اخبار سلامتی و زیبایی

دو محصول جدید شارلوت تیلبری برای چشمانی گیراتر

چشم‌ها پنجره‌های روح هستند، اما از طرفی آن‌ها اولین جایی هستند که نشانه‌های استرس و خستگی را هم نشان می‌دهند. چه بخواهید اثرات یک شب دیر خوابیدن را پنهان کنید یا فقط بخواهید ظاهر روزمره خود را بهتر کنید، می‌توانید روی شارلوت تیلبری حساب باز کنید. این برند معروف با دو محصول جدیدش کمک می‌کند تا چشمانی گیرا و جذاب داشته باشید: ریمل حجم‌دهنده «Exagger-Eyes Volume Mascara» و پچ‌های احیای فوری چشم «Immediate Eye Revival Patches». هر دو محصول همانطور که انتظار دارید نوآورانه هستند، اما قدرت زیادی دارند چرا که این محصولات برای تبدیل حتی خسته‌ترین چشم‌ها به یک ظاهر جذاب، هشیار و آماده برای مقابله با هر چیزی مجهز هستند، حتی اگر دقیقاً برعکس آن صادق باشد.

ریمل حجم‌دهنده ۲۸ ساعته شارلوت تیلبری

برای بهتر کردن روز، چه چیزی می‌تواند بهتر از یک مژه بلند شده باشد؟ شارلوت تیلبری با این ریمل جدید، تمام تلاش خودش را کرده است. این ریمل نه تنها محصولی پیشگامانه برای خط تولید است، بلکه طوری طراحی شده است که تا ۲۸ ساعت دوام بیاورد.

ریمل حجم‌دهنده ۲۸ ساعته شارلوت تیلبری

همین مسئله به تنهایی بسیار عالی است. اما ریمل جدید «Exagger-Eyes Volume Mascara» دارای براشی با مناسب‌ترین ساختار است تا بتوان با مژه‌ای با ۹ برابر حجم بیشتر داشته باشید. این ریمل همچنین به مژه‌های شما ظاهری زیبا و طبیعی و فر خورده می‌دهد. چنین حالتی به خاطر داشتن اپلیکاتور منحصر به فردی است که بیشتر شبیه ابزار استایل مژه است تا یک براش معمولی. تازه خیلی هم زود به نتیجه می‌رسید، چون حتی مژه‌های نازک و بی‌روح نیز ظاهری کاملاً جدید، بی‌نقص و پرپشت به خود می‌گیرند که باورنکردنی است. با این ریمل همه چیز ایده‌آل است و دیگر لازم نیست نگران ریختن و پخش شدن ریمل هم باشید. فقط کافی است از ۹۵درصد کاربرانی که احساس کردند چشمانشان بزرگ‌تر شده و آن ۹۴درصدی که از ماندگاری طولانی این ریمل هیجان‌زده شده‌اند، بپرسید.

پچ چشم ضدپیری شارلوت تیلبری

از آنجایی که پوست ظریف زیر چشم‌ها دقیقاً همان جایی است که نشانه‌های خستگی بیشتر ازهمه خود را نشان می‌دهند، رسیدگی به آن‌ها با پچ‌های احیای فوری چشم جدید این برند می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. این پچ‌ها با مواد مغذی و مناسب پوست آغشته شده‌اند که بلافاصله کار خود را آغاز می‌کنند. یعنی خطوط ریز و چین و چروک را صاف می‌کنند و در عین حال حلقه‌های سیاه را پاک می‌کنند و از شر پف‌های سمج و دائمی زیر چشم هم خلاص می‌شوید.

پچ چشم ضدپیری شارلوت تیلبری

برخلاف سایر پچ‌های موجود در بازار، از نظر بالینی ثابت شده است که این پچ‌ها به ناحیه چشم تغییر شکلی سریع و جوان‌کننده می‌دهند. پوست ظاهری روشن پیدا می‌کند و بلافاصله نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌شود. استفاده از پچ‌های احیای فوری چشم شارلوت تیلبری همچنین راهی آسان و سریع برای مراقبت از خود است. فقط کافی است به مدت ۱۰ دقیقه از آن‌ها استفاده کنید تا نتیجه‌ی آن را ببینید. در فرمولاسیون این محصول از موادی مانند گلیسیرین و کافئین استفاده شده است که پوست زیر چشم را روشن‌تر و جوان‌تر می‌کنند. مهم نیست بعد از چند شب کم خوابی از آن‌ها استفاده می‌کنید یا اینکه فقط به سلامتی دور چشم‌تان اهمیت می‌دهید، این پچ‌ها حسابی نظرتان را جلب خواهند کرد. این محصول با قیمت ۷۰ دلاری عرضه می‌شود و در هر جعبه‌ی آن ۳۰ جفت از این پچ‌ها وجود دارد که به اندازه‌ی مصرف یک ماه است. نتایج استفاده از این پچ‌ها هم فوق العاده بود، چرا که ۹۶درصد از کاربران می‌گویند که پوست آن‌ها بلافاصله مرطوب شده است و پف کردگی کمتری داشته است و ۹۳درصد هم گفتند که خطوط ریز اطراف چشم‌شان کم شده است.

اگر به دنبال راهی آسان برای تغییر چشم‌های خودتان می‌گردید، ریمل و پچ‌های چشم جدید شارلوت تیلبری دقیقاً چیزی است که به دنبال آن هستید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا