آرایش صورتبرند ها و محصولات

معرفی پرفروش‌ترین رنگ کرم‌پودر لورال

برند سرشناس فرانسوی لورال یکی از محبوب‌ترین مارک‌های دنیای آرایشی و بهداشتی است. در میان محصولات این شرکت کرم‌پودرها جایگاه ویژه‌ای دارند و برای هر رنگ و نوع پوستی کرم‌پودر تولید می‌کنند. شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که کدام رنگ در میان کرم‌پودرهای متنوع لورال فروش بیشتری دارد، و اینکه چگونه از میان آن‌ها محصول مورد نیازتان را پیدا کنید. شرکت لورال دو سری معروف کرم‌پودر ترومچ و اینفالیبل دارد که بسیار پرطرفدارند و در رنگ‌های مختلف هم عرضه می‌شوند. برای همین قصد داریم پرفروش‌ترین رنگ کرم‌پودر لورال را معرفی کنیم و علاوه بر آن توضیح دهیم که چگونه می‌توانید رنگ متناسب پوست خودتان را از میان محصولات باکیفیت این برند پیدا کنید.

پرفروش ترین رنگ کرم پودر لورال شیشه ای

کرم‌پودر ترومچ لورال

کرم‌پودر ترومچ لورال

این محصول در ۴۷ رنگ مختلف برای تمامی پوست‌های با تناژ رنگی سرد، گرم و خنثی عرضه می‌شود. کرم‌پودر لورال به خوبی روی پوست پخش می‌شود و بافت نرم و روان آن در نهایت حالتی طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند. این محصول ماندگاری بالایی دارد و اصلاً حس سنگینی ایجاد نمی‌کند. تنوع رنگی این محصول به‌گونه‌ای است که می‌توانید رنگی متناسب با پوست‌تان را به‌راحتی در میان آن‌ها پیدا کنید. در فرمولاسیون این محصول از ترکیبات آبرسان استفاده شده است و برای همین این کرم‌پودر می‌تواند به‌خوبی پوست‌تان را مرطوب نگه‌ دارد و هیج آسیبی به آن نزند. فرمولاسیون کرم‌پودر ترومچ کاملاً گیاهی است و هیچ‌گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌کند.

کرم‌پودر لورال اینفالیبل ۲۴ ساعته لورال

کرم‌پودر لورال اینفالیبل ۲۴ ساعته لورال

این محصول برند لورال در ۴۰ رنگ مختلف عرضه می‌شود، پس می‌توانید با خیال راحت رنگی متناسب با پوست‌تان را از میان آن‌ها انتخاب کنید. بافت کرمی، مایع و سبک کرم‌پودر هم به‌خوبی روی پوست می‌نشیند و حالتی طبیعی به آن می‌بخشد و اثری از چربی و سنگینی هم روی آن به‌وجود نمی‌آورد. در فرمولاسیون این محصول از اسید هیالورونیک و اس‌پی‌اف استفاده شده است که باعث آبرسانی و محافظت پوست در برابر عوامل مضر محیطی می‌شوند. این محصول در برابر تعریق مقاوم است و برای همین مدت زیادی بدون مشکل روی پوست باقی می‌ماند، اما در سوی مقابل باعث خشکی پوست هم نمی‌شود و با داشتن تکنولوژی تنفس پوستی به حفظ شادابی و طراوت پوست هم کمک می‌کند.

پرفروش ترین رنگ کرم پودر لورال تیوپی

کرم‌پودر اینفالیبل ۳۲ ساعته مات لورال

کرم‌پودر اینفالیبل ۳۲ ساعته مات لورال

این محصول در ۲۱ رنگ مختلف و برای انواع پوست‌ها عرضه می‌شود. کرم‌پودر ۳۲ ساعته لورال برای افرادی مناسب است که پوست چربی دارند و به‌دنبال محصول فاقد چربی می‌گردند. پوشانندگی و ماندگاری بالا هم از دیگر ویژگی‌های این کرم‌پودر است که به‌خوبی روی پوست می‌نشیند و جلوه‌ای مات و کاملاً طبیعی به پوست می‌دهد. در فرمولاسیون این محصول هم از ترکیبات آبرسان استفاده شده است تا در زمان استفاده از آن کار رطوبت‌رسانی به پوست انجام شود و هیچ آسیبی به پوست نرسد. کرم ۳۲ ساعته‌ی لورال در برابر عرق و گرما مقاوم است و محصولی مناسب برای مصرف روزانه محسوب می‌شود.

پرفروش‌ترین رنگ‌های کرم‌پودر لورال و انتخاب محصولی مناسب برای پوست

پرفروش‌ترین رنگ‌های کرم‌پودر لورال و انتخاب محصولی مناسب برای پوست

همان‌ طور که گفتیم کرم‌پودرهای برند لورال رنگ‌بندی بسیار متنوعی دارند و شاید انتخاب محصولی مناسب از میان آن‌ها برای هم آسان نباشد. کرم‌پودرهای لورال با سه ته‌رنگ سرد (Cool)، گرم (Warm) و خنثی (Neutral) عرضه می‌شوند. هیچ آمار رسمی از اینکه کدام رنگ میان محصولات لورال بیش‌تر از همه می‌فروشد، وجود ندارد. اما از آن‌جایی که تناژ پوستی ایرانی‌ها اغلب تناژ گرمی است می‌توان پرفروش‌ترین رنگ کرم‌پودر لورال را در این دسته جست‌وجو کرد.

کرم پودر اینفائیبل
لورال

کرم پودر اینفائیبل

0%
853000 0
تومان
کرم پودر  اینفائیبل  مات
لورال

کرم پودر اینفائیبل مات

0%
350000 0
تومان
کرم پودر جدید ترومچ
لورال

کرم پودر جدید ترومچ

0%
490000 0
تومان

واقعیت این است که اینکه چه رنگی از همه پرفروش‌تر است، اهمیت چندانی ندارد. مسئله مهم این است که در هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی بتوانیم کرم‌پودر مناسب رنگ پوست خودمان را در میان این همه رنگ پیدا کنیم. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که همیشه می‌توانید محصولی یک درجه تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ پوست‌تان را بخرید. به این ترتیب با کمی تغییر و ترکیب، رنگی نزدیک به پوست‌تان را می‌سازید و می‌توانید مثلاً در فصل تابستان کمی برنزه‌تر به نظر برسید و در فصل زمستان پوستی روشن‌تر داشته باشید. در ادامه راه‌های پیدا کردن کرم‌پودر مناسب برای رنگ پوست‌تان را توضیح می‌دهیم.

گروه‌های رنگی موجود در کرم‌پودرهای لورال

  • پوست های تیره: Espresso, Mahogany, Ebony, Deep Amber, Deep Golden, Copper, Sienna
  • پوست های کاراملی: Toffee, Hazelnut, Maple
  • پوست های متوسط تا برنزه تیره: Radiant Sand, Cool Sand, Radiant Sun, Golden Sun, Toasted Almond, Amber
  • پوست های زیتونی تا برنزه: Copper, Warm Almond, Caramel, Honey Bisque, Golden Amber
  • پوست های نسبتا روشن: Pearl, Ivory, Warm Ivory, Rose Ivory, True Beige, Linen
  • پوست روشن: Ivory Buff, Rose Vanilla, Natural Rose, Vanilla, Rose Beige, Natural Buff, Golden Beige, Sand, Radiant Honey, Sun Beige
  • پوست های بسیار روشن: Snow, Rose Pearl, Porcelain, Beige Ivory

چگونه کرم‌پودر مناسب خودمان را پیدا کنیم؟

رنگ پوست

انتخاب رنگ مناسب برای کرم پودر باید به محصولی منجر شود که روی پوستتان تقریباً نامرئی باشد. کرم‌پودر ایده‌آل به‌خوبی روی پوست شما می نشیند و رنگی مشابه رنگ پوست شما دارد. چندین عامل مهم در پیدا کردن رنگ مناسب برای پوست وجود دارند که در ادامه آن‌ها توضیح می‌دهیم.

۱.شناسایی رنگ پوست

پیدا کردن کرم‌پودر مناسب پیش از هر چیزی به شناخت رنگ پوست‌تان وابسته است. رنگ پوست در واقع به همان رنگ صورت‌تان اشاره دارد که می‌تواند روشن، متوسط، گندمی یا تیره‌ باشد. اگر فکر می‌کنید رنگ پوست‌تان در نواحی مختلف متفاوت است روی خط فک‌تان که معمولاً رنگ طبیعی‌تری دارد تمرکز کنید تا رنگ پوست صورت‌تان را بهتر تشخیص دهید.

۲.شناسایی ته‌رنگ پوست

انتخاب رنگ مناسب کرم پودر، اولین قدم برای داشتن آرایشی بی‌نقص است. ته‌رنگ پوست شما نقش کلیدی در این انتخاب دارد. برای تشخیص تناژ یا ته‌رنگ پوست‌تان، به رگ‌های دستتان نگاه کنید:

  • سبز: اگر رگ‌هایتان سبز به نظر می‌رسد، تناژ پوستتان گرم است. کرم‌پودرهای مناسب برای این دسته از پوست‌ها با نام  beige golden, tan و caramel نام گذاری شده اند.
  • آبی یا بنفش: اگر رگ‌هایتان آبی یا بنفش هستند، تناژ پوستتان سرد است. کرم‌پودرهای مناسب برای این دسته با نام‌های porcelain, rose, sable و cocoa شناخته می‌شوند.
  • ترکیبی از سبز، آبی و بنفش: اگر رگ‌هایتان ترکیبی از این رنگ‌ها را دارند، تناژ پوستتان خنثی است. رنگ های کرم پودر لورال برای تناژ نرمال یا خنثی هم ivory, buff, nude و praline هستند.

اگر هنوز در تشخیص ته‌رنگ پوست‌تان شک دارید، می‌توانید به این نکات هم توجه داشته باشید. پوست‌های با ته‌رنگ سرد به جای برنزه شدن در زیر آفتاب، می‌سوزند و قرمز می‌شوند. اگر پوست‌تان تناژ گرمی داشته باشد در زیر نور آفتاب برنزه‌تر می‌شوید. همچنین تست طلا و نقره را هم می‌توانید امتحان کنید. افرادی که پوستی با ته‌رنگ گرم دارند، رنگ‌های طلایی بیشتر به آن‌ها می‌آید و در مقابل افرادی که ته‌رنگ سردی دارند، هماهنگی بیشتری با رنگ‌های نقره‌ای دارند.

۳. امتحان رنگ روی پوست صورت

امتحان رنگ روی پوست صورت

برای اینکه بتوانید مناسب‌ترین رنگ کرم‌پودر لورال را بخرید باید حتماً آن را روی پوست‌تان امتحان کنید تا به نتیجه‌ مناسب برسید. برای این‌کار بهتر است صورت‌تان بدون آرایش باشد و روی قسمتی صاف و بدون قرمزی این محصول را امتحان کنید. بد نیست سه رنگ نزدیک به رنگ پوست‌تان را انتخاب کنید و آن‌ها روی صورت‌تان امتحان کنید. به این مسئله هم توجه داشته باشید که هنگام امتحان کردن کرم‌پودر آن را تا روی گردن‌تان امتداد دهید تا ببینید کدام رنگ بیشترین هماهنگی را با پوست‌تان دارد.

نکات مهم:

  • تست رنگ را روی دست یا بازو انجام ندهید، زیرا رنگ پوست این نواحی با صورتتان متفاوت است.
  • به لک‌ها و تیرگی‌های پوستتان هنگام تست رنگ توجه نکنید، زیرا با کانسیلر قابل پوشاندن هستند.
  • نور محیط بر جلوه رنگ کرم پودر تاثیر می‌گذارد. تست رنگ را در نور طبیعی انجام دهید.

۴.توجه به نور محیط هنگام تست رنگ

حتی اگر رنگ پرفروش‌ترین کرم پودر لورال را انتخاب کرده باشید، برای اطمینان کامل از تناسب آن با پوستتان، باید آن را در نور طبیعی امتحان کنید. نورها تاثیر بسیار زیادی در جلوه رنگ کرم پودر بر پوست شما دارند. بنابراین، کرم پودر را روی پوست صورتتان تست کنید و سپس در نور طبیعی به آینه نگاه کنید. اگر حس کردید در نور طبیعی کرم روی صورتتان ناپدید شده، بدانید که این همان بهترین رنگ کرم پودر لورال برای پوست شما است.

با رعایت این نکات، به راحتی می‌توانید رنگ مناسب کرم پودر لورال را برای پوست‌تان پیدا کنید و از آرایشی بی‌نقص لذت ببرید. و البته که قبل از هر چیزی تشخیص کرم‌پودر لورال اصل و فیک را فراموش نکرده باشید.

کلام آخر

هنگام خرید کرم‌پودرهای برند لورال باید مواردی همچون تشخیص کرم‌پودر لورال اصل و فیک، رنگ و انتظاری که از محصول داریم را در نظر بگیریم. برای مثال اگر دنبال محصولی هستید که ماندگاری طولانی داشته باشد و ساعت‌ها بدون پاک شدن روی صورت‌تان بماند، حتماً سراغ مدل‌های ماندگارتر مارک لورال بروید. و در نهایت با انتخاب رنگ مناسب برای کرم‌پودر محصول مناسب‌ خودتان را خریداری کنید. در ضمن شاید بد نباشد که برای آشنایی بیشتر با کرم‌پودر نگاهی هم به مطلب « کرم پودر چیست و چه کاربردی دارد؟» بیندازید و با در نظر گرفتن همه جوانب سراغ محصول دلخواه خودتان بروید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا