اخبار سلامتی و زیبایی

آفتاب سوختگی؛ ترند عجیب و غریب تابستانی

ترند رژ گونه‌ی جدید، نسل زد را در تیک‌تاک به هیجان آورده است. این تابستان سبک جدید استفاده از رژ گونه برای ایجاد حالت آفتاب سوختگی بین سلبریتی‌ها و تولیدکنندگان محتوای تیک‌تاکی معروف شده و سروصدا راه انداخته است.

این استایل جدید یکی از مشخصه‌های «سابرینا کارپنتر» ستاره‌ی پاپ است که به خاطر گونه‌های عروسکی صورتی‌اش شناخته می‌شود. از طرفی «امیلی راتایکوفسکی» مدل معروف آمریکایی و «هیلی بیبر» که برند «Rhode» او این روزها بیشتر از هر زمانی بر سر زبان‌ها افتاده، هم از ترند «آرایش آفتاب سوختگی» استقبال کرده‌اند.

هیلی بیبر و ترند آفتاب سوختگی
هیلی بیبر

«ریچل کارلایل» اینفلوئنسری که بیش از ۷۲هزار فالوئر در تیک‌تاک دارد، با رژ گونه بینی و پیشانی و گونه‌هایش را قبل از استفاده از کرم پودر کاملاً قرمز کرد و تا ظاهری آفتاب سوخته ایجاد کند و با این کار حسابی باعث تعجب همه شد. بعضی از افراد که ویدئوی او را در تیک‌تاک می‌دیدند تکنینکش را «دیوانگی» یا «خیلی قرمز» می‌نامیدند و می‌گفتند اگر دوست‌شان را با این اندازه رژ گونه می‌دیدند فکر می‌کردند که دچار آفتاب سوختگی شده است.

با این حال این ترند برای ایجاد درخشش و حالت آفتاب سوختگی راه امن‌تری نسبت به آفتاب سوختگی واقعی است و حداقل به پوست آسیبی نمی‌رساند. بعضی از متخصصان آرایش با این روش برنزه‌های مصنوعی اطراف چشم و حتی روی سینه ایجاد کردند که واقعاً حالت آفتاب سوختگی در این نواحی را داشت.

نظر هیلی بیبر در مورد این ترند جدید این است که:

«همیشه می‌توانید با مقدار کمتری کار را شروع کنید و اگر از آن خوش‌تان آمد، بیشتر روی آن کار کنید. نکته‌ی جالب این سبک رژ گونه این است که می‌توانید خودتان روی آن کار کنید و مطابق سلیقه آن را بسازید.»

برخلاف دهه ۲۰۱۰ که رژ گونه و کانتورها قدرت مطلق را داشتند، حالا ترندهای مختلفی را داریم و می‌توانید برحسب سلیقه، حال‌ و هوای فصلی و شرایط مختلف هرکدام که دوست داشتید را انتخاب کنید. اما به هر حال رژ گونه‌ها به یکی از لوازم آرایشی محبوب در کیف لوازم آرایش تبدیل شده‌اند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا