آموزشیبرند ها و محصولات

نحوه استفاده از کرم آبرسان کلینیک

پوست صورت برای زیبا و جوان ماندن باید مرتب آبرسانی شود؛ این وظیفه به عهده کرم‌های آبرسان است که حتما تا به حال انواع مختلفی از آن‌ها را امتحان کرده‌اید اما می‌توانید مطمئن باشید که کرم آبرسان کلینیک یکی از بهترین‌ آبرسان‌های دنیاست. برند آمریکایی کلینیک که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد، با انواع کرم‌های آبرسان خود تجربه لذتبخشی از نرمی و لطافت را به پوست شما می‌بخشد. خواه پوست‌تان چرب باشد یا خشک، کلینیک برای شما آبرسان مناسب پوست‌تان را دارد. این مطلب از مجله خانومی را بخوانید تا با انواع آبرسان‌های کلینیک و نحوه استفاده از کرم آبرسان کلینیک آشنا شوید.

چرا آبرسان کلینیک؟

پوست صورت در اثر عوامل مختلفی مثل آب و هوای خشک، گرمای هوا، تابش مستقیم نور آفتاب، استفاده از لوازم آرایش نامناسب یا شستشوی بیش از حد صورت با شوینده‌های قوی، ممکن است دچار خشکی و کم آبی یا اصطلاحا دهیدراته ‌شود. این دهیدراته شدن برای اکثر افراد در دوره‌های مختلف زندگی‌ پیش می‌آید که عوارض مختلفی از جمله خشکی و اگزما، تیرگی پوست، خستگی و کدر شدن و همچنین افزایش خطوط و چین و چروک پوست را به دنبال دارد. درمان این وضعیت، هیدراته کردن یا آبرسانی پوست از طریق خوراکی و همچنین از طریق محصولات مراقبتی پوست است.

نحوه استفاده از کرم آبرسان کلینیک

یکی از راه‌های هیدراته کردن و رفع خشکی پوست استفاده از کرم‌های آبرسان است که رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین می‌کنند و به حفظ تعادل آب در لایه‌های مختلف پوست کمک می‌کنند. استفاده از این کرم‌ها برای جلوگیری از خشکی، کدری و پیری زودرس پوست ضروری است. اما کرم آبرسان کلینیک محصولی است که به غیر از آبرسانی عمیق پوست در حد اعلاء، خواص بسیار دیگری نیز دارد که باعث تغذیه، طراوت و جوان ماندن پوست می‌شود.

کرم‌های آبرسان کلینیک به دلیل فرمولاسیون منحصربه‌فردی که دارند، برای سلامت و زیبایی پوست مفید هستند و می‌توانند انواع نیازهای پوست را برآورده کنند.

خواص کرم آبرسان کلینیک

کرم‌های آبرسان کلینیک که برای انواع پوست تولید شده‌اند، خواص و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که این برند را از دیگر برندهای تولید کننده محصولات آبرسان، متمایز کرده است. مهم‌ترین ویژگی‌های کرم آبرسان کلینیک عبارتند از:

۱. آبرسانی و رطوبت بخشی پوست

شاید بگویید این بدیهی است که مهم‌ترین وظیفه یک کرم آبرسان، آبرسانی پوست باشد اما کرم آبرسان کلینیک یک ویژگی خاص دارد. این محصول در ترکیبات خود مولکول‌هایی دارد که می‌توانند به عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ کنند و رطوبت را به نقاطی بسیار دورتر از لایه اپیدرم برسانند. با این آبرسانی بسیار عمیق، سلول‌های پوست ترمیم شده و رطوبت لازم را برای شادابی و سرزندگی دریافت می‌کنند. اگر پوست شما دچار خشکی شدید است، این ویژگی می‌تواند برایتان حسابی مفید باشد و آبی باشد روی آتش خشکی پوستتان.

۲. ضدپیری و کاهش چین و چروک پوست

با افزایش سن، اکثر افراد شلی، افتادگی و چین و چروک پوست را تجربه می‌کنند. گاهی این علائم خیلی زودتر از آنچه انتظار داریم روی پوست نمایان می‌شوند و ما را غمگین و بهت‌زده می‌کنند. اگر اولین علائم پیری پوست را روی صورت خود دیده‌اید، باید به سرعت آبرسانی و تغذیه پوست را در اولویت قرار دهید و در این راه چه گزینه‌ای بهتر از محصولات آبرسان کلینیک؟ کرم‌های آبرسان کلینیک در فرمولاسیون ویژه خود ترکیبات آنتی اکسیدانی دارند که با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند و آسیب‌های سلولی و پیری پوست را کاهش می‌دهند. ویتامین E و C موجود در این کرم‌ها، پوست را سفت و شفاف کرده و ظاهری جوان‌تر و سالم‌تر را برای پوست به ارمغان می‌آورند.

3. تغذیه و تقویت پوست

یک قوطی کوچک سرشار از ده‌ها ویتامین و املاح معدنی و مواد مغذیِ ارزشمند که پوست شما را تغذیه و سیراب می‌کنند. اگر می‌خواهید پوست‌تان جان تازه‌ای بگیرد، از کرم‌های آبرسان کلینیک استفاده کنید. این محصولات با استفاده از اسیدهای چرب، ویتامین‌ها و املاح معدنی که در ترکیبات خود دارند، پوست را تغذیه کرده و با تولید کلاژن پوست را صاف و شفاف و سالم می‌کنند.

آبرسان کلینیک

4. تسکین دهنده التهابات پوستی

شاید شما هم جزو افرادی باشید که از خارش، التهاب و قرمزی پوست رنج می‌برید و با کوچکترین محرک محیطی دچار حساسیت می‌شوید. برای از بین بردن این حالت‌های آزاردهنده نیز کرم‌های آبرسان کلینیک عالی هستند. این محصولات با ترکیبات آرام‌بخشی مانند آلوئه‌ورا و کامومیل می‌توانند به کاهش قرمزی، خارش و سوزش ناشی از حساسیت یا التهاب پوستی کمک کنند.

مواد تسکین‌دهنده و ضد التهاب موجود در کرم‌های آبرسان کلینیک، مانند بیزابولول و اکسترکت‌های گیاهی، به تسکین پوست کمک می‌کنند و التهاب و قرمزی ناشی از عوامل مختلف مانند آکنه، اگزما یا حساسیت‌ها را کاهش می‌دهند. شما بعد از مدتی استفاده از کرم‌های آبرسان کلینیک شاهد این خواهید بود که پوست صورت‌تان یکدست‌تر و یکنواخت‌تر شده و با کاهش نشانه‌های تحریک، ظاهری طبیعی‌تر پیدا کرده است.

5. ضد آفتاب و عوامل محیطی

شما یک کرم آبرسان می‌خرید که ضدآفتاب هم هست و دیگر لازم نیست داخل خانه یا محیط سربسته کرم ضدآفتاب بزنید؛ همین یک کرم کافیست.

کرم‌های آبرسان کلینیک طوری فرموله شده‌اند که در برابر عوامل زیان آور محیطی از پوست محافظت کنند. این محصولات دارای فیلترهایی هستند که می‌توانند از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از آلودگی هوا و اشعه‌های مضر UV محافظت کنند.

6. مناسب برای انواع پوست

فرقی نمی‌کند پوست شما چرب باشد یا خشک، حساس یا مختلط، برند کلینیک برای تمام پوست‌ها کرم‌ آبرسان مناسب دارد. در واقع مدل‌های مختلف کرم‌های آبرسان کلینیک طوری فرموله و تولید شده‌اند که نیازهای تمام انواع پوست را پاسخ می‌دهند. ترکیبات موجود در هر محصول با توجه به نوع پوست، متفاوت است تا هر شخصی بتواند با توجه به ویژگی‌ها و نیازهای منحصر به فرد پوست خود، محصول مناسبی را انتخاب کند. البته برند کلینیک یک کرم آبرسان ممتاز و عالی به نام مویسر سرج دارد که برای تمام پوست‌ها قابل استفاده است.

کرم آبرسان کلینیک

نحوه استفاده از کرم آبرسان کلینیک

کرم آبرسان کلینیک را می‌توانید در طول روز دو بار، یک بار صبح و یک بار شب بزنید. در این بین هر بار بعد از شستشو و تمیز کردن صورتتان حس کردید پوستتان به مرطوب کننده احتیاج دارد، می‌توانید باز هم از این کرم استفاده کنید.

نحوه استفاده از کرم آبرسان کلینیک بسیار ساده و راحت است. ابتدا پوست را با ژل شستشوی صورت یا هر شوینده دیگری که مناسب پوستتان است بشویید. تونر یا سرم‌های پوستی در روتین خود را بزنید و بعد مقدار مناسبی از کرم آبرسان کلینیک را روی پوست بگذارید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. برای تأثیر گذاری بیشتر، توصیه می‌شود این آبرسان را روی پوست کمی مرطوب استفاده کنید.

البته این روش استفاده روتین از این آبرسان عالی است اما شما می‌توانید از این کرم هفته‌ای یک تا دوبار به عنوان ماسک مرطوب کننده برای پوست خیلی خشک و دهیدراته استفاده کنید. نحوه استفاده به این شکل است که مقدار زیادی از کرم آبرسان کلینیک را بر روی پوست تمیز صورت بمالید و 5 دقیقه در آرامش دراز بکشید تا مواد مغذی کرم جذب پوست شوند. بعد با دستمال مرطوب اضافی کرم را به ملایمت از روی پوست پاک کنید. با استفاده از این ماسک پوست شما به شدت آبرسانی و بسیار درخشان و شفاف می‌شود.

آبرسان

معرفی کرم آبرسان کلینیک مناسب انواع پوست

در ادامه به معرفی کرم آبرسان 100 ساعته مدل Surge که برای انواع پوست مناسب است، می‌پردازیم.

کرم آبرسان 100 ساعته مدل Surge

کرم آبرسان ۱۰۰ ساعته کلینیک یک آبرسان ایده آل و بسیار قدرتمند برای انواع پوست است که اثرات شگفت‌انگیز آن را بسیاری از مصرف کنندگان در سراسر دنیا تأیید کرده‌اند. این محصول یکی از بهترین کرم‌های آبرسان پوست است که تمام افراد با هر نوع پوستی می‌توانند از آن استفاده کنند. کرم آبرسان کلینیک دو ویژگی آبرسانی و مرطوب کنندگی را به طور همزمان با هم دارد و نه تنها رطوبت کافی را برای پوست تامین کرده، بلکه به ذخیره رطوبت نیز کمک می‌کند تا پوست شما مدت زمان بیشتری شاداب بماند.

کرم آبرسان 100 ساعته کلینیک فاقد چربی است و افراد با پوست چرب نیز بدون نگرانی می‌توانند از خواص آبرسانی آن بهره مند شوند. این کرم بافت بسیار سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می شود و با فرمولاسیون پیشرفته خود به محض استفاده به عمق پوست نفوذ می‌کند و با درمان کم آبی و خشکی پوست، باعث درخشندگی طبیعی آن می‌شود. برند کلینیک ادعا می‌کند که این محصول می‌تواند تا 100 ساعت پوست را هیدراته نگه دارد که عدد بسیار خوبی است. مرطوب نگه داشتن طولانی مدت پوست باعث می‌شود شما نیاز کمتری به تمدید کرم داشته باشید.

کرم آبرسان 100 ساعته مدل Surge

اگر پوست شما در اثر کم آبی ، نازک و کم حجم شده است، این کرم حجم از دست رفته پوست را بازمی‌گرداند و رطوبت آن را تآمین می‌کند. کرم آبرسان کلینیک 100 ساعته بافت بسیار سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می‌شود. این کرم آبرسان جذاب و‌ منحصر به فرد از برند کلینیک نه تنها برای صورت، بلکه برای دیگر نقاط خشک بدن مانند زانو، آرنج، کوتیکول‌های ناخن و… نیز قابل استفاده است و می‌تواند نرمی و درخشندگی را به این نواحی بازگرداند. 

کرم آبرسان 100 ساعته کلینیک را می‌توان به عنوان یک زیرساز آرایش صورت نیز استفاده کرد. علاوه بر این کرم مرطوب کننده کلینیک قابلیت استفاده روی آرایش را نیز دارد که در این صورت مانند یک هایلایتر عمل می‌کند و جلوه‌ای ابریشمی به پوست می بخشد.  از آنجایی که این محصول بدون عطر، پارابن، فتالات و الکل است، محصولی کاملا ایمن برای پوست بوده و افراد با پوست های حساس نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

ویژگی‌های کرم آبرسان 100 ساعته مدل Surge

  • مناسب انواع پوست  
  • 100ساعت آبرسانی مداوم
  • هیدراته کردن پوست در طول یک هفته
  • درخشندگی و سلامت پوست
  • ضد چروک و جوان کننده پوست
  • حفظ رطوبت پوست
  • ترمیم لایه محافظ پوست
  • حاوی مخمر آلوئه ورا و هیالورونیک اسید
  • قابل استفاده به عنوان ماسک آبرسان ۵ دقیقه‌ای
  • مناسب نقاط مختلف و خشک بدن 
  • فاقد عطر، پارابن، الکل و چربی
  • دارای بافت ژل کرمی سبک

معرفی آبرسان کلینیک مخصوص پوست خشک

در ادامه به بررسی کرم آبرسان کلینیک مدل Dematically Different که یکی از بهترین انواع آبرسان مخصوص پوست خشک است، می‌پردازیم.

کرم آبرسان کلینیک مدل Dematically Different

لوسیون آبرسان کلینیک مدل Dematically Different یک مرطوب کننده قوی با بافت ژله‌ای و مناسب برای پوست‌های خشک، خیلی خشک و مختلط است.

این لوسیون به راحتی روی پوست پخش شده و به سرعت جذب می‌شود. ژل کرم درماتیکالی با فرمولاسیون بسیار پیشرفته، پوست خشک را آبرسانی می‌کند و حدود 24 ساعت پوست را مرطوب نگه می‌دارد. رطوب رسانی دراز مدت یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این لوسیون است.

در فرمولاسیون این ژل کرم، هیچ مواد مضری از قبیل پارابن، عطر، الکل و مواد حساسیت زا استفاده نشده و به دلیل نداشتن چربی برای پوست‌های مختلط هم مناسب است. این محصول علاوه بر آبرسانی قدرتمند پوست، از آن در برابر آلودگی‌های محیطی نیز محافظت می‌کند.

کرم آبرسان کلینیک مدل Dematically Different

ویژگی‌های کرم آبرسان کلینیک مدل Dematically Different

  • مناسب پوست‌های خشک، خیلی خشک و مختلط
  • آبرسانی عمیق پوست
  • بافت سبک و جذب سریع
  • ایجاد حس طراوت و تازگی در پوست
  • مرطوب نگهداشتن پوست تا 24 ساعت
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • حاوی عصاره جلبک، تخمه آفتابگردان و خیار
  • محافظت از پوست در برابر آلودگی‌ها
  • درخشان تر و نرم تر کردن پوست
  • بدون ایجاد چربی و چسبندگی روی پوست
  • فاقد مواد مضر
  • بدون رایحه

معرفی کرم آبرسان کلینیک برای پوست چرب

در ادامه به معرفی کرم کرم آبرسان کلینیک درماتیکالی مدل Oil Free که یکی از بهترین کرم‌های آبرسان مخصوص پوست چرب است، می‌پردازیم.

کرم آبرسان کلینیک درماتیکالی مدل Oil Free

ژل آبرسان درماتیکالی کلینیک مدلOil Free ، یک آبرسان عالی برای پوست‌های چرب است که باعث آبرسانی عمقی و افزایش تنفس سلولی در سلول‌های پوستی می‌شود.

این آبرسان با بافت نرم، سبک و ژله‌ای به راحتی جذب پوست می‌شود و هیچ‌گونه احساس سنگینی یا چربی روی پوست ایجاد نمی‌کند. ژل آبرسان مدل Oil Free کلینیک، با مواد آبرسان و تقویت کننده غنی شده است که به سرعت جای جوش و لک را از بین می‌برد. این محصول برای پوست چرب و مستعد جوش و آکنه مناسب است و استفاده روتین از آن علاوه بر آبرسانی عمیق پوست باعث لطافت، صافی و بهبود بافت پوست صورت می‌شود.

کرم آبرسان کلینیک درماتیکالی مدل Oil Free

ویژگی‌های ژل آبرسان کلینیک مدل Oil Free

  • مخصوص پوست چرب، مستعد جوش و آکنه
  • مرطوب کننده و آبرسان عمیق پوست
  • دارای بافت سبک و ژله ای
  • جوان کننده پوست
  • تقویت کننده پوست
  • ضد جوش و لک
  • ضد چین و چروک پوستی
  • تقویت سد محافظتی پوست
  • قدرت جذب بالا
  • افزایش شفافیت و شادابی پوست
  • بدون ایجاد التهاب یا حساسیت
  • فاقد چربی و پارابن

محصولی ایمن برای تمامی پوست‌ها

هرچند کرم آبرسان کلینیک در میان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قیمت بالایی دارد اما تأثیرات درمانی و زیبایی شگفت‌انگیز آن خریدش را کاملا توجیه می‌کند. از طرف دیگر این کرم یک محصول چندکاره و بسیار مفید است که بسیاری از نیازهای پوست را تأمین می‌کند و تجربه خوشایندی از آبرسانی، تغذیه و سلامت پوست را برایتان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر آن می‌توانید این کرم را برای درمان خشکی زانو، آرنج، وزی مو و ….استفاده کنید که باعث حل بسیاری از مشکلات پوستی شما می‌شود.

و در نهایت این کرم نیز مثل تمام دیگر محصولات کلینیک ضد حساسیت، ضد جوش و فاقد تمام مواد مضر است که آن را برای حساس‌ترین پوست‌ها نیز تبدیل به محصولی ایمن و دلپذیر کرده است.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا