آرایش چشم

انواع خط چشم فانتزی؛ آموزش و مدل های خط چشم فانتزی

اگر از خط چشم‌های تکراری و ساده خسته شده‌اید و به‌دنبال ایده‌های جدیدی می‌گردید که چشم‌هایتان را خاص و جذاب‌تر جلوه دهد، زمان آن رسیده است که خط چشم‌های فانتزی را امتحان کنید. این روزها خط چشم‌های فانتزی مختلفی ترند شده‌اند و روز‌به‌روز تنوع آن‌ها رو به افزایش است. اگر شما هم به‌دنبال یادگیری این خط چشم‌ها هستید، در این مطلب از مجله خانومی همراه ما باشید. با انواع خط چشم‌ فانتزی آشنا می‌شویم و قدم‌به‌قدم، نحوه کشیدن آن‌ها را یاد می‌گیریم. فرقی نمی‌کند که مبتدی باشید یا حرفه‌ای، این مطلب نکات و ایده‌های جدیدی را برای کشیدن مدل‌های خط چشم فانتزی به شما آموزش می‌دهد.

انواع خط چشم فانتزی

مدل‌های مختلفی از انواع خط چشم فانتزی وجود دارد که مدل گرافیکی، یکی از خاص‌ترین آن‌هاست. با خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب برای این نوع میکاپ، ابزار لازم در اختیار شما قرار می‌گیرد و دست شما کاملا باز است تا هر مدل و طرحی را اطراف چشم خود و در امتداد پلک‌ها، رسم کنید. برخی از انواع خط چشم فانتزی گرافیکی شامل موارد زیر هستند:

1. گرافیکی نسبتا ساده

در میان انواع خط چشم فانتزی، مدل‌های گرافیکی، جذاب‌ترین و البته در اغلب موارد سخت‌ترین مدل‌ها به‌شمار می‌آیند. این مدل‌ها می‌توانند ترکیبی از سایه و خط چشم یا خط چشم‌های رنگی و مشکی در کنار یکدیگر باشند. تفاوت اصلی این مدل خط چشم فانتزی، تصاویر و شکل‌های گوناگونی است که در اطراف چشم رسم می‌شود. معمولا این مدل‌ها را نمی‌توانید برای مهمانی‌های رسمی یا فضای اداری استفاده کنید.

خط چشم گرافیکی نسبتا ساده
خط چشم گرافیکی و فانتزی

یکی از ساده‌ترین مدل‌های این خط چشم، همان چیزی است که در تصویر مشاهده می‌کنید. برای رسم این خط چشم فانتزی، تنها کافی است یک کمان در وسط پلک خود ایجاد کرده و سپس یک گوشه در نزدیکی گوشه خارجی چشم‌تان رسم کنید. می‌توانید داخل این گوشه را با رنگ‌های پاستیلی، جیغ یا حتی نئونی، پر کنید.

2- طرح‌های مواج اطراف چشم

یکی دیگر از طرح‌های خط چشم فانتزی گرافیکی و خاص، رسم چندین موج زیبا در اطراف چشم‌هاست. برای این کار، فقط کافی است تخیل و خلاقیت خود را به کار ببرید و چشم‌های خود را به شکلی که دوست دارید، طراحی کنید. استفاده از خط چشم‌های رنگی برای این مدل خط چشم، جلوه فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

طرح‌های مواج اطراف چشم
خط چشم مواج

پیشنهاد می‌کنیم که برای رسم این خط چشم فانتزی، از خطوط کوتاه و نازک در اطراف چشم، کار خود را شروع کنید. پس از رسم هر خط، خط مشابه را در طرف دیگر صورت‌تان نیز رسم کنید. با این روش، شکل زیباتر و قرینه‌ای به‌دست می‌آورید. اگر بخواهید ظاهر چشم‌گیرتری برای خود ایجاد کنید، استفاده از خط چشم رنگی شاین دار جولیوس بیوتی، گزینه خوبی خواهد بود. این خط چشم دارای 12 رنگ بسیار زیباست که پس از خشک شدن روی پوست، شاین بی‌نظیری دارد.

3- طراحی‌های کارتونی

خط چشم فانتزی و گرافیکی، به رسم خطوط متعدد محدود نشده و دست شما برای امتحان‌کردن هر مدل جدیدی، کاملا باز است. یکی دیگر از جذاب‌ترین مدل‌هایی که می‌توانید به‌عنوان یک خط چشم فانتزی و برای یک دورهمی خاص امتحان کنید، رسم انواع طرح‌های کارتونی است. برای این کار، می‌توانید با یک خط چشم زرد، گوشه خارجی چشم را با یک خط نسبتا تیز و صاف، تا نزدیکی ابرو ادامه دهید. سپس روی پلک سوم، یک خط مورب کشیده و فاصله میان چشم تا خط رسم شده را با یک سایه با پیگمنت بالا، پر کنید.

طراحی‌های کارتونی
خط چشم کارتونی

در کنار خط چشم، می‌توانید طرح کوچکی از یک زنبور نیز رسم کرده و طراحی کارتونی خود را با جزئیات مورد علاقه‌تان، تکمیل کنید. استفاده از یک سایه چشم با رنگ‌های متعدد و با پیگمنت بالا مثل سایه چشم میس بیوتی گلدن رز، کار شما را بسیار راحت‌تر می‌کند.

4- طراحی مشکی

با وجود جذابیت خط چشم‌های رنگی، خط چشم مشکی به‌تنهایی همیشه زیبایی و جلوه بی‌نظیر خود را دارد. اگر دوست دارید که یک خط چشم فانتزی گرافیکی خاص، زیبا و به‌یاد ماندنی بکشید، این مدل گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

طراحی مشکی
خط چشم گرافیکی مشکی

کار خود را با یک خط چشم ساده و نسبتا ضخیم آغاز کنید. سپس روی خط چشم اصلی، یک خط چشم دیگر رسم کرده و با اتمام هر کدام، یک خط چشم خاص‌تر و جدیدتر به پلک خود اضافه کنید. پس از رسم سه یا چهار خط چشم فانتزی در کنار هم، گوشه چشم‌ها و البته زیر چشم خود را با رسم ستاره‌، دایره یا دیگر طرح‌های گرافیکی، تکمیل کنید. برای رسم راحت‌تر این خطوط، حتما از یک خط چشم ماژیکی نرم مثل خط چشم ماژیکی گابرینی کمک بگیرید.

ناگفته نماند که در میان خط چشم‌های گرافیکی، مدل‌های ساده‌تری نیز وجود دارند که می‌توانید برای مراسم نسبتا رسمی هم آن‌ها را رسم کنید. در مطلب خط چشم گرافیکی چیست؟ توضیحات بیشتری راجع به این مدل و طرح‌های مختلف آن در اختیار شما قرار دادیم.

خط چشم فانتزی دخترانه

در صورتی که به‌تازگی کشیدن خط چشم‌های خاص و جذاب را شروع کرده‌اید، باید به شما بگوییم که این کار بر خلاف تصور همه، بسیار راحت است. تنها باید یک خط چشم مناسب در اختیار داشته باشید، مدل چشم خود را بشناسید و با کمک گرفتن از نکات آموزشی رسم خط چشم ساده، روش ایده‌آل خود را بیابید. در مطلب آموزش کشیدن خط چشم، همراه با عکس و ویدئو نحوه انجام این کار را با هم مرور کردیم. حالا اگر در این کار تبحر لازم را به‌دست آورده‌اید، با کمی خلاقیت می‌توانید خط چشم‌های دخترانه و فانتزی برای خود بکشید. در ادامه، برخی از این مدل‌ها را با هم بررسی می‌کنیم:

1- خط چشم و مروارید

مرواریدهای برچسبی امروزه یکی از جذاب‌ترین ترندها هستند که روی مو، پوست و حتی ناخن، استفاده می‌شوند. اگر به‌دنبال یک مدل خط چشم فانتزی دخترانه هستید، به‌راحتی می‌توانید با ترکیب خط چشم و چند عدد مروارید، ظاهری مدرن و شیک برای خود بسازید. برای رسم این مدل خط چشم، تنها باید خلاقیت خود را به کار ببرید. شما می‌توانید درست مثل تصویر، تمام امتداد پلک خود را مروارید بزنید یا پس از رسم یک خط ساده، اطراف چشم خود را با یک تا سه عدد مروارید کوچک، طراحی کنید!

خط چشم و مروارید
خط چشم مرواریدی

2- خط چشم و نگین

یک مدل جذاب و زیبا برای رسم یک خط چشم فانتزی خاص، استفاده از نگین‌های چسبی در اطراف چشم است. شما برای این کار، تنها باید یک خط چشم مشکی یا رنگی در امتداد مژه‌های خود رسم کنید. پس از آن، با استفاده از یک یا چند نگین در سایزهای مختلف، اطراف چشم خود را طراحی کنید. این مدل، برای دختران نوجوان و کم سن و سال عالی است و چهره‌ای کودکانه و فانتزی برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

خط چشم و نگین
نگین اطراف چشم

3- گلیتر

در حال حاضر، استفاده از گلیتر برای بخش‌های مختلف صورت، به یکی از ترندهای محبوب جهانی تبدیل شده است. با ترکیب گلیتر و خط چشم، می‌توانید انواع مدل خط چشم دخترانه فانتزی را برای خود ایجاد کنید. ساده‌ترین روش برای این کار، استفاده از گلیتر با دانه‌های نسبتا بزرگ‌تر در حجم کم است. مقداری گلیتر را با براش یا سر انگشتان خود بردارید و حاشیه اطراف چشم را به شکل مورد علاقه‌تان، گلیتری کنید. انجام این کار برای گوشه خارجی یا داخلی چشم، امکان‌پذیر است.

گلیتر
گلیتر اطراف چشم

انواع گلیترها با رنگ‌ها، شکل‌ها و تراکم مختلف در بازار وجود دارند. شما می‌توانید گلیتر را به‌صورت تک‌رنگ خریداری کنید یا با استفاده از یک پلت گلیتر مثل پلت سایه 9 رنگ گلیتر هندیان، چندین رنگ را به‌صورت هم‌زمان در اختیار داشته باشید.

مدل خط چشم فانتزی جدید

استفاده از نقطه‌ها یا طرح‌های گرافیکی خاص مثل قلب یا ستاره در اطراف چشم، یکی از جدیدترین مدل‌های خط چشم است. اگر شما هم دوست دارید که یک خط چشم فانتزی جدید را امتحان کنید، از موارد زیر ایده بگیرید:

1- تک نقطه

رسم تنها یک نقطه روی پلک پایین، یکی از خاص‌ترین ترندهای روز دنیاست که برخی از سلبریتی‌ها، مدل‌ها و حتی مردم عادی، آن را برای میکاپ روزانه خود استفاده می‌کنند. آموزش خط چشم فانتزی نقطه‌ای بسیار راحت است. تنها نقطه وسط چشم خود را بیابید، با یک حرکت کوتاه و دورانی، یک نقطه پررنگ بر پلک‌تان رسم کرده و این کار را برای چشم دوم هم تکرار کنید.

به همین سادگی و راحتی، شما یک خط چشم فانتزی جدید دارید!

تک نقطه
خط چشم تک نقطه

2- طراحی چند نقطه

مدل جذاب دیگری که ساده و شیک است و می‌توانید آن را برای یک آرایش فانتزی اجرا کنید، رسم چند نقطه در امتداد خط چشم است. برای این کار، ابتدا یک خط چشم ساده بکشید. سپس در ادامه گوشه خارجی چشم خود، سه نقطه رسم کنید. بهتر است این نقطه‌ها، به ترتیب از بزرگ به کوچک باشند تا ظاهر کشیده‌تری به چشمان شما ببخشند.

در صورت تمایل، می‌توانید در امتداد گوشه داخلی چشم خود نیز این سه نقطه را رسم کنید. این مدل خط چشم فانتزی جدید با رنگ مشکی یا حتی رنگی، عالی خواهد بود و ظاهری شیک، جذاب و فانتزی به چهره شما می‌دهد.

چند نقطه
خط چشم چند نقطه

3- خط چشم استامپ‌دار

در میان انواع خط چشم فانتزی جدید، مدل استامپ‌دار نیز محبوبیت زیادی بین نوجوان‌ها و جوان‌ها کسب کرده است. در این مدل، تنها کافی است که از یک خط چشم اختصاصی با داشتن استامپ با طرح‌های متنوع استفاده کنید. پس از رسم خط چشم عادی خود، از انتهای دیگر خط چشم‌تان، استامپ قلب، دایره، ستاره و… را در کنار چشم، امتداد پلک یا حتی بر پلک پایین رسم کنید.

ناگفته نماند که پیش از این کار، بهتر است یک خط چشم استامپ‌دار باکیفیت مثل خط چشم به همراه استامپ قلبی شیگلم در اختیار داشته باشید. این خط چشم‌ها در انواع طرح‌ها با تنوع رنگ بالا در اختیار شما قرار می‌گیرند و به‌سادگی و حتی بدون آموزش خط چشم فانتزی حرفه‌ای، می‌توانید یک میکاپ خاص و منحصر به‌فرد برای خود ایجاد کنید.

خط چشم استامپ‌دار
خط چشم استامپ‌دار

خط چشم فانتزی رنگی

استفاده از رنگ‌های متنوع و شاد، ساده‌ترین راه برای رسم یک خط چشم فانتزی رنگی است. اگر شما هم دوست دارید که برای یک میکاپ خاص، آرایش رنگی را امتحان کنید، مدل‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

1- خط چشم رنگی تک

یک مدل ساده و زیبای خط چشم فانتزی، استفاده از خط چشم‌های رنگی به‌تنهایی است. برای این کار، کافی است رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با استفاده از آن، یک خط چشم نازک، کلاسیک یا گربه‌ای رسم کنید. پس از آن با ریمل زیاد و پر، حالت مژه‌های خود را نیز مرتب کرده و چشمانی خاص با میکاپی فانتزی داشته باشید.

خط چشم رنگی تک
خط چشم زرد

2- ترکیب رنگی و مشکی

در این مدل خط چشم رنگی، ابتدا با رنگ مورد علاقه‌تان یک خط چشم پهن و ضخیم در راستای مژه‌ها بکشید. پس از آن، با یک خط چشم مشکی ساده، خط چشم ظریف خود را روی آن رسم کرده و از ظاهر زیبا و دو رنگ خط چشم‌تان حسابی لذت ببرید!

اگر دل‌تان می‌خواهد انواع رنگ‌های مختلف خط چشم را امتحان کنید، استفاده از یک پلت رنگی سایه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای این کار تنها به یک پلت با پیگمنت بالا، یک براش ظریف و البته مطلب آموزش کشیدن خط چشم با سایه نیاز دارید تا بتوانید انواع خط چشم‌های شیک و خاص را به‌راحتی برای خود رسم کنید.

خط چشم مشکی و رنگی
خط چشم مشکی و سبز

3- مداد چشم رنگی

دیگر روش رسم یک خط چشم رنگی زیبا، استفاده از مداد چشم‌های رنگی است. این مدل خط چشم‌ها، خیلی سریع‌تر و راحت‌تر رسم می‌شوند و احتمال خطا با آن‌ها بسیار کمتر می‌شود. برای رسم این مدل، فقط کافی است که یک مداد چشم الترا فلورمار در اختیار داشته باشید. سپس به‌راحتی یک خط ظریف و زیبا در اطراف پلک بالا و پایین رسم کنید و از نتیجه کار، شگفت‌زده شوید.

مدادهای رنگی چشم، در مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی ارائه شده‌اند. برخی از این مدادها را می‌توانید برای داخل چشم نیز استفاده کنید و همراه با یک خط چشم مشکی پهن، داخل چشمان خود را با آن‌ها بیارایید.

 مداد چشم رنگی
مداد چشم رنگی

رنگی و فانتزی خاص

برای رسم این مدل خط چشم، تنها کافی است ابتدا یک خط چشم کاملا ساده و عادی را با کمی فاصله از پلک بالای خود بکشید. پس از آن با سایه صورتی یا هر رنگ دیگری که دل‌تان می‌خواهد، اطراف خط چشم را پر کرده و ضخامت آن را در گوشه داخلی چشم، بیشتر کنید.

سپس یک خط کوتاه و منقطع در بالای خط چشم فعلی خود رسم کنید و با دایره‌هایی کوچک با رنگ مشکی و رنگ سایه‌تان، اطراف آن را پر کنید. برای دراماتیک‌شدن ظاهر خط چشم، می‌توانید این خطوط را زیر پلک نیز رسم کرده یا از آن صرف نظر کنید.

خط چشم رنگی و فانتزی خاص
خط چشم رنگی و فانتزی خاص

خط چشم فانتزی ساده

رسم تنها یک یا دو خط ساده در اطراف چشم، راحت‌ترین روش برای کشیدن یک خط چشم فانتزی ساده است که در حال حاضر به‌عنوان یکی از ترندهای محبوب و جذاب دنیا هم معروف شده است. اگر شما هم به این مدل‌ها علاقه دارید، گزینه‌های زیر انتخاب‌های خوبی برای شما خواهند بود:

1- خط کوتاه

یک روش زیبا برای رسم خط چشم فانتزی جذاب، رسم یک خط کوتاه در امتداد خط چشم است. برای این کار، یک خط چشم زیبای کلاسیک در حاشیه چشمان خود رسم کنید. سپس از نقطه انتهایی خط چشم، یک خط کوتاه با زاویه بسته، در موازات خط چشم بکشید. با این کار، یک گوشه کوچک بر پلک شما ایجاد می‌شود. شما می‌توانید این خط چشم را با کشیدن گوشه داخلی، جذاب‌تر کنید یا بدون رسم آن، ظاهری شیک و فانتزی برای خود ایجاد کنید.

برای رسم این خط چشم می‌توانید از یک خط چشم ظریف مویی مثل خط چشم مویی والیوم گلدن رز استفاده کنید. این مدل خط چشم، ظرافت فوق‌العاده‌ای دارد و به‌راحتی می‌توانید با کمک آن، خطوط ظریف و کوتاه را رسم کنید.

خط چشم مویی والیوم
گلدن رز

خط چشم مویی والیوم گلدن رز

15%
198450 168682
تومان
خط چشم کوتاه
خط چشم کوتاه

2- خط چشم گربه‌ای

دیگر مدل فانتزی و ساده‌ای که به‌راحتی می‌توانید بکشید، یک خط چشم دوبل گربه‌ای است. برای این مدل، ابتدا یک خط چشم گربه‌ای ساده رسم کنید. سپس پلک خود را به حالت نیمه باز قرار دارده و با یک حرکت، خطی نسبتا مورب و در امتداد پلک اصلی خود بکشید.

شما می‌توانید این خط چشم را تنها به بخش بالای چشم منحصر کرده یا با رسم یک خط سوم بر پلک پایینی، ظاهر خاص‌تری به چشمان خود ببخشید. اگر احساس می‌کنید که این خط چشم با انواع خط چشم‌های عادی مویی یا ماژیکی به‌راحتی رسم نمی‌شود، پیشنهاد می‌کنیم که از پالت‌های خاص خط چشم استفاده کنید. خط چشم کاسه ای رنگ مشکی بل، یک خط چشم حرفه‌ای با پیگمنت فوق‌العاده است. با استفاده از یک براش ظریف، می‌توانید درست مثل یک نقاشی زیبا، خط چشم‌های خود را به هر شکل که دوست دارید، طراحی کنید.

خط چشم گربه‌ای
خط چشم گربه‌ای

3- فانتزی مینیمال

یکی دیگر از زیباترین خط چشم‌های فانتزی و ساده، رسم یک خط بسیار ظریف بر بن مژه و سپس رسم یک خط مورب در امتداد آن است. این خط چشم نیز ظاهر فوق‌العاده‌ای برای چشم‌ها ایجاد کرده و برای کسانی که به دنبال یک چهره مینیمال، جذاب و منحصر به‌فرد هستند، عالی خواهد بود.

ناگفته نماند که این مدل، یکی از جذاب‌ترین مدل‌ها برای چشم‌های کوچک است. البته اگر دوست دارید با دیگر مدل‌های خط چشم مناسب چشم‌های بادامی آشنا شوید، مطالعه مطلب خط چشم برای چشم‌های ریز، ایده‌های خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

خط چشم فانتزی مینیمال
خط چشم فانتزی مینیمال

زیبایی و جذابیت چشم‌ها با خط چشم فانتزی جدید

انواع خط چشم فانتزی جذاب در دنیا وجود دارند که هر کسی با هر نوع سلیقه‌ای، حتما می‌تواند مدل مناسب خود را بیابد. فرقی ندارد که شما به‌دنبال یک میکاپ رنگی با طراحی‌های خاص هستید یا یک مدل مینیمال و فانتزی می‌خواهید، در هر صورت، حتما چندین مدل متناسب با ذائقه شما وجود دارد. در این مطلب، پس از بررسی 15 مدل خط چشم فانتزی شیک، گزینه‌های متنوعی در اختیار شما قرار دادیم. حالا شما به ما بگویید: پس از مطالعه آموزش خط چشم فانتزی، رسم کدام مدل را برای دورهمی‌های خاص و دوستانه خود ترجیح می‌دهید؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا