برند ها و محصولات

نقد و بررسی کرم دور چشم وچه

چشم‌ها آینه‌هایی به روح انسان هستند و غم یا شادی، به‌سرعت درون آن‌ها منعکس می‌شود. پوست نازک اطراف چشم نیز به‌شدت تابع شرایط است و با کمی اندوه، افزایش سن یا حتی بی‌توجهی به روتین‌های مناسب پوستی و عدم استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت، ظاهر شاداب و باطراوت خود را از دست خواهد داد. در این شرایط است که استفاده از یک کرم دور چشم مناسب، می‌تواند نجات‌دهنده باشد. انواع کرم دور چشم وچه، از بهترین محصولات موجود در بازار است که می‌توانیم برای تغییر شرایط اطراف چشم خود، از آن‌ها استفاده کنیم. حالا اگر دقیقا نمی‌دانید که این کرم‌ها چه ویژگی‌هایی دارند و هر کدام از آن‌ها چه مزایای اختصاصی در اختیارتان می‌گذارند، همراه ما باشید.

معرفی سه مدل دور چشم وچه

برند وچه، یک برند ایرانی معتبر و مشهور است که سعی دارد با عرضه محصولات تخصصی با استفاده از عصاره‌های گیاهی، گزینه‌های متنوع و باکیفیتی در اختیار مردم قرار دهد. این برند با بررسی نیاز بازار، سه مدل دور چشم فوق‌العاده عرضه کرده است که شامل موارد زیر هستند:

کرم دور چشم ضد چروک، پف و تیرگی

کرم دور چشم ضد چروک، پف و تیرگی 15 میل وچه

پوست حساس دور چشم، خیلی سریع‌تر از بقیه بخش‌های صورت با مشکلات پیری‌زودرس مواجه می‌شود. عدم استراحت کافی، استفاده بیش از حد از گوشی و لپ‌تاپ، محیط آلوده، استفاده از مواد بهداشتی نامناسب و قوی و حتی عادات روزانه اشتباه مثل مالیدن شدید چشم‌ها، همه به پوست نازک اطراف چشم آسیب می‌زنند. ایجاد چروک‌های ریز می‌تواند از اوایل بیست سالگی آغاز شود و تیرگی یا پف، حتی زودتر از آن هم ممکن است خود را نشان دهد. در این شرایط، استفاده از کرم دور چشم ضد چروک، پف و تیرگی، کمک‌رسان خواهد بود.

این کرم دور چشم یک محصول گیاهی است که در گام اول، خون‌رسانی اطراف چشم را به دلیل وجود کافئین در ترکیبات خود، افزایش می‌دهد. استفاده از عصاره‌های طبیعی مثل روغن آووکادو و امگا 3، باعث تقویت پوست اطراف چشم شده و از چروک‌های ریز و نازک، جلوگیری می‌کند. افزایش کلاژن‌‌سازی، افزایش استحکام پوست دور چشم و افزایش خاصیت کشسانی پوست، همه از مهم‌ترین ویژگی‌های این کرم هستند. علاوه بر این، با مصرف مداوم و درست از این محصول، تیرگی اطراف چشم به دلیل وجود کافئین رفع شده و خونرسانی کافی، پف دور چشم را نیز از میان خواهد برد. مصرف این کرم برای پیشگیری از تغییرات پوستی یا در اولین مراحل تغییر ظاهر پوست اطراف چشم، مناسب است.

دلایل مختلفی برای تیره شدن پوست اطراف چشم وجود دارد که برای درمان کامل و قطعی آن، حتما باید دلیل ایجاد این مشکل را در ابتدا بیابید. در مطلب دلیل و درمان تیرگی دور چشم، مهم‌ترین عوامل ایجاد این شرایط را با هم بررسی کردیم. با نیم‌نگاهی به این مطلب، می‌توانید اطلاعات مهمی کسب کرده و فرآیند رفع این مشکل را به‌سادگی آغاز کنید.

سرم ضد چروک دور چشم وچه

سرم ضد چروک دور چشم وچه حاوی عصاره پلاسنتا نیلوفر آبی حجم 15 میل

یکی دیگر از محصولات اختصاصی وچه برای دور چشم، سرم ضد چروک دور چشم وچه حاوی عصاره پلاسنتا نیلوفر است. این سرم، بافت بسیار سبکی دارد و به‌سرعت جذب پوست می‌شود. این سرم نیز خواص پیشگیری دارد و برای کسانی مناسب است که می‌خواهند پیش از افزایش پف و چروک، از پوست خود محافظت کنند. علاوه بر این، استفاده از این سرم برای کسانی ایده‌آل است که در مراحل اولیه چین و چروک یا پف اطراف چشم هستند و برای تقویت پوست خود، یک محصول کارآمد و مناسب نیاز دارند.

این سرم حاوی عصاره‌های گیاهی مثل پلاسنتا نیلوفر بوده و به شادابی و طراوت پوست اطراف چشم کمک می‌کند. با افزایش گردش خون مویرگی، تیرگی را نیز کاهش داده و سیاهی زیر چشم‌ها را کمتر خواهد کرد. کمک به کلاژن‌سازی و تقویت پوست اطراف چشم، از دیگر ویژگی‌های این سرم فوق‌العاده است که مصرف آن به‌صورت روزانه، تاثیر شگفت‌انگیزی خواهد داشت.

کرم دور چشم قوی وچه

کرم دور چشم قوی 15 میل وچه

با افزایش سن یا تشدید عوامل مخرب و آسیب‌رسان به پوست کنار چشم‌ها، استفاده از یک کرم ملایم برای پیشگیری، تاثیر کافی نخواهد داشت. در واقع اگر چین و چروک اطراف چشمان شما عمیق و واضح شده‌، تیرگی اطراف چشم، اولین چیزی است که در صورت شما به چشم می‌خورد یا پف پلک‌ها به حدی رسیده که ظاهر چشمان شما را تغییر داده است، باید استفاده از یک محصول قوی و اثرگذار را آغاز کنید.

کرم دور چشم قوی وچه، برای مردان و زنانی مناسب است که پیری پوست اطراف چشمان آن‌ها وارد مرحله پیشرفته شده و به یک محصول قوی نیاز دارند. این کرم دارای ویتامین A، کافئین و روغن هسته انگور است. پس از مصرف، وارد لایه‌های زیرین پوست شده و تیرگی و چروک را کاهش می‌دهد. افزایش استحکام پوست اطراف چشم، افزایش خاصیت ارتجاع‌پذیری پوست همراه با آبرسانی قوی برای افزایش طراوت و شادابی دور چشم، همه از ویژگی‌های این کرم دور چشم قوی و اثرگذار هستند.

چرا باید از دور چشم  وچه استفاده کنیم؟

کرم دور چشم

+ دور چشم

با وجود تمام محصولات متنوع و کارآمد در بازار، اغلب افراد پیش از خرید و مصرف انواع کرم‌های دور چشم، با این سوال مهم مواجه هستند که دلیل استفاده از دور چشم چیست؟ برای پاسخ به این سوال، باید موارد زیر را با هم مرور کنیم:

کاهش تیرگی و پف اطراف چشم

کاهش خونرسانی اطراف چشم یا خستگی زیاد، به تیره‌تر شدن حلقه‌های دور چشم منجر می‌شود. از سوی دیگر، مصرف نمک بیش از حد، عدم استراحت کافی و حتی ژنتیک، ممکن است باعث پف دور چشم شود. انواع محصولات اختصاصی دور چشم وچه، حاوی کافئین هستند و با افزایش خونرسانی، سعی دارند که این دو مشکل را رفع کنند.

افزایش آبرسانی و تغذیه عمیق دور چشم

عوامل محیطی، شوینده‌های قوی و حتی اشک، باعث خشکی شدید پوست اطراف چشم می‌شود. به دلیل نازکی پوست این بخش از صورت، استفاده از انواع مرطوب‌کننده‌های معمولی صورت ممکن است به ایجاد کیسه‌های چربی منجر شود. به همین خاطر، باید از محصولات اختصاصی برای تغذیه و آبرسانی اطراف چشم استفاده کنید که با وجود بافت سبک، جذب سریع و عدم ایجاد حس سنگینی، پوست اطراف چشم را به‌خوبی مرطوب کنند.

افزون بر این محصولات، راهکارهای مختلفی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پوست اطراف چشم خود را آبرسانی نمایید. در مطلب برای درمان خشکی دور چشم این راهکارها را از دست ندهید، تمام نکات مهم و لازم را مرور کردیم. با استفاده از روش‌های گفته شده، می‌توانید دور چشم نرم، باطراوت و شاداب‌تری داشته باشید.

کاهش چین و چروک

شکنندگی‌های ظریف روی پوست نازک نزدیک چشم در صورت عدم توجه، پس از مدتی به چین‌وچروک‌های عمیق تبدیل می‌شوند. یکی از اولین اثرات تغذیه عمیق و کامل پوست اطراف چشم، کاهش این شکنندگی‌ها است. علاوه بر این، هر کدام از سه محصول دور چشم وچه، حاوی ترکیبات اختصاصی مثل عصاره‌های طبیعی، ویتامین‌ها و انواع روغن‌های مفید هستند که باعث استحکام پوست دور چشم شده و از عمیق‌تر شدن چروک‌ها یا ایجاد چین و چروک جدید، جلوگیری می‌کنند.

نحوه مصرف دور چشم وچه

مصرف دور چشم

با وجود همه این مزیت‌های عالی، عدم استفاده صحیح از کرم دور چشم، می‌تواند آسیب‌رسان باشد. بنابراین برای مصرف کرم دور چشم، حتما مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • پوست صورت خود را با شوینده مناسب بشویید.
  • بدون ماساژ بیش از حد پلک‌ها و پوست اطراف چشم، صورت خود را تمیز کنید.
  • برای خشک‏کردن صورت، با یک حوله نرم، پوست خود را به آهستگی فشار دهید.
  • مقدار کمی کرم یا سرم دور چشم را به اطراف چشم بزنید.
  • با حرکات ضربه‌ای و نرم سر انگشتان، کرم را روی پوست اطراف چشم پخش کنید.
  • ضربات آهسته سر انگشتان خود را دو الی سه دقیقه ادامه دهید.

شما می‌توانید روزانه دو بار، از کرم دور چشم استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که تداوم در مصرف کرم دور چشم، مهم‌ترین عاملی است که اثرگذاری آن را نشان می‌دهد. در مطلب نحوه زدن کرم دور چشم با ویدئوی آموزشی، تمام نکات مهم انجام این کار را با هم بررسی کردیم. به‌راحتی و با کمک ویدئوی آموزشی این مطلب، می‌توانید نحوه صحیح مصرف کرم دور چشم را ببینید.

چشم‌هایی زیبا و شاداب با دور چشم وچه

وچه یک برند ایرانی باکیفیت است که محصولات اختصاصی بر پایه عصاره‌های گیاهی می‌سازد. در میان محصولات این برند، سه مدل دور چشم فوق‌العاده وجود دارد که همه می‌توانند با توجه به نیازهای خود، یکی از آن‌ها را تهیه کنند. کرم دور چشم ضد چروک و پف، سرم دور چشم و البته کرم دور چشم قوی، هر کدام برای دسته خاصی از مصرف‌کننده‌ها، ساخته و عرضه شده‌اند. کافی است که مشکل خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن، بهترین گزینه متناسب با خود را تهیه نمایید. حالا و بعد از این توضیحات، شما به ما بگویید: از نظر شما بهترین محصول مناسب دور چشم کدام است؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا