آرایش ابرو

بهترین مارک صابون و ژل لیفت ابرو

در دنیای مد و زیبایی، هر بخش از صورت به مراقبت و البته آرایش و پیرایش اختصاصی خود نیاز دارد و ابروها از دیرباز تا کنون، همیشه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زیبایی صورت بودند. حالا شما می‌توانید به‌صورت چند ماهه ابروهای خود را لیفت کنید یا با استفاده از انواع لوازم آرایشی و بهترین مارک ژل ابرو موجود در بازار، برای چند ساعت ابروهای خود را مرتب کنید. اگر دقیقا نمی‌دانید ژل ابرو چیست، چه مزایایی دارد، نحوه استفاده از آن چگونه است و از آن مهم‌تر این‌که بهترین مارک ژل لیفت ابرو چیست، همراه ما باشید.

بهترین صابون ابرو و ژل ابرو ایرانی

اگر قصد لیفت کردن ابروهای خود را دارید، زمان خرید یک مارک خوب از ژل و صابون ابرو فرا رسیده است. در میان برندهای ایرانی، برخی از بهترین مارک صابون و ژل ابرو را معرفی می‌کنیم.

کالیستا: بی‌رنگ با عصاره بادام

یکی از بهترین مارک ژل لیفت ابرو در بین برندهای ایرانی، برند کالیستا است. ژل ابروی این برند، کاملا بی‌رنگ بوده و مردان هم با خیال راحت می‌‌توانند برای حالت‌دهی به ابروهای خود از آن استفاده کنند. وجود عصاره بادام و عصاره کراتین در ژل ابرو فیکساتور کالیستا، باعث شده که این محصول به تقویت ابروها نیز کمک کند.

لیفت کردن ابروها، عدم ایجاد رد سفید و تثبیت حالت ابرو تا ساعت‌های طولانی، همه از مزایای استفاده از این محصول هستند. فقط کافی است مقدار کمی از این ژل را با براش به ابروهای خود بزنید و در چند حرکت ساده، ابروهای خود را لیفت کنید.

ژل ابرو فیکساتور کالیستا

در صورتی که ابروهای شما به دلایل مختلفی نازک و کم‌حجم شده‌اند، می‌توانید علاوه بر استفاده از ژل ابروی مغذی و تقویت‌کننده کالیستا، از دیگر روش‌های طبیعی برای افزایش حجم و رشد سریع ابرو کمک بگیرید.

سریتا: حجم‌دهنده و حالت‌دهنده

برند سریتا یکی دیگر از بهترین محصولات مناسب برای حالت‌دهی ابروها را فراهم کرده است. ژل تثبیت کننده ابرو سریتا تا 24 ساعت، حالت و فرم دل‌خواه ابروهای شما را حفظ می‌کند. این ژل حاوی ویتامین B5، ویتامین E و عصاره آلوئه‌ورا است. به نرمی ابروها کمک کرده و باعث تقویت فولیکول‌های ابرو می‌شود.

حجم‌دهی عالی همراه با حالت‌دهی بسیار خوب، دو ویژگی اصلی این ژل ابرو هستند. به دلیل بی‌رنگ بودن ژل، مردان و زنان به‌راحتی می‌توانند از این ژل استفاده کرده و ظاهری زیبا و مرتب به چهره خود بدهند.

ژل تثبیت کننده ابرو سریتا

مورلی: صابون تقویت کننده و مغذی ابرو

استفاده از یک محصول آرایشی که در عین زیباسازی چهره باعث تغذیه پوست هم شود، یک انتخاب ایده‌آل به نظر می‌رسد و خوشبختانه صابون ابرو مورلی، دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن هستید. مورلی را می‌توانیم بهترین صابون ابرو ایرانی بنامیم که با حالت‌دهی عالی و تقویت موهای ابرو، یک گزینه مناسب برای مصرف روزانه است.

ناگفته نماند که این صابون ابرو، صورتی رنگ است. در صورت مصرف بیش از حد ژل، رنگ ابروها هاله‌ای از رنگ صورتی به خود می‌گیرد. بنابراین با دقت و حوصله، براش را به مقدار کمی از این ژل آغشته کنید و با حرکات یک‌نواخت و آهسته، ابروها را مدل دهید.

صابون ابرو مورلی
بیشتر بخوانید: ژل ابرو چیست؟

شون: جلوگیری از ریزش ابرو

استفاده از انواع گیاه‌هان و عصاره‌های طبیعی، می‌تواند بهترین انتخاب برای تقویت پوست و مو باشد. خوشبختانه برند شون با عرضه ژل تقویتی ابرو ریل مجیک با عصاره‌های طبیعی رزماری، گیاه دم اسب و البته کافئین و بیوتین، یک محصول اختصاصی مناسب افزایش رشد ابروها در اختیار همه قرار داد. این محصول باعث افزایش گردش خون در پوست می‌شود و به همین خاطر، از ریزش موهای ابرو جلوگیری خواهد کرد.

حالت‌دهندگی عالی، تثبیت کامل و البته ماندگاری طولانی‌مدت، همه از ویژگی‌های اصلی بهترین مارک ژل لیفت ابرو ایرانی یعنی شون هستند. با استفاده طولانی‌مدت و دوره‌ای از این محصول، به‌خوبی می‌توانید تغییرات محسوس این ژل ابرو را مشاهده کنید و از ابروهای ضخیم و پرپشت خود لذت ببرید.

 ژل تقویتی ابرو ریل مجیک

لوسمنت: قابل استفاده برای مژه‌ها و ابرو

بدون شک استفاده از یک محصول دوکاره، جذابیت زیادی دارد و اگر شما هم چنین محصولی را می‌خواهید، باید ژل ابرو لوسمنت را به شما معرفی کنیم. این ژل ابرو ایرانی را می‌توانید به‌صورت هم‌زمان برای ابروها و مژه‌ها استفاده کنید. با کمک آن مژه‌های خود را حالت داده و ابروها را نیز لیفت نمایید.

بی‌رنگ بودن این ژل ابرو، استفاده از آن را راحت‌تر کرده است و با خیال راحت از عدم ایجاد رد سفید یا رنگی روی پوست، می‌توانید روزانه از آن استفاده کنید. تقویت ابرو و محافظت از آن در برابر عوامل مخرب محیطی، دیگر مشخصه‌های این محصول هستند که آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کنند.

ژل ابرو لوسمنت

مقایسه برندهای معرفی‌شده ژل و صابون ابرو در یک نگاه:

برندویژگی‌هاعصاره‌ها و ترکیباترنگویژگی‌های خاص
کالیستالیفت ابرو، عدم ایجاد رد سفید، تثبیت طولانی مدتعصاره بادام، کراتینبی‌رنگتقویت ابروها، مناسب برای ابروهای نازک و کم‌حجم
سریتاحجم‌دهنده و حالت‌دهنده تا 24 ساعتویتامین B5، ویتامین E، عصاره آلوئه‌ورابی‌رنگتقویت فولیکول‌های ابرو، نرم‌کنندگی ابرو
مورلیصابون تقویت کننده و مغذی، حالت‌دهی عالیصورتیامکان ایجاد هاله صورتی در صورت استفاده بیش از حد
شونجلوگیری از ریزش ابرو، تقویت رشد ابروعصاره رزماری، گیاه دم اسب، کافئین، بیوتینبی‌رنگافزایش گردش خون، ماندگاری طولانی‌مدت
لوسمنتقابل استفاده برای مژه‌ها و ابروها، لیفت و حالت‌دهندگیبی‌رنگمحافظت از ابروها در برابر عوامل مخرب محیطی

بهترین مارک ژل لیفت ابرو خارجی

علاوه بر انواع ژل ابروی ایرانی، در میان برندهای خارجی نیز می‌توان بهترین مارک ژل ابرو را یافت که برای استفاده هر روزه، عالی هستند. اگر دوست دارید با بهترین مارک ژل لیفت ابرو در میان محصولات خارجی آشنا شوید، این بخش برای شما است:

فارماسی: حاوی ویتامین برای تغذیه ابروها

مرتب‌کردن ابروها با استفاده از یک محصول ویتامینه، این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد که در عین زیباسازی ابروهای خود، باعث تقویت آن‌ها شوید. برند فارماسی با عرضه واکس حالت دهنده و فیکس کننده ابرو فارماسی، به یک گزینه عالی برای مردان و زنان تبدیل شده است. این واکس کاملا بدون رنگ بوده و بافت بسیار سبکی دارد.

عدم وجود پارابن در این محصول، دیگر مزیت فوق‌العاده این ژل ابرو است. از سوی دیگر باید بدانید که این ژل ابرو، ضد آب نیز بوده و برای روزهای گرم تابستان، بهترین انتخاب ممکن است. پس حتی اگر هر روز در معرض تعریق شدید صورت هستید، با خیال راحت از این واکس حالت‌دهنده استفاده کرده و ابروهای خود را حالت دهید.

واکس حالت دهنده و فیکس کننده ابرو فارماسی

گلدن رز: فرمولاسیون سبک با تثبیت عالی

در صورتی که شما هم تا به حال از چندین ژل ابرو استفاده کرده‌اید، اما بافت چسب‌ناک و سنگین آن محصولات باعث عدم رضایت شما شده‌اند، این بار باید ژل ابرو و مژه فاقد رنگ گلدن رز را امتحان کنید. این محصول بافتی بسیار سبک و نرم دارد. به هیچ عنوان باعث سنگینی ابروها یا حتی مژه‌ها نمی‌شود و برای استفاده روزانه و طولانی‌مدت، عالی خواهد بود.

دیگر نکته مهمی که استفاده از این ژل ابرو را به یک انتخاب ایده‌آل تبدیل می‌کند، تایید شدن آن توسط آزمایشات چشم‌پزشکی است. بنابراین با خیال راحت می‌توانید برای حالت‌دهی مژگان خود نیز از این ژل استفاده کرده و نتیجه فوق‌العاده آن را ببینید.

ژل ابرو و مژه فاقد رنگ گلدن رز

گابرینی: غلیظ و بادوام

برای کسانی که به دنبال بهترین صابون ابرو هستند، باید صابون ابرو مدل ژله‌ای گابرینی را معرفی کنیم. این صابون از برند گابرینی، ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند تا ساعت‌ها، حالت و فرم زیبای ابروهای شما را تثبیت کند. غلظت بسیار خوب این محصول باعث شده که استفاده از آن برای ابروهای بسیار ضخیم و پرپشت نیز مناسب باشد.

عدم ایجاد رد سفید روی پوست و تارهای ابرو، از دیگر مزایای این ژل ابرو است. عملکرد این محصول، درست مثل ژل مو بوده و پس از خشک‌شدن، ظاهری یک‌دست، زیبا و مرتب به تارهای ابرو می‌بخشد.

صابون ابرو مدل ژله‌ای گابرینی

نوت: حالت دهنده رنگی ابروها

یک گزینه عالی برای میکاپ روزانه، یک ژل حالت دهنده رنگی ابرو است که می‌تواند علاوه بر حالت‌دهی، باعث تغییر رنگ ابروها نیز شود. در میان بهترین مارک ژل ابرو، محصولات نوت با عرضه ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو ادیکت نوت، توانسته گوی سبقت را از رقبای خود برباید. این محصول آرایشی، در چهار رنگ زیبا و پرکاربرد عرضه شده و باعث زیبایی هر چه بیشتر چهره شما می‌شود.

استفاده از ویتامین E و عصاره‌های طبیعی هم‌چون روغن آفتاب‌گردان و روغن گردو، از دیگر مزایای این محصول هستند. با استفاده از ژل حالت دهنده نوت، می‌توانید باعث تغذیه و آبرسانی عمیق ابروهای خود شوید. ابروها را به‌زیبایی لیفت کرده و ظاهری زیبا و خاص برای خود ایجاد کنید.

ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو ادیکت نوت

دیفکتو: حاوی روغن‌های طبیعی آووکادو، کرچک و نارگیل

یکی دیگر از بهترین مارک ژل ابرو برای مصرف روزانه، ژل ابروی دیفکتو است. این ژل کاسه‌ای به‌راحتی می‌تواند باعث حالت‌دهی، تثبیت و لیفت ابروهای شما شده و ظاهری مرتب و زیبا به شما هدیه دهد. ماندگاری فوق‌العاده و بافت بسیار سبک، مهم‌ترین مزیت این محصول بوده که باعث محبوبیت و شهرت آن شده است.

ناگفته نماند که این محصول برند دیفکتو، حاوی روغن‌های طبیعی نارگیل، کرچک و آووکادو است و به تقویت ریشه ابروها نیز کمک می‌کند. نرم‌کنندگی و تغذیه عمیق ابروها، از دیگر مشخصه‌های این محصول به شمار می‌آیند.

ژل ابروی دیفکتو

مقایسه محصولات معرفی‌شده در یک نگاه:

برندویژگی‌هاعصاره‌ها و ترکیباترنگویژگی‌های خاص
فارماسیواکس حالت‌دهنده و فیکس‌کننده، بافت سبک، ضدآب، بدون پارابنویتامین‌های تقویتیبی‌رنگمناسب برای روزهای گرم، مقاوم در برابر تعریق
گلدن رزفرمولاسیون سبک، تثبیت عالی، تایید شده توسط چشم‌پزشکیبی‌رنگمناسب برای استفاده روزانه و طولانی‌مدت
گابرینیصابون ژله‌ای با ماندگاری بالا، مناسب برای ابروهای ضخیم و پرپشتبی‌رنگغلظت بالا، عدم ایجاد رد سفید
نوتحالت‌دهنده رنگی، پرکننده ابروهاویتامین E، روغن آفتاب‌گردان، روغن گردورنگی (۴ رنگ)تغذیه و آبرسانی عمیق، تغییر رنگ ابروها
دیفکتوحالت‌دهنده و لیفت‌کننده، ماندگاری بالا، بافت سبکروغن نارگیل، روغن کرچک، روغن آووکادوبی‌رنگتقویت ریشه ابروها، تغذیه عمیق ابروها

اگر می‌خواهید لیفت ابرو در خانه، را خودتان انجام دهید، از روش‌های مختلفی می‌توانید این کار را انجام داده و نتیجه نسبتا موقتی را دریافت کنید. البته استفاده از محصولات مناسب لیفت ابرو مثل ژل و صابون ابرو، معمولا تاثیرگذاری بیشتری نسبت به روش‌های خانگی دارند.

ریمل ابرو شکل دیگری از حالت دهنده ابرو است که طبق تجربه بسیاری از افراد، کاملا رضایت‌بخش بوده است.

ژل و صابون ابرو، بهترین روش برای لیفت موقت ابروها

در حال حاضر، ده‌ها ترند آرایشی جدید روزانه به دنیای آرایش افزوده می‌شوند که در کمتر از چند هفته، جای خود را به ترندی تازه‌تر می‌بخشند. در این میان اما، ابروهای زیبای لیفت شده و مرتب، بیش از یک سال است که به مهم‌ترین بخش آرایش تبدیل شده است. خوشبختانه با وجود ده‌ها مدل از بهترین مارک ژل ابرو، شما به‌راحتی می‌توانید بهترین صابون ابرو را با توجه به نیازهای خود بخرید. برای میکاپ روزانه خود از آن استفاده کرده و در خانه، لیفت ابرو را تجربه کنید. حالا و پس از معرفی 10 محصول از بهترین مارک ژل ابرو برای لیفت، این بار شما به ما بگویید: بهترین صابون ابرو یا ژل ابرو که تا به حال استفاده کرده‌اید، کدام است؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا