اخبار سلامتی و زیبایی

ریمل سه‌بعدی جودی دال مخصوص مژه‌های کوتاه و بی‌حالت شما

در دوره‌ای که لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف در شبکه‌های اجتماعی مثل تیک‌تاک و اینستاگرام داغ می‌شوند و وسوسه‌ی خرید را به جان‌مان می‌اندازند، باید با دقت بیشتری محصولات مورد نیازمان را انتخاب کنیم. اخیراً ریملی از یک برند جدید به نام «جودی دال» در تیک‌تاک مورد توجه قرار گرفته و شاید شما هم ویدئوهایی از ریمل فلزی فرکننده‌ی سه‌بعدی جودی دال دیده باشید. وعده‌ی ریمل جودی دال این است که مژه‌های کوتاه و بی‌حالت را بلند می‌کند و برای مدت طولانی خوش‌حالت نگه می‌دارد. برای همین در این مطلب سراغ بررسی و معرفی این ریمل می‌رویم.

ریمل آهنی فرکننده‌ی سه‌بعدی مژه جودی دال

ریمل جودی دال

برند چینی جودی دال سال ۲۰۱۶ تأسیس شده، ولی محصولات این برند در همین یکی دو سال اخیر بر سر زبان‌ها افتاده و حالا کم‌کم در حال شناخته شدن است. اما شاید برای‌تان این سؤال پیش بیاید که ریمل جودی دال چه ویژگی شاخصی دارد و چرا باید آن را تهیه کنیم؟ یکی از دلایل شهرت این ریمل اپلیکاتور فلزی و خاص آن است. این ریمل برخلاف بیشتر ریمل‌هایی که تا کنون تولید شده، اپلیکاتوری فلزی دارد و اصلاً شبیه فرچه‌های ریمل‌های معمولی نیست. اپلیکاتور این ریمل فلزی شیارهایی با فاصله‌ی نیم میلی‌متری از هم دارد که مژه در داخل آن‌ها قرار می‌گیرد و بلند و تاب‌دار می‌شوند. این فاصله‌ی نیم میلی‌متری تقریباً اندازه‌ی فاصله‌ی طبیعی مژه‌ها از همدیگر است و به همین دلیل می‌تواند به خوبی همه‌ی مژه‌ها را پوشش دهد.

ضدآب با ماندگاری بالا

علاوه بر این ویژگی مهم، ریمل جودی دال ضد آب است و زیر چشم نمی‌ریزد و پخش نمی‌شود. ماندگاری ۱۲ ساعته‌ی این ریمل هم یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی و مهم آن محسوب می‌شود. از طرف دیگر کاربرانی که در تیک‌تاک راجع به این ریمل صحبت کرده‌اند، می‌گفتند که این ریمل بسیار سبک است و اصلاً حس سنگینی به مژه‌ها نمی‌دهد و حتی با انجام فعالیت‌های سنگین بدنی هم مشکلی برای آرایش چشم‌شان به وجود نیامده است.

اپلیکاتور برای تمام مژه‌ها

ریمل فرکننده‌ی سه‌بعدی جودی دال

یکی دیگر از ویژگی‌ها اپلیکاتور ریمل فرکننده‌ی سه‌بعدی جودی دال این است که با خمیدگی و زاویه‌ی ۶ درجه ساخته شده و صاف نیست. این خمیدگی برای این است که کار ریمل زدن مخصوصاً در بخش گوشه‌ی چشم راحت‌تر انجام شود. از طرف دیگر هم اپلیکاتور ویژه‌ی این محصول تمام مژه‌های بالا و زیر چشم را به خوبی پوشش می‌دهد و هیچ‌کدام را از قلم نمی‌اندازد. ریمل فلزی جودی دال در دو رنگ سیاه و قهوه‌ای عرضه می‌شود و می‌توانید بنا بر سلیقه و نیاز از هر کدام که خواستید استفاده کنید. قیمت جهانی این محصول در بازار جهانی ۱۲ دلار است و در ایران هم با قیمت‌های مختلفی فروخته می‌شود. اگر مژه‌های کوتاه و بی‌حالتی دارید که بعد از ریمل زدن خیلی زود وا می‌روند، استفاده از این ریمل برند جودی دال را به شما توصیه می‌کنیم. این محصول با فرمولاسیون و کیفیتی ایده‌آل مژه‌ها را مدت طولانی سر جای خود نگه می‌دارد، ریزش رنگ ندارد و حالت طبیعی و جذابی به مژه‌ها می‌دهد.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا