آرایش لب

رژ لب کیکو چیست؟ + معرفی ۴ رژ لب این برند

این روزها در شبکه‌های اجتماعی ایرانی، رژ لب کیکو بر سر زبان‌ها افتاده است و حرف و حدیث در مورد آن بسیار زیاد شده است. برند ایتالیایی کیکو میلانو حالا دیگر چندین دهه در زمینه‌ تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سابقه دارد و به یکی از مارک‌های محبوب در بازار ایران تبدیل شده است. این روزها که بحث در مورد رژ لب کیکو خیلی داغ شده است شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که رژ لب کیکو چیست و آیا آن‌قدرها که در موردش صحبت می‌شود، کیفیت دارد یا نه. برای همین در این مطلب قصد داریم برند کیکو میلانو را معرفی و شما را با تعدادی از رژ لب‌های محبوب این برند آشنا کنیم.

آشنایی با برند کیکو میلانو

کیکو میلانو برند لوازم آرایشی است که سال ۱۹۹۷ در میلان کارش را شروع کرده است. برند کیکو با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و رنگ‌های متنوع و جذاب به برندی محبوب تبدیل شده است. تمرکز این شرکت روی نوآوری و استفاده از فناوری‌های روز دنیا برای ساخت محصولاتی است که رضایت مصرف‌کننده را جلب کند. کیکو میلانو طیف وسیعی از  محصولات آرایشی مثل رژ لب، سایه، کرم‌پودر و ریمل را عرضه می‌کند.

برند کیکو میلانو

در کنار کیفیت مناسب، محصولات کیکو با قیمت خوبی هم در دسترس قرار می‌گیرند و به همین دلیل با استقبال زیادی مواجه شده‌اند. البته بسته‌بندی‌ شیک و جذاب هم که از ویژگی اکثر محصولات آرایش ایتالیایی است، در این برند هم دیده می‌شود. برای مثال امکان ندارد که برق لب کیکو رو با آن ظاهر قشنگش ببینید و دل‌تان نخواهد که آن را در کیف لوازم آرایشی خود داشته باشید.

معرفی رژ لب‌های برند کیکو میلانو

رژ لب‌های برند کیکو

رژ لب‌های کیکو از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند محسوب می‌شوند. رژ لب جامد مات و براق، رژ لب مایع مات و لیپ گلاس‌ از رژ لب‌های این مارک ایتالیایی هستند که همه‌ی آن‌ها بسته‌بندی‌های جذاب و چشمگیری دارند. از ویژگی‌های رژ لب کیکو می‌توان به استفاده از ترکیبات نرم‌کننده و مرطوب‌کننده در آن‌ها اشاره کرد که جلوی خشکی و پوسته پوسته شدن لب را می‌گیرند. همچنین بیشتر محصولات این برند پوشش کامل و یکنواختی را روی لب‌ها ایجاد می‌کنند. به جز برق لب کیکو که مانند هر لیپ گلاس دیگری به تجدید نیاز دارد، بسیاری از رژ لب‌های این برند ماندگاری بالایی هم دارند و در طول روز نیازی به ترمیم ندارند. در ادامه با تعدادی از این محصولات آشنا می‌شویم.

رژ لب مات و مخملی کیکو

رژ لب مات و مخملی کیکو

اگر دنبال رژ لبی یا ماندگاری بالا هستید که ساعت‌ها بدون مشکل روی لب باقی بماند و دائم نگران پاک شدنش نباشید، رژ لب مات و مخملی کیکو گزینه‌ی مناسبی برای شماست. این محصول با جلوه‌ای مات و مخملی حالت جذاب به لب‌ها می‌دهد و پوشش یک‌نواخت و یک‌دستی رو لب‌ها ایجاد می‌کند. ماندگاری این رژ لب بیش از ۸ ساعت است و به لطف داشتن رنگ‌دانه‌های مات و خوش‌رنگ با یک بار کشیدن رژ لب، لب‌ها رنگ زیبایی به خود می‌گیرند. رژ لب مات کیکو در ۹ رنگ مختلف عرضه می‌شود و می‌توانید بنا بر سلیقه و نیاز، رنگ مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.

رژ لب جامد اسمارت کیکو

رژ لب جامد اسمارت کیکو

خیلی وقت‌ها دوست داریم رژ لب‌ها جلوه‌ای طبیعی و نرم به لب‌ها بدهند و در کنار زیبایی لب‌ها را لطیف نگه دارند. رژ لب جامد اسمارت کیکو با بافت خامه‌ای و پوشش‌دهی نسبتاً خوب، محصولی است که می‌توانید با خیال راحت در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید. رژ لب اسمارت کیکو خیلی راحت روی لب‌ها می‌نشیند و رنگ خود را نشان می‌دهد، در عین حال ماندگاری نسبتاً خوبی دارد و مجبور نیستید دائم آن را تجدید کنید. مانند تمام محصولات کیکو این رژ لب هم آزمایش‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و مورد تأیید است و فاقد مواد آلرژی‌زا است. این محصول هم در هشت رنگ جذاب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

برق لب کیکو

برق لب کیکو

لیپ گلاس برند کیکو یکی از محصولات پرفروش این برند است که کیفیت و قیمت مناسب را در کنار هم دارد. این محصول با ماندگاری نسبتاً خوب، ایجاد نمای براق و سه‌بعدی و حالت‌حجم‌دهندگی، تمام آن چیزی که از یک برق لب خوب انتظار دارید را در اختیارتان می‌گذارد. لیپ گلاس کیکو حاوی مواد گیاهی است، نرم‌کننده و آبرسان است و تنوع رنگی بسیار زیادی هم دارد. در فرمولاسیون این محصول از ویتامین E و عصاره گل آفتابگردان هم استفاده شده است تا کار رطوبت‌رسانی و محافظت از لب در برابر آسیب‌های محیطی به‌خوبی انجام شود. برق لب کیکو ۳۰ رنگ مختلف دارد که هر کدام نمای زیبایی به لب‌ها می‌‌بخشند و به بهترین نحو ممکن نیاز شما را برآورده می‌کنند.

رژ لب مایع مات کیکو

رژ لب مایع مات کیکو

رژ لب مایع مات و با ماندگاری طولانی که لب‌ها را پوسته‌پوسته نکند و حس سنگینی هم به آن‌ها ندهد، چیزی نیست که همه‌ی برندها از عهده‌ی آن بر بیایند. اما برند کیکو به لطف فرمول گیاهی که در کنار جلوه‌ای مات کار آبرسانی به لب‌ها را هم انجام می‌دهد، به‌خوبی از پس این کار برآمده است. در فرمولاسیون این محصول از عصاره‌ی انار و جوجوبا استفاده شده است که نرمی و لطافت لب را حفظ می‌کنند. از طرف دیگر رژ لب مات کیکو در برابر آب مقاوم است و ۱۰ تا ساعت بدون هیچ مشکلی روی لب‌ها باقی می‌ماند. همچنین به دلیل داشتن اپلیکاتوری مناسب به طور یک‌نواخت روی لب‌ها پخش می‌شود و رنگ‌دانه‌های زیبای آن به‌خوبی روی لب‌ها می نشینند. رژ لب مات کیکو هم رنگ‌بندی متنوعی دارد، فاقد پارابن و کاملاً ضدحساسیت است و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. قیمت رژ لب کیکو مایع هم با توجه به کیفیت نسبتاً مناسب است و می‌توانید آن را در سبد محصولات آرایشی خود داشته باشید.

مقرون‌به‌صرفه و جوان‌پسند

رژ لب کیکو میلانو که این روزها بیش از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها افتاده، برندی است که مخصوصاً در میان نسل جوان بیشتر جا باز کرده است. قیمت رژ لب‌ کیکو در بازار جهانی در دسته‌ی برندهای مناسب و مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد. برند کیکو در سال‌های اخیر وارد بازار ایران هم شده و به‌سرعت طرفداران زیادی هم برای خودش دست‌وپا کرده است. در مجموع رژ لب‌های این برند از کیفیت قابل‌قبولی برخوردارند، آزمایش‌های بالینی را پشت سر گذاشته و مورد تأیید متخصصین پوست هستند و اکثر آن‌ها کاملاً گیاهی و بدون موادی با منشأ حیوانی‌اند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 4.3 / 5. مجموع آرا: 6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا