برند ها و محصولات

نقد و بررسی بادی اسپلش های ویکتوریا رز

زیباترین چهره‌ها و آراسته‌ترین استایل‌ها، تنها با رایحه‌های خوش و ماندگار تکمیل می‌شوند. به همین خاطر هم اغلب افراد برای خرید بهترین ادکلن‌ها و بادی اسپلش‌ها، وسواس زیادی به‌خرج می‌دهند تا بهترین محصولات را برای استفاده روزمره‌شان بیابند. در میان برندهای متنوع ایرانی و خارجی، برند ویکتوریا رز توانست با معرفی بادی اسپلش‌های اختصاصی برای بانوان، به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در لاین خوشبوکننده‌های بدن، تبدیل شود. حالا اگر قصد خرید بادی اسپلش ویکتوریا رز را دارید، اما مشخصه‌های اصلی این محصولات و البته نت‌های هر کدام از آن‌ها را نمی‌دانید، همراه ما باشید.

ویژگی‌های اصلی انواع بادی اسپلش ویکتوریا رز

آیا می‌دانید بادی اسپلش چیست؟ بادی اسپلش را می‌توانیم جایگزینی عالی برای اسپری یا انواع مام بنامیم. این محصولات، برخلاف انواع عطرهای بدن، حاوی روغن نیستند. بنابراین بافت بسیار سبک‌تری روی پوست دارند و پوست بدن را مرطوب و باطراوت نگه می‌دارند.

در میان انواع بادی اسپلش‌های موجود در بازار، بادی اسپلش ویکتوریا رز که یک برند ایرانی محسوب می‌شود، بسیار پرطرفدار است. این محصولات به هیچ عنوان باعث خشکی، سوزش یا التهاب پوست نمی‌شوند. بلکه با داشتن خواص آبرسانی، به افزایش لطافت و نرمی پوست زیر بغل و اطراف گردن کمک خواهند کرد. بادی اسپلش را باید حتما پس از استحمام و بر پوست تمیز اسپری کنید. بدین شکل، هر بار و با افزایش تحرک و بیشترشدن تعریق، بوی ملایم بادی اسپلش به‌مشام می‌رسد. با توجه به همه این موارد، مشخصه‌های اصلی بادی اسپلش ویکتوریا رز را باید شامل موارد زیر بدانیم:

  • قیمت مناسب نسبت به انواع عطر و ادکلن
  • عدم ایجاد حساسیت یا التهاب
  • آبرسانی و تلطیف پوست
  • رایحه‌های ملایم و ماندگار

در صورتی که بخواهید میزان ماندگاری این محصولات را بیشتر کنید، ابتدا روی پوست تمیز خود مقداری لوسیون بدن یا کرم مرطوب‌کننده بزنید. سپس بر همان نواحی، بادی اسپلش ویکتوریا رز را اسپری کنید. با این کار، بوی بادی اسپلش تا ساعات بیشتری دوام می‌آورد. حالا اگر قصد خرید بادی اسپلش زنانه ویکتوریا رز را دارید، اما نمی‌توانید یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید، اصلا نگران نباشید. در بخش بعد، به بررسی نت‌های مختلف تمام بادی اسپلش‌های این برند خواهیم پرداخت. پس همراه ما بمانید.

معرفی پرفروش‌ترین بادی اسپلش های ویکتوریا رز

انواع بادی اسپلش‌های این برند، حاوی رایحه‌های متنوع و اختصاصی برای بانوان هستند که 7 مدل آن شامل موارد زیر است:

رایحه Romance: رایحه گل و طبیعت

روزهای گرم تابستان و متعادل بهار، به رایحه‌هایی خنک و شیرین از گل، میوه و طبیعت نیاز دارند. در این صورت است که خرید بادی اسپلش ویکتوریا رز Romance، به بهترین انتخاب ممکن تبدیل خواهد شد. این بادی اسپلش، با بوی خوش کهربا، وانیل و دانه توکا آغاز می‌شود. پس از آن است که با گذر چند دقیقه، نت‌های میانی آن، خود را نمایان می‌کنند.

بوی گل‌های لطیف یاس همراه با تازگی رایحه زردآلو و عطر زنبق، فضا را پر خواهد کرد. این ترکیب آرامش‌بخش، با بوی مرکبات مثل ترنج و پرتقال، ادامه می‌یابد و فضایی پر از طراوت ایجاد می‌کند. این رایحه ملایم و دلنشین، بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند در مشغله‌های سریع روزمره، بویی خوش و دل‌انگیز داشته باشند. ماندگاری بسیار خوب و عدم ایجاد حساسیت، از مهم‌ترین مشخصه‌های این بادی اسپلش ویکتوریا رز هستند که تهیه و استفاده از آن را به اغلب بانوان پیشنهاد می‌کنیم.

مدل Temptation: ترکیبی از گل و پاییز

برای کسانی که تمام روزهای سال، در انتظار ورود پاییز خوش آب‌ورنگ هستند، استفاده از یک بادی اسپلش با رایحه‌های خوش، ایده‌آل خواهد بود. بادی اسپلش ویکتوریا رز Temptation، یک گزینه عالی برای این دسته از افراد است. این محصول با رایحه‌هایی دل‌انگیز از وانیل، پاتچولی، بنفشه و ماهون، آغاز می‌شود.

با گذر چند دقیقه، این رایحه‌های کم‌کم محو می‌شوند و جای خود را به ارکیده و نیلوفر آبی می‌بخشند. این نت میانی، در پس‌زمینه قرار می‌گیرد و پس از آن است که نت‌های نهایی یعنی تمشک، خرمالو و میوه شور، از راه می‌رسند. بنابراین اگر به دنبال ترکیبی از گل، میوه و عطرهای ملایم وانیل و بنفشه هستید، بدون شک این مدل از بادی اسپلش ویکتوریا رز، مناسب شما خواهد بود.

مدل Aqua Touch: ترکیبی از طراوت و تازگی

یکی دیگر از بهترین رایحه‌هایی که زنان می‌توانند از برند ویکتوریا رز تهیه کنند، بادی اسپلش ویکتوریا رز Aqua Touch است. این بادی اسپلش با حجم 250 میلی‌گرم، یک گزینه عالی برای مصرف روزانه است که در هر موقعیتی، رد پای ملایمی از خود به جای می‌گذارد. نت آغازین این بادی اسپلش، چوب، مشک و نعناع هندی است. به همین خاطر در همان ابتدا، رایحه‌ای تند و گرم، به‌مشام می‌رسد.

هر چند که باید بدانید این تنها ابتدای کار است و آکوا تاچ، ترکیبی از خنکی و آرامش را نیز به همراه دارد. در نت میانی، هل و ریحان همراه با فلفل، فضا را پر خواهند کرد. پس از آن است که نت پایانی با بوی لوندر و خیار، ظاهر خواهد شد. این ترکیب فوق‌العاده، یک شگفتی کامل است و می‌تواند سخت‌پسندترین افراد را هم مجذوب خود کند. عدم ایجاد حساسیت و التهاب با وجود ماندگاری بالا، دیگر دلیلی است که خرید و استفاده از این محصول را به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.

مدل Magnolia: رایحه گل، طبیعت و میوه

طبیعت، همان منبع آرامش‌بخشی است که در روزهای گرم و سرد سال، می‌تواند الهام‌بخش ما باشد. خوشبختانه در میان انواع بادی اسپلش ویکتوریا رز، چندین گزینه مناسب با رایحه‌های طبیعی وجود دارند که بادی اسپلش Magnolia، یکی از آن‌هاست. این بادی اسپلش بویی ماندگار و رایحه‌ای دل‌انگیز دارد. تا ساعت‌ها رد آن بر پوست و لباس شما باقی می‌ماند و برای روزهای خاص و خاطره‌انگیز یا سریع و شلوغ، مناسب خواهد بود.

رایحه این بادی اسپلش با عطری از عسل و نعناع هندی شروع می‌شود. پس از آن است که در نت میانی، این رایحه‌ها کمی کمرنگ شده و عطر گل‌های سفید، فضا را معطر می‌کند. در ادامه، بوی نرولی که از شکوفه نارنج گرفته شده است، همراه با لیمو آمالفی، رایحه این بادی اسپلش را تکمیل می‌کند. ترکیب مرکبات و گل‌ها، همان چیزی است که باعث شده این بادی اسپلش، خاص و دوست‌داشتنی باشد.

مدل Please: بوی میوه، گل و وانیل

یکی دیگر از رایحه‌های جذاب و ماندگار بادی اسپلش ویکتوریا رز، بادی اسپلش ویکتوریا رز Please است. این بادی اسپلش، از رایحه‌های طبیعی، گل و میوه تشکیل شده و به همین خاطر، یک بوی محبوب برای اغلب افراد به شمار می‌رود. بوی این بادی اسپلش، با نعناع، وانیل و کهربا شروع می‌شود. پس از آن است که رایحه‌های یاس بنفش، یاس سفید، هلو و توت سفید، از راه می‌رسند و ترکیبی خوش از باغ‌های بهاری را در ذهن زنده می‌کنند.

نت پایانی این بادی اسپلش با فلفل صورتی و ماندرین، بوی طبیعت را تثبیت خواهد کرد و تا ساعت‌ها در محیط باقی می‌ماند. با توجه به این ترکیب جذاب، بادی اسپلش پلیز به یک گزینه مناسب برای همه فصل‌ها تبدیل شده و می‌توانید در هر زمان از سال، این بادی اسپلش را استفاده کنید.

مدل Angelo: رایحه رز و صندل

اغلب ادکلن‌ها یا بادی اسپلش‌ها، از رایحه‌های نزدیک به هم در ترکیب نت‌های مختلف استفاده می‌کنند. هر چند اگر به دنبال یک بوی خاص و ویژه هستید، بادی اسپلش ویکتوریا رز Angelo، یک ترکیب هیجان‌انگیز از رایحه‌های خنک و گرم را به‌صورت هم‌زمان دارد. این بادی اسپلش، با بوی نعناع فلفلی، صندل و البته وانیل، شروع می‌شود.

این رایحه‌های تند، با یک نت میانی ملایم یعنی برگ سبز رز، ادامه پیدا می‌کند. در ادامه آن توت قرمز، لیچی و کاسیا، به‌عنوان رایحه پایانی به مشام می‌رسند. با این رایحه‌های خاص، باید بگوییم که بادی اسپلش آنجلو، یک ترکیب منحصر به‌فرد از بوهای خنک و دلنشین با رایحه‌های تند و تیز است. بنابراین برای روزهای سرد سال یا خنک و معتدل، بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

مدل Sensual: رایحه مشک و عنبر با گل‌های بهاری

دیگر بادی اسپلش خاص برند ویکتوریا رز، به بادی اسپلش مدل Sensual تعلق دارد. این محصول، برای استفاده هر روزه عالی است. ترکیبی از رایحه‌های معطر بهاری و بوی خوش طبیعت را دارد. نت‌های آغازین آن با مشک، چوب و عنبر شروع می‌شود. بنابراین باید بگوییم که در اولین لحظات، احساس می‌کنید که این بادی اسپلش تنها برای روزهای سرد مناسب است.

هر چند باید بگوییم که بهتر است چند دقیقه منتظر بمانید تا بوی خوش گل‌های مگنولیا و لیلی، شما را شگفت‌زده کنند. پس از آن و در نت‌های انتهایی، بوی هلو و برگ تمشک، به مشام خواهند رسید. با این پایان‌بندی، عجیب نیست که این بادی اسپلش هم یک گزینه عالی برای مصرف هر روزه باشد.

بادی اسپلش ویکتوریا رز؛ رایحه‌هایی ماندگار با کیفیت خارق‌العاده

برند ویکتوریا رز، یکی از برندهای محبوب و خاص ایرانی است که با عرضه محصولات متنوع، توانست در مدت زمان کوتاهی، توجه خیل عظیم مشتریان را به خود جلب کند. این برند با آغاز لاین اختصاصی خوشبوکننده‌های بدن برای بانوان، تولید خاص‌ترین بادی اسپلش‌ها را شروع کرد. انواع بادی اسپلش ویکتوریا رز، با ترکیبی از رایحه‌های طبیعی، گل‌های بهاری و مرکبات، گزینه‌های ایده‌آلی برای مصرف روزانه هستند. تنها کافی است که رایحه مورد علاقه‌تان را در نظر بگیرید و از میان این 7 بادی اسپلش خوش‌بو، گزینه مناسب خود را بیابید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا