برند ها و محصولات

معرفی محصولات شیگلم؛ دنیایی از رنگ و زیبایی

دنیای لوازم آرایشی همیشه با اتفاقات جدید و هیجان‌انگیز، مشتریان خود را شگفت‌زده می‌کند و در آخرین رویدادهای این جهان، حضور یک برند باکیفیت و مقرون به‌صرفه، توجه همگان را به خود جلب کرد. شیگلم، جدیدترین برندی است که با عرضه ده‌ها محصول با بسته‌بندی مدرن و جذاب همراه با تناژهای رنگی متنوع و متناسب با انواع پوست، دروازه‌های جدیدی به روی مشتریان این دنیای رنگارنگ گشود. حالا اگر دقیقا نمی‌دانید که شیگلم چه محصولاتی دارد، بهترین محصولات پرفروش هر لاین آن کدام هستند و پیش از خرید هر محصول باید به چه مواردی توجه کنید، همراه ما باشید. در این مطلب از مجله خانومی قصد داریم به بررسی دقیق و کامل تمام این جزئیات بپردازیم.

فهرست مطالب

پوستی شاداب و باطراوت با محصولات زیرساز پوست شیگلم

پیش از خرید لوازم آرایشی، باید نیم‌نگاهی به محصولات مکمل آرایشی بیندازیم. ناگفته پیدا است که بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم آرایشی، تنها زمانی زیبایی و کیفیت خود را نشان می‌دهند که با انواع محصولات زیرساز و مکمل مناسب مثل پرایمر، اسپری‌های شاداب‌کننده پوست و دیگر محصولات مشابه، مورد استفاده قرار بگیرند. خوشبختانه برند شیگلم افزون بر انواع وسایل آرایشی، محصولات زیرساز آرایشی نیز عرضه کرده است تا همه بتوانند یک آرایش شیک، کامل و ایده‌آل با محصولات این برند داشته باشند.

فیکساتور آرایش شیگلم،

یکی از بهترین و محبوب‌ترین محصولات مکمل آرایشی که می‌توانید بعد از آرایش خود از آن استفاده کنید، اسپری فیکس آرایشی شیگلم است. این فیکساتور آرایش شیگلم، درست همان چیزی است که برای روزهای گرم و داغ تابستان به آن نیاز خواهید داشت. در واقع همه ما می‌دانیم که حتی بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی در برابر تعریق روزانه و مداوم پوست، ماندگاری کمی دارند. در این شرایط، استفاده از یک اسپری فیکس آرایشی پس از اتمام میکاپ و البته زمانی که احساس می‌کنید آرایش شما در حال ماسیده شدن است، یک راه‌حل خوب برای ایجاد ظاهری بی‌نقص و شاداب خواهد بود.

اسپری فیکس شیگلم، یک محصول کاملا گیاهی، فاقد پارابن، فاقد سیلیکون و فاقد گلوتن است. بدون الکل بوده و به هیچ عنوان باعث حساسیت یا التهاب پوست نمی‌شود. رایحه نارگیلی ملایمی داشته و پس از استفاده، احساس طراوت، خنکی و شادابی را به شما هدیه می‌کند. این محصول بر پایه آب است و در گرم‌ترین ساعت‌های روز، درست مثل یک نسیم خنک، باعث آرامش پوست شما خواهد شد.

نحوه تشخیص اسپری فیکس شیگلم اصل

ساده‌ترین راه تشخیص محصول اصل اسپری شیگلم، توجه به بارکد آن است. شما می‌توانید بارکد این محصول را در سایت اصلی چک کنید و بعد از بررسی بارکد و بچ‌نامبر، خرید خود را نهایی کنید. توجه به نوع بسته‌بندی، رنگ آبی روشن محلول اسپری، رایحه ملایم آن همراه با کیفیت بدنه، دیگر روش‌های تشخیص اسپری اصل شیگلم از فیک آن هستند.

نظرات مثبت اسپری فیکس شیگلم

بر اساس نظرات ثبت شده در سایت اصلی شیگلم برای این محصول، یکی از کاربران عنوان کرده است که با استفاده از این اسپری فیکس، آرایش او تا بیش از 14 ساعت ماندگاری داشته و به هیچ عنوان خراب نشده است. در این دیدگاه عنوان شده است که این اسپری پس از استفاده، به‌سرعت خشک می‌شود و احساس خنکی بی‌نظیری به همراه دارد.

نظرات منفی اسپری فیکس شیگلم

برخی کاربران نسبت به بوی این اسپری نظر منفی داشتند و گفته‌اند که رایحه نارگیلی حس خوشایندی به آن‌ها نمی‌دهد. هر چند در طی این نظر گفته شده که رایحه اسپری تنها تا زمانی احساس می‌شود که محصول روی پوست خشک شود. پس از آن، رایحه نیز محو شده و هیچ اثری از آن باقی نمی‌ماند.

کرم پودر شیگلم با ماندگاری و کیفیت فوق‌العاده

در اغلب موارد، یک آرایش کامل و جذاب با یک کرم پودر مناسب پوست آغاز می‌شود. شیگلم برای مشتریان خود نیز یک کاتالوگ کامل از انواع کرم‌ها، با تناژهای رنگی متنوع و برای مدل‌های مختلف پوستی عرضه کرده است. فرقی ندارد که شما پوست تیره یا روشنی دارید، مدل پوست‌تان خشک است یا از چربی بیش از حد آن خسته شده‌اید، در هر صورت شیگلم یک گزینه عالی برای شما دارد.

کرم پودر مات شیگلم

در میان انواع کرم پودرهای این برند، کرم پودر مات شیگلم با ماندگاری بالا، یکی از پرفروش‌ترین گزینه‌ها برای افراد دارای پوست چرب است. این کرم پودر در چهار رنگ متفاوت عرضه شده و کاور بی‌نظیری دارد که مهم‌ترین ویژگی آن است. بافت بسیار سبک، جذب خیلی سریع و پخش‌شدن راحت، همه از مشخصه‌های اصلی این کرم پودر هستند.

نمای نهایی این کرم پودر مات خواهد بود و اگر همیشه از برق‌افتادگی پوست خود ناراضی هستید، با خیال راحت می‌توانید از این کرم پودر استفاده کنید. عدم ایجاد جوش و آکنه و از آن مهم‌تر پوشش کامل تمام مشکلات پوستی، از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که باعث محبوبیت این کرم پودر شده است.

قبل از خرید این کرم پودر شیگلم، حتما به بارکد درج شده روی کرم پودر، نوع بسته‌بندی و کیفیت آن توجه کنید. اگر قصد خرید حضوری دارید، حتما تصاویر این کرم پودر را از سایت اصلی شیگلم ذخیره کرده و با محصول موجود در فروشگاه مقایسه کنید. برای خرید آنلاین نیز بهتر است به نظرات درج شده برای محصول توجه کنید. در ادامه، همراه ما باشید تا نظرات کاربران سایت خانومی درباره این کرم پودر را با هم بررسی کنیم.

نظرات مثبت کرم پودر مات شیگلم

اغلب نظرات کاربران درباره کرم پودر مات شیگلم مثبت و مطلوب بوده است و از کیفیت و ماندگاری بالای این محصول اعلام رضایت کرده‌اند. ماندگاری فوق‌العاده و کیفیت عالی، مشخصه‌های مهم این محصول هستند. بنابراین اگر به دنبال یک کرم پودر مات، با ماندگاری عالی، کیفیت بی‌نظیر و قیمت مناسب هستید، بدون شک این محصول همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید.

نظرات منفی کرم پودر مات شیگلم

با وجود تمام نظرات مثبت، یافتن یک دیدگاه منفی برای این کرم پودر اصلا کار راحتی نیست و اغلب افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، رضایت کامل داشته‌اند.

سایه چشم شیگلم باکیفیت

یافتن بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات برای میکاپ چشم، بدون شک یک از ضروری‌ترین گام‌هاست. خوشبختانه برند باکیفیت شیگلم با عرضه ده‌ها پلت مختلف سایه، انتخاب یک گزینه را برای همگان تسهیل کرده است. اگر به دنبال یک پلت سایه نود با رنگ‌های خنثی و گرم هستید یا پلت سایه فانتزی با رنگ‌های جیغ و شاین‌دار می‌پسندید، حتما در میان محصولات این برند گزینه مورد نظرتان را خواهید یافت.

سایه شیگلم مدل Burgundy

در میان انواع پلت‌های ارائه شده توسط شیگلم، هیچ‌کس نمی‌تواند کاربردی‌بودن، جذابیت و کیفیت رنگ‌های پلت سایه شیگلم مدل Burgundy را انکار کند. این سایه ترکیبی از رنگ‌های نود، قهوه‌ای و گرم است که علاوه بر رنگ‌های مات و نود خود، رنگ‌های شاین‌دار نیز دارد. حضور طیف کاملی از رنگ‌های کرم تا قهوه‌ای/دودی، همان چیزی است که این پلت سایه را به یکی از پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین آیتم‌های این برند تبدیل کرد.

این پلت همراه با یک براش دوطرفه مویی و یک آینه عرضه شده است و تنها با همراه داشتن آن، می‌توانید در هر لحظه میکاپ خود را تمدید کرده و از زیبایی و جذابیت چشم‌های خود لذت ببرید. بافت بسیار سبک و ماندگاری فوق‌العاده، بدون ریزش و فید بسیار سریع و راحت، همه از ویژگی‌های بی‌نظیر این محصول هستند.

پیگمنت رنگ‌های این سایه چشم شیگلم، مهم‌ترین مشخصه آن است. در صورتی که این محصول را تهیه کرده‌اید، اما پیگمنت آن خوب نیست، احتمالا یک محصول فیک در دست دارید. پیش از خرید، حتما بارکد و بچ‌کد محصول را در سایت اصلی شیگلم، بررسی کنید. کیفیت بسته‌بندی، فونت و نوشته‌های روی سایه را به‌دقت چک کرده و با تصاویر موجود روی سایت، مقایسه نمایید. سایه شیگلم مدل برگاندی اصل، دارای بسته‌بندی باکیفیت، رنگ‌های درخشان و پررنگ همراه با بارکد معتبر است.

نظرات مثبت سایه شیگلم مدل برگاندی

ناگفته پیدا است که کیفیت بی‌نظیر رنگ‌های این پلت سایه، حتی بدون استفاده و با دیدن ظاهر آن هم قابل تشخیص است. تمام رنگ‌های این پلت پیگمنت فوق‌العاده‌ای دارند و تنها با یک بار کشیدن براش روی هر رنگ، می‌توانید از رنگ بی‌نظیر آن استفاده کنید. نظرات افرادی که از این سایه استفاده کرده‌اند، گویای کیفیت آن است.

نظرات منفی سایه شیگلم مدل برگاندی

نکته جالبی که باید بدانید این است که پس از بررسی‌های صورت گرفته، متوجه شدیم که هیچ نظر منفی برای سایه شیگلم مدل برگاندی ثبت نشده بود. پس با خیال راحت، این سایه زیبا، خوش‌رنگ و کاربردی را بخرید و از رنگ‌های فوق‌العاده آن حسابی لذت ببرید!

بهترین ریمل شیگلم

مژه‌های کشیده، پرپشت، حجیم و مشکی، چشم‌ها را به طرز غیر قابل تصوری زیباتر می‌کند و اگر شما هم می‌خواهید چنین مژه‌هایی داشته باشید، یک خبر خوب برای شما داریم. ریمل دو سر بلند کننده و حجم دهنده مدل ضد آب شیگلم، درست همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. در واقع اغلب ریمل‌ها همیشه فقط یک کاربرد مخصوص دارند. برخی ریمل‌ها فقط باعث بلندتر شدن مژه‌ها خواهند شد و برخی دیگر، باعث پرپشتی می‌شوند. به همین خاطر، خریدن یک ریمل در اغلب موارد، کافی به نظر نمی‌رسد و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند دو ریمل بلندکننده و حجم‌دهنده را به‌صورت هم‌زمان بخرند.

ریمل دو سر بلند کننده و حجم دهنده مدل ضد آب شیگلم

برند شیگلم با عرضه یک محصول دوکاره، به‌خوبی این مشکل را حل کرده است. حالا شما فقط با خرید یک محصول، می‌توانید ابتدا مژه‌های خود را بلند کرده و پس از آن با استفاده از سر دوم ریمل، باعث پرپشت شدن مژه‌ها شوید.

جلوه مات ریمل شیگلم، ضد آب بودن آن همراه با ماندگاری فوق‌العاده و بدون ریزش در طی ساعات روز، همه از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول فوق‌العاده هستند. این ریمل به هیچ عنوان باعث سنگینی مژه‌ها نشده و از آن مهم‌تر این‌که مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند. تقویت و تغذیه مژه‌ها و کمک به رشد بهتر آن‌ها، همه از مشخصه‌های اصلی این ریمل هستند.

روش تشخیص ریمل دو سر بلند کننده و حجم دهنده شیگلم

ریمل دو سر اصلی شیگلم، دارای براش‌های باکیفیت و با طراحی اصولی است. یکی از سرهای این ریمل، یک خمیدگی ملایم دارد که در زمان استفاده از ریمل، حالت‌دهی بهتری برای مژه‌ها ایجاد می‌کند. معمولا ریمل‌های فیک این حالت را ندارند.

نوشته‌های روی محصول، فونت، لوگو و تصاویر درج شده روی ریمل، از دیگر نشانه‌هایی هستند که با توجه به آن‌ها می‌توانید اصل و فیک بودن ریمل را تشخیص دهید. کیفیت مواد داخلی ریمل، عدم ریزش و رنگ بسیار مشکی و باکیفیت آن نیز دیگر روشی است که با توجه به آن، می‌توانید تفاوت ریمل اصل و فیک شیگلم را متوجه شوید.

نظرات مثبت ریمل دو سر بلند کننده و حجم دهنده شیگلم

اغلب افرادی که از این ریمل استفاده کرده اند، عقیده داشته‌اند که ریمل دو سر بلند کننده شیگلم، به شکل فوق‌العاده‌ای باعث بلندی و پرپشتی مژه‌ها خواهد شد و اگر دوست دارید که مژه‌های شما هر روز به‌زیباترین شکل ممکن میکاپ شوند، از خریدن این ریمل به هیچ عنوان پشیمان نمی‌شوید.

نظرات منفی ریمل دو سر بلند کننده و حجم دهنده شیگلم

ضد آب بودن این ریمل باعث شده که شستن و تمیزکردن صورت پس از استفاده از آن برای برخی افراد کمی سخت باشد. ناگفته پیدا است که پس از استفاده از این ریمل، حتما باید از یک پاک‌کننده آرایش چشم مناسب استفاده کرده یا با یک شوینده اختصاصی صورت، چشمان خود را بشویید.

خط چشم شیگلم، ظرافت و جذابیت

خط چشم، یکی از زیباترین و در عین حال چالش برانگیزترین بخش‌های آرایش است که می‌تواند زیبایی و جلوه چشمان شما را چندین برابر کند. برند محبوب شیگلم با عرضه انواع خط چشم‌ها با اپلیکاتورهای متفاوت، چالش‌های رسم خط چشم را به بهترین شکل ممکن کاهش داده است. شما می‌توانید یک خط چشم شیگلم مشکی استامپ‌دار خریداری کرده و به‌راحتی چشمان خود را آرایش کنید یا برای یک میکاپ جدید و ترند، از انواع خط چشم رنگی هم استفاده کنید.

خط چشم مایع رنگی شیگلم

کشیدن خط چشم رنگی، یکی از جدیدترین ترندهای روز دنیاست که تنها با در دست داشتن یک خط چشم باکیفیت رنگی، می‌توانید زیباترین مدل‌های آن را برای خود رسم کنید. برند شیگلم با عرضه خط چشم مایع رنگی در 7 رنگ متفاوت و زیبا، انتخاب یک خط چشم رنگی را به‌شدت راحت کرده است. این خط چشم‌ها ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارند و پیگمنت رنگی‌شان نیز عالی است. نوع بسته‌بندی آن نیز به شکل ماژیک بوده و به همین خاطر، طراحی با آن بسیار راحت و سریع خواهد بود.

خط چشم رنگی شیگلم ضد آب و ضد تعریق است. پس از استفاده تکه‌تکه نشده و از روی پوست جدا نمی‌شود. رنگ‌هایی شفاف و باکیفیت داشته و حتی با یک بار استفاده، به‌خوبی می‌توانید طرح مورد نظر خود را رسم کنید. قبل از خرید این محصول، حتما تصاویر سایت اصلی شیگلم را بررسی کرده و بر اساس آن، خرید خود را انجام دهید.

این خط چشم بسته‌بندی بسیار باکیفیتی دارد. رنگ مواد آن کاملا شفاف است و به هیچ عنوان باعث خارش، التهاب و بروز حساسیت نمی‌شود. بوی ملایم و خوشایند، دیگر نشانه خط چشم رنگی شیگلم است. برای اطمینان بیشتر، می‌توانید بارکد درج شده روی محصول را در سایت شیگلم چک کرده و تنها پس از اطمینان از اصل بودن محصول، خط چشم را خریداری کنید.

استفاده از انواع خط چشم‌های رنگی در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید برای آرایش‌های کلاسیک و رسمی یا فانتزی و خاص، از این محصول استفاده کنید. البته اگر دقیقا نمی‌دانید که چه مدل‌هایی می‌توانید با این خط چشم رسم کنید، مطلب خط چشم گرافیکی چیست، ایده‌های خوبی را در اختیار شما می‌گذارد.

نظرات مثبت خط چشم رنگی شیگلم

جلوه نهایی خط چشم، همان چیزی است که رضایت کاربران مختلف را به خود جلب کرده است. این خط چشم بر خلاف اغلب خط چشم‌های رنگی، جلوه نهایی کاملا ماتی دارد و به هیچ عنوان رنگ‌های آن نئونی و جیغ نیستند. به همین خاطر استفاده از این خط چشم‌های رنگی برای افرادی که به دنبال یک میکاپ کلاسیک و در عین حال خاص و فانتزی هستند، ایده‌آل خواهد بود.

نظرات منفی خط چشم رنگی شیگلم

تفاوت تناژ رنگ‌ها در تصاویر و واقعیت، یکی از مواردی بود که کاربران به آن اشاره داشتند. با توجه به همین نکته، پیشنهاد می‌کنیم که حتما رنگ هر کدام از خط چشم‌ها را در سایت اصلی شیگلم بررسی کنید و تنها پس از اطمینان کامل از رنگ هر خط چشم، محصول مناسب خود را خریداری کنید.

محبوب‌ترین ترند آرایشی با بهترین رژگونه شیگلم

رژگونه مایع شیگلم در ماه‌های اخیر به چنان شهرت و محبوبیتی دست یافت که اغلب افراد، از این طریق با برند شیگلم آشنا شدند. بسته‌بندی جذاب، رنگ‌های فوق‌العاده و کیفیت عالی، همه دست به دست هم دادند که رژگونه مایع شیگلم مات را به یکی از محبوب‌ترین ترندهای روز دنیا تبدیل کنند.

رژ گونه شیگلم مایع برخلاف انواع مدل‌های پودری، ماندگاری بسیار بالایی دارد. حتی پس از گذشت چند ساعت، ظاهر زیبای خود را حفظ خواهد کرد و به هیچ عنوان کمرنگ نمی‌شود. تنوع تناژهای رنگی و عرضه‌کردن بیش از 10 رنگ متفاوت، دیگر مشخصه فوق‌العاده این محصول است. در حال حاضر رنگ Love Cake این رژگونه بیشترین محبوبیت را بین همه کسب کرده، اما باید به شما هم بگوییم که بهتر است دیگر رنگ‌های این رژگونه بی‌نظیر را هم امتحان کنید.

رژگونه مایع شیگلم مات مدل Liquid Blush Matte

انواع تناژهای رنگی بسیار زیبا هم در بین رنگ‌های این محصول عرضه شده است که بدون شک می‌تواند به کاربردی‌ترین رژگونه زندگی‌تان تبدیل شود. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این محصول، مدل‌های فیک آن نیز به شکل گسترده‌ای در بازار عرضه شده‌اند. برای تشخیص رژگونه فیک شیگلم از رژگونه اصلی آن، به چند مورد مهم توجه کنید.

اولین و مهم‌ترین مورد، میزان غلظت مواد داخل رژگونه است. رژگونه اصل، مواد رقیقی دارد و حتی با کمی کج‌شدن محصول، حرکت مایع درون آن کاملا واضح خواهد بود. این حالت رژگونه باعث می‌شود که مواد به‌راحتی روی پوست پخش شده و تنها در یک نقطه جمع نشود.

بیشتر بخوانید: چگونه رژگونه بزنیم؟

این مسئله در رژگونه فیک کاملا برعکس است. رژگونه‌های فیک، مواد داخلی بسیار غلیظی دارند. به‌راحتی مایع درون آن‌ها حرکت نمی‌کند و از آن مهم‌تر این‌که میزان پخش مواد روی پوست، خیلی کم است.

بسته‌بندی محصول نیز دیگر روشی است که از طریق آن محصول فیک و اصل را از هم تشخیص دهید. محصولات اصلی، بسته‌بندی باکیفیتی دارند. نام برند با رنگ طلایی براق و به‌صورت برجسته روی بسته‌بندی درج شده و با همان نگاه اول می‌توانید کیفیت بسیار خوب آن را متوجه شوید.

نظرات مثبت رژگونه مایع شیگلم

رژگونه مایع شیگلم به‌خوبی توانسته است تمام نیازمندی‌های مشتریان را رفع کند. ماندگاری فوق‌العاده خوب، بافت بسیار سبک و رنگ‌های زیبا و جذاب، همه از ویژگی‌های اصلی این رژگونه مایع هستند که به شهرت و محبوبیت بسیار زیاد آن کمک کردند.

نظرات منفی رژگونه مایع شیگلم

در میان بیش از صدها نظر ثبت شده درباره این رژگونه، تنها نکته منفی این بود که این محصول خیلی سریع به‌ اتمام رسید و اغلب کاربران در انتظار شارژ مجدد آن هستند.

رژ شیگلم با رنگ‌های متنوع و باکیفیت

ناگفته پیداست که انواع رژ لب شیگلم، ازجمله رژهای مایع، مدادی و البته جامد در بازار وجود دارند که در این میان، رژ و برق لب حجم دهنده مدل Pout Perfect این برند توانست لقب محبوب‌ترین رژ شیگلم را به خود اختصاص دهد. این رژ لب نمای نهایی براق و جذابی دارد و به‌عنوان لیپ‌گلاس هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

رژ و برق لب حجم دهنده مدل Pout Perfect

رنگ‌های زیبا و درخشان، ماندگاری فوق‌العاده خوب و آبرسانی کامل پوست لب، از مهم‌ترین ویژگی‌های این رژ لب هستند. این رژها حاوی روغن نارگیل نیز بوده و برای کسانی که با مشکل خشکی و پوسته‌پوسته شدن لب‌ها مواجه هستند، ایده‌آل خواهد بود. علاوه بر این رژ و برق لب، اگر به دنبال دیگر مارک‌های خیلی خوب برای انواع رژ هستید، در مطلب بهترین مارک رژ لب مایع، گزینه‌های جذابی برای شما وجود دارد.

برای جلوگیری از خرید محصول فیک، حتما پیش از خرید، بارکد محصول را در سایت اصلی شیگلم چک کنید. روش دیگر تشخیص محصول اصلی و فیک این است که قیمت رژ و برق لب شیگلم را در سایت بررسی کرده و با یک محاسبه سریع، قیمت حدودی آن را به‌دست آورید. در صورتی که قیمت گفته شده خیلی کمتر از قیمت سایت باشد، احتمالا محصول ارائه شده فیک است.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک رژلب مایع

نظرات مثبت رژ و برق لب حجم دهنده شیگلم

رنگ‌های درخشان و باطراوت، کیفیت بسیار خوب و ماندگاری طولانی‌مدت، برخی از مهم‌ترین مشخصه‌های این رژ و برق لب هستند و اغلب افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، این ویژگی‌ها را تایید می‌کنند.

نظرات منفی رژ و برق لب حجم دهنده شیگلم

مهم‌ترین نکته‌ای که می‌توان به‌عنوان نظر منفی راجع به این محصول در نظر گرفت، قیمت این رژ و برق لب است. هرچند باید بدانیم که کیفیت بسیار خوب این محصول، ماندگاری عالی آن همراه با اثرات نرم‌کنندگی که بر لب‌ها دارد، قیمت آن را به‌خوبی توجیه می‌کند.

کانسیلر شیگلم، ماندگاری خارق‌العاده با بافت سبک

پنهان‌کردن مشکلات پوستی با استفاده از یک کرم پودر، به‌تنهایی نتیجه کاملی ندارد و این‌جاست که کانسیلر وارد عمل می‌شود. انواع کانسیلرهای کرمی، مایع یا استیکی توسط شیگلم عرضه شده‌اند که کانسیلر شیگلم مدل Complexion Boost به‌خوبی توانست توجه همه مشتریان را به خود جلب کند.

کانسیلر شیگلم مدل Complexion Boost

بافت بسیار سبک و نرم، اولین و مهم‌ترین مشخصه این کانسیلر است. از سوی دیگر باید بدانید که این محصول، کاور فوق‌العاده‌ای دارد و به‌خوبی می‌تواند تیرگی‌ها، رد زخم و حتی چین و چروک‌های ظریف را بپوشاند. خاصیت آبرسانی و تغذیه‌کنندگی این کانسیلر باعث شده که پس از استفاده، پوست شما بسیار نرم‌ و لطیف‌تر شود.

این کانسیلر شیگلم در 4 رنگ متنوع عرضه شده است و با توجه به رنگ پوست خود می‌توانید یکی از این موارد را برگزینید. کانسیلر شیگلم برای هر نوع پوستی مناسب است و پس از ترکیب آن با پرایمر و کرم پودر این برند، بهترین و جذاب‌ترین نتیجه ممکن را به‌دست خواهید آورد.

برای تشخیص مدل فیک و اصل این کانسیلر، به بافت این محصول توجه کنید. کانسیلر فیک معمولا بافت چسبناکی دارد. در صورتی که کمی از آن را بین دو انگشت خود قرار دهید، حس سنگینی و چسبندگی را خیلی سریع احساس خواهید کرد و بافت مواد محصول فیک، کمی کش می‌آید.

نظرات مثبت کانسیلر شیگلم

اغلب کاربران از کاور بسیار خوب این محصول رضایت کامل داشته‌اند. بنابراین اگر به دنبال یک کانسیلر خیلی خوب برای پوشاندن مشکلات پوستی هستید، بدون شک این محصول برای شما عالی خواهد بود.

نظرات منفی کانسیلر شیگلم

از نظر برخی مصرف‌کننده‌ها، روشن‌ترین رنگ این کانسیلر نیز کمی تیره است. به همین دلیل اگر پوست شما خیلی روشن است و به یک کانسیلر کاملا سفید و روشن نیاز دارید، بهتر است از دیگر مدل‌های کانسیلر شیگلم استفاده کنید.

کانتور شیگلم بدون چربی با رنگ‌های متنوع

پس از کانسیلر، استفاده از یک کانتور با ماندگاری بالا و رنگ جذاب، بهترین روش برای داشتن یک آرایش بی‌نقص است. برند شیگلم چند مدل کانتور مثل کانتور استیکی، کانتور دو طرفه و البته کانتور مایع به بازار عرضه کرده است که کانتور مایع آن، محبوبیت بسیار زیادی کسب کرد.

کانتور مایع شیگلم غیر چرب مدل Sun Sculpt

کانتور مایع شیگلم غیر چرب در سه تناژ تیره، روشن و متوسط با 7 رنگ بسیار زیبا و خاص، عرضه شده است. برای ایجاد زاویه فک، تصحیح فرم بینی، ایجاد عمق روی صورت و بولد کردن خط گونه، می‌توانید از رنگ مناسب چهره خود استفاده کنید. جذب‎شدن خیلی سریع روی پوست، ماندگاری خیلی عالی، فید سریع و آسان، بافت رقیق و سبک و عدم وجود چربی در این محصول، همه از مهم‌ترین ویژگی‌های این کانتور هستند.

برای تشخیص کانتورینگ و هایلایتر شیگلم اصلی از فیک، باید بدنه محصول را بررسی کنید. بدنه کانتور فیک، کمی ظریف‌تر بوده و بدنه کانتور اصلی، قطر بیشتری دارد. از سوی دیگر، نام برند درج شده روی کانتور اصلی، کمی ضخیم‌تر است و برجستگی بیشتری نیز دارد. رنگ کانتور شیگلم اصلی، درخشان و شفاف است، در صورتی که کانتور فیک رنگ‌های تیره، کدر و بسیار پررنگ‌تری دارد.

نظرات مثبت کانتور مایع شیگلم

کیفیت بسیار خوب و ماندگاری عالی، دو مشخصه مهم این محصول هستند که رضایت کاربران را به‌خوبی به خود جلب کرده است.

نظرات منفی کانتور مایع شیگلم

تناژ رنگی این کانتور برای برخی کاربران تیره‌تر از میزان مورد علاقه آن‌هاست. بنابراین در زمان خرید این محصول حتما به این مورد توجه کنید.

هایلایتر شیگلم با درخشندگی بی‌نظیر

یکی دیگر از ترندهای آرایشی سال‌های اخیر که توانست با محبوبیت زیاد خود، مدت زمان زیادی در دنیای مد دوام آورد، استفاده از هایلایتر بود. با هایلایتر شما می‌توانید استخوان گونه، گوشه داخلی چشم‌ها، بالای لب‌ها و حتی خط استخوان ترقوه را برجسته‌تر کنید. انواع کانتورینگ و هایلایتر شیگلم پودری، کرمی و البته مایع عرضه شده‌اند که مدل مایع آن به محبوبیت بسیار بیشتری دست یافته است.

هایلایتر مایع شیگلم

هایلایتر مایع شیگلم، بافتی بسیار ظریف، درخشنده و نرم دارد. در دو رنگ زیبای طلایی و صورتی براق عرضه شده و با توجه به نوع میکاپ و رنگ‌های مورد نیاز خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. مدل طلایی برای آرایش‌های برنز، نود و با رنگ‌های گرم، ایده‌آل خواهد بود. رنگ صورتی این هایلایتر نیز برای آرایش‌های دخترانه با رنگ‌های هلویی، صورتی و ملایم، عالی به نظر می‌رسد.

پیش از خرید این هایلایتر، حتما قیمت آن را در سایت اصلی شیگلم چک کرده و در صورت عرضه شدن این محصول با قیمت بسیار پایین، احتمالا باید به اصالت آن شک کنید. کیفیت شاین این هایلایتر نیز دیگر مشخصه‌ای است که از طریق آن می‌توانید محصول اصلی را از فیک تشخیص دهید. هایلایتر اصلی، شاین بسیار ظریف و بسیار بادوامی دارد. در صورتی که محصول فیک، دانه‌های شاین درشت‌تری داشته و تنها مدت زمان کمی بعد از استفاده، خیلی راحت محو می‌شود.

نظرات مثبت هایلایتر مایع شیگلم

با توجه به دیدگاه‌های مثبت درباره این هایلایتر، عجیب نیست که به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این برند مشهور شده است. بافت بسیار نرم و امکان فید کردن خیلی سریع و راحت آن، مشخصه‌های اصلی هایلایتر مایع شیگلم هستند.

نظرات منفی هایلایتر مایع شیگلم

پیش از خرید این هایلایتر، در نظر داشته باشید که این محصول، بافت کرمی دارد. به دلیل بافت کرمی، تنها باید یک نقطه خیلی کوچک از این هایلایتر را روی پوست خود بزنید و سپس با پد یا بلندر، آن را پخش کنید. بافت کرمی هایلاتر و غلظت آن باعث شده که بتوانید مدت زمان خیلی طولانی‌تری از این محصول استفاده کنید و هایلایتر شما خیلی زود تمام نشود.

ست کلکسیونی شیگلم و فروش فوق‌العاده جهانی

شیگلم با استفاده از جذاب‌ترین داستان‌های فانتزی، کارتون‌های به یاد ماندنی، سلبریتی‌های مشهور و چهره‌های معروف تاریخ، محصولات خاصی به دنیا عرضه کرد که در مدت زمان کمی به یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های فانتزی تبدیل شدند. لوازم آرایشی کلاسیک مرلین مونرو، پلت‌های سایه انیمیشن عروس مردگان، پلت سایه سریال ریک اند مورتی و البته ست کلکسیونی هری پاتر، تنها بخشی از این ست های آرایشی شیگلم هستند. در این میان، ست کلکسیونی کامل مدل هری پاتر شیگلم به‌سرعت توانست گوی رقابت را از دیگر محصولات این برند برباید.

داستان فانتزی هری پاتر در سراسر دنیا طرفداران وفادار و سرسختی دارد که برای خرید یک پک محصولات آرایشی اختصاصی دنیای این داستان جذاب، حاضر به پرداخت قیمت‌های گزافی هستند. هر چند شیگلم این پک را با مناسب‌ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت قابل تصور، به مشتریان خود عرضه کرده است. این پک آرایشی بی‌نظیر شامل 4 پلت سایه است که هر کدام از آن‌ها 4 رنگ داشته و معرف هر کدام از گروه‌های این دنیای فانتزی هستند. رنگ سبز، طلایی، آبی و آجری این پلت‌ها، بسیار پرکاربرد بوده و برای هر نوع میکاپ رسمی، مجلل و حتی فانتزی، کاربرد خواهند داشت.

علاوه بر این، یک براش با طراحی جذاب یک چوبدستی جادویی، یک ماسک لب با طراحی پاتیل ساخت معجون، 4 برق لب زیبا همراه با یک رژ حرارتی با بسته‌بندی سبز شاین‌دار، همه در این پک وجود دارند. طراحی بسیار زیبای این پک باعث شده که اغلب پاترهدها برای خرید این پک آرایشی صف بکشند!

ست کلکسیونی کامل مدل هری پاتر شیگلم

کیفیت بسته‌بندی، طراحی جزئیات آیتم‌های موجود در هر پک و رنگ‌های هر پلت سایه، به‌خوبی تفاوت محصول فیک و اصل را نشان می‌دهد. نکته مهم دیگر این است که قیمت این پک در سایت اصلی حدودا 60 دلار است. با در نظر گرفتن قیمت دلار در زمان خرید، خیلی راحت و سریع می‌توانید بازه حدودی قیمت این پک را متوجه شوید. در صورتی که قیمت پک آرایشی مد نظرتان بسیار کمتر از قیمت محصول باشد، احتمالا در حال خرید پک فیک هستید.

نظرات مثبت ست کلکسیونی شیگلم

توجه به همه جزئیات دنیای این داستان فانتزی، پیاده‌سازی آن در قالب لوازم آرایشی و ارائه آن‌ها در یک پک مجلل با قیمت بسیار مناسب، همه باعث شده‌اند که پک هری پاتری شیگلم به‌سرعت در صدر لیست محبوب‌ترین آیتم‌های این برند قرار بگیرد.

نظرات منفی ست کلکسیونی شیگلم

در سایت خانومی، تنها نظرات غیر مثبت به کاربرانی تعلق دارد که از عدم شارژ این محصول ناراضی هستند. در سایت اصلی شیگلم نیز برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که ترجیح می‌دادند تعداد آیتم‌های موجود در پک، بیشتر بود.

محصولات متنوع شیگلم، بالاترین کیفیت با کمترین قیمت

شیگلم در سال‌های اخیر توانست باکیفیت‌ترین لوازم آرایشی را با بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت ممکن، به مشتریان خود عرضه کند. این برند در کمتر از چند سال توانست به یکی از محبوب‌ترین برندهای آرایشی دنیا تبدیل شود. شیگلم برای هر سلیقه، هر ذائقه‌ و هر تناژ پوستی، ده‌ها محصول جذاب دارد. فرقی ندارد که شما به دنبال وسایل آرایشی لوکس با ظاهری شیک می‌گردید یا می‌خواهید برای یک پک هدیه، لوازم آرایشی خاص و فانتزی به اطرافیان خود هدیه بدهید، در هر صورت ده‌ها انتخاب جذاب برای شما وجود دارد. حالا شما به ما بگویید: از نظر شما بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم آرایشی شیگلم کدام محصولات هستند؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا