برند ها و محصولات

نقد و بررسی ضد آفتاب ‌های برند ووچه

متخصصین پوست بارها تأکید کرده‌اند که مهم‌ترین محصول برای مراقبت از پوست، کرم ضد آفتاب است؛ محصولی که بهترین سد دفاعی پوست در برابر تأثیرات مخرب اشعه خورشید به حساب می‌آید. در بازار محصولات مراقبت از پوست و مو، تنوع انواع ضد آفتاب بسیار زیاد است و همین موضوع، انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب را با چالش مواجه می‌کند. ما این مطلب از مجله خانومی را به طور اختصاصی به نقد و بررسی ضد آفتاب ‌های برند ووچه اختصاص داده‌ایم؛ برندی که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود و می‌خواهیم به طور کامل انواع، مزایا و معایب ضد آفتاب‌های برند ووچه را زیر ذره‌بین بگذاریم؛ پس با ما همراه باشید.

معرفی برند ووچه

اگر برایتان سؤال شده است که برند ووچه ساخت کجاست، باید بگوییم ووچه برند ایرانی است که محصولات مراقبت از پوست و مو با پایه گیاهی تولید می‌کند. ویژگی اصلی محصولات وچه، استفاده از گیاهان دارویی است که احتمال بروز حساسیت‌های پوستی را به حداقل می‌رساند.

بررسی ضد آفتاب ‌های برند ووچه

در روند تولید محصولات وچه، از دانش و تجربه کارشناسان فرانسوی کمک گرفته شده است و به گفته مسئولین برند، مواد اولیه و اسانس‌های کمیاب آن، از کشورهای اروپایی وارد می‌شود.

ترکیب همکاری با متخصصین پوست و مو از نقاط مختلف دنیا و تهیه مواد اولیه از کشورهای دیگر، یکی از نقاط قوت ووچه به حساب می‌آید؛ طوری‌که در بازار فعلی ایران، آن را به رقیبی سرسخت برای برندهای خارجی تبدیل کرده است.

انواع ضد آفتاب‌ های برند ووچه

فواید ضد آفتاب برای پوست، ثابت شده است؛ تاحدی‌که به پایه اصلی سبد خرید ما در طول سال تبدیل شده است. اگر دوست دارید بعد از بررسی ضد آفتاب ‌های برند ووچه برای خرید آن تصمیم بگیرید، قسمت‌های بعدی را بخوانید تا با انواع مختلف ضد آفتاب این برند، بیشتر آشنا شوید:

کرم ضد آفتاب بدون رنگ مناسب پوست چرب و مستعد آکنه

در بررسی ضد آفتاب ‌های برند ووچه، به این نتیجه رسیدیم که یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار این برند، کرم ضد آفتاب ووچه پوست چرب بی رنگ است. این ضد آفتاب، بافت سبکی دارد و به‌خوبی در لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند. البته در ابتدا، کمی حالت سفیدی روی پوست می‌گذارد؛ ولی به‌سرعت جذب می‌شود و پوشانندگی یکنواختی دارد.

آفتاب ووچه پوست چرب بی رنگ

این کرم، فاقد چربی است و به همین خاطر گزینه‌ای ایده‌آل برای آن‌هایی است که پوست چرب یا مستعد آکنه دارند. همچنین ترکیبات مؤثر این محصول به شکلی است که چربی پوست را هم کنترل می‌کند و می‌تواند به‌عنوان مکملی مناسب در کنار سایر محصولات کنترل‌کننده چربی قرار بگیرد.

بی‌رنگ بودن این مدل، یک مزیت دیگر است؛ چون می‌توانید روی آن از کرم‌پودر موردعلاقه و هم‌رنگ با پوستتان استفاده کنید. همچنین اگر در فصل تابستان و گرما از تعریق و ماسیدن کرم‌پودر روی صورتتان می‌ترسید یا نمی‌خواهید آرایش کنید، این کرم انتخاب مناسبی است.

کرم ضد آفتاب بدون رنگ و مناسب پوست خشک و معمولی

این مدل همان‌طور که از نامش پیداست، مناسب کسانی است که پوستی معمولی تا خشک دارند. هرچند توصیه می‌کنیم اگر پوست شما خیلی خشک است، حتما قبل از استفاده از ضد آفتاب ووچه پوست خشک بی رنگ، مرطوب‌کننده بزنید تا هم ضد آفتاب بهتر جذب شود و هم روتین پوستی‌تان را رعایت کرده باشید.

کرم ضد آفتاب بدون رنگ و مناسب پوست خشک و معمولی

این کرم ضد آفتاب، فاقد چربی است و همین موضوع یک نقطه قوتی برای آن به حساب می‌آید؛ چون وجود چربی در ترکیبات کرم ضد افتاب باعث می‌شود بافت آن سنگین شود. این در حالی است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند ضد آفتاب‌های پوست خشک باید چربی داشته باشند.

این مدل ضد آفتاب ووچه، در حین مراقبت از پوست خشک در مقابل اشعه خورشید، رطوبت آن را هم تأمین و از دهیدراته شدن جلوگیری می‌کند. همچنین فاقد رنگ‌دانه است و به همین خاطر می‌توان از آن برای پایه آرایش و زیر کرم‌پودر استفاده کرد.

کرم ضد آفتاب رنگی، فاقد چربی و مناسب پوست چرب و جوشدار

در این قسمت از بررسی ضد آفتاب ‌های برند ووچه، به معرفی ضد آفتاب ووچه پوست چرب رنگی می‌رسیم که در 2 رنگ بژ روشن و بژ طبیعی تولید می‌شود.

اگر پوست سفید و روشنی دارید، بژ روشن یا شماره 1-0 را انتخاب کنید. برای پوست‌های گندمی هم رنگ بژ طبیعی یا شماره 2-0 انتخاب مناسب‌تری است. با این حال، شما با توجه به سلیقه خودتان و مدل آرایشی که می‌خواهید، می‌توانید هر رنگی را که دوست داشتید، تهیه کنید.

کرم ضد آفتاب رنگی، فاقد چربی و مناسب پوست چرب و جوشدار

این مدل ضد آفتاب، برای کسانی که فرصت زیادی برای آرایش ندارند و در عین حال می‌خواهند از محصولی سبک با ظاهری مات استفاده کنند، گزینه بسیار مناسبی است؛ چراکه به‌سرعت جذب پوست می‌شود. مزیت ضد آفتاب‌های فاقد چربی این است که روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی‌کنند و به خاطر ترکیبات مؤثری که دارند، به کاهش ترشح غدد چربی هم کمک می‌کنند.

کرم ضد آفتاب رنگی، فاقد چربی و مناسب پوست نرمال و خشک

بررسی ضد آفتاب ‌های برند ووچه را با معرفی آخرین محصول یعنی ضد آفتاب ووچه پوست خشک رنگی ادامه می‌دهیم.

این محصول برای کسانی که پوست معمولی تا خشکی دارند و می‌خواهند از یک کرم ضد آفتاب با فرمولاسیون سبک استفاده کنند، گزینه مناسبی است. این کرم در 2 رنگ بژ روشن و بژ طبیعی در بازار موجود است که شما می‌توانید با توجه به رنگ و تناژ پوستتان، مدل مناسب‌تر را خریداری کنید.

کرم ضد آفتاب رنگی، فاقد چربی و مناسب پوست نرمال و خشک

این محصول به‌سرعت و با پوشش یکنواخت روی پوست جذب می‌شود. در ترکیبات مؤثر آن از روغن درخت چای، اوسرین و گلیسیرین استفاده شده است؛ نام‌هایی آشنا برای آن‌هایی که پوست خشک و معمولی دارند.

استفاده مرتب از این محصول، به کاهش لک‌های ناشی از آفتاب کمک می‌کند و روند پیری پوست را کاهش می‌دهد.

مهم‌ترین نکات در مورد ضد آفتاب‌های رنگی وچه

در بررسی ضد آفتاب ‌های برند ووچه به این نتیجه رسیدیم که هدف اصلی محصولات این برند، مراقبت از پوست و برطرف کردن مشکلات آن است؛ بنابراین توقع زیادی است که از ضد آفتاب‌های رنگی آن، انتظار کاور و پوشش‌دهی قوی (به‌اندازه یک کرم‌پودر) داشته باشیم.

قطعا هیچ ضد آفتاب رنگی و باکیفیتی نمی‌تواند مانند کرم‌پودر نواقص پوستی را بپوشاند؛ اما باید بگوییم رنگ‌دانه‌های به‌کاررفته در ضد آفتاب‌های وچه برای استفاده روزانه و داشتن یک آرایش ملایم تا متوسط، بسیار مناسب هستند. اگر می‌خواهید موقع آرایش، کاور بیشتری داشته باشید، می‌توانید روی ضد آفتاب‌های رنگی کرم‌پودر بزنید؛ اما به‌هیچ‌وجه ضد آفتاب را از روتین پوستی‌تان حذف نکنید.

ضد آفتاب‌های رنگی وچه

مزایای ضد آفتاب‌های ووچه

بررسی ضد آفتاب‌های ووچه را با فهرستی از مزایای آن ادامه می‌دهیم؛ مزایایی که با توجه به فرمولاسیون ساخت و تجربه کاربران قبلی تهیه شده است:

  • SPF 50: مؤثرترین درصد فاکتور محافظت از پوست در برابر اشعه UVB
  • +++PA: بالاترین میزان مراقبت از پوست در مقابل اشعه UVA
  • مقاوم در برابر تعریق و رطوبت
  • جذب سریع
  • به‌جا نگذاشتن رد سفید روی پوست و ماسیدگی
  • پوشانندگی یکنواخت و داشتن بافتی مخملی
  • خاصیت روشن‌کنندگی پوست بعد از چند دوره استفاده
  • کاهش علائم پیری، چروک، تیرگی و لک‌های ناشی از تماس با آفتاب
  • جلوگیری و کاهش التهاب و آفتاب‌سوختگی
  • قابل‌استفاده برای بانوان و آقایان در همه سنین
مزایای ضد آفتاب‌های ووچه

معایب ضد آفتاب‌های ووچه

بررسی ضد آفتاب ‌های برند ووچه بدون در نظر گرفتن معایب آن، بررسی منصفانه‌ای نخواهد بود. تحقیقات ما در بررسی ضد آفتاب ‌های برند ووچه و رصد نکات منفی آن، به فهرست زیر منجر شد:

  • قیمت نسبتا بالا که در مقایسه با قیمت محصولات خارجی و سایر برندهای ایرانی و با توجه به کیفیت آن، چندان زیاد نیست.
  • به‌جا گذاشتن رد سفید که این موضوع تنها توسط چند نفر اعلام شده بود و در صورت استفاده بهتر و تمیز بودن پوست، احتمال این اتفاق به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.
  • بوی نامطبوع که سلیقه‌ای است و نمی‌توان برای آن، دلیل علمی پیدا کرد.
  • حجم کم که با توجه به حجم استاندارد 40 تا 50 میلی‌لیتری اکثر ضدآفتاب‌ها، منطقی است.

نحوه استفاده و نگهداری ضد آفتاب‌های وچه

نحوه استفاده از ضد آفتاب ووچه، مانند سایر ضدآفتاب‌ها است؛ یعنی این‌که اول پوستتان را با شوینده مناسب تمیز کنید، بعد از یک مرطوب‌کننده استفاده کنید (قابل حذف) و سپس ضد آفتاب را بزنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای جذب بهتر ضد آفتاب، آن را به‌خوبی روی صورت ماساژ دهید و کمی زمان بدهید تا هیچ ردی از آن باقی نماند. به یاد داشته باشید که ضد آفتاب را باید 20 دقیقه قبل از خروج از منزل استفاده کنید و هر 2 تا 4 ساعت یک‌بار، آن را تمدید کنید. برای تمدید ضد آفتاب، نیازی به شست‌وشوی مجدد پوست نیست. بهترین حالت نگهداری از ضد آفتاب‌ها هم این است که آن‌ها را در محلی خشک و خنک نگه دارید. در ضمن به‌هیچ‌وجه نباید در تماس با آفتاب قرار بگیرند.

مزایای ضد آفتاب‌های ووچه

حرف آخر در مورد ضدآفتاب‌های ووچه

در این مطلب، به طور جامع و کامل به بررسی ضد آفتاب ‌های برند ووچه پرداختیم؛ برندی ایرانی که توانسته در بازار محصولات مراقبت از پوست و مو و لوازم آرایشی، جای محکمی برای خودش دست‌وپا کند. در انتها باید بگوییم که اکثر کسانی که تجربه استفاده از محصولات این برند را داشته‌اند، درصد بالای رضایت خود را اعلام کرده‌اند و همین موضوع، مهر تأییدی بر کیفیت بالا و قابل‌قبول ضد آفتاب‌های وچه در میان ضد آفتاب‌های ایرانی است.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.7 / 5. مجموع آرا: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا