برند ها و محصولات

پرطرفدارترین رنگ ضد آفتاب کرم پودری و پرایمری سان سیف

ضد آفتاب، مهم‌ترین بخش روتین پوستی است که می‌تواند سلامت و شادابی پوست را تضمین کند. با وجود این، اغلب اوقات هنگام استفاده هم‌زمان از چندین محصول مثل کرم پودر، پرایمر و دیگر لوازم آرایشی مشابه، ضد آفتاب نادیده گرفته می‌شود. اگر شما هم بیشتر اوقات با این چالش مواجه می‌شوید، بهتر است که این بار از یک ضد آفتاب خاص استفاده کنید که حاوی کرم پودر و البته پرایمر است. بله! درست خواندید: ضد آفتاب کرم پودری و پرایمری سان سیف، یک محصول سه کاره است که در ادامه، به بررسی آن خواهیم پرداخت.

معرفی ضد آفتاب کرم پودری و پرایمری سان سیف

برند محبوب و مشهور سان سیف، سال‌هاست که بهترین محصولات پوستی را در بازار عرضه می‌کند. خوشبختانه این برند با عرضه یک محصول خارق‌العاده سه کاره، توانست یکی از معضلات اصلی اغلب افراد را به‌راحتی حل کند.

استفاده هم‌زمان از چند مدل کرم در روتین روزانه، کار چندان راحتی نیست. به همین خاطر، اغلب افراد ترجیح می‌دهند با حذف یک یا دو مورد، فرآیند آرایش خود را کوتاه‌تر کنند. بیشتر وقت‌ها قرعه حذف، به نام پرایمر یا حتی ضد آفتاب می‌افتد. در این شرایط، استفاده از ضد آفتاب کرم پودری و پرایمری سان سیف، یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود.

مهم‌ترین مشخصه‌های این کرم شامل موارد زیر هستند:

حاوی پرایمر

این ضد آفتاب سان سیف با داشتن پرایمر، باعث صاف‌شدن بافت پوست شده و ماندگاری آرایش را تا 12 ساعت افزایش می‌دهد. آبرسانی عمیق پوست و از بین‌بردن چروک‌های سطحی و بستن منافذ باز، همه از مزایای وجود پرایمر در این ضد آفتاب است. پرایمر در این محصول، خاصیت ضد درخشندگی هم دارد. بنابراین افرادی که به دلیل چربی بیش از حد، با مشکل برق‌افتادن پوست مواجه هستند، به‌راحتی می‌توانند با استفاده از این محصول، این چالش را هم حل کنند.

بیشتر بخوانید: پرایمر چیست؟

تنوع رنگی

نکته مهم بعدی، رنگ این ضد آفتاب است. این ضد آفتاب در 6 رنگ متنوع و پرطرفدار عرضه شده است. هر کسی با هر تناژ پوستی، قطعا می‌تواند رنگ مناسب خود را در کاتالوگ این محصول بیابد.

محافظت کامل از پوست

تمام این مشخصه‌های ضد آفتاب مکیسان سان سیف، تنها بخشی از ویژگی‌های اصلی آن بود. مهم‌ترین مشخصه این محصول، توانایی آن در محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB است. بدین شکل، پوست شما دچار مشکلات مهمی هم‌چون آفتاب‌سوختگی، ایجاد لکه‌های تیره، افزایش چین و چروک، التهاب یا قرمزی نخواهد شد.

بنابراین اگر به دنبال یک محصول سه کاره هستید که در عین داشتن مشخصه‌های آرایشی، از پوست‌تان هم محافظت کند، باید ضد آفتاب کرم پودری و پرایمری سان سیف را تهیه کنید.

پرطرفدارترین رنگ ضد آفتاب پرایمری و کرم پودری سان سیف

این محصول در 6 رنگ به بازار عرضه شده است. بنابراین همه افراد با هر نوع رنگ پوستی، حتما می‌توانند گزینه مورد نظر خود را در میان رنگ‌های ارائه شده بیابند. 6 رنگ این محصول، پایه بژ داشته و در تناژهای رزگلد، ابریشمی، طلایی، عاجی، طبیعی و وانیلی وجود دارند.

بژ طبیعی و بژ ابریشمی را باید پرطرفدارترین رنگ این محصول بنامیم. این رنگ‌ها مناسب رنگ گندمی پوست اغلب افراد هستند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که رنگ پوست متوسطی دارید، قطعا این رنگ مناسب شما است. برای کسانی که پوست خیلی روشن دارند، پرطرفدراترین رنگ این محصول بژ عاجی خواهد بود. اگر با داشتن پوست روشن، ترجیح می‌دهید که رنگ کرم پودرتان کمی تیره‌تر باشد، خرید ضد آفتاب مکیسان با رنگ بژ وانیلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بژ رزگلد دیگر رنگ پرطرفدار ضد آفتاب کرم پودری و پرایمری سان سیف است. این رنگ هم مشابه بژ ابریشمی است و برای اغلب افراد، مناسب خواهد بود. برای کسانی که پوست‌شان چند درجه تیره‌تر از گندمی است، رنگ بژ طلایی ایده‌آل‌ترین انتخاب ممکن خواهد بود. این رنگ نسبت به دیگر تناژهای این محصول، تیره‌تر است و رنگ آن را برای مصرف روزانه این دسته از افراد، پیشنهاد می‌کنیم.

پرطرفدارترین رنگ ضد آفتاب پرایمری و کرم پودری سان سیف

این ضدآفتاب سان سیف برای چه کسانی مناسب است؟

خوشبختانه باید بگوییم که این ضد آفتاب برای همه افراد با هر نوع پوستی مناسب است. با وجود این، به دلیل داشتن پرایمر و از بین‌بردن حالت درخشنده و براق پوست، استفاده از این کرم برای افراد دارای پوست چرب، عالی خواهد بود. بدین شکل، این دسته از افراد با خیال راحت می‌توانند از کرم پودری استفاده کنند که در عین محافظت از پوست‌شان، ماسیده نمی‌شود.

افزون بر این، پرایمر موجود در این ضد آفتاب، می‌تواند چروک‌های ریز و ظریف را پنهان کند. بنابراین افراد دارای پوست خشک که چروک‌های ریز خیلی زودتر از موعد روی صورت‌شان ظاهر شده است، با کمک این محصول می‌توانند صورتی صاف، زیبا و بدون چروک داشته باشند.

استفاده از ضد آفتاب

انواع ضد آفتاب رنگی سان سیف

5 مدل از بهترین ضد آفتاب‌های رنگی سان سیف شامل موارد زیر هستند:

کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم سان سیف

استفاده از ضد آفتاب‌های قوی دور چشم یا مصرف کرم پودرهای سنگین در این ناحیه از صورت، مشکلات متعددی به بار می‌آورد. به همین خاطر، کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم سان سیف به بازار عرضه شد. این کرم، یک ضد آفتاب اختصاصی است که در عین محافظت از پوست اطراف چشم در برابر اشعه‌های آفتاب، مزیت‌های خارق‌العاده‌ای دارد. کاهش چین‌وچروک، از بین‌بردن تیرگی و پف، جلوگیری از پیری زودرس پوست اطراف چشم، افزایش گردش خون مویرگی و داشتن رنگی طبیعی و ملایم، همه از ویژگی‌های این محصول هستند.

کرم ضد آفتاب رنگی مناسب پوست حساس سان سیف

پوست‌های حساس خیلی زودتر از سایر پوست‌ها دچار مشکلاتی هم‌چون لک، جوش، تیرگی، التهاب و حتی بروز علائم آلرژیک می‌شوند. در این شرایط، مصرف کرم ضد آفتاب رنگی مناسب پوست حساس سان سیف، بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. این محصول التیام‌بخش و مرطوب‌کننده است. پوست را آبرسانی می‌کند و رنگی طبیعی و ملایم دارد. عصاره آلوئه‌ورا، بابونه و میموزا در این کرم به کار رفته است و به دلیل وجود این ترکیبات، مصرف مداوم آن باعث ترمیم و بازسازی سطح پوست می‌شود. فاقد اسانس و پارابن است و به هیچ عنوان، احتمال بروز حساسیت پوستی را تحریک نمی‌کند.

ضد آفتاب رنگی ضد آکنه سان سیف

پوست‌های چرب، مستعد جوش و آکنه‌دار، با اولین استفاده از انواع کرم پودر چرب و روغنی دچار جوش‌های متعدد می‌شوند. در این شرایط، استفاده از ضد آفتاب رنگی ضد آکنه سان سیف، پیشنهاد اول ما است. این ضد آفتاب بافت بسیار سبکی دارد و خیلی سریع جذب پوست می‌شود. پوست را مات می‌کند. به دلیل نداشتن چربی و روغن، به هیچ عنوان باعث ایجاد جوش نخواهد شد. کنترل ترشح چربی و عدم بسته‌شدن منافذ باز پوست در حین مصرف این کرم، مهم‌ترین مشخصه‌های این ضد آفتاب هستند.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک رنگی سان سیف

بروز علائم پیری پوست، غیر قابل اجتناب است. با وجود این، می‌توانیم برای کندکردن این فرآیند، از محصولات تخصصی مثل کرم ضد آفتاب و ضد چروک رنگی سان سیف کمک بگیریم. کلاژن، ویتامین B5، عصاره جلبک دریایی و ویتامین C، بخشی از ترکیبات اصلی این ضد آفتاب هستند که از پیری پوست جلوگیری می‌کنند. این کرم درست مثل یک ضد چروک تخصصی عمل کرده و باعث سفت‌شدن پوست می‌شود. خاصیت ارتجاعی را افزایش داده و پوشانندگی بسیار خوبی دارد. ماندگاری طولانی‌مدت و محافظت از پوست در برابر اشعه‌های آفتاب، از دیگر مزایای این محصول به‌شمار می‌روند.

ضد آفتاب روشن کننده رنگی سان سیف

بروز لکه‌های تیره، به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. افزایش سن، آفتاب‌سوختگی، مشکلات هورمونی و…، تنها بخشی از این دلایل هستند. در این شرایط، استفاده از یک کرم ضد لک و روشن‌کننده همراه با یک ضد آفتاب قوی، اولین گام درمان است. خوشبختانه برند سان سیف با عرضه ضد آفتاب روشن کننده رنگی سان سیف، یک گزینه عالی در اختیار همه قرار داد. این محصول می‌تواند باعث محو تدریجی لکه‌ها و تیرگی‌های پوست شود. با پوشانندگی عالی خود، ظاهری صاف و یک‌دست به صورت ببخشد. از پوست در مقابل اشعه‌های آفتاب محافظت کرده و احتمال بروز لکه‌های جدید را به کمترین میزان ممکن برساند.

حالا شما هم با 6 مدل از بهترین ضد آفتاب‌های رنگی برند سان سیف آشنا شده‌اید و با توجه به نوع پوست‌تان، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید.

یک تیر و سه نشان با ضد آفتاب کرم پودری و پرایمری سان سیف

ضد آفتاب کرم پودری و پرایمری سان سیف، یک انتخاب فوق‌العاده برای کسانی است که می‌خواهند به‌صورت روزانه، آرایشی شیک و کامل داشته باشند. این ضد آفتاب حاوی پرایمر است و مشکلات متنوع پوستی مثل چین و چروک‌های سطحی و منافذ باز پوست را می‌پوشاند. فاقد چربی است و به هیچ عنوان باعث برق‌افتادن پوست نمی‌شود. SPF 50 دارد و از پوست صورت در مقابل تابش اشعه‌های آفتاب، کاملا محافظت می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا