مراقبت از مو

معرفی بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده

موهای رنگ شده، بسیار زیباست ولی در عین حال، به مراقبت بسیار بیشتری نیاز دارد. انواع شامپوهای معمولی و روزانه، حاوی ماده شیمیایی سولفات هستند که باعث کف‌کردن شامپو می‌شود. این ماده شیمیایی تمیزکننده، بسیار قوی است و به همین دلیل، استفاده از آن روی موهای رنگ شده یا حتی کراتینه، اثر رنگ یا کراتین را از بین می‌برد. بنابراین اگر می‌خواهید حتی بعد از گذر چند هفته پس از رنگ موها، موهای خوش‌رنگ و درخشنده داشته باشید، باید از شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده استفاده کنید. پس همراه ما بمانید تا در ادامه، 5 برند ایرانی و 5 برند خارجی شامپو سولفات فری را با هم بررسی کنیم!

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده بدون سولفات از برندهای ایرانی

در میان برندهای ایرانی، شامپوهای زیر را می‌توانیم به‌عنوان برترین شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده، معرفی کنیم:

ایروس: تثبیت کننده رنگ موها

زبری و خشکی موها پس از رنگ‌کردن، احتمالا یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که افراد مختلف بعد از دکلره یا رنگ، با آن مواجه می‌شوند. به همین خاطر، استفاده از یک شامپو کراتینه بدون سولفات مخصوص موهای رنگ شده، یک راه‌حل عالی برای احیای موها به نظر می‌رسد. شامپو تثبیت کننده رنگ مو ایروس، همان چیزی است که برای رفع این مشکل شایع، می‌توانید از آن کمک بگیرید.

از همان اولین دفعه استفاده، شامپو کراتینه ایروس باعث تقویت و بازسازی موهای شما می‌شود. به دلیل داشتن ترکیبات مغذی مثل روغن جوجوبا، خشکی و زبری موها را از بین می‌برد. ماندگاری و درخشندگی مو را افزایش می‌دهد و از آن مهم‌تر این‌که به دلیل نبود سولفات در ترکیبات سازنده، به هیچ عنوان به موهای شما آسیب نمی‌زند. بنابراین اگر پس از رنگ‌کردن مو، با خشکی، زبری و کدری موها مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. این برند داخلی به‌خوبی می‌تواند همه نیازهای موی شما را جبران کند و ظاهری زیبا و دل‌فریب به شما ببخشد.

علاوه بر این شامپو، انواع شامپو کراتینه اختصاصی هم در بازار وجود دارند که با ترکیبات اثرگذار خود، نرمی و لطافت را به موهای شما هدیه می‌کنند.

مورینگا: افزایش درخشندگی و انعطاف‌پذیری موها

افراد زیادی به دلیل کدرشدن رنگ مو پس از چند روز یا چند هفته پس از رنگ‌کردن موها، نسبت به انجام این کار تردید دارند. خوشبختانه راه‌های متنوعی برای حفاظت از رنگ موها وجود دارد که استفاده از شامپوهای تثبیت کننده فاقد سولفات، یکی از بهترین روش‌هاست. شامپو ترمیم کننده مناسب موهای رنگ شده مورینگا مخصوص کسانی است که می‌خواهند تا هفته‌ها پس از رنگ، موهایی زیبا داشته باشند.

این شامپو موی خشک و آسیب دیده مورینگا، حاوی ترکیبات گیاهی مثل کافئین و روغن هسته انار است. با ترکیبات رطوبت‌رسان، مغذی و نرم‌کننده، موهایی لطیف، درخشان و براق در اختیار شما می‌گذارد. افزایش انعطاف‌پذیری و استحکام موها، از دیگر مشخصه‌های این محصول هستند. بنابراین باید بگوییم که شامپو مورینگا برای موهای رنگ شده، یک گزینه عالی برای تمام کسانی است که به دلیل رنگ و دکلره، موهایی زبر و آسیب‌دیده دارند.

استم سل: مرطوب‌کننده و استحکام‌بخش موها

افزایش موخوره، نازک‌شدن هر تار مو و خشکی شدید کف سر و موها، همه بخشی از عوارض جانبی رنگ‌کردن مداوم مو است. در این شرایط، استفاده از انواع محصولات مراقبتی مو، می‌تواند بخش زیادی از مشکلات موجود را رفع کند. اگر شما هم در چنین شرایطی قرار دارید، شامپو موهای رنگ شده و هایلایت استم سل، یک شامپو بدون سولفات کامل برای موهای رنگ شده شماست که پس از اولین استفاده، تاثیر آن را خواهید دید.

اولین مشخصه شامپو موی خشک و آسیب دیده استم سل، جلوگیری از خارش کف سر در اثر خشکی است. افزون بر این، شامپو استم سل مخصوص موهای رنگ شده، به آبرسانی و تغذیه عمیق موها کمک می‌کند. بنابراین از خشکی، زبری و وز شدن موها نیز جلوگیری خواهد کرد. همین موضوع سبب شده که تارهای موی شما دچار موخوره نشوند. در اثر خشکی و دیگر آسیب‌های محیطی، ساختار محکم خود را از دست ندهند. از همه این موارد مهم‌تر، به دلیل عدم وجود سولفات در این شامپو، رنگ موهای شما کدر و کمرنگ نشده و زیبایی آن تا هفته‌ها باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: طرز استفاده از ماسک مو

درمالوکس: آبرسان قوی و فاقد سولفات

تغییر رنگ موها به دلیل شست‌وشوی مداوم، همان چیزی است که تمام زحمات و البته پول شما برای تغییر ظاهرتان را از بین می‌برد. شوینده‌های قوی، باعث شسته‌شدن پیگمنت رنگ از ساختار مو می‌شوند و به همین دلیل، بهتر است که حتما برای مصرف روزانه خود یک شامپو مخصوص مو رنگ شده تهیه کنید. یک شامپوی خوب بدون سولفات برای موهای رنگ شده ایرانی، شامپو درمالوکس برای موهای رنگ شده است.

شامپو موی خشک و آسیب دیده درمالوکس مواد شیمیایی قوی مثل سولفات ندارد. به همین دلیل، در عین پاکسازی کامل و عمیق موها، به هیچ عنوان رنگ موی شما را تحت تاثیر نمی‌گذارد. ترکیبات مغذی این محصول باعث تقویت و آبرسانی موها شده و ظاهری درخشنده، براق و سالم به موهای شما می‌بخشد.

در صورتی که شست‌وشوی روزانه و مداوم، رنگ موی شما را خراب کرده است، اصلا نگران نباشید. بدون صرف هزینه‌های گزاف و حتی مراجعه به سالن، می‌توانید رنگ زیبای موهای خود را بازیابی کنید. برای این کار تنها به یک شامپو رنگ نیاز دارید. با یک شست‌وشوی ساده با شامپو رنگ، تناژ زیبای موهای شما برمی‌گردد و می‌توانید از ظاهر خاص و زیبای خود، حسابی لذت ببرید.

کامان: تغذیه، تقویت و آبرسانی کامل موها

یکی دیگر از برندهای ایرانی که با عرضه یک شامپوی خوب برای موهای خشک و رنگ شده، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده، برند کامان است. این برند ایرانی، با بررسی دقیق نیازمندی‌های موهای خشک، آسیب‌دیده و رنگ شده، یک محصول باکیفیت و فاقد سولفات تولید کرد که برای مصرف روزانه، عالی است.

شامپو کامان برای موهای رنگ شده، یک رطوبت‌رسان قوی است که در ترکیبات آن سولفات وجود ندارد. رنگ موها را تثبیت کرده و به هیچ عنوان باعث کدرشدن رنگ موها نمی‌شود. مقاومت و استحکام موهای شما پس از شست‌وشوی مداوم با شامپو بدون سولفات کامان برای موهای رنگ شده، افزایش می‌یابد و به‌خوبی می‌توانید نرمی، لطافت و درخشندگی موهای خود را احساس کنید. بنابراین اگر به دنبال یک شامپو عالی برای موهای رنگ شده هستید، بی‌تردید این محصول برای شما مناسب خواهد بود.

در صورتی که موهای شما حتی پیش از رنگ مو هم خشک و آسیب‌دیده بودند، بهتر است که همراه با شامپو اختصاصی موی رنگ شده یک شامپو برای مو خشک هم تهیه کنید.

بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده برندهای خارجی

علاوه بر بهترین شامپو بدون سولفات موی رنگ شده ایرانی، برندهای خارجی زیر نیز وجود دارند که محصولاتی باکیفیت در بازار عرضه کرده‌اند:

گلیس: محافظت از درخشندگی رنگ مو

موهای دکلره‌ و رنگ شده، با وجود زیبایی خیره‌کننده‌ای که دارد، پس از مدتی خشک و زبر می‌شود. رنگ زیبای اولیه آن رو به زردی رفته و درخشندگی رنگ موها، کمتر خواهد شد. در این شرایط، استفاده از شامپو برای موهای رنگ شده بدون سولفات، یک گزینه عالی است. اگر شما هم از وقوع چنین شرایطی نگران هستید، باید به شما بگوییم که بهتر است از همان اولین حمام پس از رنگ مو، از شامپو کالر پروتکت گلیس استفاده کنید.

این شامپو به‌صورت اختصاصی برای موهای رنگ شده و دکلره، فرمولاسیون شده است. شویندگی ملایمی دارد و با وجود پاکسازی کامل کف سر و ساقه موها از چربی، شوره و گردوغبار، به هیچ عنوان باعث کدرشدن موها نمی‌شود.

در صورتی که چند هفته یا چند ماه از رنگ موهای شما گذشته و تناژ موهای شما زرد شده است، اصلا نگران نباشید. خیلی سریع و راحت و با استفاده از یک شامپو بنفش، می‌توانید زیبایی و جذابیت موهای خود را بازگردانید.

سولکس: حاوی روغن آرگان برای نرمی و زیبایی موها

موهای رنگ شده، کراتینه و پروتئین‌شده، به مراقبت بسیار بیشتری نیاز دارند. در میان برندهای خارجی، شامپو سولکس بدون سولفات برای موهای رنگ شده، یک گزینه عالی برای تمام کسانی است که یکی از این فرآیندهای زیباسازی مو را پشت سر گذاشته‌اند. این شامپو کاملا بدون سولفات است و در عین تمیزکنندگی کامل و عمیق موها، به هیچ عنوان مواد رنگ، کراتین یا پروتئین را از ساقه مو خارج نمی‌کند.

شامپو سولکس را می‌توانیم یک آبرسان کامل بنامیم که موها را به‌صورت عمقی تغذیه کرده و از خشکی و زبری آن‌ها جلوگیری می‌کند. استفاده از ترکیبات نرم‌کننده، باعث شده که حتی با یک بار شست‌وشو، نرمی و لطافت موهای شما بیشتر شود. به همین دلیل، درخشندگی موهای شما نیز افزایش یافته و ظاهری زیبا، شیک و خاص به‌دست می‌آورید.

سان سیلک: مرطوب‌کننده موها و کف سر

دیگر شامپو مناسب موهای رنگ شده از برندهای خارجی، شامپو برای موهای رنگ شده سان سیلک است. این شامپو با ترکیبات آبرسان و مغذی خود، یکی از مهم‌ترین مشکلات موهای رنگ شده یعنی خشکی و زبری شدید را از بین می‌برد. حالت پف‌کرده و وز موها را نیز تعدیل کرده و موهایی نرم، زیبا و درخشان در اختیار شما می‌گذارد.

تغذیه عمیق موها و افزایش استحکام هر تار مو، از دیگر فواید استفاده از این شامپو هستند. علاوه بر این، به دلیل عدم وجود سولفات، شامپو سان سیلک به هیچ عنوان رنگ موهای شما را از بین نمی‌برد. رنگ موها را تثبیت می‌کند و ظاهری شیک و مجلل به موهای شما خواهد داد.

بیشتر بخوانید: کاندیشنر چیست؟

لورال: محافظت کامل از موها در برابر عوامل مخرب

سوختن موها بر اثر رنگ‌کردن مداوم، یکی از بدترین اتفاقات ممکن است. اگر شما هم در چنین شرایطی قرار دارید، احتمالا تصور می‌کنید که تنها راه نجات موهای شما، کوتاه‌کردن است. در این‌جا باید از شما بخواهیم که دست نگه دارید و یک شامپوی مغذی و ترمیم‌کننده را هم امتحان کنید.

شامپو تثبیت کننده رنگ مو مناسب موهای رنگ شده لورال، یک شامپو اختصاصی برای موهای رنگ‌شده، آسیب‌دیده و خشک است. با استفاده از این محصول، موهای زبر و سوخته، احیا شده و ظاهری نرم و لطیف به خود می‌گیرند. مقاومت موهای شما افزایش خواهد یافت و درخشندگی خود را به‌دست می‌آورند. این شامپو علاوه بر تثبیت رنگ موها، از موی شما در برابر عوامل آسیب‌زای محیطی مثل اشعه‌های UVA و UVB نیز محافظت خواهند کرد. بنابراین اگر به دنبال شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده هستید، در اولین فرصت این محصول را تهیه نمایید.

هد اند شولدرز: مناسب موهای رنگ شوره‌دار

افرادی که موهای شوره‌دار دارند، پس از رنگ مو یا کراتینه، با مشکلات مختلفی مواجه می‌شوند. این دسته از افراد باید یک شامپوی بدون سولفات بیابند که خارش کف سر و شوره‌ها را هم از بین ببرد. خوشبختانه شامپو ضد شوره و درخشان کننده مناسب موهای رنگ شده هد اند شولدر، همان چیزی است که تمام این مشخصه‌ها را دارد.

این محصول فاقد سولفات است. باعث از بین‌بردن شوره چرب و خشک می‌شود. موها را به‌صورت عمیق تمیز می‌کند و با شویندگی ملایم خود، به هیچ عنوان رنگ مو را کدر نخواهد کرد. این محصول حاوی کرم نرم کننده نیز است و به همین دلیل، باعث نرمی و لطافت بسیار بیشتر موها نیز می‌شود. بنابراین برای داشتن موهایی زیبا، سالم، با رنگ مویی جذاب و البته بدون شوره، باید این شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده را تهیه کنید.

ناگفته نماند که این شامپو، علاوه بر شوره‌های خشک، می‌تواند شوره‌های چرب را نیز از بین ببرد. بنابراین کسانی که با وجود رنگ‌کردن مو، با مشکل کف سر چرب و شوره‌های چسبیده به سر مواجه هستند، می‌توانند این محصول را تهیه کنند. هم‌زمان با آن، از انواع شامپو برای مو چرب نیز کمک بگیرند و شرایط موهای خود را متعادل نمایند.

شامپو بدون سولفات؛حفظ زیبایی و درخشندگی رنگ مو

رنگ‌کردن مو، اولین گام در یک مسیر طولانی و پر پیچ و خم است. پس از اولین دکلره و رنگ موها، متوجه می‌شوید که موهای شما به مراقبت و رسیدگی بسیار بیشتری نیاز دارند. در این شرایط، خرید شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده، یکی از بهترین اقدامات ممکن برای زیبایی و محافظت از مو است. اگر تا این‌جا همراه ما بودید، تا الان 10 شامپو برای موهای رنگ شده بدون سولفات ایرانی و خارجی را شناخته‌اید که هر کدام می‌تواند گزینه مناسب شما باشد. پس فقط با بررسی شرایط موهای خود و بودجه‌تان، یک گزینه را انتخاب کرده و از لطافت، زیبایی و ماندگاری رنگ موی خود، حسابی لذت ببرید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا