عطر و ادکلن

معرفی ده عطر برتر مردانه در سال 2024

روتین روزانه مردان پیش از خروج از خانه در روزهای گرم تابستان یا سرد و برفی زمستان، با استفاده از یک ادکلن خاص و خوش‌بو کامل می‌شود. فرقی ندارد که شما از عطرهای تند و شیرین خوش‌تان می‌آید یا طرفدار یک عطر ملایم و تلخ هستید، در هر صورت باید بدانید که ده‌ها انتخاب متنوع در اختیار دارید. اگر همیشه برای انتخاب بهترین ادکلن مردانه سردرگم می‌شوید، همراه ما باشید که پس از بررسی ده عطر برتر مردانه و جایگزین‌های ایرانی‌شان، بهترین موارد را به شما معرفی کنیم!

ادکلن روژا مدل Elysium

در روزهای گرم تابستان، مردان به یک ادکلن مردانه ماندگار، خوش‌بو و ملایم نیاز دارند که بوی تازگی و طبیعت دهد. ادکلن‌های مردانه معمولا بوی تیزتری دارند و ماندگاری و پخش بوی آن‌ها نیز بیشتر است.

حالا اگر در مسیر یافتن یک ادکلن مردانه عالی با مشکل مواجه شده‌اید، باید در همین ابتدا برند روژا را به شما معرفی کنیم. ادکلن Elysium همان چیزی است که خنکی و تازگی را برای همه تداعی می‌کند و در نت‌های ابتدایی خود، بوی خوش و تازه‌ای از مرکبات مثل لیمو، ترنج، گریپ‌فروت و پرتقال دارد. این رایحه اولیه با بوی طبیعت ترکیب شده و در نت‌های میانی می‌توانید بوی لوندر و آویشن را احساس کنید. نت‌های پایانی این ادکلن، همان چیزی است که به امضای شخصی شما تبدیل خواهد شد و ترکیبی از چرم، وانیل، عنبر و مشک است. این ادکلن، بهترین انتخاب برای تابستان‌های داغ خواهد بود که در عین تازگی و خنکی مرکبات، با رایحه‌ای ماندگار و قوی، ساعت‌ها همراه شما می‌ماند.

در میان برندهای ایرانی، برند ژک ساف نیز یک ادکلن مشابه و تقریبا با همین نت‌ها، به بازار عرضه کرده است. عطر مردانه داوینچی سالوته ژک ساف، با نت‌های آغازین میوه‌ای و مرکبات مثل نارنج، پرتقال و لیمو آغاز می‌شود. این نت‌ها، با بوهای طبیعت هم‌چون گل بنفشه و شمعدانی همراه شده و در انتها، رایحه‌هایی از عنبر و مشک دارد. ماندگاری این ادکلن بسیار زیاد است و با وجود مناسب بودن برای همه روزهای سال، بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان خواهد بود.

انواع ادکلن ژک ساف، از محبوب‌ترین انتخاب‌های آقایی است که به عطر و استایل خود اهمیت می‌دهند و به دلیل کیفیت و دوام بالا، جزو پرطرفدارترین عطرهای ایرانی به‌شمار می‌روند.

ده عطر برتر مردانه

ادکلن پیر بوردون مدل French Lover

برای مردانی که به دنبال بهترین ادکلن‌هایی هستند که از طبیعت الهام گرفته شده است، می‌خواهیم یک ادکلن جذاب دیگر معرفی کنیم که برای روزهای تابستانی و داغ نیز مناسب است. برند پیر بوردون در سال 2024 با داشتن یک مدل جذاب یعنی French Lover، توانست در میان ده عطر برتر مردانه سال قرار بگیرد. این ادکلن از همان لحظات اولیه، شما را با بوی چوب و زمین، به قلب طبیعت دعوت می‌کند. پس از آن و در نت‌های میانی، می‌توانید رایحه ادویه‌های خوش‌بو مثل سدر و گلپر را احساس کرده و در انتها نیز بوی چوب بلوط و مشک سفید را استشمام خواهید کرد.

این ترکیب بی‌نظیر از بوهای طبیعی، باعث شده که فرنچ لاور به یکی از بهترین گزینه‌ها برای اغلب مردان تبدیل شود. بوی چوب و مشک، ماندگاری این ادکلن را افزایش داده‌اند و اگر در میان برندهای ایرانی به دنبال ادکلن مشابه فرنچ لاور هستید، باید ادکلن Green Irish برندینی را به شما معرفی کنیم. این ادکلن نیز با همان ترکیب رایحه‌های طبیعی عرضه شده و به‌خوبی می‌توانید بوی چوب و زمین را در نت‌های آن استشمام کنید.

رایحه اولیه این ادکلن برندینی، بوی طبیعت و مرکبات دارد و در نت‌های میانی می‌توانید رد پای برگ گل بنفشه را احساس نمایید. بوی عنبر و چوب صندل در انتهای رایحه این ادکلن خود را نشان می‌دهد. این عطر با ترکیب کاملی از تازگی و خنکی همراه با یک بوی سنگین و مردانه، به بهترین گزینه شما برای روزهای بهاری و تابستانی تبدیل خواهد شد.

ادکلن پیر بوردون مدل French Lover

ادکلن الکتیموس مدل London Eternal Imperium

برای کسانی که به دنبال یک بوی لوکس، خاص و جذاب هستند، بدون شک ادکلن لندن اترنال ایمپریوم از برند الکتیموس، همان چیزی است که می‌تواند توجه و رضایت آن‌ها را جلب کند. این ادکلن جذاب با داشتن نت‌های اولیه از مرکبات و ادویه، نت‌های میانی از گل و طبیعت و البته نت‌های پایانی از عود، مشک و عنبر، یک گزینه عالی برای هر نوع مناسبتی است. این ادکلن نیز مثل دو گزینه پیشین، برای روزهای گرم و داغ تابستان، ایده‌آل خواهد بود و قطعا نگاه‌ها را به سوی شما بر می‌گرداند.

در میان برندهای ایرانی، برند آلفامونته با معرفی ادوپرفیوم مردانه دارک لرد آلفا مونته، یک جایگزین عالی برای این ادکلن الکتیموس عرضه کرده است. ادکلن دارک لرد با رایحه‌ای از مرکبات و طبیعت آغاز می‌شود. در نت‌های میانی، بوی ادویه‌های دودی را استشمام خواهید کرد و در انتها، رایحه‌های طبیعی چوب صندل سفید، چرم، عود و نعناع هندی، شما را در بر می‌گیرد. این ادکلن، یک انتخاب عالی برای مردانی است که به یک عطر مردانه قوی نیاز دارند و می‌خواهند در هر گام خود، یک اثر پایدار از خود به جای بگذارند.

ادوپرفیوم مردانه دارک لرد

ادکلن Acqua Di Parma

توازن و تعادل، مشخصه اصلی ادکلن آکوا دی آر ما است که درست مثل بهترین لوازم آرایش و بهداشتی، به بخش اصلی روتین روزانه‌تان تبدیل خواهد شد. همه رایحه‌ها در این ادکلن به‌بهترین شکل ممکن در کنار هم قرار گرفته‌اند و با همان اولین استفاده، حس گرما و خنکی به شکل هم‌زمان برای شما تداعی خواهد شد. نت‌های اولیه آکوا دی پارما، ترکیبی از میوه‌های تابستانی است که در نت‌های انتهایی با رایحه‌های قوی و گرم هم‌چون چوب صندل، وتیور و نعناع هندی همراه خواهد شد. نکته جذابی که باید بدانید این است که ادکلن آکوا دی آرما یکی از ده عطر برتر مردانه است که می‌توانید برای انواع رویدادها و در هر فصل از سال، از آن استفاده کنید.

برای کسانی که در میان محصولات ایرانی به دنبال یک جایگزین مناسب برای این ادکلن می‌گردند، باید ادوپرفیوم مردانه بایلندو Invectuso Sport را معرفی کنیم. اینوکتوسو اسپورت، درست مثل ادکلن آکوا دی آرما، ترکیبی از خنکی و گرمی است و به همین خاطر برای هر روز از سال، می‌توانید از آن استفاده نمایید. رایحه اولیه این عطر، مرکباتی هم‌چون گریپ‌فروت و نارنگی دارد. پس از آن بوی گل یاس و برگ‌بو به مشام می‌رسد و در نت‌های پایانی، خزه چوب درخت بلوط، کهربا و نعناع هندی، باقی می‌ماند. بنابراین این ادکلن را باید یک عطر گرم و در عین حال سرد بنامیم که برای هر نوع مناسبتی می‌توانید آن را به کار ببرید.

ادکلن Acqua Di Parma

ادکلن Cremo مدل Spice and Black Vanilla

قیمت بالا و غیر منطقی، همان چیزی است که خرید یک ادکلن خوش‌بو، ماندگار و لوکس را به یک چالش واقعی تبدیل می‌کند. خوشبختانه در میان ده عطر برتر مردانه برای سال 2024، یک گزینه عالی برای شما داریم که با وجود رایحه خوش و ماندگاری بالا، به هیچ عنوان هزینه زیادی را به شما تحمیل نمی‌کند. ادکلن اسپایس اند بلک وانیلا از برند Cremo، همان گزینه بی‌نظیری است که برای روزهای سرد پاییز و زمستان به انتخاب اول شما تبدیل می‌شود. رایحه گرم این ادکلن، ترکیبی از هل و تنباکو است که به‌مرور زمان، یک بوی نوستالژیک و خوش برای همه می‌سازد. پس از این رایحه اولیه، بوی وانیل فضا را معطر خواهد کرد و تا ساعت‌ها در محیط باقی می‌ماند.

رایحه شیرین و گرم اسپایس اند وانیلا، این ادکلن را به اولین گزینه اغلب مردان برای روزهای سرد تبدیل کرده و در میان محصولات ایرانی، می‌توانید با انتخاب ادکلن لیتون برندینی، به این رایحه دست پیدا کنید. ادکلن لیتون هم درست مثل ادکلن Cremo، ترکیبی از ادویه‌های مشهور و قدیمی است که به‌زیبایی هر چه تمام‌تر در کنار هم قرار گرفته‌اند. رایحه گرم و تند ادکلن لیتون از اسانس‌هایی هم‌چون هل، وانیل، چوب صندل و ادویه به‌دست آمده است. بنابراین برای یک شب سرد زمستانی، انتخاب این ادکلن می‌تواند گرمابخش لحظات شما باشد.

ادکلن Cremo مدل Spice and Black Vanilla

ادکلن وان میلیون مدل Paco Rabanne

بوی گرم چرم و مشک، مناسب مردان جوانی است که برای هر لحظه از روز خود برنامه مهیجی دارند و ادوتویلت مردانه وان میلیون پاکو رابان به‌خوبی این رایحه دل‌انگیز را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. این عطر جذاب مردانه، رایحه‌ای گرم، تیز و تند دارد. ماندگاری آن فوق‌العاده است و برای پاییز و زمستان، ایده‌آل به نظر می‌رسد. ترکیب رایحه‌های زعفران، فلفل، هل و ماندرین همراه با دارچین، گل رز و بهارنارنج، بوی این ادکلن را به یک خاطره آشنا و دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند. در نت‌های پایانی نیز به‌خوبی می‌توانید رایحه چوب صندل، چرم، مشک و نعناع هندی را احساس کنید.

برای کسانی که ترجیح می‌دهند نسخه ایرانی و مشابه این ادکلن را تهیه کنند، یک پیشنهاد عالی وجود دارد. ادوپرفیوم مردانه ماژور مهران مدیری، یک جایگزین عالی برای مردان جوانی است که به دنبال رایحه‌ای گرم و تند می‌گردند. این ادکلن، در نت‌های اولیه تلخ است و با بوی مرکبات قوی، کار خود را آغاز می‌کند. در نت‌های میانی شما می‌توانید رایحه چوب سرو و دیگر چوب‌های طبیعی را احساس کنید و پس از آن است که بوی عنبر و مشک، خود را نمایان می‌کند. با توجه به ترکیب مشک و چوب، این ادکلن نیز همان گرمایی را دارد که ادکلن وان میلیون عرضه کرده است و برای شب‌های سرد، گزینه بسیار خوبی به‌شمار می‌آید.

ادوپرفیوم مردانه ماژور مهران مدیری
بیشتر بخوانید: بهترین عطرهای پاییزی

ادکلن Replica مدل Maison Margiela

برای لحظات خنک و سرد پاییز، یک عطر گرم می‌تواند همه معادله‌ها را تغییر دهد و ادکلن رپلیکا مدل Maison Margiela، درست همان چیزی است که می‌تواند برای یک مرد پرمشغله مناسب باشد. تمامی نت‌های این ادکلن با بوهای گرم و ادویه‌ای همراه است. فلفل، تنباکو، وانیل و چرم، همان رایحه‌هایی هستند که با گذشت چند ساعت، خود را به‌خوبی نمایان می‌کنند. پس از دقایق اولیه، بوی گرم وانیل همراه با تنباکوی دودی در هم آمیخته شده و یک بوی خوش و گرم را برای شما ایجاد می‌کند.

این ادکلن گرم، جایگزین خوبی در میان محصولات ایرانی دارد. عطر مردانه صندل جی اف فره لویی، همان رایحه سرشار از گرما را به شما هدیه خواهد داد. این ادکلن، با نت‌های آغازین خود، بوی هل، ترنج و گیاه درمنه را در فضا پراکنده می‌کند. پس از آن رایحه‌های دودی و ادویه‌ای گرم، با نعناع هندی و سدر، خود را نشان می‌دهند. بنابراین برای کسانی که به دنبال یک عطر گرم و خاص هستند، باید این ادکلن ایرانی جذاب را پیشنهاد دهیم.

عطر مردانه صندل جی اف فره لویی

ادکلن Ulric De Varens

بوی سنگین و ماندگار مشک، در انواع ادکلن‌های مردانه به کار می‌رود و اگر به دنبال یک ادکلن اختصاصی برای رایحه مشک هستید، ادکلن Ulric De Varens را باید به شما معرفی کنیم. این ادکلن، جزو بهترین انواع ادکلن مردانه تلخ و سنگین دارد. بوی گرم آن ساعت‌ها روی بدن و لباس‌تان باقی می‌ماند و برای روزهای سرد و برفی زمستان، گزینه بی‌نظیری خواهد بود.

ادکلن دارک ماسک، یک جایگزین عالی برای ادکلن اولریک دی وارنز است که با بوی مشک ماندگار خود، لحظات خوشی را برای شما رقم می‌زند. این ادکلن گرم و شیرین، رایحه مشک و عنبر دارد. نت‌های آن ترکیبی از بوهای شرقی و نوستالژیک هستند و بدون هیچ تردیدی می‌توانید برای لحظات سرد پاییز و زمستان از آن استفاده کنید.

ادکلن Ulric De Varens

ادکلن Dries Van Noten مدل Fleur Du Mal

با اینکه اغلب برندها برای ساخت ادکلن‌های مردانه از رایحه‌های گل و مرکبات به‌تنهایی دوری می‌کنند، اما یک برند عالی با یک ترکیب بی‌نظیر توانسته یکی از ده عطر برتر مردانه را با کمک همین اسانس‌های ظاهرا ملایم و خنک، بسازد. ادکلن دریس ون نوتس مدل فلور دو مال، رایحه‌ای خنک، شیرین و طبیعی دارد که درست مثل یک باغ بهاری پر از گل، شما را به آغوش می‌کشد. ماندگاری فوق‌العاده، دیگر ویژگی این ادکلن است که آن را به یک انتخاب عالی برای روزهای بهار و تابستان و مناسبت‌های عصرانه تبدیل می‌کند.

در میان ادکلن‌های ایرانی، عطر مردانه چمپ لجند مای ترکیب مشابهی با ادکلن دریس ون نوتس دارد. رایحه چمپ لجند، بسیار خنک و ملایم بوده و نت‌های آغازین آن با ترنج، به‌لیمو و آناناس، شما را به یاد تابستان‌های کودکی خواهد انداخت. گل رز، سیب سرخ و گل شمعدانی، نت‌های میانی این ادکلن را تشکیل می‌دهند و با پخش بوی مناسب، یک ادکلن شیک و سبک برای مصرف روزانه مردان است.

عطر مردانه چمپ لجند مای

این ادکلن نشان می‌دهد که برای مردها هم می‌توان از میان طیف گسترده‌ای از رایحه‌های متنوع و حتی ملایم، یک عطر مناسب انتخاب کرد. اگر دقیقا نمی‌دانید که چه عطرهایی برای مردان مناسب هستند، مطلب راهنمای خرید عطر مردانه و نکات گفته شده در آن، درست همان چیزی است که به آن نیاز دارید!

ادکلن تام فورد مدل Noir Men

برند شناخته شده تام فورد با معرفی ده‌ها عطر و ادکلن زنانه و مردانه، به یکی از محبوب‌ترین نام‌های بازار ادکلن تبدیل شده است. در میان انواع ادکلن‌های مردانه این برند، بدون شک باید ادو پرفیوم مردانه تام فورد Noir Men را یکی از ده عطر برتر مردانه بنامیم که با ترکیب جذاب خود، رایحه‌ای دل‌انگیز ایجاد کرده است. رایحه‌ گرم و سنگین مشک و عنبر این عطر، باعث شده که این ادکلن برای روزهای سرد سال، گزینه مناسبی باشد. ترکیب شاه‌پسند و نارنج در نت‌های ابتدایی، استفاده از جوز هندی همراه با رز و مریم در نت‌های میانی و البته عنبر، وانیل و چوب درخت استیراکس در نت‌های پایانی، مشخصه اصلی این ادکلن جذاب مردانه هستند.

مردانی که دوست دارند با یک جایگزین ایرانی مناسب برای این ادکلن آشنا شوند، باید ادوپرفیوم مردانه اف اف ژک ساف را به آن‌ها معرفی کنیم. این ادکلن، رایحه‌ای گرم و تند دارد و درست مثل نویر من، برای روزهای سرد سال ایده‌آل است. نت اولیه این عطر، مرکبات بوده و در نت میانی می‌توانید عطر شاه‌پسند و بنفشه را احساس کنید. پس از آن و در نت‌های پایانی، چوب صندل، خس‌خس، عنبر و وانیل ظاهر می‌شوند و ماندگاری بی‌نظیری به این ادکلن می‌بخشند. علاوه بر روزهای سرد زمستان، این ادکلن را برای روزهای پاییز و حتی بهاری خنک هم می‌توانید استفاده کنید و از گرمای دل‌پذیر رایحه آن لذت ببرید.

 ادوپرفیوم مردانه اف اف ژک ساف

ادکلن Xerjoff مدل Naxos EDP

مرکبات تازه و باطراوت، حس و حال بهار را منتقل می‌کنند و اگر برای روزهای شروع سال به یک ادکلن خاص و ملایم نیاز دارید، ادکلن Naxos EDP از Xerjoff همان چیزی است که به دنبال آن هستید. رایحه این ادکلن با گریپ‌فروت، ترنج و لیمو آغاز می‌شود. پس از آن بوی دارچین، عسل و یاسمین، فضا را پر خواهد کرد و در انتها، رایحه‌های وانیل و تنباکو خود را در محیط تثبیت می‌کنند. این ادکلن جذاب برای روزهای معتدل بهاری و گرم تابستانی، بی‌نظیر است و یک مکمل بی‌نظیر برای رویدادهای غروب و شب خواهد بود.

جایگزین بی‌نظیر این ادکلن در محصولات ایرانی، ادوتویلت مردانه Tehran لیلا حاتمی است که با نت‌های ملایم آغازین خود، از همان اولین لحظه‌ها توجه همگان را به خود جلب می‌کند. رایحه این ادکلن در ابتدا با بویی ملایم از مرکبات، هل و فلفل، آغاز می‌شود. پس از آن است که بوی توت سیاه، سیب سبز و نعناع هندی، به مشام می‌رسند و در نت نهایی، بوی عنبر و وانیل در اتاق پخش خواهد شد. این ادکلن نیز یکی از ده عطر برتر مردانه در سال 2024 است که می‌توانید برای روزهای بهاری و شب‌های تابستانی، آن را در نظر بگیرید.

ادوتویلت مردانه Tehran لیلا حاتمی

رایحه‌ای خوش و ماندگار با استفاده از یک ادکلن مناسب مردانه

اغلب مردان تصور می‌کنند که برای داشتن یک ادکلن خوش‌بو، فقط باید به سراغ عطرها و ادکلن‌های مشهور بروند. به همین دلیل، همیشه در میان چند رایحه محدود، سردرگم شده و در بیشتر موارد نمی‌توانند ادکلن مورد علاقه‌شان را بیابند. اگر تا بخش پایانی این مطلب با ما همراه بوده‌اید، الان شما هم به‌خوبی با ده عطر برتر مردانه در دنیا آشنا شده‌اید که با خرید آن‌ها یا جایگزین ایرانی هر کدام، می‌توانید عطر خود را به امضای شخصی‌تان تبدیل کنید. حالا و پس از بررسی همه این ادکلن‌ها، این بار شما به ما بگویید: از نظر شما جای کدام ادکلن در این لیست خالی است؟ کدام گزینه به نظرتان لایق عنوان بهترین ادکلن در میان ده عطر برتر مردانه خواهد بود؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا