آرایش صورت

بهترین کرم پودر گریم عروس

مراسم ازدواج هر شخص، احتمالا مهم‌ترین روز زندگی اوست. بنابراین همه می‌خواهند در این روز بهترین ورژن خودشان را نمایش دهند. از لباس گرفته تا میکاپ و مدل موی عروس باید بهترین، کامل‌ترین و زیباترین شکل ممکن باشد. در این بین میکاپ نقش بسیار مهمی دارد چرا که زیبایی شخص را دو چندان می‌کند و توسط عکس‌ها و ویدئوهای مراسم نیز ماندگار می‌شود. پس اگر کوچک‌ترین نقص یا مشکلی در میکاپ عروس پیش بیاید می‌تواند تجربه شیرین این مراسم را برای او خدشه‌دار کند. پایه و اساس یک میکاپ حرفه‌ای عروس نیز، کرم پودر یا همان فونداسیون آرایش است.

این کرم پودر باید به درستی انتخاب شود تا عیوب پوست را به خوبی بپوشاند و در طول مراسم نیز به راحتی خراب نشود و تا انتهای شب، آرایش صورت را کامل و تمیز حفظ کند. اغلب آرایشگرها تجربیات متنوعی در مورد کرم پودر آرایش عروس دارند و ما در این مقاله از مجله خانومی می‌خواهیم با استفاده از چکیده این تجربیات، یک راهنمای کامل و جامع از بهترین کرم پودر گریم عروس به شما ارائه کنیم که قطعا برایتان مفید خواهد بود. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چرا کرم پودر عروس اینقدر مهم است؟

کرم پودر پایه و اساس یک آرایش خوب را تشکیل می‌دهند و این که در یک سالن زیبایی از چه برند کرم پودری برای صورت مشتری و به خصوص برای عروس استفاده می‌شود، تأثیر زیادی در قیمت و کیفیت کار نهایی خواهد داشت. در واقع شاید بشود گفت یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باعث ایجاد تفاوت بین بهترین آرایشگاه عروس با بقیه آرایشگاه‌ها می‌شود همین موضوعِ برند کرم پودر گریم عروس است.

کرم پودر مات 24 ساعته درما 40 میل
گابرینی

کرم پودر مات 24 ساعته درما 40 میل

18%
195000 159900
تومان
کرم پودر بادوام  مات
کالیستا

کرم پودر بادوام مات

20%
326100 260880
تومان
کرم پودر HD مات
گابرینی

کرم پودر HD مات

38%
348000 214900
تومان
‫کرم پودر پمپی پروتکت
نوت

‫کرم پودر پمپی پروتکت

11%
607100 542270
تومان
کرم پودر دارای SPF15 حجم 36 میل
ترو کاور

کرم پودر دارای SPF15 حجم 36 میل

50%
399000 199500
تومان

انتخاب برند و نشستن آن روی پوست عروس خانم از این جهت خیلی مهم است که قرار است عروس ساعت‌های طولانی، چه بسا حدود 10 ساعت با این میکاپ باشد؛ از آتلیه و عکاسی که چندین ساعت وقت می‌برد تا مراسم عقد و تالار و مراسم آخر شب و در تمام این مراسم عروس در حال تحرک، رقص، یا ژست گرفتن است؛ ممکن است عرق کند و پوستش مرطوب شود و جای جوش‌ها و لکه‌های پوستی نمایان شوند. یا اگر عروس دارای پوست چرب باشد ممکن است پوستش براق شود و جلوه ناخوشایندی به کل میکاپ بدهد.

پس این که کرم پودر بتواند چیزی حدود 8 تا 10 ساعت به خوبی پوست را کاور کند و کیفیت و جلوه خود را از دست ندهد، و عروس تا آخرین لحظه مراسم زیبایی و شادابی خود را حفظ کند بسیار حایز اهمیت است.

بهترین کرم پودر گریم عروس چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین کرم پودر گریم عروس

به عنوان یک میکاپ آرتیست یا سالن‌دار حتما می‌دانید که داشتن یک رزومه پر و پیمان در زمینه آرایش عروس تا چه حد به شهرت و اعتبار شما کمک می‌کند. بهترین تبلیغ برای یک آرایشگاه نیز، تبلیغ شفاهی و فرد به فردی است که مشتریان بعد از گرفتن خدمات انجام می‌دهند و شما را به دایره دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنند. پس در کنار خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب، انتخاب یک کرم پودر عالی برای گریم عروس که بتواند رضایت مشتریان شما را جلب کند، اهمیت بالایی دارد.

حالا این کرم پودر گریم عروس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ماندگاری بالا

این کرم پودر قرار است از حدود ظهر تا انتهای شب روی صورت عروس باقی بماند و در مهم‌ترین روز زندگی‌اش، به زیبایی و جذابیت او کمک کند. پس این که کرم پودر کیفیت و جلوه خود را از ابتدا تا انتهای مراسم حفظ کند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

پوشانندگی بالا

بهترین کرم پودر برای گریم عروس باید قدرت پوشانندگی یا کاور بالایی داشته باشد. این کرم پودر با کاور بالا باید جای جوش‌ها، زخم‌ها، لکه‌های قهوه‌ای و ناشی از آفتاب، قرمزی، چین و چروک و سایر معایب پوست را به خوبی بپوشاند و پوستی یکدست و زیبا تحویل شما بدهد.

بافت سبک

کرم پودر عروس قرار است ساعت‌های طولانی روی صورت او بنشیند. پس به هیچ وجه نباید احساس سنگینی و خفگی روی پوست ایجاد کند. این کرم پودر باید در عین داشتن کاور بالا، راحت و سبک هم باشد و در واقع اصلا احساس نشود.

ضد رطوبت و تعریق

در طول مراسم عروسی، عروس ممکن است وارد محیط‌هایی شود که گرم و شرجی باشد. مثلا هنگام عکاسی در آتلیه یا باغ، یا هنگام رقص در شلوغی سالن. این مرطوب شدن پوست نباید به هیچ وجه به بافت و نمای کرم پودر آسیب بزند. این موضوع به خصوص در فصول گرم سال، یا در نقاط گرم و شرجی مثل شمال و جنوب کشور اهمیت دارد. کرم پودر عروس باید حتما ضد تعریق و مقاوم در برابر رطوبت باشد تا بتواند ماندگاری خود را حفظ کند.

مقاوم در برابر اکسیداسیون

یکی از بدترین اتفاق‌هایی که ممکن است برای آرایش عروس بیفتد اکسید شدن کرم پودر است.  اکسید شدن یک واکنش شیمیایی است که بین کرم پودر، اکسیژن هوا و پوست شما رخ می‌دهد و باعث تیره و بدرنگ شدن کرم پودر یا ماسیدن آن می‌شود. اکسید شدن معمولا 3 تا 4 ساعت بعد از میکاپ اتفاق می‌افتد و افرادی که پوست چرب دارند بیشتر در معرض اکسید شدن کرم پودر قرار دارند. کرم پودری که اکسیده می‌شود جلوه بسیار بدی دارد و خیلی مهم است که کرم پودر گریم عروس، به هیچ عنوان تا انتهای مراسم اکسیده نشود.

مناسب عکاسی و نورپردازی

از آنجا که عکاسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های مراسم عروسی است و وقت و هزینه زیادی صرف آن می‌شود، و قرار است این عکس‌ها برای همیشه باقی بمانند، داشتن میکاپی مناسب عکاسی یکی از واجبات آرایش عروس است. عکاسی به خصوص در آتلیه نیازمند نورپردازی است و کرم پودر عروس باید به گونه‌ای باشد که نورهای پرژکتورها را انعکاس ندهد. کرم پودر مات کرم پودری است که نور را انعکاس نمی‌دهد و مناسب عکاسی است.

اکنون با در نظر گرفتن این نکات، می‌رویم تا بهترین کرم پودرهای گریم عروس را از برندهای مختلف خارجی و ایرانی به شما معرفی کنیم.

بهترین کرم پودر گریم عروس برای پوست چرب

پوست چرب یکی از پرچالش‌ترین پوست‌ها برای آرایش، به خصوص آرایش عروس است. کرم پودری که برای عروس دارای پوست چرب انتخاب می‌کنید باید فاقد روغن و اصطلاحا oil free باشد تا پوست را چرب‌تر نکند، چربی طبیعی پوست را کنترل کند و در تمام طول مراسم جلوه‌ مات خود را حفظ کند.

در اینجا چند مدل از بهترین کرم پودرهای گریم عروس برای پوست چرب را معرفی می‌کنیم:

کرم پودر استی لادر مدل  ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR

کرم پودر استی لادر مدل  ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR

کیفیت کرم پودرهای برند آمریکایی استی لادر بر هیچکس پوشیده نیست. به خصوص این مدل کرم پودر ویژه گریم استی لادر که محبوبِ آرایشگرهای حرفه‌ای و برای میکاپ عروس فوق العاده عالی است. این کرم پودر با فرمولاسیون منحصر خود باعث می‌شود پوست صورت عروس، نرم و لطیف به نظر برسد. همچنین طیف رنگی متنوعی که این کرم پودر در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌تواند با پوست طبیعی هر شخص هماهنگ شود. این محصول با ماندگاری 24 ساعته، کاور بسیار بالایی دارد که یک گزینه ایده‌آل برای مراسم عروسی محسوب می‌شود. این کرم پودر با وجود پوشانندگی بالا، تا آخر مراسم ظاهر نیمه مات و طبیعی خود را حفظ می‌کند، جلوه‌ای بی‌نقص و زیبا به پوست می‌بخشد، به هیچ وجه روی پوست سنگینی ایجاد نمی‌کند و به آن اجازه تنفس می‌دهد.

طبق شعار خود شرکت آمریکایی استی لادر، این کرم پودر گریم، مانند پوست دوم شما عمل خواهد کرد. به این معنی که ظاهر آن تا حد زیادی طبیعی است. همچنین، کرم پودر استی لادر دابل ویر دارای ترکیبی از مرطوب کننده‌هاست که به پوست کمک می‌کند تا رطوبت طبیعی خود را حفظ کرده و از خشکی و براق شدن پوست جلوگیری کند. یکی از ویژگی‌هایی که این کرم پودر استی لادر را مناسب گریم عروس ساخته، مقاومت بالای آن در برابر تعریق و رطوبت است. این محصول فاقد چربی و مواد حساسیت زاست و حتی برای پوست‌های خیلی چرب هم کاربرد دارد و چربی پوست را تا ساعت ها کنترل می‌کند. البته این کرم پودر جذاب، برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است اما عروس خانم‌هایی که پوست چرب دارند، بهترین گزینه برای استفاده از این کرم پودر هستند.

ویژگی‌های کرم پودر استی لادر مدل ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR

  • کاور بالا
  • بافت سبک
  • دارای SPF 10
  • ضد رطوبت و تعریق
  • ماندگاری طولانی مدت
  • مرطوب کننده پوست
  • اکسید نشدن روی پوست بعد از ساعت‌ها
  • کنترل چربی پوست
  • ضد جوش

کرم پودر لورال مدل Matt Cover

کرم پودر لورال مدل matt cover

مت کاور یک کرم پودر فول کاور ایده‌آل برای آرایش عروس از برند محبوب لورال است که پوشانندگی بی‌نظیری دارد و قیمت آن نیز به صرفه و اقتصادی است. رنگدانه‌های این کرم پودر لک و عیوب پوستی را به خوبی می‌پوشانند و ماندگاری بالایی هم دارد. این کرم گریم پرفروش، فاقد چربی و برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است. چربی پوست را به خوبی کنترل و مانع براق شدن پوست می‌کند. همچنین با گذشت چندین ساعت روی پوست اکسید نمی‌شود و ظاهر مات و طبیعی خود را تا انتهای مراسم به خوبی حفظ می‌کند. این کرم پودر لورال ضد آب است و بافت سبکی دارد.

ویژگی‌های کرم پودر مت کاور لورآل

  • فاقد چربی
  • مناسب پوست مختلط و چرب
  • بافت کرمی و بسیار سبک 
  • طیف رنگی روشن تا تیره
  • پوشانندگی بالا
  • جلوه کاملا مات و طبیعی
  • دارای رنگدانه‌های غنی 
  • بدون احساس چربی و سنگینی
  • ماندگاری تا 32 ساعت بدون تغییر
  • رطوبت رسان
  • محافظت از پوست در مقابل اشعه خورشید
  • جلوگیری از خشکی و خستگی پوست
  • ضدآب و مقاوم دربرابر تعریق

کرم پودر لانکوم مدل Ultra Wear

کرم پودر لانکوم مدل ultra wear

کرم پودر لانکوم ultra wear یک کرم پودر عالی و باکیفیت از برند فرانسوی لانکوم است که برای انواع پوست، حتی پوست‌های چرب و حساس و مستعد جوش مناسب است. این کرم پودر پرفروش طیف رنگی گسترده‌ای شامل روشن، گندمی، سبزه، تیره و برنز دارد و به همین دلیل آرایشگران می‌توانند از این محصول برای افراد مختلف با تناژ رنگی پوست متفاوت استفاده کنند. این محصول که با دوام و فوق العاده سبک است، پوشش مخملی مات و کاور بالا دارد و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می‌کند. این کرم پودر لانکوم با داشتن SPF 15 در برابر اشعه آفتاب نیز محافظ خوبی محسوب می‌شود.

این کرم پودر ضد چروک و آبرسان است و پوشش کامل و بی‌نقصی بر روی پوست ایجاد می‌کند که حداقل تا 8 ساعت ماندگار است. به دلیل نداشتن رایحه و فرمولاسیون فاقد چربی، این کرم پودر را افرادی دارای پوست بسیار حساس هم می‌توانند استفاده کنند. مهم ترین نکته درباره محصول فوق این است که اگر با لایه اول کرم به پوشانندگی مدنظر نرسیدید، می‌توانید یک لایه دیگر هم بزنید، بدون اینکه احساس سنگینی یا بهم ریختگی آرایش را داشته باشید.

ویژگی‌های کرم پودر لانکوم اولترا ویر

  • مناسب انواع پوست خشک، چرب، حساس و مختلط
  • فاقد چربی
  • دارای جلوه مات 
  • دارای SPF15
  • ضد چروک و آبرسان
  • دارای طیف رنگی گسترده
  • بافت بسیار سبک روی پوست
  • ماندگاری بالا

کرم پودر مک مدل studio fix

کرم پودر مک مدل studio fix

این کرم پودر یکی از بهترین کرم پودرهای گریم عروس است که میکاپ آرتیست‌ها قدر آن را بیشتر از هر کسی می‌دانند. MAC Studio Fix یکی از محصولات مطرح و محبوب برند کانادایی MAC است که در دسته کرم پودر با پوشش بالا قرار می گیرد. این یک محصول مناسب برای پوست‌های چرب است که با کنترل چربی پوست، پوشش دهی مات و طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند. این کرم پودر ساعت‌های طولانی روی پوست می‌ماند بدون این که براق یا اکسیده شود. مک استودیو فیسک کاور بسیار خوبی دارد و عیوب چهره را به طور کامل می‌پوشاند و در عین حال بافت سبکی داشته و به راحتی با پوست طبیعی هماهنگ می‌شود.

همچنین، کرم پودر مک دارای ترکیبات مرطوب کننده است که پوست را آبرسانی کرده و با SPF15 از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. چنانچه نگران عرق کردن پوست در طول مراسم و خراب شدن میکاپ هستید، می توانید این کرم پودر را که در برابر رطوبت و عرق مقاوم است، انتخاب کنید.

ویژگی‌های کرم پودر استودیو فیکس مک

  • مناسب پوست‌های چرب
  • کاور بالا
  • دارای بافت سبک
  • ماندگاری بالای 8 ساعت
  • جلوه مات و طبیعی
  • کنترل چربی پوست و مانع براق شدن آن
  • ضد تعریق و رطوبت
  • ضد جوش

کرم پودر لورا مرسیه

کرم پودر لورا مرسیه

یک کرم پودر عالی از برند فرانسوی Laura Mercier برای عروس‌ خانم‌هایی که پوست چرب دارند. کرم پودر گریم عروس لورا مرسیه، پوشانندگی بالایی دارد و برای کسانی که از لک، تیرگی و جای جوش روی پوست خود نگرانی دارند، انتخاب مناسبی است.

با این کرم پودر، عروس شما پوستی یکدست و مات خواهد داشت و اثری از لک و ناهمواری‌های پوست مشاهده نخواهید کرد. این کرم پودر دارای ترکیبی از عوامل مرطوب کننده و جاذب چربی پوست است و به راحتی با پوست طبیعی هماهنگ می‌شود. همچنین، این کرم پودر دارای قابلیت فیکس کردن آرایش است که باعث می‌شود آرایش ساعت‌های طولانی بدون تغییر بر روی پوست ثابت و ماندگار باشد.

 ویژگی‌های کرم پودر لورا مرسیه

  • کاور بالا
  • ماندگاری طولانی مدت
  • مرطوب کننده
  • پوشاننده لک‌، تیرگی و عیوب پوستی
  • دارای جلوه نهایی مات و طبیعی
  • زیرسازی و فیکس کردن آرایش

کرم پودر هدا بیوتی

کرم پودر هدا بیوتی

کرم پودرهای برند هدا بیوتی در سراسر جهان شناخته شده است اما کرم پودرهای سری FAUXFILTER برای گریم عروس و آرایش های مجلسی می‌تواند بسیار مناسب باشد. این محصول دارای کاور عالی، رنگ بندی کامل و همینطور ماندگاری بی نظیری است که باعث می‌شود مشتری عروس شما، از نتیجه کاملا راضی باشد.

کرم پودر هدی بیوتی یک کرم پودر گریم عروس عالی برای پوست‌‎های چرب است. این کرم پودر به دلیل پوشانندگی بسیار بالا، بافت نسبتا سنگین و خشکی دارد که در کمتر از چند ثانیه، روی پوست مات می‌‎شود. به همین دلیل استفاده روزانه از آن مناسب نیست ولی برای یک آرایش عروس به ویژه برای پوست‌های چرب و جوشدار با مصرف آبرسان و مرطوب کننده یا پرایمر مخصوص به شکل فوق العاده‌ای ظاهر می‌شود. این کرم گریم خوب عروس به هیچ عنوان روی پوست اکسید یا محو نمی‌شود و مانند فیلتر نواقص پوست را کاور می کند.

ویژگی‌های کرم پودر هدا بیوتی

  • مناسب انواع پوست به خصوص چرب و جوشدار
  • جلوه کاملا مات
  • ماندگاری 24 ساعته
  • فاقد تست حیوانی 
  • فاقد رایحه
  • دارای روغن آرگان

کرم پودر مات این لی

کرم پودر مات این لی

شاید تصور شما این باشد که برای خرید کرم پودرهای حرفه‌ای و ماندگار، تنها باید در میان برندهای خارجی جستجو کنید. در حالی که در سال‌های اخیر برندهای ایرانی نیز محصولات با کیفیتی را در این زمینه ارائه کرده‌اند و یکی از آن‌ها برند این لی است.

کرم پودر مات کننده این برند، برای انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب و مختلط فرموله شده و فاقد چربی و پارابن است. کرم پودر مات این‌ لی با ساختار سبک خود به خوبی روی پوست پخش شده و جلوه‌ای مات و طبیعی به پوست می‌بخشد و از ایجاد ظاهری براق به ویژه در قسمت پیشانی و بینی جلوگیری می‌کند. با استفاده از این محصول می‌توانید به سادگی تمام لک‌ها و ضایعات پوستی صورتتان را بپوشانید و حالتی کاملا صاف و یکدست روی آن ایجاد کنید. از دیگر نقاط قوت این کرم پودر این لی می‌توان به دارا بودن SPF40، مقاومت در برابر گرما، تعریق و رطوبت، پوشش‌دهی بالا و جلوگیری از چرب و براق شدن پوست اشاره کرد.

ویژگی‌های کرم پودر مات این لی

  • مناسب پوست چرب و مختلط
  • بافت سبک و فاقد چربی
  • پوشانندگی بالا
  • پخش پذیری مناسب
  • جلوه‌ای مات و طبیعی
  • مانع از ایجاد ظاهری براق
  • مقاوم در برابر تعریق، گرما، رطوبت

بهترین کرم پودر گریم عروس برای پوست خشک

یکی از چالش‌های دارندگان پوست خشک این است که کرم پودر روی صورت آن‌ها می‌ماسد و تکه تکه می‌شود. مشکل دیگر این است که کرم پودر معمولا داخل خطوط صورت این افراد می‌رود و خطوط پوست را واضح‌تر و عمیق‌تر نشان می‌دهد. پس در درجه اول باید کرم پودرهای کرمی و نرم برای پوست این افراد استفاده شود. همچنین باید کرم پودر دارای ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده باشد تا به خوبی روی پوست بنشیند و نمایی دلپذیر ایجاد کند.

در این بخش چند کرم پودر گریم عروس برای پوست خشک را به شما معرفی می‌کنیم:

کرم پودر نارس

کرم پودر نارس

این کرم پودر آمریکایی با فرمولاسیون بسیار سبک و پوشانندگی بالای خود یک گزینه عالی پوست‌های مختلط، خشک و حساس است. کرم پودر گریم عروس نارس با عصاره‌های گیاهی مثل تمشک، هندوانه و سیب که در فرمولاسیون خود دارد پوست خشک را آبرسانی کرده، نمایی یکدست و شاداب روی پوست ایجاد می‌کند. این کرم پودر مقاوم در برابر گرما و رطوبت است و  اگر در مناطق مرطوب، گرم یا شرجی زندگی می‌کنید، می‌توانید با استفاده از این کرم پودر دیگر نگران پاک شدن یا خراب شدن آرایش مراسم عروسی نباشید. این ویژگی‌ها و ماندگاری 16 ساعته کرم پودر نارس باعث شده به یکی از بهترین کرم پودرهای آرایش عروس تبدیل شود. البته این کرم یکی از گران‌ترین کرم پودرهای گریم عروس موجود در بازار است اما همانطور که می‌دانید چیزهای خوب همیشه بهایی دارند.

ویژگی‌های کرم پودر نارس

  • مناسب پوست‌های خشک و مختلط
  • پوشش دهی بالای کک و مک و نواقص پوست
  • ماندگاری بالا در محیط های مرطوب
  • آبرسانی پوست
  • ایجاد نمایی طبیعی، زیبا و یکدست
  • عدم ماسیدگی روی پوست

کرم پودر شارلوت تیلبری

کرم پودر شارلوت تیلبری

شارلوت تیلبری یک کرم پودر عالی برای عروس خانم‌هایی است که پوست خشک و معمولی دارند. این محصول همچنین مناسب خانم‌هایی است که دوست ندارند پوست‌شان جلوه‌ای مات داشته باشد و حالت طبیعی را بیشتر می‌پسندند.

کرم پودر شارلوت تیلبری یک محصول کاملا گیاهی است که پوست را شاداب و باطراوت می‌کند، پوشانندگی بسیار خوبی دارد و جلوه‌ای طبیعی، یکدست و زیبا بر روی پوست ایجاد می‌کند. این کرم پودر یکی از بهترین گزینه‌ها برای میکاپ عروس است چرا که خاصیت ضد آب و ضد رطوبت و ماندگاری طولانی دارد و به هیچ وجه تا انتهای مراسم از بین نمی‌رود و آرایش را به هم نمی‌ریزد. شارلوت می‌تواند یه انتخاب عالی برای فصل‌های گرم سال و همچنین خانم‌هایی باشد که روی پوست‌شان خطوط ریز دارند. چون به هیچ عنوان در خطوط صورت فرو نمی‌رود و آنها را عمیق‌تر نشان نمی‌دهد.

ویژگی‌های کرم پودر شارلوت تیلبری

  • مناسب پوست خشک
  • فرمولاسیون گیاهی
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • دارای کاور بالا
  • ضد آب و تعریق
  • ماندگاری طولانی مدت

بهترین کرم پودر گریم عروس برای پوست معمولی

دارندگان پوست معمولی یا نرمال از خوش‌شانس‌ترین افراد روی زمین هستند. آن‌ها با هیچ یک از چالش‌های رایج پوست‌ خشک یا چرب مواجه نیستند و اکثر کرم پودرها روی صورت آن‌ها جواب می‌دهد. در اینجا چند کرم پودر گریم عروس برای پوست معمولی را به شما معرفی می‌کنیم.

کرم پودر لاکچری کوین

کرم پودر لاکچری کوین

کرم پودر ایتالیایی لاکچری کوین یک گزینه خوب برای گریم عروس‌های سخت‌پسند است. این کرم پودر برای عروس خانم‌هایی مناسب است که از آرایش زیاد خوششان نمی‌آید. قدرت پوشانندگی بسیاربالا، بافت سبک و نمای طبیعی و مخملی ازخصوصیات جذاب این محصول است. کرم پودر لاکچری کوین واترپروف یا ضد آب است و ماندگاری بسیار بالایی دارد که آن را به یک کرم پودر قوی و خوب برای میکاپ عروس تبدیل می‌کند.

از دیگر خصوصیات این کرم پود می‌توان به قدرت پوشانندگی خط لبخند و خط اخم آن اشاره کرد. این کرم پودر، پوست شما را آبرسانی کرده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین بافت بسیار سبکی دارد و جذب آن در کمتر از 50 ثانیه اتفاق می‌افتد. کرم پودر لاکچری کوین دارای SPF 25 است و برای عروس خانم‌هایی که قرار است در فضای باز عکاسی کنند گزینه مناسبی است. این محصول بدون بو و فاقد الکل بوده و حاوی ویتامین E است.

ویژگی‌های کرم پودر لاکچری کوین

  • مناسب پوست‌های معمولی
  • دارایSPF 25  
  • مرطوب کننده پوست
  • کاور بالا
  • ماندگاری بالا
  • بافت سبک و زود جذب
  • قدرت پوشانندگی خط اخم ولبخند
  • دارای جلوه مات

کرم پودر بورژوا هلثی میکس

کرم پودر بورژوا هلثی میکس

برند فرانسوی بورژوا محصولات باکیفیتی دارد که یکی از این محصولات کرم پودر هلثی میکس است. این کرم پودر برای پوست‌های نرمال و معمولی مناسب است. این محصول در کنار پوشش خوب و ماندگاری بالا، به دلیل وجود ویتامین‌های C و E و B5 چین و چروک‌های پوست را از بین می‌برد و دارای خواص مرطوب کنندگی تا 8 ساعت است.

کرم پودر بورژوا با قدرت پوشانندگی و کاور بالای خود، پوستی صاف و یکدست ایجاد کرده و آرایش را حرفه‌ای و تمیز نشان می‌دهد. این کرم پودر فاقد چربی، با قابلیت آبرسانی و حفظ رطوبت پوست در افزایش شفافیت و رفع نشانه‌های خستگی موثر است. این محصول ضمن داشتن رایحه‌ای دلپذیر، بافت نرم و سبکی داشته و روی پوست ایجاد ماسیدگی نمی‌کند. همچنین چرب و سنگین نیست و منافذ پوست را نمی‌بندد و موجب شفافیت آن نیز می شود.

ویژگی‌های کرم پودر هلثی میکس بورژوا

  • پوشانندگی بالا
  • بافت نرم و سبک
  • پوشش دهی مناسب و یکدست
  • ماندگاری 16 ساعته
  • آبرسان و شفاف کننده پوست
  • ایجاد طراوت و درخشندگی
  • فاقد چربی
  • متعادل کننده چربی پوست
  • ایجاد جلوه‌ای مات
  • رنگنبدی متنوع
  • بدون ماسیدگی

سخن آخر

کرم پودر گریم عروس پایه و اساس یک آرایش حرفه‌ای برای مهم‌ترین روز زندگی خانم‌هاست. این کرم پودر نقش مهمی در ماندگاری و زیبایی آرایش عروس دارد و باید ویژگی‌هایی مانند پوشانندگی بالا، مقاومت در برابر تعریق و رطوبت و حفظ کاور پوست برای ساعت‌های طولانی را داشته باشد.

این کرم پودر روی قیمت تمام شده میکاپ نیز بسیار موثر است. برای همین اکثر آرایشگاه‌های معروف که در کار میکاپ عروس تخصص دارند، هزینه نسبتا بالایی برای این مورد دریافت می‌کنند. البته در میان برندهای باکیفیت ایرانی نیز می‌توان کرم پودرهای خوب مناسب گریم عروس پیدا کرد که با قیمت اقتصادی‌تر، کیفیت قابل قبولی ارائه می‌دهند. با این حال اگر همچنان سوال‌هایی ابتدایی‌تر درباره کرم پودر دارید می‌توانید سراغ مطلب کرم پودر چیست و چه کاربردی دارد؟ بروید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 4.5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا