برند ها و محصولات

تاثیرات کرم ضد جوش (تینت پوست) ژیناژن چیست؟

جوش‌های صورت به علل مختلفی ظاهر می‌شوند. تغییرات هورمونی، استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی نامناسب، آلودگی‌های محیطی و حتی نوع پوست نیز باعث ایجاد یا افزایش جوش‌های صورت خواهند شد. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، در ابتدا باید دلیل ایجاد این مشکل پوستی را کشف کنید. سپس هم‌زمان با رفع آن، روش‌های مختلف برای از بین‌بردن جوش‌های موجود و البته آثار آن‌ها را به کار ببرید. یکی از محصولات کارآمد برای درمان جوش‌ها، کرم ضد جوش (تینت پوست) ژیناژن است. حالا اگر دقیقا نمی‌دانید که این کرم چه مشخصه‌هایی دارد و مزایای آن نسبت به دیگر محصولات مشابه چیست، همراه ما باشید.

کرم ضد جوش (تینت پوست) ژیناژن

اغلب افرادی که دارای پوست مستعد جوش و آکنه هستند، پس از استفاده از انواع لوازم آرایشی مثل کرم پودرهای مختلف دچار جوش می‌شوند. این شرایط، انتخاب یک کرم پودر مناسب را دشوارتر می‌کند و به همین خاطر، یافتن یک کرم ضد جوش رنگی، می‌تواند نقطه عطف روتین آرایشی و پوستی اغلب این افراد باشد. البته محصولات ضد جوش ژیناژن، از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و به عنوان محصولات درمانی تکمیلی می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

کرم ضد جوش (تینت پوست) ژیناژن، یک کرم پودر مناسب برای انواع پوست است که به هیچ عنوان باعث افزایش جوش‌های صورت نخواهد شد. در واقع کرم ضد جوش ژیناژن، یک محصول درمانی برای از بین‌بردن جوش‌ها است که هم‌زمان با خواص درمانی خود، یک لایه رنگی بسیار ملایم و طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند. بدین شکل، شما می‌توانید از این کرم درست مثل یک کرم پودر یا تینت پوست استفاده کنید و هم‌زمان با درمان جوش‌های صورت، از خواص آرایشی آن نیز بهره ببرید. مزایای بی‌نظیر این کرم، استفاده روتین و مداوم از آن را به یک انتخاب عالی برای اغلب افراد تبدیل کرده است که در بخش بعدی، به بررسی این فواید متنوع می‌پردازیم.

کرم ضد جوش (تینت پوست) ژیناژن

مزایای استفاده از کرم ضد جوش رنگی ژیناژن

برخی از مهم‌ترین مزیت‌های کرم ضد جوش رنگی ژیناژن شامل موارد زیر است:

پاکسازی عمیق منافذ پوستی

تجمع چربی و آلودگی در منافذ پوست، راه‌های خروجی پوست را می‌بندد. در نتیجه، هر منفذ به یک نقطه آلوده تبدیل شده و به‌مرور متورم و قرمز می‌شود. این جوش‌ها، حتی با تخلیه کامل، از بین نمی‌روند و به دلیل بسته‌شدن منافذ، مدام ظاهر خواهند شد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای درمان چنین جوش‌هایی، پاکسازی عمیق منافذ پوستی است.

کرم ضد جوش ژیناژن با داشتن آزالائیک اسید کافی، به‌صورت مداوم باعث پاکسازی عمقی پوست شده و از انسداد منافذ آن جلوگیری می‌کند. این موضوع برای کسانی که دارای پوست چرب هستند، اهمیت دوچندان دارد. در اغلب موارد، جوش‌های ناشی از بسته‌شدن منافذ پوستی بر اثر ترشح بیش از حد چربی به‌وجود می‌آیند و به همین خاطر، کسانی که پوست چرب دارند، بیش از سایرین با این نوع جوش‌ها مواجه می‌شوند.

لایه‌برداری پوست

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که به افزایش جوش‌های صورت منجر می‌شود، تلنبارشدن سلول‌های مرده روی لایه سطحی پوست یعنی اپیدرم است. یکی دیگر از فواید کرم ضد جوش ژیناژن، از بین بردن این سلول‌های مرده است. این محصول به دلیل داشتن سالیسیلیک اسید، درست مثل یک لایه‌بردار حرفه‌ای عمل کرده و سلول‌های مرده را از بین می‌برد. در نتیجه این لایه‌برداری، التهاب و تورم ناشی از جوش‌ها کمتر شده و از آن مهم‌تر این‌که آثار جوش نیز به‌مرور کاهش می‌یابد.

افزون بر این، شما می‌توانید با لایه‌برداری مداوم از پوست، از ایجاد این مدل جوش‌ها جلوگیری کنید. انجام انواع اسکراب‌ صورت خانگی، یک روش عالی برای از بین‌بردن سلول‌های مرده پوست است.

جلوگیری از خشکی و دهیدراته شدن پوست

یکی دیگر از مزایای بسیار خوب کرم ضد جوش ژیناژن، جلوگیری از خشکی و دهیدراته‌شدن پوست است. در واقع اغلب محصولات ضد جوش، باعث خشکی شدید صورت شده و از این طریق، سعی دارند که فرآیند ایجاد جوش‌های جدید را کاهش دهند. هر چند این شرایط خود به افزایش جوش‌ها منجر خواهد شد. دلیل افزایش جوش در این شرایط این است که پوست پس از دهیدراته‌شدن، تولید چربی بیشتر را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

با افزایش تولید چربی، جوش‎های ناشی از تجمع و ترشح بیش از حد چربی پوست نیز افزایش می‌یابد. بنابراین، این کرم ضد جوش با تنظیم میزان رطوبت پوست، این مشکل را از بین برده و با وجود کاهش جوش‌های صورت، به هیچ عنوان باعث خشکی پوست نخواهد شد. همین مشخصه عالی نیز باعث شده که کرم ضد جوش ژیناژن برای انواع پوست مناسب باشد و حتی افراد دارای پوست بسیار خشک هم به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

کرم ضد جوش (تینت پوست) ژیناژن

خواص آنتی‌باکتریال

زینک موجود در این کرم ضد جوش، علاوه بر کاهش خشکی پوست، خواص آنتی‌باکتریال نیز دارد. به همین خاطر، استفاده مداوم از این محصول باعث کاهش و از بین‌بردن جوش‌های ناشی از باکتری می‌شود. از گسترش جوش‌ها جلوگیری کرده و احتمال ایجاد جوش‌های جدید پس از برخورد با یک عامل آلوده را نیز از بین می‌برد.

حاوی رنگدانه

دیگر مزیت فوق‌العاده ضد جوش ژیناژن که باعث محبوبیت بسیار زیاد آن شده، رنگ طبیعی و کرم‌پودری این محصول است. از آن‌جا که اغلب افراد دارای پوست مستعد جوش و آکنه، نمی‌توانند به‌راحتی از هر نوع کرم پودری استفاده کنند؛ استفاده از یک کرم درمانی ضد آکنه که خود رنگدانه دارد، یک انتخاب عالی خواهد بود.

کرم ضد جوش ژیناژن، دارای دو رنگ بژ روشن و بژ طبیعی است. بافت بسیار سبکی دارد و به‌راحتی روی پوست جذب می‌شود. رنگ این کرم درست مثل یک تینت پوست است که با وجود رنگدانه، یک لایه بسیار سبک و طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید به‌صورت روزانه از این کرم پودر ضد جوش استفاده کنید.

نحوه مصرف ضد جوش ژیناژن

نحوه استفاده از این کرم بسیار راحت است. برای این کار، مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • با شوینده اختصاصی مناسب پوست‌تان، صورت خود را بشویید.
  • با یک حوله یا دستمال تمیز، پوست را کاملا خشک کنید.
  • مقدار کمی از کرم ضد جوش ژیناژن را بر تمام صورت ماساژ دهید.
  • پوست را به‌آهستگی ماساژ داده و بقیه روتین پوستی یا آرایشی خود را دنبال کنید.

شما می‌توانید از این کرم ضد جوش به‌صورت روزانه استفاده کنید تا از خواص درمانی آن بهره‌مند شوید. ناگفته نماند که برای رسیدن به نتیجه بهتر و کامل‌تر، باید این محصول را همراه با روتین مناسب پوست خود انجام دهید. انجام روتین پوست چرب مناسب، تا حد زیادی از تشکیل جوش جلوگیری می‌کند.

ژیناژن، کرم رنگی ضد جوش برای انواع پوست

یافتن یک کرم ضد جوش درمانی با خواص آرایشی، شبیه یک معجزه به‌نظر می‌رسد. محصولات ژیناژن به طور کلی از کیفیت بالایی برخوردارند و در این بین، کرم ضد جوش ژیناژن یک گزینه عالی برای کسانی است که با جوش‌های مقاوم مواجه هستند و استفاده از هر نوع کرم پودری، به افزایش جوش صورت آن‌ها منجر می‌شود. این کرم، باعث لایه‌برداری و پاکسازی عمیق منافذ پوست خواهد شد. از خشکی و دهیدراته‌شدن پوست صورت جلوگیری کرده و با داشتن دو رنگ طبیعی و زیبا، یک کرم پودر آرایشی مناسب مصرف روزانه است. اگر جوش‌های مقاوم شما را عاصی کرده‌اند، تنها کافی است که چند هفته مداوم از این محصول استفاده کنید و از عملکرد فوق‌العاده کرم ضد جوش (تینت پوست) ژیناژن، شگفت‌زده شوید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا