مراقبت از پوست

بهترین تونر برای بستن منافذ باز پوست

تونر صورت یک سلاح مخفی مراقبت از پوست است. هدف تونرها تغذیه، هیدراتاسیون و رساندن مواد مغذی به پوست صورت است. برخی از تونر‌ها هم می‌توانند مشکلات پوستی خاص مانند آکنه و آسیب‌های ناشی از نور خورشید را درمان کنند. در زمان خرید تونر، به دنبال گزینه‌هایی باشید که آنتی اکسیدان‌های مغذی و سالیسیلیک اسید دارند، زیرا آنتی اکسیدان ها یک عضو کلیدی برای مبارزه با علائم پیری هستند. ما در این‌جا بهترین تونر برای بستن منافذ باز پوست و بهترین تونر برای پوست چرب و منافذ باز را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا پوستی شاداب و جوان داشته باشید.

معرفی بهترین تونر‌های ایرانی

در سال‌های اخیر، برندهای ایرانی محصولات باکیفیتی به بازار عرضه کرده‌اند. به همین خاطر در ادامه مطلب بهترین انواع تونر از برندهای ایرانی و همچنین خارجی را به شما معرفی می‌کنیم:

تونر لافارر: مناسب پوست‌های چرب و مختلط

بافت ژله‌ای این تونر خالی از هرگونه الکل است. در عوض به عصاره درخت چای، گل نرگس، بید سفید و هاملیس برای طراوت و رطوبت پوست متکی است. ویتامین E و C موجود در آن نه تنها از پوست شما در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند، بلکه می‌تواند برخی از این آسیب‌ها را نیز اصلاح کند. نتیجه آن بافت و ظاهر یک‌دست‌تر پوست صورت است. کارایی تونر لافارر Multi Active پوست چرب و مختلط، کنترل چربی صورت است و همین دلیل این برند نام آشنای ایرانی را به بهترین تونر برای منافذ باز پوست بدل کرده است.

برای رسیدن به نتیجه بهتر و کامل‌تر، شما می‌توانید از انواع ماسک‌های صورت نیز کمک بگیرید. انواع ماسک برای آبرسانی، جلوگیری از چین و چروک، از بین‌بردن لکه‌ها و… وجود دارد. با توجه به نیاز پوستی خود، یک مدل را تهیه کرده و به‌صورت روتین، از آن استفاده کنید. قیمت ماسک صورت هم بسیار مناسب است و می‌تواند به بخش اصلی و مهم روتین پوستی شما تبدیل شود.

ماسک خواب صورت و گردن 50میل
ژنو بایوتیک

ماسک خواب صورت و گردن 50میل

13%
548,800 475,630
تومان

البته اگر دقیقا نمی‌دانید که برای مراقبت و نگهداری از پوست خود باید چه مراحلی را پشت سر بگذارید و چه کارهایی انجام دهید، اصلا نگران نباشید. با نیم‌نگاهی به انواع روتین پوستی، خیلی ساده و راحت می‌توانید فرایند مراقبت از پوست خود را تعیین کرده و آن را به کار ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک تونر چیست؟

تونر بیتروی: پاک کننده پوست چرب

استفاده از این تونر هر آنچه را که برای شاداب‌تر، صاف‌تر و مرطوب‌ به نظر رسیدن پوست نیاز است به شما می‌دهد. تونر پوست چرب بیتروی بهترین تونر برای بستن منافذ باز پوست است و چربی اضافه را نیز کاهش می‌دهد. این محصول با فرمولاسیون هیالورونیک اسید، زینک و عصاره‌های ضروری گیاهی مانند چای سبز، بابونه باعث جوانسازی و درمان التهابات پوست می‌شود.

تونر بیتروی راهی عالی برای ارتقای روتین مراقبتی پوست شما به بهترین سطح است. از جمله نقاط قوت تونر پاک کننده بیتروی می‌توان به تنظیم PH پوست، محافظت از سد طبیعی آن و پاکسازی عمیق لایه‌های پوستی اشاره کرد. بدین شکل، با استفاده از تنها یک محصول، می‌توانید پوستی تمیز، سالم و با pH متعادل داشته باشید که طراوت و شادابی خیره‌کننده‌ای خواهد داشت.

انواع لوازم مراقبتی و محصولات مرتبط به آن، شامل موارد متعددی می‌شوند که هر کدام از آن‌ها، فواید و مزایای خاص خود را دارند. بنابراین شما باید انواع محصولات پوستی را بشناسید. در کنار تونر مناسب پوست خود، از این محصولات هم‌چون ضد آفتاب، سرم ویتامین C، شوینده و… نیز کمک بگیرید.

تونر آنتی آکنه ایویم: مناسب پوست مستعد جوش و آکنه حجم

آسیب‌های ناشی از نور خورشید، از دست دادن کلاژن پوست و حتی حرارت شعله گاز هنگام آشپزی از دلایل باز شدن منافذ پوست صورت است. استفاده از تونر آنتی آکنه ایویم باعث انتقال ترکیبات کلاژن ساز مثل رتینول و ویتامین سی به پوست صورت می‌شود و همچنین به بستن منافذ باز پوست کمک شایانی خواهد کرد.

پس از پاکسازی، استفاده از این تونر لایه بردار، پوست شما را تمیز و شفاف نگه می‌دارد. پس با برق‌افتادگی پوست خداحافظی کنید و هرگونه چربی را که باعث انسداد منافذ می‌شود، از بین ببرید. ایویم باعث رطوبت و آبرسانی عمیق پوست می‌شود و طراوت و شادابی را به پوست باز می‌گرداند. این محصول، مناسب‌ترین و بهترین تونر برای پوست چرب و منافذ باز است.

تونر ساین اسکین: پاک کننده آکنه مناسب پوست چرب و مستعد آکنه

این تونر با یک عمل قابض بسیار ملایم به پاکسازی عمیق، حفظ تعادل PH پوست و حذف چربی‌های اضافه کمک می‌کند. بنابراین برای پوست‌های مستعد آکنه ایده‌آل است. عصاره آلوئه‌ورا موجود در آن رطوبت طبیعی پوست را حفظ کرده و آن را هیدراته نگه می‌دارد. تونر پاک کننده آکنه ساین اسکین بهترین تونر برای بستن منافذ باز پوست است و به کاهش شکاف بین سلول‌ها کمک می‌کند.

این فرایند باعث سفت شدن پوست و کاهش علائم پیری می‌شود. علاوه بر این آلانتوئین موجود در این محصول خواص ضد التهابی دارد و به تسکین سوزش، کاهش قرمزی و از بین بردن جای جوش کمک به‌سزایی می‌کند. بنابراین اگر پوست شما به‌راحتی ملتهب می‌شود یا به‌سرعت انواع جوش و آکنه روی آن ظاهر می‌شوند، استفاده از این تونر می‌تواند بخش زیادی از مشکلات شما را از بین ببرد. پوستی صاف، سالم و زیبا، در اختیار شما قرار دهد و زیبایی چهره‌تان را دوچندان کند.

نکته مهمی که باید بدانید این است که گاهی اوقات، استفاده از تونر تنها گام اول درمان منافذ باز پوست است و لازم است از محصولات مخصوص و مناسب وضعیت پوست خود، با مشورت متخصص پوست خود استفاده کنید.

تونر سینره مدل Herbal Energize: برای پوست‌های خشک و حساس

پارابن و الکل غلیظ موجود در محصولات مراقب از پوست، لوازم آرایشی و شوینده‌های بهداشتی صورت، لایه‌های هیدرولیپیدی پوست را مختل می‌کند. در نتیجه باعث خشکی پوست، از بین رفتن باکتری‌های مفید، تحریک و قرمزی پوست می‌شود و راه‌یابی عفونت‌ها و التهابات به پوست را نیز آسان می‌کند.

تونر سینره Herbal Energize، غنی‌شده با عصاره بابونه و رزماری است، از پوست محافظت می‌کند و با تزریق رطوبت به پوست، به کاهش خشکی آن کمک خواهد کرد. در نتیجه همه این تاثیرات، شما پس از چند بار مصرف، به‌خوبی تفاوت قابل توجهی در ظاهرتان احساس می‌کنید. عصاره گیاهی اسطوخودوس موجب آرامش و التیام قرمزی پوست شده و باعث شفافیت و طراوت آن می‌شود. در کنار فواید مراقبتی مانند رطوبت رساندن به پوست و احیای آن، چربی مفید و مواد مغذی لازم را به پوست شما انتقال می‌دهد و باعث نرمی و لطافت آن خواهد شد.

تونر نئودرم: پاک کننده صورت مناسب پوست چرب

یک تونر خوب باید توانایی از بین بردن چربی اضافی، باکتری و میکروب‌های روی سطح پوست را داشته باشد. در این راستا ترکیبات فعال موجود در تونر حاوی ویتامین C پوست چرب نئودرم به حذف باکتری‌های مضر کمک کرده و با لایه برداری سریع پوست، باعث شادابی و تمیزی صورت می‌گردد.

ویتامین C موجود در محصول باعث تقویت کلاژن‌سازی شده و در نتیجه موجب روشن‌تر شدن پوست می‌شود. این تونر ویتامین سی از تشکیل مجدد جوش روی پوست جلوگیری می‌کند و جوش‌های موجود را کاملا از بین می‌برد. ویژگی‌های عالی این محصول آن را به بهترین تونر برای پوست چرب و منافذ باز تبدیل کرده است. شما می‌توانید رنگ پوست خود را با استفاده تونر پاک کننده نئودرم، یک‌دست کرده و لکه‌های موجود را از بین ببرید. این محصول، همان چیزی است که با هدف افزایش طراوت و شادابی پوست‌های چرب و مستعد لک، ساخته شده است.

تونر ملایم آردن: مناسب پوست خشک و خیلی خشک

تونر‌ها انواع مختلف و متنوعی دارند که هر فرد بر‌حسب نوع نیاز پوست خود باید از آن استفاده کند. اگر پوست صورت شما خشک یا خیلی خشک است، از تونر‌های حاوی الکل برای پاکسازی صورت خوداری کنید. الکل و پارابن پوست را به شدت خشک کرده و باعث تحریک و خارش آن می‌شود. در عوض از تونر چشم و صورت پوست خشک آردن که مبتنی بر گلیسرین دارویی و اسید ‌چرب است استفاده کنید.

این تونر مقرون‌به‌صرفه است و برای پاک کردن صورت از انواع آلودگی‌ها و آرایش بسیار مناسب خواهد بود. عصاره آلوئه‌ورا و جوی دوسر موجود در این محصول یک پوشش ظریف روی پوست ایجاد می‌کند. همزمان سلول‌های پوستی مرده را از بین می برد و مانند یک مرطوب کننده‌ طبیعی عمل خواهد کرد. تونر آردن هر گونه تحریک و خشکی را تسکین می دهد تا پوست شما در طول روز نرم‌تر، انعطاف‌پذیرتر شود.

تونر الارو: پاک کننده پوست چرب

اگر پوست صورت‌تان مستعد لک یا جوش و آکنه است، این تونر برای شما ایده‌آل خواهد بود. سالیسیک اسید موجود در آن، پوست مرده صورت را از بین برده و چربی پوست را تنظیم می‌کند. تونر پاک کننده پوست چرب الارو بهترین تونر برای پوست چرب و منافذ باز است و با داشتن ترکیبات اختصاصی برای پاکسازی عمیق پوست، نرمی و لطافت پوست را نیز در پی دارد.

مردان هم می‌توانند برای افزایش سلامت پوست خود، بعد از اصلاح صورت از این تونر استفاده کنند. ترکیبات تونر الارو شامل زینک گلوکونات، عصاره جینکوبیلوبا، عصاره گریپ فروت و پلی ساکارید دانه‌های سنا است که روند بهبودی جای جوش را سرعت می‌بخشد و باعث ترمیم و بازسازی پوست صورت می‌گردد.

معرفی بهترین تونر‌های خارجی

محصولات زیر جزء بهترین تونر‌های خارجی به شمار می‌آیند که تأییدیه جهانی گرفته و برای پوست بسیار مناسب هستند:

تونر کاسمکولوژی: پاک کننده ملایم آرایش صورت مناسب پوست چرب و نرمال

پس از شستن صورت، ممکن است آثاری از آلودگی، چربی و آرایش روی پوست باقی بماند. تونر کاسمکولوژی به عنوان یک پاک کننده عمل می‌کند، تمام ناخالصی‎‌ها را از بین برده و پوست شما را شاداب و تمیز می‌کند. بدین سبب، باید این محصول را بهترین تونر برای منافذ باز پوست بنامیم. آنتی اکسیدان موجود در این محصول از بروز چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند.

آکنه را با کمک تونر پاکسازی پوست کاسمکولوژی از بین ببرید. این محلول برای استفاده روزانه مناسب است و با یک بار کشیدن روی پوست صورت آن را خنک، آرام و احیا می‌کند. این تونر با گذشت زمان، ظاهر منافذ را به حداقل می رساند، به تجمع سبوم کمک می کند، و رنگدانه های پس از آکنه را از بین می برد.

تونر کاسمکولوژی پاک کننده ملایم آرایش صورت مناسب پوست چرب و نرمال

تونر لورال: پاک کننده و نرم کننده پوست خشک و حساس

یک تونر مراقبت از پوست راحت و آبرسان با فواید مرطوب کننده و تسکین دهنده برای حفظ رطوبت و صافی پوست. تونر لورال به طور خاص برای آبرسانی و تعادل پوست طراحی شده و خاصیت پاکسازی عمیق پوست را دارد. لورال بهترین تونر برای بستن منافذ صورت به شمار می‌آید، لذا در بین اکثر بانوان جایگاه ویژه‌ای دارد.

این محصول از نرم کننده‌های طبیعی مانند عصاره گیاهی گل رز و یاس تهیه شده که علاوه بر رایحه‌ خوش و شگفت‌انگیز، نرمی و لطافت را به پوست شما هدیه می‌دهد. برای استفاده روزانه کاملا مناسب است و نه تنها مانع بروز هرگونه حساسیت و التهاب می‌شود، بلکه به تقویت و احیای پوست بسیار کمک می‌کند. این تونر برای پوست‌های خشک و حساس مناسب است، نوید نتایج قابل توجهی به شما می‌دهد و پوستی جوان و با طراوت را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد.

تونر لورال پاک کننده و نرم کننده پوست خشک و حساس

علاوه بر این تونرها، انواع کرم و سرم هم برای بستن منافذ باز پوست وجود دارند. در مطلب کرم برای بستن منافذ باز پوست، مهم‌ترین محصولات برای این هدف را با هم بررسی کردیم. کافی است با کمک این محصولات گفته شده، پوست خود را درمان کنید و از ظاهر جدید خود، حسابی لذت ببرید.

پوستی سالم و شاداب با بهترین تونر برای بستن منافذ باز پوست

زیبایی صورت با پوستی سالم آغاز می‌شود. تونر یک مرحله فراموش شده برای مراقبت از پوست است. با متعادل ساختن PH پوست، با از بین بردن کثیفی و چربی اضافه می‌توانید صاحب پوستی سالم و درخشان شوید. بهترین تونر برای بستن منافذ باز پوست باید سرشار ازآنتی اکسیدان‌ها، ترمیم کننده‌ها و تسکین‌دهنده‌ها باشد تا باعث تغذیه پوست گردد. هر تونر ویژگی منحصر به‌فرد خود را دارد. این بدان معنا است که هر تونر مخصوصا برای یک نوع پوست یا یک مشکل خاص مناسب خواهد بود. حالا و پس از بررسی ده مدل مختلف از انواع تونر، به‌راحتی می‌توانید با توجه به مشکل پوستی خود، بهترین گزینه را تهیه و استفاده کنید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 4.3 / 5. مجموع آرا: 6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا