برند ها و محصولات

ضد آفتاب لافارر اصل را چگونه تشخیص بدهیم؟

استفاده روزانه از ضد آفتاب، همان سرمایه‌گذاری طولانی‌مدتی است که علاوه بر سلامت، بر زیبایی شما هم تاثیر می‌گذارد. حالا تصور کنید که در همه این سال‌ها، با وجود خرید مداوم یک برند خوب مثل لافارر و استفاده هر روزه از آن، شاهد هیچ نتیجه‌ای نباشید یا حتی احساس کنید که پوست‌تان در معرض آسیب بیشتر است. در این شرایط، باید این احتمال را در نظر بگیرید که ضد آفتاب شما تقلبی است. حالا اگر نمی‌خواهید که در چنین وضعیتی قرار بگیرید، همراه ما باشید تا تمام روش‌های تشخیص ضد آفتاب لافارر اصل و تقلبی را با هم بررسی کنیم.

ضد آفتاب‌های لافارر خوب هستند؟

قبل از بررسی انواع نشانه‌های فیک و اصل بودن ضد آفتاب‌های لافارر، شاید شما هم با این سوال مهم روبه‌رو شده باشید که اصلا این برند دارای ضد آفتاب‌های خوب است یا خیر؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، پیشنهاد می‌کنیم که نیم‌نگاهی به مطلب «ضد آفتاب لافارر خوبه؟»، بیندازید. در این مطلب، پس از بررسی این برند و ضد آفتاب‌های آن، مهم‌ترین مزایای استفاده مداوم از محصولات لافارر را هم مرور کردیم.

تفاوت ضد آفتاب لافارر اصل و تقلبی

حالا و با اطمینان یافتن از کیفیت و کارایی این برند، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که از طریق آن‌ها اصلی بودن محصولات لافارر را تشخیص دهید. مهم‌ترین نشانه‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید متوجه اصل یا فیک بودن ضد آفتاب لافارر شوید، شامل موارد زیر هستند:

سایت تی‌تک: بررسی پروانه ساخت

یکی از ساده‌ترین روش‌هایی که می‌توان با کمک آن، اصالت محصولات ایرانی را چک کرد، سایت تی‌تک است. این سامانه به‌صورت اختصاصی برای بررسی اصالت محصولات مرتبط به سلامت اعضای جامعه، راه‌اندازی شده است. همه می‌توانند به‌راحتی و با واردکردن بارکد انواع محصولات غذایی، دارویی، تجهیزات پزشکی و البته محصولات آرایشی و بهداشتی، از اصالت این کالاها اطمینان پیدا کنند.

بررسی بارکد محصولات در سایت تی‌تک، یک روش خیلی ساده و آسان برای اطمنیان از اصل بودن کالا است. برای این کار، تنها باید وارد سایت تی‌تک شوید. از نوار اصلی موجود در صفحه، گزینه استعلام را انتخاب نمایید. پس از آن، وارد صفحه جدید شده و در آن‌جا، شناسه رهگیری یا کد اصالت را وارد کنید.

 هرچند باید به شما بگوییم که به دلیل عدم تولید محصولات لافارر در لابراتور اختصاصی، پس از وارد کردن بارکد محصولات این برند در سایت، با عبارت «تقلبی‌بودن محصول» مواجه خواهید شد.

این موضوع به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که اخذ پروانه ساخت پیش از ایجاد سامانه، عدم وارد کردن شناسه محصولات در سایت و البته عدم ساخت محصولات در لابراتور اختصاصی، از دلایل به وجود آمدن آن است. با این وجود خوشبختانه شما می‌توانید پروانه ساخت محصولات لافارر را در سایت چک کنید. با بررسی پروانه ساخت، از اصالت محصول اطمینان یافته و با خیال راحت از آن استفاده نمایید. علاوه بر این، امکان اسکن بارکد محصولات لافارر در گوگل نیز وجود دارد. با اسکن بارکد در گوگل، شما باید تصویر محصول خریداری شده خود را در صحفه اصلی مرورگر مشاهده کنید. به همین سادگی و با یک اسکن سریع، می‌توانید از اصالت کالای خریداری شده، اطمینان بیابید.

نشانه‌های ضد آفتاب لافارر اصل

اشاره به یک نکته بسیار مهم دیگر هم ضرورت دارد. در واقع اغلب مجموعه‌های کلاهبردار، ترجیح می‌دهند محصولات فیک خارجی را بسازند که با توجه به قیمت آن‌ها، حاشیه سود بسیار بیشتری دارد. محصولات ایرانی با مناسب‌ترین قیمت ممکن به مشتریان عرضه می‌شوند. به همین دلیل، ساخت محصولات فیک ایرانی، پشت سر گذاشتن چالش‌های ساخت یک محصول تقلبی و پس از آن توزیع آن‌ها در بازار، اصلا منطقی نیست. بنابراین باید بگوییم که شما می‌توانید بدون نگرانی از فیک بودن برندهای ایرانی هم‌چون لافارر، محصولات مورد نظر خود را با خیال راحت خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کنید. با این همه شاید بد نباشد اصول کلی تشخیص محصولات فیک از اصل را یک‌بار با هم مرور کنیم:

طراحی و بسته‌بندی محصول: کیفیت رنگ و پلاستیک

یکی از مهم‌ترین مواردی که حتی بدون خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، می‌توانید با کمک آن فیک یا اصل بودن یک محصول را تشخیص دهید، نوع طراحی و بسته‌بندی آن محصولات است. ضد آفتاب لافارر نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک نشانه مهم همه ضد آفتاب‌های این برند، بسته‌بندی تیوپی شکل است که با توجه به درپوش کرم، می‌توان این ضد آفتاب‌ها را به‌صورت برعکس رو میز یا سطح صاف قرار داد.

بنابراین اگر انواع ضد آفتاب لافارر را مشاهده کردید که با دیگر طراحی‌ها در بازار عرضه شده‌اند، به‌احتمال خیلی زیاد با یک محصول فیک روبه‌رو هستید. دیگر نشانه ظاهری ضد آفتاب‌های اورجینال لافارر، رنگ ضد آفتاب‌های این مجموعه است. تا امروز، تمام ضد آفتاب‌های این برند با ترکیبی از رنگ زرشکی/ارغوانی، زرد تیره و سفید، تولید شده‌اند. کیفیت رنگ و بسته‌بندی این محصولات، بسیار بالاست و با یک نگاه ساده به ظاهر آن‌ها، می‌توانید از اصل بودن این کرم‌ها اطمینان بیابید.

ضد آفتاب لافارر

در صورتی که کرم ضد آفتاب لافارر مد نظرتان، رنگ بدنه متفاوتی داشته یا کیفیت رنگ آن، با دیگر محصولات برند لافارر فرق داشت، احتمالا با یک محصول فیک روبه‌رو هستید. کیفیت پلاستیک مورد استفاده و نوع بسته‌بندی، اولین نشانه‌هایی هستند که با کمک آن قادر به تشخیص ضد آفتاب لافارر اصل از فیک خواهید بود.

نوشته‌ها و لوگو: اشتباهات تایپی

دیگر نشانه مهمی که با استفاده از آن و بدون خرید محصول، می‌توانید فیک یا اصل بودن ضد آفتاب لافارر را تشخیص دهید، نوشته‌های روی ضد آفتاب و البته لوگوی درج شده روی آن است. تمام محصولات این برند، با لوگوی رسمی لافارر در بازار توزیع شده‌اند. نوع نوشتار این لوگو، چیدمان آن در کنار هم و حتی موقعیت قرارگیری لوگو، مهم‌ترین مواردی است که پیش از خرید یکی از محصولات این برند، باید به آن‌ها توجه کنید.

علاوه بر لوگو و جزئیات آن، در اغلب موارد افرادی که محصولات فیک لافارر را توزیع می‌کنند، در نوشته‌های ثبت شده روی این محصول اشتباهات مختلفی دارند. برای بررسی این مورد، از تصاویر رسمی سایت لافارر کمک بگیرید. با مقایسه تصویر موجود در سایت و محصولی که در دست دارید، خیلی سریع و راحت می‌توانید از اصل یا فیک‌بودن ضد آفتاب لافارر، اطمینان بیابید.

بررسی فرمولاسیون ضد آفتاب: عدم درج مواد سازنده یا وجود اشتباه در آن

قطعا همه ما نمی‌توانیم فقط از روی ترکیبات و مواد سازنده یک محصول، به اصل یک فیک‌بودن آن پی ببریم و این کار تنها از یک متخصص بر می‌آید. با وجود این، راه ساده‌ای وجود دارد که با در نظر گرفتن فرمولاسیون و مواد سازنده ضد آفتاب لافارر، اصلی بودن این ضد آفتاب‌ها را تشخیص دهیم.

معمولا ضد آفتاب‌های فیک لافارر، ترکیبات سازنده را ندارند. در صورتی که محصول مد نظرتان بدون مواد و ترکیبات سازنده بود، بهتر است از خرید آن منصرف شوید. علاوه بر این، گاهی اوقات افراد سودجو تنها با درج یک فرمولاسیون غیر مرتبط، محصول خود را در بازار توزیع می‌کنند. در این صورت، شما به‌سادگی می‌توانید با بررسی مواد و ترکیبات درج شده بر محصول مد نظرتان با مواد و ترکیبات درج شده بر یک ضد آفتاب اصل لافارر، به فیک بودن آن پی ببرید.

کرم ضد آفتاب لافارر

قیمت ضد آفتاب لافارر: تخفیف‌های عجیب و غیر قابل باور

در برخی موارد ممکن است که مجموعه‌های کلاهبردار که ضد آفتاب فیک می‌سازند، تمام سه نشانه قبلی را به‌دقت در نظر گرفته باشند. بنابراین می‌توانند بهترین محصولی را بسازند که از لحاظ ظاهری با ضد آفتاب اصلی لافارر، مو نمی‌زند. در این صورت برای افزایش فروش خود، قیمت‌های بسیار پایین و وسوسه‌کننده را در قالب تخفیف‌های بی‌نظیر، تعیین خواهند کرد.

برای دور شدن از این تله‌ها، حتما قیمت محصولات اصلی لافارر را از سایت رسمی این برند، بررسی کنید. پس از آن، با یک حساب و کتاب ساده، به‌راحتی می‌توانید اصل یا فیک بودن ضد آفتاب لافارر را تشخیص دهید. برای مثال، اگر یک ضد آفتاب لافارر در سایت اصلی 500 هزار تومان قیمت داشته باشد و همان ضد آفتاب در مجموعه‌ای دیگر با مبلغ 100 یا 200 هزار تومان قیمت‌گذاری شده باشد، قطعا یک مشکل وجود دارد.

گاهی اوقات نزدیک‌بودن تاریخ انقضا باعث می‌شود که چنین قیمت‌های پایینی برای محصولات تعیین شود. بنابراین پیش از نهایی‌کردن خرید خود، حتما تاریخ انقضا را هم بررسی کنید.

بافت کرم: همگن یا ناهمگن

تمام روش‌های قبلی، روش‌هایی است که بدون خرید یک ضد آفتاب و تنها با بررسی ظاهر و قیمت آن، می‌توانستید اصل یا فیک بودن ضد آفتاب لافارر را تشخیص دهید. در صورتی که یک ضد آفتاب لافارر را خریداری کرده‌اید و حالا نسبت به اصالت آن شک دارید، بافت کرم را در نظر بگیرد.

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید این است که بافت انواع کرم‌های ضد آفتاب لافارر، بسیار سبک است و به‌راحتی روی پوست پخش می‌شود. در واقع فرقی ندارد که شما کدام مدل از ضد آفتاب‌های این برند را خریده‌اید، همه محصولات لافارر این مشخصه مهم را دارند. حالا اگر بافت ضد آفتاب شما بسیار چرب و سنگین باشد، به‌سختی روی پوست پخش شده و از آن مهم‌تر این‌که اصلا جذب نشود، باید به اصالت آن شک کنید.

افزون بر این، یک ضد آفتاب سالم و اصل، بافت همگن دارد و کرم آن کاملا یک‌دست است. در صورتی که بافت کرم شما تکه‌تکه باشد، سفت بوده یا چربی و روغن از آن جدا شده است، شما یک کرم ضد آفتاب فیک لافارر در اختیار دارید. علاوه بر فیک بودن، نگهداری غیر صحیح، قرار گرفتن در معرض آفتاب و گذشتن تاریخ انقضا نیز باعث تغییر بافت کرم ضد آفتاب می‌شود.

عطر و بوی کرم ضد آفتاب: بوی ملایم یا تند و زننده

دیگر روش ساده‌ای که با استفاده از آن می‌توانید اصل یا فیک بودن ضد آفتاب لافارر را تشخیص دهید، بوی آن است. همه ضد آفتاب‌های لافارر بوی بسیار خوشایند، ملایم و خوبی دارند. رایحه این محصولات، اصلا شدید و آزاردهنده نیست و چند دقیقه پس از استفاده، کاملا محو می‌شود. در صورتی که بوی ضد آفتاب لافارر شما، بسیار تند و ماندگار است، بیش از نیم ساعت روی پوست باقی می‌ماند یا بوی آن به‌مرور بد و آزار دهنده می‌شود، حتما یک محصول فیک در اختیار دارید.

اثرگذاری روی پوست: ایجاد جوش یا التهاب

یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که از طریق آن می‌توانید اصل یا فیک بودن یکی از کرم‌های ضد آفتاب لافارر را تشخیص دهید، اثرگذاری آن روی پوست است. در صورتی که همه نشانه‌های قبلی کرم ضد آفتاب شما نشان دهند که یک ضد آفتاب اصل در اختیار دارید، اما پوست شما واکنش بدی به کرم داشته باشد، احتمالا یک محصول فیک خریده‌اید.

بروز جوش، احساس خارش، ایجاد التهاب و قرمزی روی پوست و هر نوع نشانه پوستی مشابه دیگر، همه از علائم استفاده از یک محصول فیک یا تاریخ گذشته هستند. اگر پوست حساسی دارید و به اصالت ضد آفتاب لافارر خود شک کرده‌اید؛ بهتر است قبل از استفاده، تست پوستی انجام دهید.

تست ضد آفتاب

برای انجام تست، فقط کافی است که مقداری از کرم ضد آفتاب را پشت گوش یا بر روی بخش داخلی ساعد دست‌تان بزنید. نیم ساعت منتظر بمانید. در صورت عدم بروز نشانه‌های حساسیت، با خیال راحت می‌توانید از کرم ضد آفتاب خریداری شده، استفاده کنید.

خوشبختانه برند لافارر برای افراد دارای پوست مستعد جوش و آکنه هم محصولات متنوعی ارائه کرده است و با خیال راحت می‌توانید بهترین ضد آفتاب متناسب با پوست خود را خریداری کنید. ضد آفتاب بی‌رنگ و ضد لک لافارر مناسب پوست چرب و آکنه‌دار، علاوه بر کاهش لکه‌های پوستی، از ایجاد جوش و آکنه نیز جلوگیری خواهد کرد. استفاده مداوم از این ضد آفتاب، باعث تنظیم ترشح چربی شده و به صاف شدن پوست شما کمک می‌کند.

ضد آفتاب بی‌رنگ و ضد لک لافارر مناسب پوست چرب و آکنه‌دار

استفاده از یک محصول اصل با خرید از فروشگاه معتبر

استفاده از محصولات پوستی سالم و اورجینال، باعث سلامت پوست شما خواهد شد. ناگفته پیدا است که استفاده از یک محصول فیک، علاوه بر این‌که قادر به حفاظت از پوست شما نیست، آسیب‌های مختلفی نیز در پی خواهد داشت. اگر شما هم قصد خرید ضد آفتاب لافارر را دارید، همه این موارد را به خاطر سپرده و یک محصول اورجینال بخرید. یک روش ساده‌تر نیز این است که با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر آنلاین مثل خانومی، خیلی سریع و راحت ضد آفتاب لافارر اصل را خریداری کرده و از کیفیت ضد آفتاب خود، لذت ببرید. حالا شما به ما بگویید: از نظر شما با استفاده از چه روش‌های دیگری می‌توان ضد آفتاب لافارر فیک و اصل را از هم تشخیص داد؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا