برند ها و محصولات

معرفی کرم ضدآفتاب ویتابلا + مزایا و معایب

همه ما اهمیت محافظت از پوست در برابر آفتاب و تأثیرات مخرب اشعه ماورای‌بنفش را می‌دانیم و به همین دلیل در میان تنوع بالای ضدآفتاب‌های موجود در بازار، به دنبال گزینه‌ای می‌گردیم که علاوه بر محافظت حداکثری در برابر آفتاب، با وضعیت پوست و بودجه ما نیز هماهنگ باشد. ضد افتاب ویتابلا یکی از بهترین کرم‌های ضدآفتاب موجود در بازار است که کیفیت بالایی دارد و بد نیست آن را در فهرست گزینه‌های خود قرار دهید. در  این مطلب از مجله خانومی قرار است برند ویتابلا و انواع ضد آفتاب‌های این برند را به شما معرفی کنیم و در نهایت به سؤال «کرم ضدآفتاب ویتابلا خوبه؟» پاسخی کامل بدهیم.

با انواع ضدآفتاب ویتابلا آشنا شوید

در حال حاضر 3 نوع از ضد آفتاب‌های این برند بیشتر در بازار پیدا می‌شوند که در ادامه به معرفی ویژگی‌های هر کدام می‌پردازیم:

ضد افتاب بی‌رنگ ویتابلا SPF50

این محصول به دلیل داشتن بافت سبک و تکنولوژی Fusion Water محبوب‌ترین ضد افتاب ویتابلا است. تکنولوژی Fusion Water باعث می‌شود ضدآفتاب سریع‌تر و بهتر جذب پوست شود، رد گچی باقی نگذارد و در صورت وجود رطوبت روی پوست، بی‌اثر نشود. ضدآفتاب SPF50 ویتابلا فاقد چربی است و به همین دلیل برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه و همچنین افرادی که با سنگینی کرم‌های ضدآفتاب کنار نمی‌آیند، مناسب است.

ضد افتاب بی‌رنگ ویتابلا SPF50

البته در ترکیبات این کرم از ویتامین‌های A ،C و E استفاده شده است که همگی با خشک شدن پوست مبارزه می‌کنند و به همین دلیل می‌توان این ضدآفتاب را برای پوست‌های خشک و معمولی هم مناسب دانست. ویتامین A جلوی چروک شدن و سایر اثرات مخرب اشعه ماورای‌بنفش خورشید را می‌گیرد و ویتامین C به روشن شدن پوست و رفع لکه‌های ناشی از تابش آفتاب کمک می‌کند.

این کرم ضدآفتاب به دلیل داشتن SPF50 قادر است تا 98 درصد از پوست شما در برابر اشعه UVA و UVB خورشید محافظت کند.

ضدآفتاب بی‌رنگ ویتابلا SPF30

این ضد آفتاب ویتابلا مخصوص افرادی است که در طول روز مدت‌زمان کمتری را زیر نور آفتاب سپری می‌کنند. همانند محصول قبلی، ضدآفتاب SPF30 ویتابلا بی‌رنگ و فاقد چربی است و به دلیل بافت سبکی که دارد، به‌سرعت جذب پوست می‌شود و از خود ردی باقی نمی‌گذارد. همچنین به غیر از اشعه‌های UVA و UVB، از پوست شما در برابر اشعه مادون‌قرمز خورشید هم محافظت می‌کند. این اشعه منجر به بروز استرس اکسیداتیو و علائم پیری زودرس در پوست می‌شود.

ضدآفتاب بی‌رنگ ویتابلا SPF30

این ضد افتاب ویتابلا هم با ویتامین‌های A ،C و E تولید می‌شود و جلوی ایجاد چین و چروک و لک‌های پوستی ناشی از آفتاب را می‌گیرد.

اسپری ضدآفتاب بدون رنگ ویتابلا مدل Sun

این ضد افتاب ویتابلا به دلیل قیمت بیشتر و بافت سنگین‌تر، محبوبیت کمتری دارد؛ اما نمی‌توان برخی مزایای آن مثل ضد آب بودن و سرعت استفاده بالا را نادیده گرفت. اصولا اسپری‌های ضدآفتاب مخصوص کودکان و افراد تنبلی است که حوصله کمی در برابر روتین‌های پوستی دارند.

علاوه بر این خاصیت ضد آب اسپری ضد افتاب ویتابلا باعث می‌شود که روی پوست عرق‌کرده هم به‌خوبی عمل کند و برای ورزشکاران و آن‌هایی که در خارج از خانه فعالیت بدنی سنگین انجام می‌دهند، مناسب باشد. این ضدآفتاب SPF50 دارد و سایر ویژگی‌های ضدآفتاب‌های ویتابلا مثل وجود ویتامین‌های A ،C و E و قابلیت محافظت در برابر اشعه‌های UVA و UVB در این محصول هم پیدا می‌شود.

اسپری ضدآفتاب بدون رنگ ویتابلا مدل Sun

مهم‌ترین مزایا و معایب ضد آفتاب ویتابلا از نظر کاربران

همه ما پیش از خرید یک محصول جدید به اعتبار برند تولیدکننده، توصیه اطرافیان و متخصصان یا نظرات خریداران قبلی توجه می‌کنیم. در روزگاری که تقریبا هر محصولی به‌صورت آنلاین عرضه می‌شود و با یک جستجوی ساده در فروشگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی می‌توان به نظرات و نقدهای مختلف در مورد آن دسترسی داشت، این عامل می‌تواند زودتر ما را به نتیجه برساند و به همین دلیل روی تصمیم‌گیری ما برای خرید تأثیر زیادی دارد.

با توجه به اهمیت این موضوع، در این بخش مزایا و معایب ضدآفتاب‌های ویتابلا از نظر کاربران مختلف را جمع‌بندی کرده‌ایم و با مطالعه آن متوجه می‌شوید که کرم ضدآفتاب ویتابلا خوبه یا نه.

ضد افتاب ویتابلا

مزایای ضد افتاب ویتابلا

از نظر کاربران مختلف، مزایای ضد آفتاب‌های این برند به شرح زیر است:

  • بافت سبک و جذب سریع
  • رایحه دلپذیر
  • باقی نماندن رد کرم روی پوست
  • مرطوب‌کنندگی بالا
  • روشن‌کننده پوست به مرور زمان
  • مناسب برای پوست خشک و چرب
  • قیمت مناسب نسبت به کیفیت
  • مناسب برای آقایان

برای آشنایی با نحوه انتخاب ضدآفتاب مناسب برای پوست‌های معمولی، خشک و چرب، مطلب بهترین ضدآفتاب مناسب پوست شما چیست را بخوانید.

معایب ضد افتاب ویتابلا

ازآنجایی‌که این ضدآفتاب محصولی نسبتا جدید است، در مورد آن نظرات منفی زیادی پیدا نکردیم. البته کم بودن نظرات منفی می‌تواند به دلیل کیفیت مناسب این محصول هم باشد. فهرست زیر تعدادی از معایب ضد افتاب ویتابلا را نشان می‌دهد:

  • حجم کم
  • بوی نامناسب (مربوط به اسپری ضدآفتاب ویتابلا)
  • چربی بالا (مربوط به اسپری ضدآفتاب ویتابلا) 

علاوه بر ضد آفتاب ویتابلا، شما می‌توانید انواع مختلف کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود را در سایت خانومی تهیه کنید.

ضد افتاب ویتابلا؛ محصولی اقتصادی و باکیفیت

در این مقاله به معرفی و بررسی انواع ضد افتاب ویتابلا پرداختیم و تلاش کردیم به سؤال «کرم ضدآفتاب ویتابلا خوبه؟» پاسخ درستی بدهیم. خرید ضدآفتاب از خرید لوازم آرایشی اهمیت بیشتری دارد و به همین دلیل توصیه می‌کنیم که فقط به خواندن این مقاله اکتفا نکنید و سری به مجله خانومی بزنید و مقالات مربوط به نقد و بررسی ضدآفتاب برندهای مختلف و راهنمای خرید ضدآفتاب را مطالعه کنید تا بتوانید در مورد انتخاب این محصول مهم بهتر تصمیم بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا