ‌گاه بیش از حد داغ نخواهد شد و همین موضوع، احتمال سوختگی یا ایجاد موخوره را به کمترین میزان ممکن می‌رساند.

سری‌های چندگانه

با عرضه چندین سری مختلف، شما تنها با خرید یک دستگاه به چندین ابزار برای استایل‌کردن موهای خود دست پیدا می‌کنید. خشک‌کردن، صاف‌کردن، فر و ویو کردن مو، همه با خرید دستگاه ایررپ دایسون در اختیار شما قرار می‌گیرد.

استفاده راحت

وزن دستگاه نسبتا کم است و توجه به اصول آرگونومی در طراحی آن، باعث شده که شما خیلی راحت بتوانید ساعت‌ها از ایررپ استفاده کنید و به هیچ عنوان احساس خستگی نداشته باشید.

مناسب برای انواع مو

فرقی ندارد که شما موهای صاف و لخت یا موهای فر و مجعد دارید، این دستگاه برای هر نوع مویی ابزار اختصاصی عرضه کرده است. بنابراین بدون نگران از کاربردهای سری‌های مختلف، می‌توانید ایررپ دایسون را تهیه کرده و از آن استفاده نمایید.

معایب ایررپ دایسون

با وجود همه این مزایا، این دستگاه هم معایب خاص خود را دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

قیمت زیاد

اولین چالشی که اغلب خریداران در زمان خرید محصولات دایسون با آن مواجه می‌شوند، هزینه نسبتا بالای خرید این دستگاه‌ها است. دایسون تقریبا بیشترین قیمت در بین دستگاه‌های استایل‌کردن مو را دارد. هر چند اشاره به این نکته ضروری است که شما با خرید محصولات دایسون، در حال سرمایه‌گذاری بر سلامت موهای خود هستید. با این نگاه، صرف چنین هزینه‌ای، معقول خواهد بود.

متفاوت‌بودن عملکرد دستگاه

در صورتی که تا الان همیشه از انواع دستگاه‌های معمول بازار برای فرکردن و استایل‌کردن موهای خود استفاده می‌کردید، احتمالا عادت‌کردن به ایررپ دایسون برای شما کمی دشوار خواهد بود. هر چند این موضوع به‌سرعت تغییر می‌کند و شما می‌توانید با کمی تمرین و تکرار، نحوه استفاده از ایررپ دایسون را به‌خوبی یاد بگیرید و در آن حرفه‌ای شوید.

ایراسترایت دایسون / Airstrait

ایراسترایت دایسون / Airstrait

اتو مو، ساده‌ترین ابزاری است که برای صاف‌کردن موها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همه برندهای دنیا، اتوی مو را به شکل دو صفحه صاف روبه‌روی هم می‌سازند که با داغ‌شدن صفحات و قرارگرفتن مو در میان آن‌ها، موها صاف می‌شوند. ناگفته پیدا است که دایسون، با همه برندها فرق دارد و برای تحقق هدف خود یعنی افزایش سلامت موها، Airstrait را به بازار عرضه کرد. این دستگاه اتو مو، از تکنولوژی هوای گرم برای صاف‌کردن موها استفاده می‌کند.

پیش از خرید ایراسترایت دایسون باید به شما بگوییم که این دستگاه امکان صاف‌کردن موهای خشک یا خیس را دارد. از آن‌جا که موهای شما در حین استفاده از این اتوی موی خاص، در معرض فلز داغ قرار نمی‌گیرد، شما به‌راحتی و بدون نگرانی از سوختن و آسیب‌دیدن بافت مو، می‌توانید موهای خود را در این دستگاه صاف کنید. نحوه عملکرد اتو حالت دهنده مو دایسون مدل Airstrait HT01 با مکش هوای سرد به داخل دستگاه آغاز می‌شود. سپس این هوا در معرض المنت‌ها قرار می‌گیرد و پس از گرم‌شدن، به سمت موهای شما حرکت می‌کند. این فرآیند باعث می‌شود که موها با جریان هوای داغ درون دستگاه، کاملا صاف شوند.

این دستگاه دارای سه درجه دمای مختلف برای موهای خشک و سه درجه دمای اختصاصی برای موهای خیس است. استفاده از سنسورهای گوناگون باعث شده که جریان هوا در صورت جمع‌شدن مو درون دستگاه، شدت و فشار بیشتری داشته باشد. از سوی دیگر، این اتوی موی خاص از سیستم قطع موقت نیز بهره می‌برد. بدین شکل که اگر سه دقیقه از دستگاه استفاده نکنید، اتو به‌شکل خودکار خاموش می‌شود. عدم برخورد هوای داغ با پوست، جلوگیری از سوختگی بافت موها و صاف‌شدن مو بدون ایجاد وز، همه از مشخصه‌های اصلی ایراسترایت دایسون هستند.

مزایای دستگاه ایراسترایت دایسون

دستگاه ایراسترایت دایسون

مهم‌ترین مزیت این دستگاه، صاف‌کردن کامل موها بدون تماس با فلز داغ است. از سوی دیگر، شما پس از خرید ایراسترایت دایسون و به دلیل قابلیت صاف‌کردن موهای خیس، فرآیند دو تا سه مرحله‌ای خشک‌کردن، صاف‌کردن و استایل‌کردن موها را تنها در یک مرحله انجام خواهید داد. بنابراین در مدت زمان بسیار کمتر، می‌توانید موهای خود را خشک کرده و آن‌ها را به شکل دل‌خواه‌تان، بیارایید.

معایب دستگاه ایراسترایت دایسون

همان‌گونه که از اسم دستگاه می‌توان حدس زد، این ابزار تنها برای صاف‌کردن کامل مو کاربرد دارد. برخلاف دیگر اتوهای مو که می‌توان با چرخش دست، به موها حالت داد، ایراسترایت چنین قابلیتی در اختیار شما نمی‌گذارد. بنابراین با علم به این موضوع، برای خرید ایراسترایت دایسون تصمیم بگیرید.

سشوار سوپرسونیک HD07 دایسون / Supersonic HD07

سشوار سوپرسونیک HD07 دایسون / Supersonic HD07

یکی دیگر از محصولات بی‌نظیر، خارق‌العاده و به‌شدت کاربردی این برند که بدون شک از همان اولین دفعه استفاده شما را شگفت‌زده می‌کند، سشوار حرفه ای دایسون مدل Supersonic HD07 است. طراحی این دستگاه نیز درست مثل همه محصولات دایسون، اختصاصی و نوآورانه است و ظاهری مدرن و چشم‌نواز دارد. اگر قصد خرید سشوار سوپرسونیک دایسون را دارید، باید به شما بگوییم که با خرید این دستگاه، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در بهترین شرایط قابل تصور، حجیم‌ترین و پرپشت‌ترین موها را نیز خشک کنید.

این دستگاه نیز از تکنولوژی جریان هوای داغ و تنظیم شدت جریان استفاده می‌کند. شما می‌توانید دمای هوا و شدت جریان را با توجه به نیاز خود، در 4 حالت مختلف، تنظیم نمایید. سشوار سوپرسونیک، دارای 5 سری مختلف است که هر کدام از آن‌ها، کارایی منحصربه‌فردی دارند:

  • سری خشک‌کننده برای افزایش تمرکز جریان هوا و حالت‌دهی بهتر و دقیق‌تر
  • دیفیزر برای حالت‌دهی و حجیم‌سازی موهای فر
  • سری خشک کننده موهای حساس و آسیب‌دیده
  • سری شانه‌دار برای موهای مجعد و فر
  • سری مخصوص برای موهای براق و صاف

این سشوار نیز با داشتن قابلیت‌های ویژه، از موهای شما در برابر آسیب‌های احتمالی کاملا محافظت می‌کند.

مزایای سشوار سوپرسونیک HD07

مهم‌ترین مزیت سشوار سوپرسونیک دایسون شامل موارد زیر است:

خشک‌کردن سریع

همان‌گونه که در بخش پیش اشاره کردیم، مهم‌ترین مزیت این دستگاه، خشک‌کردن بسیار سریع موها است. بنابراین اگر موهای حجیم و پرپشتی دارید، بدون شک خرید سشوار سوپرسونیک دایسون یک روش فوق‌العاده برای صرفه‌جویی در زمان شما خواهد بود.

تنظیم هوشمند دما

دستگاه سوپرسونیک HD07، در هر ثانیه 20 بار دمای هوای دستگاه را می‌سنجد و بدین شکل، از احتمال افزایش دما و آسیب‌دیدن به موها جلوگیری می‌کند.

مناسب برای انواع موها

ارائه چندین مدل سری سشوار برای حالت‌دهی به موها، باعث شده که شما با هر جنس مو و هرگونه استایل مد نظر، بتوانید از خرید سشوار سوپرسونیک خود لذت ببرید. امکان خشک‌کردن مو با دیفیزر، استایل‌دهی با سری شانه‌دار و…، تنها بخشی از مزایای این دستگاه است. در واقع شما با خرید تنها یک دستگاه، چندین ابزار کاربردی در اختیار خواهید داشت.

معایب سشوار سوپرسونیک HD07

این دستگاه جذاب هم با وجود تمام مزایای عالی خود، معایبی نیز دارد که شامل این موارد است:

قیمت بالاتر نسبت به انواع سشوارها

زمان خرید سشوار سوپرسونیک دایسون، قطعا تفاوت قیمت آن با دیگر دستگاه‌ها توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. هرچند ارائه چندین سری مختلف و جلوگیری از آسیب‌دیدن موها، دلایل قانع‌کننده‌ای برای خرید این دستگاه به نظر می‌رسند.

ابعاد نسبتا بزرگ

با این‌که سشوار سوپرسونیک وزن چندان زیادی ندارد، اما ابعاد دستگاه کمی بزرگ است. به همین خاطر اگر دست‌های ظریفی دارید، شاید استفاده طولانی‌مدت از آن برای شما خسته‌کننده باشد.

رنگ‌های محدود

قیمت نسبتا زیاد، این توقع را هم ایجاد می‌کند که سشوار سوپرسونیک دایسون در رنگ‌های متنوعی عرضه شود. عرضه این محصول تنها در دو رنگ مسی و نقره‌ای، یک نکته منفی برای این ابزار لوکس به‌شمار می‌رود.

سشوار سوپرسونیک HD15 دایسون / Supersonic HD15

سشوار سوپرسونیک HD15 دایسون / Supersonic HD15

یکی دیگر از محصولات فوق‌العاده دایسون، سشوار سوپرسونیک HD15 است که با وجود مشخصات مشابه سشوار سوپرسونیک HD07، قابلیت‌های اختصاصی خود را دارد. در این سشوار نیز می‌توانید بدون آسیب‌دیدن ساختار مو، موهای خود را به شکل کامل خشک کرده و از جریان هوای گرم و ملایم دستگاه برای این کار کمک بگیرید. صدای بسیار کم سشوار در هنگام روشن‌بودن، یکی از ویژگی‌های این سشوار مدرن است.

وزن بسیار سبک این دستگاه، استفاده طولانی‌مدت از آن را به یک کار راحت تبدیل کرده و بدون احساس خستگی، می‌توانید مدت زمان قابل توجهی را به استایل‌کردن موهای خود اختصاص دهید. عرضه 3 سری مختلف و البته یک کیف اختصاصی ضد حرارت، از دیگر ویژگی‌های این محصول است. کاربرد سری‌های این دستگاه شامل موارد زیر هستند:

  • سری Flyway برای به‌دست آوردن موهایی صاف، براق و بدون وز
  • سری Styling با دو سری نازک و پهن برای متمرکزکردن جریان هوا در حین حالت‌دهی با شانه
  • سری Gentle Air برای خشک‌کردن موهای آسیب‌دیده و حساس

دمای هوای این دستگاه را می‌توانید در چهار حالت متفاوت مثل 28 درجه، 60 درجه، 80 درجه و در بالاترین حالت 100 درجه سانتیگراد، تنظیم کنید. سرعت جریان باد نیز دارای سه حالت مختلف است که با توجه به نوع موهای خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

سری‌های آهنربایی برای تعویض، کابل برق بلند برای استفاده راحت، صدای نسبتا کم در حین کار کردن، دکمه باد سرد و نشانگر ال‌ای‎دی، همه از مهم‌ترین مزایای این مدل از سشوار سوپرسونیک هستند.

محصولات دایسون، ترکیب هنر، نوآوری و کارایی

محصولات دایسون در حال حاضر، خاص‌ترین ابزارهای استایل مو به شمار می‌روند که در سراسر جهان شهرت فوق‌العاده خوبی کسب کرده‌اند. این برند جذاب که تا پیش از این انواع دستگاه‌های برقی باکیفیت خانگی را به بازار عرضه کرده بود، از سال 2016 به عرضه محصولات مرتبط به حوزه آرایشی مثل انواع سشوار و اتو مو نیز پرداخت. ایررپ دایسون، ایراسترایت و سشوار سوپرسونیک، برخی از مهم‌ترین محصولات این برند هستند که با کارایی بی‌نظیر خود، توانستند در مدت زمان کمی توجه بزرگ‌ترین متخصصان حوزه زیبایی و آرایش را به خود جلب کنند. اگر تا این‌جا با ما همراه بودید، الان به‌خوبی می‌دانید که خرید محصولات دایسون چه مزایای فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد داشت و چرا این محصولات تا این اندازه شهرت و محبوبیت کسب کرده‌اند!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا